Toivottavasti vielä mies

Anonyymi-ap

nähdään, mulla on ikävä sua. 😞

107

2264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon samaa myös sinun suuntaasi m-nainen. 😘

• Anonyymi

Kuka toivoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka toivoo?

aakkosten eka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka toivoo?

no mie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aakkosten eka

Antti anna aasi apukoulu antenni mikähän mahdollisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aakkosten eka

Antti-Anneli Aabelsson.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antti anna aasi apukoulu antenni mikähän mahdollisesti

Onko tää ap? Ilkeää jos noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää ap? Ilkeää jos noin.

Joku m- naisesta mystis mues? Mut onko ap m- nainen vai ei, alempana lukee et ei ole.

• Anonyymi

Sitä toivon minäkin. Ikävä on täälläkin 😌 Haluaisin kyllä tehdä siitä totta, enkä vain toivoa. Mutta asiat ei aina mene ihan nappiin.

• Anonyymi

Mikä estää?

• Anonyymi

Nähfään nuku hyvin

• Anonyymi

No empä ny vielä nukkumaan ajatellu käydä kello kuitee kohta vasta kahdeksan

• Anonyymi

Luulenpa, että suurin osa ei ole koskaan tavannut sitä oikeaa ihmistä vieläkään.

• Anonyymi

Ensin pitäs itse itselleen selvittää millaisen ihmisen kanssa on hyvä olla mulle se on sellai kivan haastava joskus toki haasteita saattaa olla liiaksikin mu sepä ny si taas on oma valintani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitäs itse itselleen selvittää millaisen ihmisen kanssa on hyvä olla mulle se on sellai kivan haastava joskus toki haasteita saattaa olla liiaksikin mu sepä ny si taas on oma valintani

Sano älä muuta. Vilkaisin ketjun pituutta, niin olis kyllä liikaa haastetta

• Sitä minäkin toivon joka päivä...

• Anonyymi

Jot joku sua painais halolla perseeseen kö vai lekalla varpaaseen että tietäisit mitä fyysinen kipu on niin ettei kukaan epäilisi sun kyseistä vahinkoa itse aiheutetuksi omalla tyhmyydellä kenties puriko joku munan poikki kun vika suun edessä sitä heiluttelit

• Anonyymi

Toivon sitä nainen myös. :)

• Anonyymi

Kenen😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen😘

Yhden naisen. :)

• Anonyymi

Kyllä me nähdään mies :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen😘

Naapurin heikin auton takapenkillä kai siinä kannattaa katsoa että autossa on hyvän kokoiset sisätilat ahtaassa autossa joutuu sitä suunnittelemaan urheiluauto on siihen huonoin mahdollinen ei onnistu jos ei toinen osaa jalkojaan koukistaa että voi syliin istua yritin kokeilla tyttäreni äidin kanssa joskus yhdeksän kymmentä luvulla saanu kärkeä edes lähelle et vai on siinäkin mielin kätevä voi soveltaa vaikka ja kuinka

• Anonyymi

Voitko mies ottaa yhteyttä jollain seta kanavalla?

• Anonyymi

Venttaas hetki neitsyt-Maria. Sulla oli joku perhonen nenässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot brittiläinen osittain. Ihmekös tuo seta juttu. Hmmmmm :), Missä?

• Anonyymi

Tarkoitatko Nato kanavalla - Canal Anal?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo ny ei vittu ole mahdollista josko ihmisen biologiaa oletten opiskelleet ni ymmärtänette yskän miksi ei ole mahdollista

• Anonyymi

Tulette tapaamaan toisenne

• Anonyymi

Tuskin

• Anonyymi

Joka päivähän sitä jonkun tapaa kun ei silmät suljettuina kulje häpeästä se on vähä sama kuin strutsi tunkee pään pensaaseen hiekkaan on piilossa itseltään mutta ei keneltäkään muulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivähän sitä jonkun tapaa kun ei silmät suljettuina kulje häpeästä se on vähä sama kuin strutsi tunkee pään pensaaseen hiekkaan on piilossa itseltään mutta ei keneltäkään muulta

Mikä on viestisi funktio? Kuka häpeää ja mitä?

• Anonyymi

Toivottavasti vielä nähdään yhden naisen kanssa. Moi!

• Anonyymi

Hahahhha

• Anonyymi

Ainahan sitä toivoa sopii koskaan ei voi tietää koska lykästää

• Anonyymi

Moi! Antaisitko tuntomerkkejä itsestäsi tai naisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Antaisitko tuntomerkkejä itsestäsi tai naisesta?

Olen vanhempi mies ja tykkään itseäni nuoremmasta naisesta. Moi!

• Anonyymi

Miksi ei nähtäisi?

• Anonyymi

Sehän riippuu ihan susta itsestäsi

• Anonyymi

Minäkin haluasin nähdä yhden naisen ja halata kyseistä ikävän kohdetta.
      Kun vain tietäisin koska nähdään ja haluaisiko hän halata tätä miestä?

• Anonyymi

Oletko päässyt halaamaan aiemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko päässyt halaamaan aiemmin?

Ikävä kyllä en ole päässyt halaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä en ole päässyt halaamaan.

Voi, sitten ei osumaa. Vai voisiko olla ettet muista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useasti olen päässyt häntä halaamaan. Molemminpuolista.

• Anonyymi

Et haluaisi antaa lisää vinkkejä? Edes kirjainta kenelle menee. Tai vaikka mitä hänellä oli päällä, kun viimeksi näitte.

• Anonyymi

Eihän halaamisessa mitään väärää ole näin suomessa ollessa briteissä sitä pidetään taas enempi pettämisenä kuin jopa suudelmaa huulille et tulkintoja on monia erilaisia jopa maittain siksi olisi hyvä osata keskustella varsinkin etenkin silloin kun on kyse kahden eri maalaisen välisestä suhteesta että tietää mitä missä milloin rajat sun muut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla tuota varhaisiän dementiaa tak si on vai mielenpäällä liikaa asioita kerralla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et haluaisi antaa lisää vinkkejä? Edes kirjainta kenelle menee. Tai vaikka mitä hänellä oli päällä, kun viimeksi näitte.

Mustat housut musta takki hän ulkoilutti koiraa mahdollisesti oli alkuun isänsä kanssa ulkoiluttamassa koiria

• Anonyymi

Viimeistään ensi vuonna on ratkaisun vuosi, että nähdäänkö vielä vai ei. Sitä odotellessa.

Tällä hetkellä on kuitenkin vielä monta asiaa, jotka täytyy ensin ratketa.

Jos ei kuitenkaan nähdä, niin saattaa tulla myös useita pettyneitä ihmisiä, joihin asia tulee vaikuttamaan. Kyllä hekin tulevat jollain tavalla huomaamaan ja tietämään, miksi asiat eivät mennytkään niin, vaikka olisivat toivoneet toisin tapahtuvan, yksittäisiä nimiä/henkilöitä tarkemmin sitten mainitsematta.

Itse en enää voi asiaan vaikuttaa kuin odottaa, että asiat kehittyisivät suotuisasti.

Toivottavasti hänkin löytää ajatuksestani punaisen langan.

• Anonyymi

Ihmisellä joka ei auta ei kommunikoi ei ole mitään asiaa ihmisen elämään jolta on mennyt terveys sen seurauksena.

• Anonyymi

Löysin ehkä…

• Anonyymi

Voi voi elämä jatkuu aika ei odota ketään yksittäistä ihmistä sitä on kenenkään turha kuvitella jokainen meistä kun vanhenee aika menee eteenpäin sitä ei voi pysäyttää eikä kääntää taaksepäin niin kuin kelloa you snoze you lose what that might mean hmmm. Thats guite the problem

• Anonyymi

Akoilla pyörii aina miesrinki mesessä, millo kukakii o uhrina.. uskokaapa että 1 avioista naista ei ole, rikä tuu koskaa olemaa.

• Anonyymi

Hyih h orosta siitä samaisesta puhutko joka kaikille lupailee ja lankeaa ne heikot yksilöt aina vaan keskittyisi omaan. Naiseen!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyih h orosta siitä samaisesta puhutko joka kaikille lupailee ja lankeaa ne heikot yksilöt aina vaan keskittyisi omaan. Naiseen!!

Hyi

• Anonyymi

Samalla lailla se on monella miehellä se nais rinki sielä baarista niin kauan kun rahat riittää ja mukaan kai joutui ottamaan sen joka huonoiten jaloillaan pysyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus oli kai sanonta älä huorasta vaimoa tee mietteitä iltaan mitä kutinaa tuntuu kenenkin vatsassa

• Anonyymi

Ei ole minulta. Ikävöin ehkä minäkin yhtä jota..
      n siv.

