Naiselle jonka kanssa sinulla on seksisuhde?
Kuinka usein soitat
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Joka toinen päivä panettaa joten soitan joka toinen päivä.
- Anonyymi
Ahaa sielä petteletti petrini
- Anonyymi
Kerran minuutissa sillä hän on nyt minun omaisuuttani kun korkkasin naisen.
- Anonyymi
Ei voi omistaa toista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi omistaa toista
Ätmien mukaan naisen voi omistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ätmien mukaan naisen voi omistaa.
Ätmi luulee omistavansa naisen, mutta käytännössä ei kuitenkaan saa asenteena takia naista.
Suunnilleen kerran vuodessa
En tiiä, kun ei ole ikinä ollut pelkkää seksisuhdetta naiseen, on ollut vain perinteisiä parisuhteita tai kaverisuhteita. Parisuhteissa soittelua tulee runsaammin ja kaverisuhteissa toisinaan.
- Anonyymi
Nainen soittelee päivittäin minulle. Itse en jaksa usein soitella. Tai sitten jutellaan myös facebookissa.
- Anonyymi
Joo olen huomannut miehelleni soittelee ja viestittelee kiim a päällä järjestelyä riittäää
Riita syntyy nopeasti
- Anonyymi
Silloin kun tarve ja näppärämpi kertoa asia pikaisesti puhelulla kuin viestein. Jos useita suhteita saman aikaisesti, kannattaa etupäässä koettaa viestein pelata, jos ei joskus jotain välttämätöntä tarvetta soittoon turvautua. Sopia mikä ok viestinnän suhteen (pelisäännöt). Joskus tietysti soitto voi piristää toisessa päässä, tieto että joku välittää edes jotenkin ja haluaa tavata ja pitää hyvänä. Ettei ihan aina vain kylmää viestittelyä. Mielummin kumminkin aina niin että itse soitan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110