Onko teillä tunteita?

Anonyymi-ap

Kehittyykö teille helposti tunteita? Mikä on lyhin aika kun tunteita tullut?

Kysyn koska täällä jotkut ei ymmärrä alkuunkaan että minunkaltaisia romanttisia, herkkiä ja tunteellisia naisia on olemassa.
Tottakai ihastun heti jos mies vaikuttaa sellaiselta jonka minä haluaisin parisuhteeseen. Mitä elämää nähnyt niin myös minuun ihastutaan erittäin helposti ja sitten surraan jos en innostu. Mutta lopetan kaiken heti. En jätä muita roikkumaan koska en toivo että muutkaan jättää minua roikkumaan hirteen. Se on julmaa ja satuttaa julmasti.

Eli kun meette treffeille ette voi tietää onko vastassa tunteeton vai tunteellinen ihminen.

32

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki eivät ymmärrä sitäkään, että on olemassa romanttisia, herkkiä ja tunteellisia miehiä. 🤔

🦄

• Anonyymi

Oho, kiitos ja kumarrus

• Anonyymi

Onko teillä tunteita? - Onhan minulla, olen aika tunteellinen otus.

Kehittyykö teille helposti tunteita? - Vain, jos todella pidän kohteesta. Enimmäkseen näen ihmisiä, jotka ei herätä minussa kuin myötätuntoa tai evvk tunnetta.

Mikä on lyhin aika kun tunteita tullut? - En tiedä.

Minuun ei ihastuta helposti, mutten itsekkään ole helposti ihastuja. Kuten sanoin, pidän syvällä sisimmässäni ihmisestä todella, jos alan tunteilla.

-Jasu-

• Anonyymi

Minä olen piin kova jätkä eli piin kova ätmi ei nyyhkytä pienistä

• Rakkautta ensi silmäyksellä, mutta minulla oli vielä silloin edellinen romanssiyritys kesken. Romanssi kaatui siihen, että tyttö oli ns. uskovainen, joka piti seurustelua syntinä. Kun tyttö oli heittänyt minut pois, aloin seurustella vaimoni kanssa ja kahden viikon kokeilu osoitti, että sovimme yhteen. 🌹👀

• Anonyymi

Tunteita syttyy kyllä helposti, mutta vain sellaista sopivaa ihmista kohtaan. Se taas vaatii aikaa ja tutustumista, että tietää toisen olevan sopiva. Eli helposti kyllä, mutta ei välttämättä nopeasti. Nopeus on suoraan rinnastettavissa yhdessä vietetyn ajan ja yhdessä tehtyjen asioiden määrään.

• Anonyymi

Eli tinderimiehiä kohtaan eli ei entinen tinderimies ja korkeastikoulutettu ehdi kunnolla sanomaan moi kun jo toisen tinderimiehen kainalossa olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tinderimiehiä kohtaan eli ei entinen tinderimies ja korkeastikoulutettu ehdi kunnolla sanomaan moi kun jo toisen tinderimiehen kainalossa olet

Ei, ne on niitä sinun haavekuviasi. Mä en edes tiedä mitä jostain tinderistä löytyy. Saat pitää ne.

• Anonyymi

Ilmeisesti ei. Olen lähemmäs 40. Olen ihastunut elämässäni 4 kertaa . Kun ihastun ihastunut todella voimakkaasti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oh, ei olisi tarvinnut lukea, että olen puutteessa 😅💦 no kätevää ja onnekseni vielä muistan unet

• Anonyymi

Itselleni kyllä kävi niin, että omalta osaltani tunteet tulivat lähes heti ensitapaamisesta lähtien mukaan. Luulisin, että se johtui siitä, että olimme valmistautuneet ensimmäiseen tapaamiseen jo useita kuukausia.

Molemmat tiesimme pääpiirteissään, mitä tapaaminen toisi tullessaan. Vaikka hän, n olikin hiukan ymmyrkäisenä mitä tapahtui, niin se tapaaminen kosketti positiivisessa mielessä itseäni todella syvästi. Luulisin, että häntä myöskin. Se oli kaikin puolin ihana tapaaminen. Siitä alkoi yhteinen matkamme ja tunteet välillämme vain vahvistuivat. Tunteet olivat mukana kaikkialla, mitä yhdessä ehdittiin tekemään.

Jälkeenpäin olen sitä iloisin mielin muistellut.

• Anonyymi

Tottakai on paljon tunteita, niitä on kaikilla ja vaistoan hyvin herkästi myös muiden tunteet. Elän rakkaus edellä aivan kaikessa mitä teen.

Jokaisella on tunteita (pl täydet psykopaatit, jotka näyttelevät niitä). Eroja on vain tunteiden käsittelyssä ja elämäntyylissä.

Kuten jo kirjoitin toisessa ketjussa, jokaisella on myös vastuu tunteitaan.

Olen aika pro musiikin kuuntelussa.. siksi ymmärrän kaikenlaisia tunteita niin itselläni kuin muilla.

Tämä biisi:

My Love
      https://www.youtube.com/watch?v=IuNCZfd93bc

On aika vaaleanpunainen, aurinkoinen.

"My love is warmer than the warmest sunshine, softer than a sigh
      My love is deeper than the deepest ocean, wider than the sky
      My love is brighter than the brightest star that shines every night above
      And there is nothing in this world that can ever change my love"

Olen järjettömän onnellinen, koska olen ihan tosissani tuntenut näin hetkiä, toistuvasti. Sanomattakin on selvää, ettei noin voi tuntea 24/7 vuosikymmeniä putkeen, onneksi.

Rakkauteen liittyy myös paljon muuta. Kuten:
      Love Hurts

https://www.youtube.com/watch?v=soDZBW-1P04

"I know it isn't true
      I know it isn't true
      Love is just a lie
      Made to make you blue
      Love hurts
      Ooh, ooh, love hurts
      Ooh, ooh, love hurts"

Tai

Love Is a Lie
      https://www.youtube.com/watch?v=bKYiAwShbFQ

- Sheena

• Anonyymi

Tunteilu jatkoa

Ice Cream Summer

https://www.youtube.com/watch?v=IT7eA8zhdjg

"Rosalita, now our summer`s gone and you`ve left me all alone
      You know I never expected, no I never suspected that
      You came to me to seal my love away
      You said I've always been a dreamer
      `Cos dreaming is all I've ever done"

"You said I was a born loser
      `Cos losing is all I've ever done
      Like when I lost you, it proved that all you said was true
      And now without you I feel I`m being used
      All the promises you broke meant more to me than gold
      Now I`m all all one in the heartbreak zone
      And the winter will be cold without you my Rosalita"

Näin se vaan kuule on, että kun rakastaa, siitä seuraa väistämättä kaikenlaisia muita tunteita. Viis siitä. Keep on loving.

- Sheena Love & Peace

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Love is a lie, mutta monesti monille myös feikkiä.

https://youtu.be/mJUTvUX1Rpw

Tapa päästä maalilta toiselle.

-Jasu-

Sen vain tietää havainnoimalla mitä/millainen toinen on... suunnilleen. Joskus tylsistyttävän tarkasti. Kerran näin yhdenkin miehen, tein pikaisen arvion hänestä "paljon viinaa, naisia, seksiä, viinaa, naisia, seksiä". Siis alle 15 sekunnissa tein oikean päätelmän.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen vain tietää havainnoimalla mitä/millainen toinen on... suunnilleen. Joskus tylsistyttävän tarkasti. Kerran näin yhdenkin miehen, tein pikaisen arvion hänestä "paljon viinaa, naisia, seksiä, viinaa, naisia, seksiä". Siis alle 15 sekunnissa tein oikean päätelmän.

- Sheena

Ihmiset on loppujen lopuksi aika läpinäkyviä, kun tiedostaa merkit mitkä paljastaa heidät.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on loppujen lopuksi aika läpinäkyviä, kun tiedostaa merkit mitkä paljastaa heidät.

-Jasu-

Niin on, etenkin niille, jotka osaavat tulkita. Olen harrastanut ihmistutkimusta lapsesta asti, en saa siitä tarpeekseni vieläkään. Aina kun löydän jonkun sopivalla tavalla oudon yksilön, olen vaikuttunut 🤣

- Sheena

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toki tunteita löytyy vaan syvimmät tunnot paljastetaan vain harvoille ja valituille vasta kun luottamusta löytyy, siihen asti saavat kyteä kaikessa rauhassa ja kehittyä jos näin on käydäkseen. Mörököllit kun eivät herkistele kuin tosipaikan edessä :)

• Anonyymi

Tunteita on kehittynyt nopeasti että hitaasti. Tiedän varmasti, että tunteita on ennen kuin menen treffeille. En harrasta Tindereitä, eli pikakuvaus omasta luonteesta kuvan kanssa ole ehkä sellainen nopea, jota tässä kysyt. Ei ole tarvinnut ilmoittaa kenellekään, ettei tästä mitään tule.

Eli melko hyvin tiedän, ettei vastassa ole mikään ihmisten massatestaaja.

• Anonyymi

Ihastun suht helposti, ja osaan nykyään iloita kepeästä ihastumisen tunteesta ja käyttää sitä polttoaineena näinä pimeinä kuukausina, kun joskus nuorempana tuli kipuiltua kuin kissa kuumalla katolla jokaisen ihastumista muistuttavan tunteen takia ja siis käytännössä koko ajan.

Ihastumisesta voi kehkeytyä jotain tai olla kehkeytymättä, mutta ei kaikesta tarvitsekaan

• Anonyymi

Ee kannata uatella romantiikkooo.

• Se on luonteen piirre, jos on tunteellinen taikka vähemmän tunteellinen. Itse olen kyllä kovasti herkkä ja tunteellinen, mutta en näytä sitä aina ulospäin helposti. Olen yleensä rauhallinen kuin viilipytty. Mutta tietyssä tilanteessa sitten kaikkea muuta.

• Anonyymi

Minulla on hyvin voimakas taipumus tuntea mutta tunteeni eivät ole rationaalisia tai välttämättä kytkeydy henkilöön. Minä unelmoin ja tunnen ja voin esim. yksien treffien perusteella kehitellä pääni sisällä romanttisen tarinan jonka tiimoilta tunnen hyvin vahvasti ja hyvin monella tasolla. Tämä voi mennä nollasta sataan hyvin nopeasti.

Aikaisemmin nämä puurot ja vellit menivät helposti sekaisin ja koin rakastuvani naiseen nopeasti vaikka rakastuin omaan tarinaani ja luomaani kuvaan toisesta. Tunteet ovat aitoja, niiden merkitsevyys suhteessa toiseen ei ole.

Nykyisin annan itseni velloa noissa fantasioissa hetken kunnes rauhoitun ja saan pääni jollain tasolla selväksi niin että on tilaa sille oikealle toiselle omana itseään.

T. m46

• Joskus höyrähdin enempi tunteisiin, nyt vähemmin.

Moni kakkukin päältä kaunis ja upea, vaan höttö ja kuorrutus ei takaa hyvää makua.

• Anonyymi

Jos mies on ihana, niin kyllä minulle tunteita alkaa aika nopeasti kehittymään. Se vaatii kuitenkin jonkin verran tutustumista eli millään ensitapaamisella en voi sanoa ihastuneeni, sillä en ihastu pelkkään ulkonäköön tai mukavaan jutusteluun, täytyy tuntea toinen paremmin. Tunnen vahvasti, kiinnyn ihmisiin herkästi ja tämän takia haluan itse edetä parisuhteissa maltillisesti, sillä en halua rynnätä suin päin suhteeseen vain huomatakseni, ettei mies tunne samalla tavalla kuin minä.

• Anonyymi

Kyllä mulle tunteita helposti kehittyy - perkele !

Olenhan kilahteleva jännämies sekä mammanpoika viinamies samassa kehollisessa ilmentymässä - perkele. Niin jotta mikä siinä on ettei tällainen tunteellinen mies herätä kiinnostusta naisissa -perkele !

• Anonyymi

Joo, kyl tunteis niiku löytyy. Mää on hirveen herkkä. Terv. Dino 🐱‍🐉

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5515
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2818
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2571
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2050
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      251
      1673
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1283
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1163
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1135
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90