Käynyt jonkin aikaa ottamassa ripset triplan hair design 5 paikassa. Joka kerta silmiin sattuu laiton aikana ja ovat punaiset pari päivää laiton jälkeen. Olen kuvitellut tämän olevan vain herkistä silmistä, joten olen jatkanut siellä käyntiä. Viimeksi kuitenkin kärsivien silmien lisäksi sain paskaa palvelua. Työntekijä teki ripsiäni ehkä yhteensä 15 minuuttia ja lopetti tekemisen aina kun olin nukahtamassa. Lähtiessä muut työntekijät naureskelivat minulle… Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jakakaa!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sama juttu. Oon nyt puol vuotta käynyt tutun suosituksesta ja viimeset 3 tai 4 kertaa silmät kirvellyt joka kerran jälkeen ja punoittanut muutaman päivän. Viime kerralla yksittäisiä ripsiä oli liimattu luomiin kiinni joka aiheutti ärsytystä ja tosi ikävää tunnetta luomissa.
Itse myös luulin kirvelyn ja muutaman päivän punottamisen johtuvan omista, herkistä silmistä.
En suosittele, ties mitä liimoja käyttää.Joo kuulema ainakin kynsien tekoon käyttävät akryylia, joka sisältää mma:ta, joka on mielestäni kielletty aine… En yhtään ihmettele, jos käyttävät myös ripsien teossa joitakin harmillisia liimoja.
- Anonyymi
Itse kävin tänään ottamassa ripset ja niiden laittamisen ei pitäisi tuntua. Voin sanoa että olisi tehnyt mieli huutaa siitä kivusta ku yrittää tunkea ihon läpi. + toinen silmäni ei meinannut auveta🙄😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546