• Anonyymi

Ota häneen yhteyttä tiedä vaikka hänkin ikävöisi sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota häneen yhteyttä tiedä vaikka hänkin ikävöisi sua

Tuskin ikävöi, olisi muuten itse jo kirjoitellut ja kysellyt kuulumisia. Tilanne on vaan hyväksyttävä.

• Anonyymi

Minä en halua nähdä sinua nainen jos et tule vaimokseni. Pysy poissa muuten elämästäni.

• Anonyymi

Vähän riippuu kuka kysyy? Mua on todella hankala pitää, mutta jos olet se oikea...

• Anonyymi

Pysy itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän riippuu kuka kysyy? Mua on todella hankala pitää, mutta jos olet se oikea...

Ei mattojakaan pidetä lattialla ne pysyy paikoillaan pitämättäkin ei ne yht äkkiä ilmaan ainakaan itsestään hyppää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mattojakaan pidetä lattialla ne pysyy paikoillaan pitämättäkin ei ne yht äkkiä ilmaan ainakaan itsestään hyppää

Aladdinis oli lentävä matto

• Anonyymi

Ei se näkeminen ole koskaan minusta ollut kiinni.

• Anonyymi

Totta. Syy oli minussa.

Sivusta

• Anonyymi

No ehkä se johtui si sun käytöksestä olitko ujo hiljainen mahd nolotilanne hetki sulle voi olla tietty jostakin muustakin syystä mu nuo ny tuli itsellä päällimmäisenä mieleen

• Anonyymi

T n kaipaa A m

• Anonyymi

Eipäs kun T n kaipaa J m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs kun T n kaipaa J m

Tn kaipaa molempia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tn kaipaa molempia?

Ei kaipaa, ainoastaan J:tä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs kun T n kaipaa J m

Juu. Ja J m kaipaa T n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Ja J m kaipaa T n

Mm kaipaa Tn myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on kai su oma päänsärky

• Anonyymi

Höpöjä , ei minua kukaan halua nähdä

• Anonyymi

Mä ku haluun miehen nähä viime näkemisest jo hetki. Oliskoha pöly laskeutunu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olisihan se kiva nähdä. Pitkästä aikaa. Sinähän se parhaiten tiedät onkos jo pöly laskeutunut.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet itse omat sotkusi mahdollisesti osannut siivota ni kenties pöly on laskeutunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olisihan se kiva nähdä. Pitkästä aikaa. Sinähän se parhaiten tiedät onkos jo pöly laskeutunut.

Sivusta

Mua ei kiinnosta kun en ole se joka sääti kun ei ymmärtänyt edes itse itseään puhuessaan kuunnella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Kuinka pitkä aika on "pitkästä aikaa"? Kiinnostaa sillä törmäyksessä salamat sinkoili. - N sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

On se mies jos otat yhteyttä..

• Anonyymi

Mä haluun katsella sun kasvoja ja kuunnella sun ääntä. Näin meidän kesken.

• Anonyymi

Millaisia kasvoja ja millaista ääntä?

• Anonyymi

Huomasin sen kun nojasit sohvan käsinojaan tykkäsit jopa niin paljon et jos vain olisit kehdannu olisit riisunnu mut vaikka väkisin jos en itse olisi ymmärtänyt yskää

• Anonyymi

Tätä toivon myös ihana Teija

• Anonyymi

Niin minullakin ikävä T-naista. Pariin viikkoon ei nähdä ja nyt jo sydämessä kamala ikävä. 💔

• Anonyymi

Kaipaat jo itseäsi, jollainen olit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä yritys maalittaa nykyään jo melko nuupahtaneella tavalla teennäisen sivistyneeseen sävyyn sen perinteisen nimittelyn sijaan. Jossain vaiheessa olit aina hillumassa jossain tämän tyyppisessä tai muuten väittämässä mitä tahansa positiivista viestiä naisen kirjoittamaksi, varsinkin jos hiusten väritys natsasi äärimmäisyyksiin vietyyn katkeruuteesi. Esim vaalea T-nainen antaa tilaa hieman laajemmalle kuin yksipuoliseen päähänpinttymääsi. Mitä tulee niihin huuhaaketjuihin, niin, ehkä sellainen falskius olisi mieleesi😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä yritys maalittaa nykyään jo melko nuupahtaneella tavalla teennäisen sivistyneeseen sävyyn sen perinteisen nimittelyn sijaan. Jossain vaiheessa olit aina hillumassa jossain tämän tyyppisessä tai muuten väittämässä mitä tahansa positiivista viestiä naisen kirjoittamaksi, varsinkin jos hiusten väritys natsasi äärimmäisyyksiin vietyyn katkeruuteesi. Esim vaalea T-nainen antaa tilaa hieman laajemmalle kuin yksipuoliseen päähänpinttymääsi. Mitä tulee niihin huuhaaketjuihin, niin, ehkä sellainen falskius olisi mieleesi😉

