Meinasin pudota tuolista treffeillä

Anonyymi-ap

Nainen minun muutamia vuosia nuorempi. Kuvat nyt tässä todeten vanhoja.
Ollut keikkamuusikkona 25v. Ja jäljet näkyy pahasti.

Ei helvetti, alkoa olen itsekin käyttänyt vuosien aikana silloin tällöin mutta en liikaa ja urheilu on pysynyt duunin ohessa aina mukana. Nyt oli niin paha nega-ylläri että hitto perun parit muutkin treffit jotka olen sopinut. Ei tollasia treffejä kukaan halua.

9

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se taitaa olla enemmänkin poikkeus kuin sääntö että treffeille tulee nainen, joka ei edes muistuta profiilikuvaansa, siis negatiivisessa mielessä.

Aikoinaan vuosia sitten kun itsekin nettitreffeillä kävin, niin kyllä sieltä aina vastaan tuli sen näköinen nainen jonka kanssa ei halunnut tehdä sen kummemmin tuttavuutta. 10 minuutin jutustelun jälkeen piti sitten keksiä joku hätävalhe tms että pääsi pakenemaan paikalta.

• Anonyymi

Olen kokenut tuon saman.

En ymmärrä mikä idea siinä on, että ladataan profiiliin kymmenen vuotta vanha, tai vaihtoehtoisesti uusi mutta kuvankäsittelyohjelmalla muokattu kuva. Siitähän jää varmasti kiinni! Totuus kuitenkin paljastuu treffeillä. Jos tiedän etukäteen että vastassa on ihminen jolla on 10 kg ylipainoa ja silti haluan nähdä hänet, niin se on minun valintani ja tarkoittaa että hyväksyn sen ylipainon. Minua ei vedetä nenästä. Mutta jos profiilikuvassa näkyy normaalivartaloinen ihminen, ja treffeillä vastaan lyllertääkin sellainen norsu että hyvä mahtuu ovesta sisään, niin tunnen että minua on huijattu. Se on aika huono lähtökohta tutustumiselle.

Olen itse varmasti livenä saman näköinen kuin profiilikuvissani.

• Anonyymi

Kymmenen kiloa ylipainoa kuvaan nähden ei ole vielä "norsu". Puhutaan 30-40kg niin ollaan asian ytimessä.

• Anonyymi

Joo, ymmärrän. Joskus treffeillä yllättyy kun vastassa on jotain muuta kuin mitä odotti. Mutta sen yllätyksen pitäisi olla positiivinen tai ainakin neutraali. Ikäviä yllätyksiä ei tahtoisi kokea.

Voi käydä niin että tiedän etukäteen että mätsilläni on ylipainoa enkä sen vuoksi oikein välittäisi tavata. Mutta kun toinen sitä niin hartaasti pyytää niin ajattelen: ok, olkoon sitten, istun hänen kanssaan kahvilla puoli tuntia, kiitän seurasta ja lähden kotiin. Mutta kun menen (aika vastahakoisen) treffeille, vastassa onkin niin hauska, iloinen, lämmin ja sympaattinen ihminen ettei se ylipaino yhtäkkiä haittaakaan. Minä viihdyn hänen kanssaan loppuillan ja ehdotan vielä toisia treffejä. Siinä tuli vastaan iloinen yllätys.

Se ikävä yllätys:

luulen tapaamani mukavan, fiksun, normaalipainoisen ihmisen. Olen nähnyt valokuvat ja olemme jutelleet puhelimessa. Lähden treffeille iloisen uteliaana. Siellä kahvilassa odottaakin sellainen suohirviö ja tankki ja laskimooses, että olen aivan kauhuissani. On ihan sama, kuinka mukava tai fiksu tai keskustelutaitoihin hän muuten on. Koen että minua on huijattu. En halua istua siellä varttituntia kauempaa enkä takuulla halua nähdä uudestaan.

• Anonyymi

Tässäpä yksi syy miksi en ikinä anna kuvaani kenellekään. Jos ei ole munaa tavata näkemättä kuvaa, niin omapahan on menetyksensä.

• Anonyymi

Jaa, no, minulla ei ole munaa tavata ilman kuvaa. Jos etsisin pelkkää juttuseuraksi ja ystävää, ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Olen kuitenkin etsimässä nimenomaan seurustelukumppania, eikä minkä tahansa näköinen nappaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa. Joten en suostu tapaamaan näkemättä kuvaa. Usein etukäteen haluan puhua whatsappissa myös videopuhelun varmistaakseni siitä että hän on sen näköinen kuin kuvissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no, minulla ei ole munaa tavata ilman kuvaa. Jos etsisin pelkkää juttuseuraksi ja ystävää, ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Olen kuitenkin etsimässä nimenomaan seurustelukumppania, eikä minkä tahansa näköinen nappaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa. Joten en suostu tapaamaan näkemättä kuvaa. Usein etukäteen haluan puhua whatsappissa myös videopuhelun varmistaakseni siitä että hän on sen näköinen kuin kuvissa.

Ei se mitään. Ei kaikilla ole ja sehän on sitten jo ihan hyvä karsinta itsessään. Minä en ikinä antaisi kuvaa, enkä taatusti puhu videopuheluita, nou nou.

• Anonyymi

Mistä näitä peikkoja löytääpi?

• Anonyymi

Tuusulasta a-l

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7220
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2607
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      110
      2241
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1628
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1129
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      44
      1029
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      1009
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      961
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      763
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      763
    Aihe