Ollaan pisteessä, että kaikki tunteet on kuolleet. Ahdistun vapaapäivinä ja teen ennemmin töitä. Minulla vaan ei ole varaa erota yhtäkkiä. Muutto toiselle paikkakunnalle, takuuvuokrat jne. Ei pysty. Minulla luottotiedot menneet, niin joudun maksamaan takuuvuokraa vielä enemmän. Alaikäisiä lapsia 2 ja heilläkin menee kaikki uusiksi, jos teen sen. Olen pisteessä, että pian teen itselleni jotain, että pääsen pois tästä ahdistavasta suhteesta.
Ei ole varaa erota
18
1595
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiken saa järjestymään jos niin haluaa. Lapset ei voi yhtään sen huonommin vaikka tiivisti joutuisi asumaan hetken. Tarvitsevat kuitenkin vanhempansa tuen. Et pelkää eroa vaan elintason putoamista.
- Anonyymi
Sinun ja puolisosi on parasta ottaa tuo tärkeä asia keskustelun keskipisteeksi. Ei niin että heitä sen selkäpuolelle lauseen: " mä haluun erota ja lähteä lasten kanssa!"
Vaan, rauhallisena päivänä, istutte kumpikin alas ja esität asian niinkuin sinä sen näet.: että "olette tulleet yhteisen tien loppupäähän ja eiko hänenkin mielestä olisi kaikkien kannalta parasta että jatkatte omaan suuntaanne.
Kuinka hänen mielesta se voisi tapahtua helpoiten ja lapsia vähiten vahingoittaen?"- Anonyymi
Kämppäkaveri EI ole puoliso.
Avioliitto vie siihen, että on puoliso. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kämppäkaveri EI ole puoliso.
Avioliitto vie siihen, että on puoliso.Ap kirjoittaa Avoero-palstalle. Lukijat tietävät että kyseessä on avopari. Ap kertoo asumisvaikeuksista avopuolisonsa kanssa.
Kämppäkaveri on eri asia. Siinä kaksi tai useampi (usein täysin vierasta) jakavat asunnon.
- Anonyymi
Mikä pakottaa toiselle paikkakunnalle? Eikö voi jäädä nykyiseen ympäristöön jos siellä on lapsille jo kaikki valmiina? Erotilanteessa voit myös saada esim. kunnalta vuokra-asunnon todella nopeasti ja jos ei juuri nyt ole "pinkka kunnossa" niin sosiaalitoimistosta löytyy apu takuuvuokriin tms.
Ei rahan takia kannata jäädä roikkumaan.- Anonyymi
Missähän käpykylässä Stadin asunnon saa helposti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän käpykylässä Stadin asunnon saa helposti?
Tuuhan kertomaan neuvoja Stadiin.
- Anonyymi
Sossu auttaa kyllä akillisessä rahantarpeessa.
- Anonyymi
Ai Sodankylässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Sodankylässä?
Ämmä voi erota ja jättää kakrut yksinään ja lähteä viettämään uutta vanhaa nuoruuttaan viidettä kierrosta. Pettämällä.
- Anonyymi
Sinuako on autettu?
Kerrotko tarkemmin olleesta tilanteestasi tarkemmin.
Jos se helppoa olisi, kovin kiinnostunut olen nykytilanteessani.
Autatko?
Huomaa: olen helsinkiläinen.
Nyt niitä neuvoja. Katson taas, het huomenna, ohjeesi.
Oletan sinun nyt nukkuvan. Minunkin on mentävä nukkumaan.
Tulen katsomaan neuvojasi aamuselka.
Kiitos jo etukäteen. Asioilla on taipumus järjestyä.
- Anonyymi
Jäähän vielä deeänaa ja se yks kytättäv silti. Tsombia on joka sormelle.....
- Anonyymi
Jaa tää aloitus oli taas näköjään tämmönen.
- Anonyymi
Älä hätäile! Tehdään mieluummin toisillemme jotain!
Jos et huoli minua uudeksi puolisoksesi, nähtäisiin nyt edes silloin tällöin ja tehdään elämä elämisen arvoiseksi! Mä en kestä ilman sua!!!! - Anonyymi
Ap kannataa ryhtyä vaalimaan kuntoaan ja muutoikin laihduttaa, ja kun se keho alkaa muistuttaan hemaisevaa naista, niin kokeilee aaktiivista sensuellista käytöstä mieheensä ja kun hommat alkaa hyrrään suhdekin normalisoituu ja ainahan voi pyytää sen kamunsa mukaan esim, kävelylenkille.. ei aina tarvi ootella että se toinen tekee ehdotuksia etenkin jos on jo aimin ne torpannut. nyt ryhtiä kitinän sijaan ja kokeile.
- Anonyymi
Minulle on aivan sama mitä se ajattelee. Hemaiseva olen muiden mielestä, paitsi hänen.
- Anonyymi
Hei AP, miten olet valinnut järjestää omasi ja lastesi elämän kauniimmaksi ja turvallisemmaksi?
- Anonyymi
"Minulla vaan ei ole varaa erota yhtäkkiä"
Silloin on parempi erota vähitellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851