Ei taida tuolla joulun jämätontulla projisointi naisiin oikein onnistua, kovasti yrittää omaa pahaa oloaan siirtää mutta papuaivojen kapasiteetti on rajallinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olla edes samanlainen kuin eilen oli joskus mietin sitä kuinka saada nainen rakastumaan joka aamu uudestaan ja olisiko se edes mahdollista se kai onnistuu parhaiten olemalla parempi versio itsestään kuin mitä edes eilen oli niin ei lopulta voi edes koskaan tavata sitä miestä uudelleen kenenkä kanssa alkoi seurustelemaan tai keneenkään edes tutustui siksi pitäisi myöskin tietää ketä kaipaa ihminen ei todellakaan vuosien päästä ole se sama ihminen jonka kanssa on hetken keskustellut baaritiskin ääressä joskus vuosia sitten tai kuka hyväili takapuolta ohimennen kun se vaan näytti niin saatanan hyvältä ettei vai pystynyt olla koskematta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuhaa on vähä Sama kui huhu epätosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida tuolla joulun jämätontulla projisointi naisiin oikein onnistua, kovasti yrittää omaa pahaa oloaan siirtää mutta papuaivojen kapasiteetti on rajallinen

Pahaaoloa ei pysty siirtämään jos ei sitä pääse purkamaan ulos jollain tapaa pelko menettämisestäkin voi lisätä pahaa oloa ja vain menettämällä voi ymmärtää ja tajuta mitä todella menetti se on vai osa elämää elämään kun mahtuu vaikka ja mitä pettymyksetkin on osa elämää mutta se on mun mielestä se osa mitä vanhemman ei ole hyvä opettaa lapselleen koska se voi vaikuttaa vanhemman ja lapsen väliseen luottamukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahaaoloa ei pysty siirtämään jos ei sitä pääse purkamaan ulos jollain tapaa pelko menettämisestäkin voi lisätä pahaa oloa ja vain menettämällä voi ymmärtää ja tajuta mitä todella menetti se on vai osa elämää elämään kun mahtuu vaikka ja mitä pettymyksetkin on osa elämää mutta se on mun mielestä se osa mitä vanhemman ei ole hyvä opettaa lapselleen koska se voi vaikuttaa vanhemman ja lapsen väliseen luottamukseen

Mitä sää sönkötät joka ketjussa

• Anonyymi

Ikävöin M naista, sitä ihaninta

• Anonyymi

Ja tää on mulle, ei epäilystäkään! Hihhih hii! Siis pakko olla, koska olen se ihanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tää on mulle, ei epäilystäkään! Hihhih hii! Siis pakko olla, koska olen se ihanin.

Saattaa vaikka ollakkin

• Me nähtiin jo viime kuun viimeisenä päivänä. Ei johtanut mihinkään.

• Anonyymi

Eikö ottanut eteen vai no sitä se nuoruuden hormonien syönti teettää olitko impotentti jo parikymppisenä

• Anonyymi

Matti oot niin fiksu. Kiitos kun et rangaissut mua.

• Anonyymi

Kumpainenkin itse aiheutti sen että ette näe jos ei kyseinen henkilö osaa itse nöyrtyä pyytämään anteeksi niin hyvin epätodennäköistä jos et alahäntä vainoamaan jolloin on peruste hakea lähestymiskielto ja rangaistus kyseisen lähestymiskiellon toistuvista rikkomuksista kun seuraa tiukennettu rangaistus minimi etäisyys minkä olen kuullut niissä olevan on kai viisikymmentä metriä

• Anonyymi

Hyvin on tällaiset paperilappuset kuulemma esim naisia suojelleet kiai!

• Anonyymi

Piirittäminen nyt ei ole vainoamista,nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirittäminen nyt ei ole vainoamista,nainen sivusta

Piirusta jotain aiheesta 😋

• Anonyymi

Noup ei nähdä piste

• Anonyymi

Nähdään, ☺☺ aina ja aina, vain,

• Anonyymi

Tahtoisin nähdä kyllä hänet vielä ja ihan mielellään jossain kahden kesken❣🔥

Vanhempi mies

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe