Hei! Olen alakoululais tyttö. Minulla on 2 bestistä mutta ainakun vietän heidän kanssa aikaa minä en ole onnellinen.😔
Toinen bestiksistäni tekee usein vitsejä minusta, kun teen "ei hyvin iloisen" naaman, se sanoo vain "se oli vaan vitsi". Kun teen hänelle semmoisen vitsin se on vaa sillee "älä viitti". Toinen bestiksistäni on silleen: oot aika tylsä/tyhmä/ärsyttävä. Meijän luokalla on 3 tyttöä joiten kanssa haluisin ystävystyä paremmin, mutta olen tosi ujo, enkä uskalla mennä suoraan sinne. Sekä bestikseni ei tykkää yhdestä niistä tytöistä ja puhuvat siitä vähän pahaa. 😐
En tiedä mitä tekisin, koska en tykkää olla bestiksieni kanssa, ja niiten kenen kanssa haluaisin olla ovat coolimpia kuin minä ja rohkeampia.
Ystävä suhteet ja erot
Anonyymi-ap
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Irtisanoisin ystävyyden tuossa tilanteessa.
- Anonyymi
Ei kuulosta kovin terveeltä. Itse voin sanoa kokemuksesta että kolmikot eivät ikinä toimi
- Anonyymi
Älä anna kiusata.
- Anonyymi
Mene kuule reippaasti vaan niiden luokse, joiden kanssa haluat olla ystävä ja unohda ne, jotka sinusta pahaa puhuvat. Saat kyllä uusia ystäviä ennemmin tai myöhemmin.
Kyllä vanhat ystävät monellakin ovat vaihtuneet uusiin ystäviin. Ei samojen kanssa tarvitse olla, jos ei koe niin, että haluaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773