Olen totaalisen väsynyt , ajatus pätkii. Päivät menee ns aivosumussa. Sain pari viikkoa sitten tietää , että minulla on vaikea uniapnea. 46 hengityskatkosta tunnissa. Happisaturaatio 91% . Opiskelen. Olen työharjoittelussa. Työ on keskimäärin haastavaa, paljon uutta asiaa jatkuvasti.
Olen jonossa hoitajalle. Saan c-pap laitteen. Miten teillä muilla, oletteko olleet sairaslomalla väsymyksen vuoksi vai sinnittelettekö töissä / koulussa?
Vaikea uniapnea , voinko saada sairauslomaa ?
Anonyymi-ap
3
1951
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy lääkäriltä. Ne arvioi asiat.
- Anonyymi
lääkäri päättää sairauslomasta. Ei me täällä palstalla.
- Anonyymi
C-pap laitteet on loppuneet, yli kuukauden olen jo jonottanut. Uniapnea ei ole mukava vaiva, yli viisi vuotta sitten kävin lääkärissä väsymystä valittamassa mutta lääkäri käski vaan iltaisin juoksentelemaan metsäpolkuja että kunto kohenee, olin päivät muuraamassa urakalla seiniä mutta en saanut tarpeeksi liikuntaa, silloin ei lääkäri puhunut uniapneasta mitään kyllä harmittaa, pää sumussa ja aina väsynyt monta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257