Käynyt jonkin aikaa ottamassa ripset triplan hair design 5 paikassa. Joka kerta silmiin sattuu laiton aikana ja ovat punaiset pari päivää laiton jälkeen. Olen kuvitellut tämän olevan vain herkistä silmistä, joten olen jatkanut siellä käyntiä. Viimeksi kuitenkin kärsivien silmien lisäksi sain paskaa palvelua. Työntekijä teki ripsiäni ehkä yhteensä 15 minuuttia ja lopetti tekemisen aina kun olin nukahtamassa. Lähtiessä muut työntekijät naureskelivat minulle… Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jakakaa!
HD5 Tripla kokemuksia?
3
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. Oon nyt puol vuotta käynyt tutun suosituksesta ja viimeset 3 tai 4 kertaa silmät kirvellyt joka kerran jälkeen ja punoittanut muutaman päivän. Viime kerralla yksittäisiä ripsiä oli liimattu luomiin kiinni joka aiheutti ärsytystä ja tosi ikävää tunnetta luomissa.
Itse myös luulin kirvelyn ja muutaman päivän punottamisen johtuvan omista, herkistä silmistä.
En suosittele, ties mitä liimoja käyttää.Joo kuulema ainakin kynsien tekoon käyttävät akryylia, joka sisältää mma:ta, joka on mielestäni kielletty aine… En yhtään ihmettele, jos käyttävät myös ripsien teossa joitakin harmillisia liimoja.
- Anonyymi
Itse kävin tänään ottamassa ripset ja niiden laittamisen ei pitäisi tuntua. Voin sanoa että olisi tehnyt mieli huutaa siitä kivusta ku yrittää tunkea ihon läpi. + toinen silmäni ei meinannut auveta🙄😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389