Miksi oman maan naistarjonta on aina huono?

Anonyymi-ap

Siinäpä se kysymys pitkälti on otsikossa, mutta kirjoitan nyt vielä tarkemmin. Miksi miesten mielestä oman maan naiset ovat aina maailman huonoimpia ja oman maan naistarjonta maailman huonoin? Mikä se on se juttu, että niitä oman maan naisia pitää aina morkata ja nostaa kaikki muut ihan taivaisiin? Ei meinaan ole pelkästään suomalainen juttu, vaan menit minne vaan niin miehet toimivat joukoittain samalla tavalla. Ihan sama mistä päin maailmaa tulleen miehen kanssa juttelee, niin ne hänen oman maansa naiset tuppaavat olemaan ilkeimpiä, tyhmimpiä, rumimpia, ahneimpia ja kaikenkaikkiaan kauheimpia naisolentoja koko planeetalla. Mistä se johtuu? Ja siis ei kehuta tyyliin suomalaisia. Sen voisi helposti tajuta nuoleskeluksi (jota se tietysti olisikin). Vaan siis nimenomaan haukkuvat niitä oman maansa naisia ja kehuvat oikeastaan kaikki muut.

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just yks mies sanoi, et suomalaiset nuoret naiset on tatuoituja ja lihavia. Pettävät helposti, eivätkä tee kotitöitä.

      No en oikein uskonut.

      Hän ajatteli hankkia muualta naisen. Sanoin, että siitä joutuu kyllä maksamaan perheelle, jos köyhästä maasta otat.

      Toki Suomessa on tosi tasokkaitakin naisia. Niihin ei vaan tavallisen suomijampan taso riitä. Jos haluat prinsessan, sinun täytyy itsesi olla prinssi. Tietysti se menee näin.

      • Anonyymi

        Sen ymmärrän kyllä, jos se oma vaatimustaso on todella korkealla. Tietenkin silloin yhden pienen Suomen tarjonta on kovin kapea ja maailmalta löytyy enemmän.

        Vaan miksi se on kaikilla miehillä sama, että oman maan naiset on persiistä (paitsi ehkä sitten se joku 1%, johon ei ole mahdollisuuksia)? Miksi se prosentti niitä hyviä on aina missä tahansa oman maan rajojen ulkopuolella korkeampi? Ja miksi se oman maan naisten huonous on tarpeen tuoda esille joka kulmalla?


    • Minusta nyt teet yleistyksen ilman perusteita: "miesten mielestä oman maan naiset ovat aina maailman huonoimpia"

      Mistä tällaisen tilaston nappaat?

      • Anonyymi

        Ihan omasta henkilökohtaisesta kokemuksesta. Osaatko sanoa mistä ilmiö johtuu, vai tulitko vain saivartelemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omasta henkilökohtaisesta kokemuksesta. Osaatko sanoa mistä ilmiö johtuu, vai tulitko vain saivartelemaan?

        Tulin saivartelemaan, tai siis lähinnä kertomaan, että sinun kokemuksesi tuttavapiirisi asenteista tai edes mitä olet lukenut tältä palstalta ei riitä tekemään pätevää yleistystä mitä miehet oikeasti ajattelevat.

        Sama jos tuttavapiirissäsi muutama mies kertoo, että Toyota on paras auto, niin ei se tarkoita, että Suomen miesten mielestä Toyota on paras auto.

        Voin kuitenkin arvailla syitä, miksi sinun tuttavamiehet ovat varmoja suominaisten huonommuudesta.

        - he ovat nähneet kymmeniä tuhansia suominaisia ja tavanneet paljon myös epämiellyttäviä, joten syntyy ajatus, että Suomessa on paljon niitä epämiellyttäviä

        - He ovat tavanneet vähän ulkomaalaisia naisia ja enimmäkseen heitäkin asiakaspalvelutilanteissa, jolloin nuo naiset ovat pukeutuneet miellyttämään asiakkaita ja myöskin käyttäytyvät siten.

        - ulkomaalaisissa naisissa on uutuudenviehätystä ja eksotiikkaa

        - monissa ulkomaissa on huonompi tasa-arvo ja miehen miellyttämisen kulttuuri


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Tulin saivartelemaan, tai siis lähinnä kertomaan, että sinun kokemuksesi tuttavapiirisi asenteista tai edes mitä olet lukenut tältä palstalta ei riitä tekemään pätevää yleistystä mitä miehet oikeasti ajattelevat.

        Sama jos tuttavapiirissäsi muutama mies kertoo, että Toyota on paras auto, niin ei se tarkoita, että Suomen miesten mielestä Toyota on paras auto.

        Voin kuitenkin arvailla syitä, miksi sinun tuttavamiehet ovat varmoja suominaisten huonommuudesta.

        - he ovat nähneet kymmeniä tuhansia suominaisia ja tavanneet paljon myös epämiellyttäviä, joten syntyy ajatus, että Suomessa on paljon niitä epämiellyttäviä

        - He ovat tavanneet vähän ulkomaalaisia naisia ja enimmäkseen heitäkin asiakaspalvelutilanteissa, jolloin nuo naiset ovat pukeutuneet miellyttämään asiakkaita ja myöskin käyttäytyvät siten.

        - ulkomaalaisissa naisissa on uutuudenviehätystä ja eksotiikkaa

        - monissa ulkomaissa on huonompi tasa-arvo ja miehen miellyttämisen kulttuuri

        Minä en tainnut kysyä miksi suomimiehet mitään. Vai kysyinkö? Tämä on ihan yleismaailmallinen ilmiö, joten se luultavasti ei liity mitenkään juuri suomalaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tainnut kysyä miksi suomimiehet mitään. Vai kysyinkö? Tämä on ihan yleismaailmallinen ilmiö, joten se luultavasti ei liity mitenkään juuri suomalaisiin.

        Olet oikeassa, et puhunut.

        Oma kokemus on pitkälti suomesta ja jos miehet ovat kaikkialla mielestäsi samanlaisia, niin voit vapaasti yleistää.

        Jos olet nainen, niin uskon myös, että ehkä ulkomaisia miehiä tavatessasi törmäät ilmiöön, jota itse joskus käytän kohdatessani naisen ulkomailla tai jopa joskus maan rajojen sisällä. Eli korostetaan haukkumalla. Jossain kohtaa huuruista iltaa voi jopa itsekin uskoa sanomaansa.

        Eli vaikkapa Oulussa kun kehuu, miten siellä olevat naiset ovat mukavampia ja rennompia kuin Helsingissä saa jäätä murrettua.

        Olen muuten aina sanonut, että Turku ja Helsinki ovat ainoita paikkoja, joissa voi viettää koko illan baaritiskillä vaihtamatta kenenkään naisen kanssa sanaakaan. Pohjoisemmassa Suomessa yleensä joku tulee juttelemaan.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Olet oikeassa, et puhunut.

        Oma kokemus on pitkälti suomesta ja jos miehet ovat kaikkialla mielestäsi samanlaisia, niin voit vapaasti yleistää.

        Jos olet nainen, niin uskon myös, että ehkä ulkomaisia miehiä tavatessasi törmäät ilmiöön, jota itse joskus käytän kohdatessani naisen ulkomailla tai jopa joskus maan rajojen sisällä. Eli korostetaan haukkumalla. Jossain kohtaa huuruista iltaa voi jopa itsekin uskoa sanomaansa.

        Eli vaikkapa Oulussa kun kehuu, miten siellä olevat naiset ovat mukavampia ja rennompia kuin Helsingissä saa jäätä murrettua.

        Olen muuten aina sanonut, että Turku ja Helsinki ovat ainoita paikkoja, joissa voi viettää koko illan baaritiskillä vaihtamatta kenenkään naisen kanssa sanaakaan. Pohjoisemmassa Suomessa yleensä joku tulee juttelemaan.

