Olen parisuhteessa miehen kanssa jolla kaksi lasta. Toinen lapsista (alakoululainen) viihtyy isän luona aina joka toinen viikko, ja toinen lapsi käy vain silloin tällöin. Minulla on myös kaksi lasta jotka asuvat luonani koko ajan. Eivät tapaa isäänsä ollenkaan.
Asumme miesystäväni kanssa eri asunnoissa, eikä tämän hetkinen tilanne sallisi edes yhteistä asumista, taloudellisista syistä.
Nyt olemme saaneet riidan aikaiseksi siitä asiasta kun en suostu huolehtimaan hänen lapsestaan kun hän on töissä?
Teen itse epäsäännöllisiä vuoroja töissä ja työtilanteeni muuttuvat todellakin nopeasti.
En itse ole mielestäni velvollinen huolehtimaan tällä hetkellä hänen lapsestaan koska minun täytyy huolehtia omistakin. Ymmärtäisin tilanteen hyvin jos asuisimme yhdessä niin tottakai huolehtisin myös hänen lapsistaan.
Tuntuu ikävältä kun syyllistetään asiasta. Minä en kuitenkaan ole lapsenvahti.. vaan hänen naisystävänsä.
Mitä mieltä olette? Olenko nyt aivan kauhea naisystävä kun ajattelen omaa jaksamista ja omia lapsiani..
Puolison lapset
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on hänen lapsensa ja te ette edes asu yhdessä. Eipä tuossa tilanteessa paljoa miettimistä ole. Sinulla ei tietenkään ole mitään velvoitetta hoitaa hänen lastaan. Lapsen tilanteen järjestäminen on miehen ja hänen eksänsä vastuulla.
- Anonyymi
Sulla on ihan pöljä miesystävä, parempi, kun lopetat koko suhteen häneen .
- Anonyymi
Sinun pääasiallisin velvollisuus kuuluu sinun omille, jo tekemmillesi lapsille.
On todella väärin miehen lasta kohtaa antaa lapsen kiintyä liikaa sinuun ja sinun toimia varaemona, tässä vaiheessa suhdettasi tuon lapsen isään.
Yhteinen elämänne ei kuulosta ( kertomasi perusteella) jatkuvan kovin kauaa. Tulette menemään eri suuntiin jokatapauksessa enemmin tai myohemmin.
Tapaile miestä jos yhä haluat, - niinkauan kuin tapailu ei varasta sinun aikaa omilta lapsiltasi. Harkiten aikaansaamasi jälkikasvu on AINA , AINA sinun ensisijainen velvollisuutesi - miehet tulevat ja menevät. Lapset ovat osa sinun elämääsi kuolemaan saakka !
Toimit oikein pitäessäsi oman kodin VAIN sinua ja lapsiasi varten! - Anonyymi
Sano sille ukollesi , että päivähoitopaikat / iltishoito koululaiselle on sitä varten, kun hän on töissä, ja jos hän ei kykene lastaan hoitamaan niin sitten hänen exä pitää lapset aina arkena luonaan ja tapaavat isäänsä vain jokatoinen viikonloppu.
Ei sinulla ole mitään velvollisuutta toimia päivähoitajana seurustelukumppanisi lapsille. - Anonyymi
Ihme lapsen vihaaja, mikset ymmärrä että velvollisuuksiisi kuuluu hoitaa tulevan miehesi jälkikasvua. ihan kuten tuhannet miehetkin hoittaa ja ruokkii yh naisten lapsia. saisit hävetä.
- Anonyymi
Ääliö, eihän nuo edes asu yhdessä tuo nainen asuu eri osoitteessa, ja kaukana tuosta ukosta, käy töissä , tuon ukon kuuluu hoitaa jälkikasvunsa , kun on hänen vuoronsa, tai sitten sopimusta on muutettava, niin että ukko on vain jokatoinen viikonloppu lastensa kanssa .
Nuo mainitsemasi tuhannet miehet asuu yhdessä naisensa kanssa, mutta silti vanhemmuus ei pääty vaikka on erottu ja aloitettu uusi elämä, pääasiassa vastuu on omista lapsista.
- Anonyymi
Miksi rikoit perheen? Hyin valpamaista , olet varmaan niitä naikkosia jotka täällä kiertää päivästä toiseen haukkumassa rikomansa perheen lapset, eksän ja koko suvun.
Kannattaisko miettiä mitä tekee ennenkjuin rikkooo kenenkään perheitä, itse saa kräsiä ja mies eniten kun joutuu hylkäämään omat lapsensa.
Herranen aika, älä nyt kuvittelekkaan että alat haukkumaan ja määräämään ja kiusaamaan toisten lapsia????? Mieti.. olet jo rikkoneut heidän perheen miski haluat vielä rikkoa lapset ja hänen rakkaan eksän?
Luojan kiitos ettei miehen eksä anna lapsia sua nähdä... nyt valitat kun et sasa haukkua heitä... karseeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569