nähdään, mulla on ikävä sua. 😞
Toivottavasti vielä mies
107
2264
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon samaa myös sinun suuntaasi m-nainen. 😘
- Anonyymi
Kuka toivoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka toivoo?
aakkosten eka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka toivoo?
no mie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aakkosten eka
Antti anna aasi apukoulu antenni mikähän mahdollisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aakkosten eka
Antti-Anneli Aabelsson.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti anna aasi apukoulu antenni mikähän mahdollisesti
Onko tää ap? Ilkeää jos noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää ap? Ilkeää jos noin.
Joku m- naisesta mystis mues? Mut onko ap m- nainen vai ei, alempana lukee et ei ole.
- Anonyymi
Sitä toivon minäkin. Ikävä on täälläkin 😌 Haluaisin kyllä tehdä siitä totta, enkä vain toivoa. Mutta asiat ei aina mene ihan nappiin.
- Anonyymi
Mikä estää?
- Anonyymi
Nähfään nuku hyvin
- Anonyymi
No empä ny vielä nukkumaan ajatellu käydä kello kuitee kohta vasta kahdeksan
- Anonyymi
Luulenpa, että suurin osa ei ole koskaan tavannut sitä oikeaa ihmistä vieläkään.
- Anonyymi
Ensin pitäs itse itselleen selvittää millaisen ihmisen kanssa on hyvä olla mulle se on sellai kivan haastava joskus toki haasteita saattaa olla liiaksikin mu sepä ny si taas on oma valintani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitäs itse itselleen selvittää millaisen ihmisen kanssa on hyvä olla mulle se on sellai kivan haastava joskus toki haasteita saattaa olla liiaksikin mu sepä ny si taas on oma valintani
Sano älä muuta. Vilkaisin ketjun pituutta, niin olis kyllä liikaa haastetta
Sitä minäkin toivon joka päivä...
- Anonyymi
Jot joku sua painais halolla perseeseen kö vai lekalla varpaaseen että tietäisit mitä fyysinen kipu on niin ettei kukaan epäilisi sun kyseistä vahinkoa itse aiheutetuksi omalla tyhmyydellä kenties puriko joku munan poikki kun vika suun edessä sitä heiluttelit
- Anonyymi
Toivon sitä nainen myös. :)
- Anonyymi
Kenen😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen😘
Yhden naisen. :)
- Anonyymi
Kyllä me nähdään mies :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen😘
Naapurin heikin auton takapenkillä kai siinä kannattaa katsoa että autossa on hyvän kokoiset sisätilat ahtaassa autossa joutuu sitä suunnittelemaan urheiluauto on siihen huonoin mahdollinen ei onnistu jos ei toinen osaa jalkojaan koukistaa että voi syliin istua yritin kokeilla tyttäreni äidin kanssa joskus yhdeksän kymmentä luvulla saanu kärkeä edes lähelle et vai on siinäkin mielin kätevä voi soveltaa vaikka ja kuinka
- Anonyymi
Voitko mies ottaa yhteyttä jollain seta kanavalla?
- Anonyymi
Venttaas hetki neitsyt-Maria. Sulla oli joku perhonen nenässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot brittiläinen osittain. Ihmekös tuo seta juttu. Hmmmmm :), Missä?
- Anonyymi
Tarkoitatko Nato kanavalla - Canal Anal?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo ny ei vittu ole mahdollista josko ihmisen biologiaa oletten opiskelleet ni ymmärtänette yskän miksi ei ole mahdollista
- Anonyymi
Tulette tapaamaan toisenne
- Anonyymi
Tuskin
- Anonyymi
Joka päivähän sitä jonkun tapaa kun ei silmät suljettuina kulje häpeästä se on vähä sama kuin strutsi tunkee pään pensaaseen hiekkaan on piilossa itseltään mutta ei keneltäkään muulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivähän sitä jonkun tapaa kun ei silmät suljettuina kulje häpeästä se on vähä sama kuin strutsi tunkee pään pensaaseen hiekkaan on piilossa itseltään mutta ei keneltäkään muulta
Mikä on viestisi funktio? Kuka häpeää ja mitä?
- Anonyymi
Toivottavasti vielä nähdään yhden naisen kanssa. Moi!
- Anonyymi
Hahahhha
- Anonyymi
Ainahan sitä toivoa sopii koskaan ei voi tietää koska lykästää
- Anonyymi
Moi! Antaisitko tuntomerkkejä itsestäsi tai naisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Antaisitko tuntomerkkejä itsestäsi tai naisesta?
Olen vanhempi mies ja tykkään itseäni nuoremmasta naisesta. Moi!
- Anonyymi
Miksi ei nähtäisi?
- Anonyymi
Sehän riippuu ihan susta itsestäsi
- Anonyymi
Minäkin haluasin nähdä yhden naisen ja halata kyseistä ikävän kohdetta.
Kun vain tietäisin koska nähdään ja haluaisiko hän halata tätä miestä?- Anonyymi
Oletko päässyt halaamaan aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko päässyt halaamaan aiemmin?
Ikävä kyllä en ole päässyt halaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä en ole päässyt halaamaan.
Voi, sitten ei osumaa. Vai voisiko olla ettet muista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useasti olen päässyt häntä halaamaan. Molemminpuolista.
- Anonyymi
Et haluaisi antaa lisää vinkkejä? Edes kirjainta kenelle menee. Tai vaikka mitä hänellä oli päällä, kun viimeksi näitte.
- Anonyymi
Eihän halaamisessa mitään väärää ole näin suomessa ollessa briteissä sitä pidetään taas enempi pettämisenä kuin jopa suudelmaa huulille et tulkintoja on monia erilaisia jopa maittain siksi olisi hyvä osata keskustella varsinkin etenkin silloin kun on kyse kahden eri maalaisen välisestä suhteesta että tietää mitä missä milloin rajat sun muut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla tuota varhaisiän dementiaa tak si on vai mielenpäällä liikaa asioita kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et haluaisi antaa lisää vinkkejä? Edes kirjainta kenelle menee. Tai vaikka mitä hänellä oli päällä, kun viimeksi näitte.
Mustat housut musta takki hän ulkoilutti koiraa mahdollisesti oli alkuun isänsä kanssa ulkoiluttamassa koiria
- Anonyymi
Viimeistään ensi vuonna on ratkaisun vuosi, että nähdäänkö vielä vai ei. Sitä odotellessa.
Tällä hetkellä on kuitenkin vielä monta asiaa, jotka täytyy ensin ratketa.
Jos ei kuitenkaan nähdä, niin saattaa tulla myös useita pettyneitä ihmisiä, joihin asia tulee vaikuttamaan. Kyllä hekin tulevat jollain tavalla huomaamaan ja tietämään, miksi asiat eivät mennytkään niin, vaikka olisivat toivoneet toisin tapahtuvan, yksittäisiä nimiä/henkilöitä tarkemmin sitten mainitsematta.
Itse en enää voi asiaan vaikuttaa kuin odottaa, että asiat kehittyisivät suotuisasti.
Toivottavasti hänkin löytää ajatuksestani punaisen langan.- Anonyymi
Ihmisellä joka ei auta ei kommunikoi ei ole mitään asiaa ihmisen elämään jolta on mennyt terveys sen seurauksena.
- Anonyymi
Löysin ehkä…
- Anonyymi
Voi voi elämä jatkuu aika ei odota ketään yksittäistä ihmistä sitä on kenenkään turha kuvitella jokainen meistä kun vanhenee aika menee eteenpäin sitä ei voi pysäyttää eikä kääntää taaksepäin niin kuin kelloa you snoze you lose what that might mean hmmm. Thats guite the problem
- Anonyymi
Akoilla pyörii aina miesrinki mesessä, millo kukakii o uhrina.. uskokaapa että 1 avioista naista ei ole, rikä tuu koskaa olemaa.
- Anonyymi
Hyih h orosta siitä samaisesta puhutko joka kaikille lupailee ja lankeaa ne heikot yksilöt aina vaan keskittyisi omaan. Naiseen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyih h orosta siitä samaisesta puhutko joka kaikille lupailee ja lankeaa ne heikot yksilöt aina vaan keskittyisi omaan. Naiseen!!
Hyi
- Anonyymi
Samalla lailla se on monella miehellä se nais rinki sielä baarista niin kauan kun rahat riittää ja mukaan kai joutui ottamaan sen joka huonoiten jaloillaan pysyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus oli kai sanonta älä huorasta vaimoa tee mietteitä iltaan mitä kutinaa tuntuu kenenkin vatsassa
- Anonyymi
Ei ole minulta. Ikävöin ehkä minäkin yhtä jota..
n siv.- Anonyymi
Ota häneen yhteyttä tiedä vaikka hänkin ikävöisi sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota häneen yhteyttä tiedä vaikka hänkin ikävöisi sua
Tuskin ikävöi, olisi muuten itse jo kirjoitellut ja kysellyt kuulumisia. Tilanne on vaan hyväksyttävä.
- Anonyymi
Minä en halua nähdä sinua nainen jos et tule vaimokseni. Pysy poissa muuten elämästäni.
- Anonyymi
Vähän riippuu kuka kysyy? Mua on todella hankala pitää, mutta jos olet se oikea...
- Anonyymi
Pysy itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän riippuu kuka kysyy? Mua on todella hankala pitää, mutta jos olet se oikea...
Ei mattojakaan pidetä lattialla ne pysyy paikoillaan pitämättäkin ei ne yht äkkiä ilmaan ainakaan itsestään hyppää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mattojakaan pidetä lattialla ne pysyy paikoillaan pitämättäkin ei ne yht äkkiä ilmaan ainakaan itsestään hyppää
Aladdinis oli lentävä matto
- Anonyymi
Ei se näkeminen ole koskaan minusta ollut kiinni.
- Anonyymi
Totta. Syy oli minussa.
Sivusta - Anonyymi
No ehkä se johtui si sun käytöksestä olitko ujo hiljainen mahd nolotilanne hetki sulle voi olla tietty jostakin muustakin syystä mu nuo ny tuli itsellä päällimmäisenä mieleen
- Anonyymi
T n kaipaa A m
- Anonyymi
Eipäs kun T n kaipaa J m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs kun T n kaipaa J m
Tn kaipaa molempia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tn kaipaa molempia?
Ei kaipaa, ainoastaan J:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs kun T n kaipaa J m
Juu. Ja J m kaipaa T n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ja J m kaipaa T n
Mm kaipaa Tn myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kai su oma päänsärky
- Anonyymi
Höpöjä , ei minua kukaan halua nähdä
- Anonyymi
Mä ku haluun miehen nähä viime näkemisest jo hetki. Oliskoha pöly laskeutunu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisihan se kiva nähdä. Pitkästä aikaa. Sinähän se parhaiten tiedät onkos jo pöly laskeutunut.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet itse omat sotkusi mahdollisesti osannut siivota ni kenties pöly on laskeutunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisihan se kiva nähdä. Pitkästä aikaa. Sinähän se parhaiten tiedät onkos jo pöly laskeutunut.
SivustaMua ei kiinnosta kun en ole se joka sääti kun ei ymmärtänyt edes itse itseään puhuessaan kuunnella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaKuinka pitkä aika on "pitkästä aikaa"? Kiinnostaa sillä törmäyksessä salamat sinkoili. - N sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOn se mies jos otat yhteyttä..
- Anonyymi
Mä haluun katsella sun kasvoja ja kuunnella sun ääntä. Näin meidän kesken.
- Anonyymi
Millaisia kasvoja ja millaista ääntä?
- Anonyymi
Huomasin sen kun nojasit sohvan käsinojaan tykkäsit jopa niin paljon et jos vain olisit kehdannu olisit riisunnu mut vaikka väkisin jos en itse olisi ymmärtänyt yskää
- Anonyymi
Tätä toivon myös ihana Teija
- Anonyymi
Niin minullakin ikävä T-naista. Pariin viikkoon ei nähdä ja nyt jo sydämessä kamala ikävä. 💔
- Anonyymi
Kaipaat jo itseäsi, jollainen olit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä yritys maalittaa nykyään jo melko nuupahtaneella tavalla teennäisen sivistyneeseen sävyyn sen perinteisen nimittelyn sijaan. Jossain vaiheessa olit aina hillumassa jossain tämän tyyppisessä tai muuten väittämässä mitä tahansa positiivista viestiä naisen kirjoittamaksi, varsinkin jos hiusten väritys natsasi äärimmäisyyksiin vietyyn katkeruuteesi. Esim vaalea T-nainen antaa tilaa hieman laajemmalle kuin yksipuoliseen päähänpinttymääsi. Mitä tulee niihin huuhaaketjuihin, niin, ehkä sellainen falskius olisi mieleesi😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä yritys maalittaa nykyään jo melko nuupahtaneella tavalla teennäisen sivistyneeseen sävyyn sen perinteisen nimittelyn sijaan. Jossain vaiheessa olit aina hillumassa jossain tämän tyyppisessä tai muuten väittämässä mitä tahansa positiivista viestiä naisen kirjoittamaksi, varsinkin jos hiusten väritys natsasi äärimmäisyyksiin vietyyn katkeruuteesi. Esim vaalea T-nainen antaa tilaa hieman laajemmalle kuin yksipuoliseen päähänpinttymääsi. Mitä tulee niihin huuhaaketjuihin, niin, ehkä sellainen falskius olisi mieleesi😉
Ei taida tuolla joulun jämätontulla projisointi naisiin oikein onnistua, kovasti yrittää omaa pahaa oloaan siirtää mutta papuaivojen kapasiteetti on rajallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olla edes samanlainen kuin eilen oli joskus mietin sitä kuinka saada nainen rakastumaan joka aamu uudestaan ja olisiko se edes mahdollista se kai onnistuu parhaiten olemalla parempi versio itsestään kuin mitä edes eilen oli niin ei lopulta voi edes koskaan tavata sitä miestä uudelleen kenenkä kanssa alkoi seurustelemaan tai keneenkään edes tutustui siksi pitäisi myöskin tietää ketä kaipaa ihminen ei todellakaan vuosien päästä ole se sama ihminen jonka kanssa on hetken keskustellut baaritiskin ääressä joskus vuosia sitten tai kuka hyväili takapuolta ohimennen kun se vaan näytti niin saatanan hyvältä ettei vai pystynyt olla koskematta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhaa on vähä Sama kui huhu epätosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tuolla joulun jämätontulla projisointi naisiin oikein onnistua, kovasti yrittää omaa pahaa oloaan siirtää mutta papuaivojen kapasiteetti on rajallinen
Pahaaoloa ei pysty siirtämään jos ei sitä pääse purkamaan ulos jollain tapaa pelko menettämisestäkin voi lisätä pahaa oloa ja vain menettämällä voi ymmärtää ja tajuta mitä todella menetti se on vai osa elämää elämään kun mahtuu vaikka ja mitä pettymyksetkin on osa elämää mutta se on mun mielestä se osa mitä vanhemman ei ole hyvä opettaa lapselleen koska se voi vaikuttaa vanhemman ja lapsen väliseen luottamukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahaaoloa ei pysty siirtämään jos ei sitä pääse purkamaan ulos jollain tapaa pelko menettämisestäkin voi lisätä pahaa oloa ja vain menettämällä voi ymmärtää ja tajuta mitä todella menetti se on vai osa elämää elämään kun mahtuu vaikka ja mitä pettymyksetkin on osa elämää mutta se on mun mielestä se osa mitä vanhemman ei ole hyvä opettaa lapselleen koska se voi vaikuttaa vanhemman ja lapsen väliseen luottamukseen
Mitä sää sönkötät joka ketjussa
- Anonyymi
Ikävöin M naista, sitä ihaninta
- Anonyymi
Ja tää on mulle, ei epäilystäkään! Hihhih hii! Siis pakko olla, koska olen se ihanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää on mulle, ei epäilystäkään! Hihhih hii! Siis pakko olla, koska olen se ihanin.
Saattaa vaikka ollakkin
Me nähtiin jo viime kuun viimeisenä päivänä. Ei johtanut mihinkään.
- Anonyymi
Eikö ottanut eteen vai no sitä se nuoruuden hormonien syönti teettää olitko impotentti jo parikymppisenä
- Anonyymi
Matti oot niin fiksu. Kiitos kun et rangaissut mua.
- Anonyymi
Kumpainenkin itse aiheutti sen että ette näe jos ei kyseinen henkilö osaa itse nöyrtyä pyytämään anteeksi niin hyvin epätodennäköistä jos et alahäntä vainoamaan jolloin on peruste hakea lähestymiskielto ja rangaistus kyseisen lähestymiskiellon toistuvista rikkomuksista kun seuraa tiukennettu rangaistus minimi etäisyys minkä olen kuullut niissä olevan on kai viisikymmentä metriä
- Anonyymi
Hyvin on tällaiset paperilappuset kuulemma esim naisia suojelleet kiai!
- Anonyymi
Piirittäminen nyt ei ole vainoamista,nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirittäminen nyt ei ole vainoamista,nainen sivusta
Piirusta jotain aiheesta 😋
- Anonyymi
Noup ei nähdä piste
- Anonyymi
Nähdään, ☺☺ aina ja aina, vain,
- Anonyymi
Tahtoisin nähdä kyllä hänet vielä ja ihan mielellään jossain kahden kesken❣🔥
Vanhempi mies
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505