Puolison lapset

Anonyymi-ap

Olen parisuhteessa miehen kanssa jolla kaksi lasta. Toinen lapsista (alakoululainen) viihtyy isän luona aina joka toinen viikko, ja toinen lapsi käy vain silloin tällöin. Minulla on myös kaksi lasta jotka asuvat luonani koko ajan. Eivät tapaa isäänsä ollenkaan.

Asumme miesystäväni kanssa eri asunnoissa, eikä tämän hetkinen tilanne sallisi edes yhteistä asumista, taloudellisista syistä.

Nyt olemme saaneet riidan aikaiseksi siitä asiasta kun en suostu huolehtimaan hänen lapsestaan kun hän on töissä?
Teen itse epäsäännöllisiä vuoroja töissä ja työtilanteeni muuttuvat todellakin nopeasti.
En itse ole mielestäni velvollinen huolehtimaan tällä hetkellä hänen lapsestaan koska minun täytyy huolehtia omistakin. Ymmärtäisin tilanteen hyvin jos asuisimme yhdessä niin tottakai huolehtisin myös hänen lapsistaan.
Tuntuu ikävältä kun syyllistetään asiasta. Minä en kuitenkaan ole lapsenvahti.. vaan hänen naisystävänsä.

Mitä mieltä olette? Olenko nyt aivan kauhea naisystävä kun ajattelen omaa jaksamista ja omia lapsiani..

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessä on hänen lapsensa ja te ette edes asu yhdessä. Eipä tuossa tilanteessa paljoa miettimistä ole. Sinulla ei tietenkään ole mitään velvoitetta hoitaa hänen lastaan. Lapsen tilanteen järjestäminen on miehen ja hänen eksänsä vastuulla.

    • Anonyymi

      Sulla on ihan pöljä miesystävä, parempi, kun lopetat koko suhteen häneen .

    • Anonyymi

      Sinun pääasiallisin velvollisuus kuuluu sinun omille, jo tekemmillesi lapsille.

      On todella väärin miehen lasta kohtaa antaa lapsen kiintyä liikaa sinuun ja sinun toimia varaemona, tässä vaiheessa suhdettasi tuon lapsen isään.
      Yhteinen elämänne ei kuulosta ( kertomasi perusteella) jatkuvan kovin kauaa. Tulette menemään eri suuntiin jokatapauksessa enemmin tai myohemmin.

      Tapaile miestä jos yhä haluat, - niinkauan kuin tapailu ei varasta sinun aikaa omilta lapsiltasi. Harkiten aikaansaamasi jälkikasvu on AINA , AINA sinun ensisijainen velvollisuutesi - miehet tulevat ja menevät. Lapset ovat osa sinun elämääsi kuolemaan saakka !

      Toimit oikein pitäessäsi oman kodin VAIN sinua ja lapsiasi varten!

    • Anonyymi

      Sano sille ukollesi , että päivähoitopaikat / iltishoito koululaiselle on sitä varten, kun hän on töissä, ja jos hän ei kykene lastaan hoitamaan niin sitten hänen exä pitää lapset aina arkena luonaan ja tapaavat isäänsä vain jokatoinen viikonloppu.

      Ei sinulla ole mitään velvollisuutta toimia päivähoitajana seurustelukumppanisi lapsille.

    • Anonyymi

      Ihme lapsen vihaaja, mikset ymmärrä että velvollisuuksiisi kuuluu hoitaa tulevan miehesi jälkikasvua. ihan kuten tuhannet miehetkin hoittaa ja ruokkii yh naisten lapsia. saisit hävetä.

      • Anonyymi

        Ääliö, eihän nuo edes asu yhdessä tuo nainen asuu eri osoitteessa, ja kaukana tuosta ukosta, käy töissä , tuon ukon kuuluu hoitaa jälkikasvunsa , kun on hänen vuoronsa, tai sitten sopimusta on muutettava, niin että ukko on vain jokatoinen viikonloppu lastensa kanssa .
        Nuo mainitsemasi tuhannet miehet asuu yhdessä naisensa kanssa, mutta silti vanhemmuus ei pääty vaikka on erottu ja aloitettu uusi elämä, pääasiassa vastuu on omista lapsista.


    • Anonyymi

      Miksi rikoit perheen? Hyin valpamaista , olet varmaan niitä naikkosia jotka täällä kiertää päivästä toiseen haukkumassa rikomansa perheen lapset, eksän ja koko suvun.
      Kannattaisko miettiä mitä tekee ennenkjuin rikkooo kenenkään perheitä, itse saa kräsiä ja mies eniten kun joutuu hylkäämään omat lapsensa.

      Herranen aika, älä nyt kuvittelekkaan että alat haukkumaan ja määräämään ja kiusaamaan toisten lapsia????? Mieti.. olet jo rikkoneut heidän perheen miski haluat vielä rikkoa lapset ja hänen rakkaan eksän?

      Luojan kiitos ettei miehen eksä anna lapsia sua nähdä... nyt valitat kun et sasa haukkua heitä... karseeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1393
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      897
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      813
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe