Paljonko saa syödä että ei liho.

Anonyymi-ap

Tässä nyt tarkat seurantatulokset ILMAN LIIKUNTAA .Kaloreita syöty viimeisen 16 päivän aikana 38.400
3800 kal jaettuna 16 pv=2400 kal

Tulos
Kaikki muut mitat pysyneet samassa paino,vyötärönympärysmitta .Ainoastaan alavatsan pihtimitta isontunut 4 mm
LIHOMISTA EI OLISI HUOMANNUT ollenkaan painosta eikä vyötärönympärysmitasta koska ne olivat pysyneet samassa.

Pihtimittaustulokset pienentyi 4 kertaisella nopeudella sillion kun hyötyliikuntaa oli 6 tuntia päivässä ja söin vain kerran päivässä ja senkin illalla tai yöllä
Normaalilla tavalla tehtynä laihtuminen oli siis 4 kertaa hitaampaa.

PITÄÄ TIETÄÄ PALJONKO SAA SYÖDÄ
Jotta en lihoisi ilman liikuntaa,minun pitäisi syödä keskimäärin VAIN 2000 kaloria päivässä mikä EI ONNISTU koska jos syö aika hyvin kalorit menee vähintään 2500 kaloriin(oikein hyvin syötynä kalorit menee vähintään 4000-5500 kaloriin päivässä)
Silloin kun ei liiku lihomisen ennaltaehkäisyyn pitää käyttää vähäkalorisia päiviä 1500 kal tai liikuntaa.Sen voi tehdä niin että 3 päivää 1500 kal ja sitten yksi 3000

Jos pyöräilee tai hiihtää 2,5 tuntia päivässä saa syödä turvallisesti 3000 kaloria joka päivä

21

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painoni on tällä hetkellä 67 kiloa.Vyötärönympärysmitta 85 cm.
      Pihtimittaustulos alavatsa 20 mm ylävatsa 22 mm.
      Pituus 176 cm.Ikä 61 vuotta.

      • Anonyymi

        Älä valehtele.Sun alavatsa ei voi olla 20 mm kun vastasyntyneelläkin on isompi alavatsan ympärys. Jos sulla on alavatsa vaan 20 mm niin et olis edes elossa,joten älä valehtele.


    • Anonyymi

      Vähäkalorisia päiviä täytyy pitää muutaman päivän välein jos haluaa ennaltaehkäistä lihomista SILLOINKIN kun ei laihduta silloin kun liikunta on vähäistä.

      Melkein kaikki lihoo siksi takaisin koska he alkavat syömään joka päivä normaalisti ja lisäksi herkutellaan liikaa karkeilla pitsoilla ja muulla lihottavalla ruualla.

    • Anonyymi

      Tarkat syönti määrät on eri rasituksissa
      Sängyssä makaava 1600 kal
      Pientä kävelyä keittiössä 1800 kal
      Kaupassa käynti pyörällä yht 40 min 2000 kal
      Hiihto tai pyöräily 2,5 tuntia PV 3000 kal

      • Anonyymi

        sä kulutat siis 200 kcal keittiössä kävellessä.Tunninko sä kävelet keittiötä ympäri?


      • Anonyymi

        Jos keskimääräinen kulutus on vain 2000 päivässä on välillä syötävä vähemmän eli 1500 kal ja välillä 2500 niin keskimääräinen kulutus on tällä tavalla tehtynä 2000 kal päivässä.
        Vähän syömisen hyvät puolet on siinä että ei tarvi yhtään liikkua eikä liho.Ainoa huono puoli on se ettei saa herkutella niin paljon kuin liikuntaa harrastava.
        (Jos herkuttelee,niin lihot)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos keskimääräinen kulutus on vain 2000 päivässä on välillä syötävä vähemmän eli 1500 kal ja välillä 2500 niin keskimääräinen kulutus on tällä tavalla tehtynä 2000 kal päivässä.
        Vähän syömisen hyvät puolet on siinä että ei tarvi yhtään liikkua eikä liho.Ainoa huono puoli on se ettei saa herkutella niin paljon kuin liikuntaa harrastava.
        (Jos herkuttelee,niin lihot)

        Yleensä ihmiset vähättelee syömistään.Se 1500 kaloria on mitättömän pieni ruokamäärä minkä saisi syödä että ei liho jos on pieni kalorin kulutus
        Siihen ei kestä syödä yhtään herkkuja ja tavallista ruokaakin pitää syödä hyvin niukasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ihmiset vähättelee syömistään.Se 1500 kaloria on mitättömän pieni ruokamäärä minkä saisi syödä että ei liho jos on pieni kalorin kulutus
        Siihen ei kestä syödä yhtään herkkuja ja tavallista ruokaakin pitää syödä hyvin niukasti

        Tavallisella terveellisellä ruualla tuolla määrällä saa syötyä itsensä kylläiseksi,mutta roskaruualla se ei onnistu.


      • Anonyymi

        Miten nuo kulutuslukemasi on määritetty?
        Sukupuolesi? Ikäsi? Pituus ja paino? Nuo vaikuttavat peruskulutukseen.
        Mies. 78v. 172cm / 80kg.
        Peruskulutus = elintoimintojen ylläpitäminen vaatii 1872kcal/vrk.
        Analysoitu InBody 770:lla 06.06.2022.