        Noihin juttuihisi nyt liittyy vain se oletus, että tähän kaikkeen liittyisi lainkaan seuran etsiminen tai "vaikutuksen tekeminen". Mistään sellaisesta ei pääosin ole ollut lainkaan kysymys. Itselläni ei yli 90%:ssa miesten kanssa käydyissä keskusteluissa liitty seuranhaku tai iskuyritykset asiaan millään tavalla. Silloinhan sen jopa voisi jollain kieroutuneella tavalla tajuta oudoksi korostukseksi ja "kehuksi". Vaan siis joo, mitä jää jäljelle kun tuo puoli jätetään kuviosta kokonaan pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noihin juttuihisi nyt liittyy vain se oletus, että tähän kaikkeen liittyisi lainkaan seuran etsiminen tai "vaikutuksen tekeminen". Mistään sellaisesta ei pääosin ole ollut lainkaan kysymys. Itselläni ei yli 90%:ssa miesten kanssa käydyissä keskusteluissa liitty seuranhaku tai iskuyritykset asiaan millään tavalla. Silloinhan sen jopa voisi jollain kieroutuneella tavalla tajuta oudoksi korostukseksi ja "kehuksi". Vaan siis joo, mitä jää jäljelle kun tuo puoli jätetään kuviosta kokonaan pois?

        Ok, mutta oman kokemuksesi perusteella yleistyksen tekeminen on kuitenkin arveluttavaa, mutta saahan sitä toki hypoteesin esittää tyyliin.

        Väittäjä: Tupakka on terveellistä. Ihmiset elävät vanhoiksi, kun polttavat tupakkaa.

        Minä: Mihin tilastoon tämä tupakan elinikää pidentävä vaikutus perustuu.

        Väittäjä: minä tunnen monta ihmistä, jotka ovat eläneet yli 80-vuotiaiksi poltettuaan tupakkaa.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Ok, mutta oman kokemuksesi perusteella yleistyksen tekeminen on kuitenkin arveluttavaa, mutta saahan sitä toki hypoteesin esittää tyyliin.

        Väittäjä: Tupakka on terveellistä. Ihmiset elävät vanhoiksi, kun polttavat tupakkaa.

        Minä: Mihin tilastoon tämä tupakan elinikää pidentävä vaikutus perustuu.

        Väittäjä: minä tunnen monta ihmistä, jotka ovat eläneet yli 80-vuotiaiksi poltettuaan tupakkaa.

        Ei se sen arveluttavampaa ole kuin 99% muistakaan palstan aloituksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sen arveluttavampaa ole kuin 99% muistakaan palstan aloituksista.

        No niinpä.


    • Anonyymi

      Samaa olen joskus pohtinut. Tuntuu olevan tosi yleinen juttu miehille. Mä olen miettinyt, että ehkä se on joku defenssi. Kukaan ei kysele miten ei oo sieltä kotimaastaan ketään löytänyt, kun sanoo jo valmiiksi, että ne on kaikki ihan "helvetin perceestä".

      • Anonyymi

        Tota en ollutkaan tullu ajatelleeksi. Toi voi hyvin selittää ainakin osan noista.


    • Anonyymi

      Rumuus/kauneuskysymykseen varmaan osasyy on, että erilainen kiinnostaa ja "eksoottinen" on aina "tavallista" kauniimpaa.

      • Anonyymi

        Totta, tuossakin on varmaan osa totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tuossakin on varmaan osa totuutta.

        Riippuu siitä miten "eksoottinen" määritellään. Avaajan väite ei lainkaan pidä paikkaansa "oman maan" näkökulmasta joka itsessään on hassu määritelmä.

        Miehet valitsevat (tiedostamattomasti) tyttöjä seksuaalisten halujensa perusteella eli helposti voi riittää kunhan tyttö on antautuvainen.

        Tytöt valitsevat (tiedostamattomasti) miehiä siksi että saavat parhaat geenit lapselleen, tässä erilaisuus on tutkimusten perusteella valttia, seikka jonka kirjasi myös Darwin.

        Tyttöjen ja miesten seksuaaliset valintakriteerit näkyvät kaikkialla, myös "omassa maassa". "Oman maan" miehillä on vain vähän tyttöjä "muilta mailta", mutta "oman maan" tytöillä on aika paljon miehiä "muilta mailta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä miten "eksoottinen" määritellään. Avaajan väite ei lainkaan pidä paikkaansa "oman maan" näkökulmasta joka itsessään on hassu määritelmä.

        Miehet valitsevat (tiedostamattomasti) tyttöjä seksuaalisten halujensa perusteella eli helposti voi riittää kunhan tyttö on antautuvainen.

        Tytöt valitsevat (tiedostamattomasti) miehiä siksi että saavat parhaat geenit lapselleen, tässä erilaisuus on tutkimusten perusteella valttia, seikka jonka kirjasi myös Darwin.

        Tyttöjen ja miesten seksuaaliset valintakriteerit näkyvät kaikkialla, myös "omassa maassa". "Oman maan" miehillä on vain vähän tyttöjä "muilta mailta", mutta "oman maan" tytöillä on aika paljon miehiä "muilta mailta".

        Kannattaisi jutella enemmän miesten kanssa, niin huomaisit aloittajan väitteen pitävän paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi jutella enemmän miesten kanssa, niin huomaisit aloittajan väitteen pitävän paikkansa.

        Mä olen välillä miettinyt, että tunteeko osa täällä miehinä kommentoivista oikeasti yhtään miestä, ovatko he ikinä jutelleet miesten kanssa. Näin naisena tosin monesti valaisevimpia ovat ne keskustelut, jotka kuulee sivusta. Edes miehet eivät aina ole niin tarkkaavaisia, että tulisivat joka kerta sensuroineeksi sanomisiaan, jos tilassa sattuu olemaan yksi naishenkilö paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen välillä miettinyt, että tunteeko osa täällä miehinä kommentoivista oikeasti yhtään miestä, ovatko he ikinä jutelleet miesten kanssa. Näin naisena tosin monesti valaisevimpia ovat ne keskustelut, jotka kuulee sivusta. Edes miehet eivät aina ole niin tarkkaavaisia, että tulisivat joka kerta sensuroineeksi sanomisiaan, jos tilassa sattuu olemaan yksi naishenkilö paikalla.

        Toi on muuten ihan totta. Kaikkein valaisevimmat keskustelut kuulee vahingossa.


    • Kulttuuriantropologiassa ja sosiaaliantropologiassa ilmiötä nimitetään patrilokaalisuudeksi. Tarkoittaa, että morsian siirtyy yleisemmin sulhasen yhteisöön, kuin sulhanen morsiamen.

      Molemmilla sukupuolilla kaukokaipuu vaikuttaa parinvalintaan, mutta miehet ovat hanakampia jäämään 'isiensä maahan' ja naiset muuttamaan vieraisiin oloihin. 🌹👀

      • Anonyymi

        Eihän tuo selitä asiaa mitenkään, kun nimenomaan ne miehet ovat siirtyneet sinne sun tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo selitä asiaa mitenkään, kun nimenomaan ne miehet ovat siirtyneet sinne sun tänne.

        En sanonut, että selittää, vaan sanoin, että sitä nimitetään siksi. Varhaiskantaisessa kulttuurissa on nimittäin sama trendi kuin nykyisessä. Sen sijaan elintasopakolaisuudessa miehet muuttavat toisaalle paljon useammin kuin naiset.

        Kun on kyse muusta muuttamisesta kuin elintasopakolaisuudesta, on kaksi mahdollisuutta: 1) muuttamisen takana on biologinen funktio, tai 2) tai naisen alistaminen, jolloin naiselle ei ole jäänyt muuta mahdollisuutta, kuin muuttaa miehensä mukana patrilokaalisesti.

        Suomalaisessakin perinteessä on noudatettu yleensä patrilokaalista sijoittumista. Minunkin esi-isitäni vain yksi vihkipari sijoittui matrilokaalisesti v. 1824.


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        En sanonut, että selittää, vaan sanoin, että sitä nimitetään siksi. Varhaiskantaisessa kulttuurissa on nimittäin sama trendi kuin nykyisessä. Sen sijaan elintasopakolaisuudessa miehet muuttavat toisaalle paljon useammin kuin naiset.

        Kun on kyse muusta muuttamisesta kuin elintasopakolaisuudesta, on kaksi mahdollisuutta: 1) muuttamisen takana on biologinen funktio, tai 2) tai naisen alistaminen, jolloin naiselle ei ole jäänyt muuta mahdollisuutta, kuin muuttaa miehensä mukana patrilokaalisesti.

        Suomalaisessakin perinteessä on noudatettu yleensä patrilokaalista sijoittumista. Minunkin esi-isitäni vain yksi vihkipari sijoittui matrilokaalisesti v. 1824.

        Puhut eri asiasta kuin mistä kysyin, mutta ei se mitään. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut eri asiasta kuin mistä kysyin, mutta ei se mitään. :)

        Toivotan sinulle hyvää jatkoa! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Toivotan sinulle hyvää jatkoa! 🌹👀

        Sinulle myös.


    • Anonyymi

      Ruvetkaa lespoiksi

      • Anonyymi

        Sekö auttaa selittämään mistä tuossa käytöksessä on kyse? P.llustako se tähänkin asiaan se vastaus löytyy? Kuinka syvältä pitää kaivaa?


    • Anonyymi

      Minusta suomalaiset ovat parhaimmistoa, ei parhaimpia mutta kuitenkin siellä yläpäässä listallani. Ongelma vain on molemmilla sukupuolilla tässä maassa yleinen sosiaalinen estyneisyys. Turhan moni on lisäksi aggressiivisia ja tylyjä ja tämäkin koskee molempia sukupuolia. Näkemykseeni vaikuttaa se että olen ollut liian vähän tekemisissä sosiaalisten persoonien kanssa vaikka tiedän sellaisiakin olevan olemassa. Valitettavasti moni ihminen hakee ihmissuhteista (eli muistakin kuin parisuhteista) joko riidanhaluisia tilanteita tai sitten ollaan niin etovan pinnallisia pilvilinnan asukkeja ettei heidän teeskentelyään ja seuraansa jaksa. Jos olet itse rikki niin silloin haluat olla muiden rikkinäisten seurassa. Asioiden pyörittelyt sikseen, näyttää siltä että mikään ei koskaan riitä :).

      • Anonyymi

        Osaatko yhtään arvella mistä tuo johtuisi sitten muilla kuin suomalaisilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko yhtään arvella mistä tuo johtuisi sitten muilla kuin suomalaisilla?

        Pariutumistilanne on tavallaan kuin metsästystilanne. Ehkä ihmisten primitiiviset vietit ottavat tuolloin vallan eli adrenaliini kohoaa ja keskittymiskyky paranee mutta haitallisena sivutuotteena saattaa esiintyä vihaa sekä kiihkontäyteistä käyttäytymistä. Vastapuolen haukkuminen johtunee siitä että häntä on niin kovin vaikea valloittaa ja se v***ttaa pyrkyreitä. Oma riittämättömyyden ja avuttomuuden tunne pariutumistilanteessa voi katkeroittaa ihmistä ja jos epäonnistuneet lähestymisyritykset ovat yksilölle leimallisia niin noidankehä on valmis. Usein ihmiset tapaavat toisiaan baareissa ja siihen kuuluu meidän rakas hyvä ystävämme alkoholi. Viina lisää aggressiivista käyttäytymistä omalta osaltaan, vaikka se voi myös vähentää sosiaalisia estoja. Lopuksi vielä se että nuoret nykyaikuiset ovat yhä enenevässä määrin vapaan kasvatuksen tuotoksia eli riskinä on peruskäytöstapojen puuttuminen. Globalisaation mukanaan tuoma kulttuurillinen ja arvoja koskeva rappeutuminen näkyy myös siinä kuinka kohtelemme kanssaihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariutumistilanne on tavallaan kuin metsästystilanne. Ehkä ihmisten primitiiviset vietit ottavat tuolloin vallan eli adrenaliini kohoaa ja keskittymiskyky paranee mutta haitallisena sivutuotteena saattaa esiintyä vihaa sekä kiihkontäyteistä käyttäytymistä. Vastapuolen haukkuminen johtunee siitä että häntä on niin kovin vaikea valloittaa ja se v***ttaa pyrkyreitä. Oma riittämättömyyden ja avuttomuuden tunne pariutumistilanteessa voi katkeroittaa ihmistä ja jos epäonnistuneet lähestymisyritykset ovat yksilölle leimallisia niin noidankehä on valmis. Usein ihmiset tapaavat toisiaan baareissa ja siihen kuuluu meidän rakas hyvä ystävämme alkoholi. Viina lisää aggressiivista käyttäytymistä omalta osaltaan, vaikka se voi myös vähentää sosiaalisia estoja. Lopuksi vielä se että nuoret nykyaikuiset ovat yhä enenevässä määrin vapaan kasvatuksen tuotoksia eli riskinä on peruskäytöstapojen puuttuminen. Globalisaation mukanaan tuoma kulttuurillinen ja arvoja koskeva rappeutuminen näkyy myös siinä kuinka kohtelemme kanssaihmisiä.

        No sen in the heat of the moment haukkumisenkin kyllä käsitän. Vaan millaisia patoutumia pitää ihmisellä olla, jos niitä vielä vuosien jälkeen kauhealla paatoksella vuodatetaan? Ei sellainen anna lainkaan positiivista kuvaa ihmisestä.


    • Anonyymi

      Olen myös törmännyt tuohon ilmiöön useamman kerran. En osaa sanoa mistä johtuu, mutta mäkin kallistuisin vähän tohon aimmin esitettyyn hyökkäys on paras puolustus teoriaan.

      Mä olen itse ollut kahdesti tilanteessa, jossa olen ollut miehstä kiinnostunut, mutta sitten just tollanen vähän sivusta kuultu keskustelu on saanut tunteni laimenemaan. Mä en vain tajua mikä tarve on lähteä haukkumaan jotain ihmisryhmää, noissa tapauksissa siis juuri niitä oman maan naisia, jotenkin omaa tilannetta selittääkseen. Eikö se riitä selitykseksi, että ei ole osunut sopivaa kohdalle? Tarviiko mustamaalata kaikki? Tietenkin noista tilanteista toinen oli sellainen, jossa toinen mies kysyi suoraan, että mitä sä Suomesta naista etsit, kun kotimaasi naiset ovat niin upeita. Eli siis ko. keskustelussa miehet morkkasivat kaikki kilpaa oman maansa naisia (keskustelevia miehiä oli kolme).

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Talviuni olisi kiva juttu. Olen halunnut käydä talviunille jo monena talvena.


    • Anonyymi

      Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

      Kun ei saa haluamaansa, niin haukutaan se. "En olis huolinutkaaan"

      • Anonyymi

        Tuo tunne niistä puheista aina kieltämättä tulee. Itselläni ei ole tarve puhua pahaa edes eksistäni, saati sitten kaikista suomalaisista miehistä.


    • Anonyymi

      Suomessa on paljon pareja joiden ei ikinä olisi pitänyt pariutua. Hirveetä katsella ja kuunnella.

    • Anonyymi

      Suomi naiset on tylyjä ja eivät ole ystävällisiä kuten naiset ulkomailla. Suomessa ei voi jutella naisille selvinpäin kadulla vaikka ja pyytää treffeille. Pitäisi juoda kännit baarissa ja sitä rataa.
      Ulkomailla naisen saa helposti treffeille vaikka kadulta. Portugalissa juttelin naisen kanssa rannalla ja pian oltiin jo ravintolassa treffeillä. Sitten seuraavana päivänä nainen pyysi minut viinijuhliin ja oli hauskaa.

      • Anonyymi

        Eli nytkö sitten kerrot että mistä tuo tarve puhua noin syntyy? Menepä kysymään portugalilaisilta miehiltä, niin Portugalin naiset ovat perziistä ja syvältä.


    • Anonyymi

      Miksi maapallon naiset ovat kaikki niin rumia?

      Siinäpä hyvä uusin suosikki tieteissarjani mitä olen seuraillut, on vanhus-juttu olen ennenkin tuijetullut tuon läpi, mutta en muista jaksoja:; Gene Roddenberg's Andromeda :)

      Tässä on avaruusnaisia, Lexa Doig on Andromeda eli sen Andromeda Ascendant sota-aluksen AI eli tekoälyhahmo. Ja sitten Laura Bertram on Trance Gemini.--

      • Anonyymi

        Et sitten ole huomannut, että "avaruusnaiset" ovat ihan ihmisiä? Se ei ole dokumenttisarja.


      • Anonyymi

        Ne oikeasti Andromedassa asustelevat voivat näyttää vaikka meritähdiltä tai etanoilta.


    • Anonyymi

      MUTTA tämä asia ei ole fiktiota, vaan; että jos on monia lapsia, niin etet mitenkään voi olla kaikille tasapuolenen, aina joku toinen tuntee itsensä syrjityksi.

      Ainoa järkevä vaihtoehto on olla 1 poika ja 1 tyttö tai pelkästään yksi poika tai tyttö, silloin tulevat kohdelluiksi tasapuolisesti eikä suosikkeja helposti synny vanhemmille.

      Muutoin syntyy heti aina, joka on ikävää kun toisia sorretaan... jolloin heistä kasvaa katkeria heti.

    • Tjaa? No itsellä ei juuri ole mitään vastaan oman maan naisia, päinvastoin.
      Minusta suht sama kulttuuri ja tasa-arvon ymmärtäminen arvoissa on tärkeää, joten suomalainen nainen on etusijalla.

      Itselle tulee mieleen, että joistain patrialkaalisista kulttuureista saattaa löytyä sellaisia nöyrähkön oloisia naisia, sekä jostain köyhistä oloista parempaa toimeentuloa haluavia, mitkä saattaa joitain miehiä kiehtoa.

      Sama taas on naisten kohdalla, että jostain patrialkaalisesta kulttuurista mies olisi kiva, kun se liehittelee ja pitää kuin kukkaa kämmenellä...ainakin ennen itse suhdetta.

      Mutta luulen, että ongelmat alkaa myöhemmin, kun on sitouduttu. Monessa vanhemmissa kulttuureissa on perinteenä ja myös maahantulon vuoksi voi joutua menemään naimisiin, mikä aiheuttaa takuulla ongelmia viimeistään. Siinä kulttuurierot punnitaan ja arvopohja.

      Eri juttu olisi sitten tietenkin länsimaalaisesta kulttuurista ottaa puoliso ja kyllähän se kiinnostus voi tulla ihan siitä, että on jotain erilaisuutta, vaikka ihonväri tms?

      Mutta ihmisiä ollaan kaikki...ei se muuta sinäänsä mitään. 😊

      • Anonyymi

        Onko sulla mitään ajatusta siitä mistä alituksessa kuvattu toiminta voisi johtua? Oletko itse törmännyt tuohon? Vai oletko sitä mieltä, että kyseistä ilmiotä ei esiinny/on hyvin harvinainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mitään ajatusta siitä mistä alituksessa kuvattu toiminta voisi johtua? Oletko itse törmännyt tuohon? Vai oletko sitä mieltä, että kyseistä ilmiotä ei esiinny/on hyvin harvinainen?

        Öööh... mikä alitus? 🤔


    • Anonyymi

      No joka maan naiset on ilkeitä ja häijyjä oman maan miehille mut ulkomaan miehille ovat kivoja ja kilttejä mut oman maan miehille ovat perke.eitä

      • Anonyymi

        Näkökanta se tuokin on.


    • Anonyymi

      Tässä on paljon virheitä. Kaikki miehet? Mistä ihmeestä tällaisen olet saanut päähäsi? Miehiä on suomessakin muutama miljoona oletko tavannut heidät kaikki?

      • Anonyymi

        Ei kun kaikki naiset. Kerro sinä.


      • Anonyymi

        Sitä minäkin ihmettelen. En usko, että kaikki miehet ajattelisivat noin, vain hyvin pieni osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen. En usko, että kaikki miehet ajattelisivat noin, vain hyvin pieni osa.

        Oliko itse kysymykseen mitään sanottavaa?


    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet ovat geeninsä antaneet suurimmalla osalle Suomen naisista. Että minkä sille tekee että Suomi miehen palleista tulee epäkelpoja naisia. Ehkä ulkomaalainen mies tekee sitten parempia naisia.

      • Anonyymi

        Eli oletko sitä mieltä, että tuo on jotain itseruoskintaa?


    • Anonyymi

      Suomi naiset on pihtareita. Ulkomailta olen saanut pimppii helpoiten.

      • Anonyymi

        Joo, se on kyllä huomattu, että moitteita riittää. Vaan mistä kumpuaa tarve julistaa tuota asiaa? eikö helpommalla pääsisi, jos vaan hakisi sen naisen sitten muualta? Mitä tarvetta tuo kotimaan naisten morkaaminen täyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on kyllä huomattu, että moitteita riittää. Vaan mistä kumpuaa tarve julistaa tuota asiaa? eikö helpommalla pääsisi, jos vaan hakisi sen naisen sitten muualta? Mitä tarvetta tuo kotimaan naisten morkaaminen täyttää?

        Ei naista omaksi kannata ottaa. Naisia mennää ulkomaille panemaan ja jätetään sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naista omaksi kannata ottaa. Naisia mennää ulkomaille panemaan ja jätetään sinne.

        Mutta jos se nainen ei selvii siellä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naista omaksi kannata ottaa. Naisia mennää ulkomaille panemaan ja jätetään sinne.

        Ok, eli sittenhän mitään ongelmaa ei edes ole.


    • Anonyymi

      Maan naisista paha sanoa mitään. Mutta tällä kylällä ainakin niin.

    • Anonyymi

      Jos olette matkustellut niin en tiedä oletteko huomanneet miten ulkomaalaiset naiset juttelee ja tutustuu mielellään toisin kuin suomalaiset naiset. Suomessa ei voi mennä naiselle juttelee kuin ehkä kännipäissään baareissa. Kadulla ei voi jutella naisille tuosta vaan. Sitä pidetään outona.
      Olen käynyt 15 eri maassa ja jokaisessa maassa voi mennä naisille juttelee ihan tuosta vaan ja ne on kiinnostuneita ilman mitään iskemistarkoitusta edes.
      Asuin usassa pari vuotta ja siellä kaikki naiset oli ystävällisiä, pyysivät bileisiin ja kaikkea.

      • Anonyymi

        No miksi ne sieltä ulkomailta kotoisin olevat miehet sitten myöskin haukkuvat ne oman maansa naiset, ihan kuten sinä moitit suomalaisia naisia? Mikä siinä on, että miehille ne oman maan naiset ovat aina huonoja, oli se kotimaa mikä tahansa?


    • Anonyymi

      Tuota mieltä olet vain sinä.

      • Anonyymi

        Se on miesten mielipide ja minä en ole mies.


    • Anonyymi

      En ole mies, mutta veikkaan että kotimainen nainen on liian "tavallinen", jolloin suuresta massasta erottuu se muista erilainen eli "eksoottinen ulkomaalainen".

      Kirjautumaton palstalutka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe