Nainen ja mies makaavat sängyssä selällään, eikä vielä ole harrastettu seksiä.
Saako mies läpsytellä naisen rintaa vai onko naisen rinta niin kipuherkkä, ettei sitä sovi miehen läpsytellä?
Varmaan täytyy pyytää naisen suostumus kyseiseen operaatioon, muuten se voi olla seksuaalista ahdistelua???
Minä en pääse läpsyttelemään naisten rintaa tai naista, kun ei ole edes koko naista.
Saako mies läpsytellä
12
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlainen läpsyttely on turn off ja se loppuu sitten siihen.
- Anonyymi
No ei välttämättä!! Jos samalla härnää puhumalla rivoja ja toinen käsi hieroo pildeä. Siis leikittelee läpsyttämällö nänninpäitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei välttämättä!! Jos samalla härnää puhumalla rivoja ja toinen käsi hieroo pildeä. Siis leikittelee läpsyttämällö nänninpäitä
Sulla saa olla mitä on. En mä sun puolesta puhunutkaan vaan itseni. Ehdoton turn off kaikkinainen läpsyttely ja rivot puheet kyllä myös. Toimii takuuvarmasti, jos haluaa musta eroon vilauksessa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla saa olla mitä on. En mä sun puolesta puhunutkaan vaan itseni. Ehdoton turn off kaikkinainen läpsyttely ja rivot puheet kyllä myös. Toimii takuuvarmasti, jos haluaa musta eroon vilauksessa,
Kerran kuussa sanattomalla sopimuksella saunan jälkeen kaksi minuuttia lähetyssaarnaajaa ,sen pitää normaalille ihmiselle riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran kuussa sanattomalla sopimuksella saunan jälkeen kaksi minuuttia lähetyssaarnaajaa ,sen pitää normaalille ihmiselle riittää.
Saat sä sellasestakin tykätä. Mulle toi on liian vähän, liian harvoin ja liian tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oot oikeassa. Naisille seksi on pakkopullaa. 😅
- Anonyymi
Saa, jos vastavuoroisesti nainen saa "läpsytellä"/painella polvellaan sun munia. Ja nyt ei tarkoiteta toiselle mielihyvää tuovaa toimintaa.
Väitettiin naisen viaksi, jos ei tykkää läpsyttelystä. Esitän miehen kannan. Läpsyttely on iljettävimpiä maneereita, joita tunnen. 🌹👀
- Anonyymi
Bändin rumpumies läpsyttelee naisen takapuolta, asettuu istumaan naisen reisien päälle, ei pysty nainen potkimaan, vaikka kovasti sätkii.
Kun naisen saa haluamaan itseään, on ovet auki...
https://youtu.be/uhz6dLX4Qw0
Mutta tarinaan ei yksityiskohtaisesti lisätä, miten....
Mutta onhan tää kivaa..😊👌Kannattaa mielummin kutitella kainaloista, kyljistä ja jalkapohjista, sillä tiettävästi mies, joka saa naisen nauramaan, saa muutakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352389Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761331