        Nuo kulutuslukemat riippuvat ratkaisevasti suorituksen intensiteetistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo kulutuslukemasi on määritetty?
        Sukupuolesi? Ikäsi? Pituus ja paino? Nuo vaikuttavat peruskulutukseen.
        Mies. 78v. 172cm / 80kg.
        Peruskulutus = elintoimintojen ylläpitäminen vaatii 1872kcal/vrk.
        Analysoitu InBody 770:lla 06.06.2022.

        Nuo kulutuslukemat riippuvat ratkaisevasti suorituksen intensiteetistä!

        Olen ne kokeilemalla kokeillut.Löytyy ne tiedot painonpudotuslaskimestakin.
        Sen mukaan saisin syödä 1800 kaloria päivässä ilman liikuntaa ja runsaalla liikunnalla 2300 kaloria
        Itse olen todennut monet kerrat että se on runsaalla liikunnalla 3000 kal eikä 2300


      • Anonyymi

        Liikunta estää lihomista 1-3 kiloa kuukaudessa riippuen liikunnan määrästä.

        Vaikka on pienillä 2400-2700 kaloreilla LIHOO jos ei lliiku yhtään.
        Ennemmin kannattaa liikkua paljon että saa syödä hyvin.
        2000 kaloria on niin pieni että siinä ei saa syödä paljon mitään.
        Kalorit menee aina vähintään 2700-3000 kun syö hyvin

        Jos et liiku sinun pitää olla koko ajan JATKUVALLA laihdutuskuurilla ja syödä vain 1500 kaloria 3 kertaa viikossa,muuten lihoo varmasti.


    • Anonyymi

      Nämä on siis tarkkoja lukemia eikä mitään jotenkin sinne päin.
      Kalorit olen laskenut tarkkaan kalorilaskimella joten ne on tarkasti oikein.
      Merkkaan joka päivä välipalat erikseen ja siihen sitten valmiiksi tallennetut ateriat.Siihen menee aikaa vain muutama minuutti päivästä.Nekin tulee siinä sivussa sohvalla maatessa kun katsoo you tuntea TV:stä

      • Anonyymi

        Millä menetelmällä on kehosi koostumus määritetty kalorilaskimeesi syöttämistä varten?
        "Tarkkuus" tarvitsee nuo sitaatit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä menetelmällä on kehosi koostumus määritetty kalorilaskimeesi syöttämistä varten?
        "Tarkkuus" tarvitsee nuo sitaatit!

        Olen laskenut vain sen mitem paljon saan syödä että paino pysyy samassa ilman liikuntaa tai liikunnan kanssa.

        Rasvaprosentti en tiedä,mutta ei se palon ole koska pihtimitta on vain 20 mm.Eli painoni on melkein pelkkää lihasta.Näkyvää rasvaa arviolta noin 5 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laskenut vain sen mitem paljon saan syödä että paino pysyy samassa ilman liikuntaa tai liikunnan kanssa.

        Rasvaprosentti en tiedä,mutta ei se palon ole koska pihtimitta on vain 20 mm.Eli painoni on melkein pelkkää lihasta.Näkyvää rasvaa arviolta noin 5 kiloa.

        Miksi et ole enää liikuntaa harastanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole enää liikuntaa harastanut?

        Ei ole ollut nyt aikaa koska olen hommannut tietokoneen tarvikkeita ja opetellut käyttämään ja asentanut tietokoneohjelmia.Toimivia tietokoneita minulla on nyt 5 kpl.Niitä saa nykyään tori .fi 30 euroa kappale.Koneet toimii hyvin ja on nopeita.
        Ohjelmat mitä käytän on musiikin tekemiseen ja ne ei ole mitään helppoja käyttää.
        On ollut paljon muutakin tekemistä


    • Anonyymi

      Et laihdu pysyvästi kalorilaskennalla,petät vain itsesi. Opetele ruoka rytmi,ulkoilu ja uni rytmi. Alat laihtumaan.Jos tupakoit ,juot kalja vini lopeta ne. Menenterveyskeskus ravintoneuvojalle autaa sinua ravinto asiat ihan livenä.Jos tupakoit terveyskeskus läkäri kirjoitaa Sv lääket avuksi vierotusoireisin .

    • Anonyymi

      Ei kannata arvuutella syömisiä, netissä on painonpudotuslaskuri, joka kertoo kuinka paljon voit syödä jotta saavutat tietyssä ajassa haluamasi painotavoitteen. Pudotin painoani reilusti ja ainakin omalla kohdallani laskuri piti paikkansa. Parempi olisi kuitenkin käydä kehon koostumusmittauksessa, joka kertoo kehosi perusaineenvaihdunnan, rasvaprosentit, mihin rasvat ovat sijoittuneet, lihasten ja luuston kunnon. Nämä kehon koostumusmittaukset maksavat vain muutamia kymppejä ja niitä tekevät mm. kuntosalit ja myös jotkut apteekit. Minä kävin mittauksessa kuntosalilla ja sain kaupan päälle vähän ohjeita ruokavaliosta ja liikunnasta.

    • Anonyymi

      Minä olen laskenut kaiken veitsenterävästi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe