Oletko ikuinen palstalainen

Anonyymi-ap

Vai aiotko lopettaa palstailun kun löydät kumppanin?

32

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuo eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Olen ikuinen, eri foorumeille, kirjoittava tapaus ja kumppanin olen löytänyt jo aikoja sitten.
      En ole jättämässä itseni-ilmaisemista ja ajatustenvaihtoa, enkä kumppania. Valitsen molemmat.

      • Anonyymi

        Kaunista että ymmärrät arvosi


    • Kohtaloni on olla palstalainen..

    • Anonyymi

      Pelkkiä pariskuntia palsta täynnä.

    • Anonyymi

      Jos/kun löydän kumppanin, niin vaihdan ajatuksia hänen kanssaan tuhat kertaa mieluummin kuin anonyymien henkilöiden kanssa palstalla.

      • Anonyymi

        No ensin siinäkin tulee se et kumpiko on fiksumpaa se kumppani vai te täällä et ihan ei kannata aina hätiköidä kaikessa kuitee


    • Eikö palsta olekaan parisuhteen korkeakoulu, joka tarjoaa neuvontaa niin suhteeseen pyrkiville kuin jo pariutuneille?

    • Voipi olla, että jos/kun joku ehkä rinnalle löytyy, niin palstailu hiipuu takavasemmalle. Tai sitten ei, aika näyttää. Mutta jos tuo joku lipeää sivultani, ei palsta minua ikinä hylkää ❤

      • Anonyymi

        Rakas


    • Anonyymi

      Aiotteko noudattaa viinamiehen neuvoja kumppanin löytämisessä?

      • Alkoholismi on kova hinta kumppanin löytämisestä varsinkin kun viinamiehen menetelmät on humboogieta.


      • Anonyymi

        Mä keneltäkään niissä asioissa kysy neuvoa mä tiedän itse mitä mä elämääni kaipaan sitä ei kukaan päätä puolestani halusi tai ei


    • Anonyymi

      Porukassa se on hauskempaa.

    • Anonyymi

      Kyllä lopetan heti palstailun, kun hänet löydän uudestaan.

      • Anonyymi

        Kenet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet?

        Hänet,n joka "katosi" useita kuukausia sitten.


    • Ihan vaan vinkkinä, palstoilta voi aina ottaa "lomaa". Kyllä kait kumppanistakin voi, mutta sitä en mielelläni tee. :D

      • Anonyymi

        Välillä olisi ihan hyvä ottaa lomaa omasta elämästäkin mä ny ehkä otin turhankin rankalla tavalla aikoinaan mu olen kuitee vielä hengissä et kaikkihan on aina mahdollista jos rohkeus riittää


    • Anonyymi

      Parisuhdepalstan lopetin kun löysin deittikaverin. On vielä vähän epävarmaa jatkuvuus, sen vuoksi kirjoittelen täällä. Täältä en etsi paria itselleni vaan juttelen yksin elelevän elämästä, toistaiseksi vielä asun yksin, luulen että se kestää pitkään. Siksi sovin palstalle erinomaisesti ja tykkään lukea ja kirjoitella täällä.

      • Anonyymi

        Oliko se janette ja juha juttu kiva lukea? Tai tuomohanna? Ja sitten se massahyökkäys? Niitäkö tykkäät lukea?


      • Anonyymi

        Kunhan sitä aikaa ny itekin tulee kulutettua kun ei ny sillai mitään järjellistä tekemistä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se janette ja juha juttu kiva lukea? Tai tuomohanna? Ja sitten se massahyökkäys? Niitäkö tykkäät lukea?

        Mua ne ei haittaa mu jotakuta ne tuntuu nyppivän ihan vitusti siksi mä niistä tykkään


    • Lopetan vaikka en löydäkään.

    • Anonyymi

      Vasta rantauduin. Eka kommentit palstalle ja heti kysellään, milloin lopetan. Ei alkanut mielestäni hyvin 🤔

      • Anonyymi

        Sehän alkoi loistavasti tarvinnu kirjoitta kun yksi kommentti ja joku välitti sen verran että reagoi oli palaute sitten negatiivinen tai positiivinen kunhan oli rakentava jotenkin


    • Anonyymi

      Tää alkaa oleen jo niin hauskaa et voi olla et mieluimmin vietän aikani täällä silloin kun en ole lapseni kanssa tai töissä jatkossakin vähemmän tämä vituttaa kun kattoa sitä akkaa joka on naama norsun vitulla kun ei ymmärrä kuinka itse käyttäytyy

    • Anonyymi

      Hassua olen jo eläkeläinen ja Kstjakin on tuhkattu, sekä. monta kanssakulkijoita laitettu monttuun.

      Silti kummittelen täällä palstalla. 👻

      >simiti<

    • Anonyymi

      En enkä ota ketään elämääni mistään hinnasta tai pakosta.

      Terveisin laatua haluava : Tampereen mies 48v.

    • Anonyymi

      Palstalla olevat palstailee lomallakin. Jos menevät kreikkaan lomalle niin palstailevat koko loman ja hotelli huoneessa makaavat.

    • Anonyymi

      Mä aloitin palstailun nyt kun mies tuli elämään.

    • Anonyymi

      Palstailen aina kun sataa lunta ja

    • Anonyymi

      Jos en saa kaunista naista niin olen ikuinen palstalainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe