Meinasin pudota tuolista treffeillä

Anonyymi-ap

Nainen minun muutamia vuosia nuorempi. Kuvat nyt tässä todeten vanhoja.
Ollut keikkamuusikkona 25v. Ja jäljet näkyy pahasti.

Ei helvetti, alkoa olen itsekin käyttänyt vuosien aikana silloin tällöin mutta en liikaa ja urheilu on pysynyt duunin ohessa aina mukana. Nyt oli niin paha nega-ylläri että hitto perun parit muutkin treffit jotka olen sopinut. Ei tollasia treffejä kukaan halua.

9

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se taitaa olla enemmänkin poikkeus kuin sääntö että treffeille tulee nainen, joka ei edes muistuta profiilikuvaansa, siis negatiivisessa mielessä.

      Aikoinaan vuosia sitten kun itsekin nettitreffeillä kävin, niin kyllä sieltä aina vastaan tuli sen näköinen nainen jonka kanssa ei halunnut tehdä sen kummemmin tuttavuutta. 10 minuutin jutustelun jälkeen piti sitten keksiä joku hätävalhe tms että pääsi pakenemaan paikalta.

    • Anonyymi

      Olen kokenut tuon saman.

      En ymmärrä mikä idea siinä on, että ladataan profiiliin kymmenen vuotta vanha, tai vaihtoehtoisesti uusi mutta kuvankäsittelyohjelmalla muokattu kuva. Siitähän jää varmasti kiinni! Totuus kuitenkin paljastuu treffeillä. Jos tiedän etukäteen että vastassa on ihminen jolla on 10 kg ylipainoa ja silti haluan nähdä hänet, niin se on minun valintani ja tarkoittaa että hyväksyn sen ylipainon. Minua ei vedetä nenästä. Mutta jos profiilikuvassa näkyy normaalivartaloinen ihminen, ja treffeillä vastaan lyllertääkin sellainen norsu että hyvä mahtuu ovesta sisään, niin tunnen että minua on huijattu. Se on aika huono lähtökohta tutustumiselle.

      Olen itse varmasti livenä saman näköinen kuin profiilikuvissani.

      • Anonyymi

        Kymmenen kiloa ylipainoa kuvaan nähden ei ole vielä "norsu". Puhutaan 30-40kg niin ollaan asian ytimessä.


    • Anonyymi

      Joo, ymmärrän. Joskus treffeillä yllättyy kun vastassa on jotain muuta kuin mitä odotti. Mutta sen yllätyksen pitäisi olla positiivinen tai ainakin neutraali. Ikäviä yllätyksiä ei tahtoisi kokea.

      Voi käydä niin että tiedän etukäteen että mätsilläni on ylipainoa enkä sen vuoksi oikein välittäisi tavata. Mutta kun toinen sitä niin hartaasti pyytää niin ajattelen: ok, olkoon sitten, istun hänen kanssaan kahvilla puoli tuntia, kiitän seurasta ja lähden kotiin. Mutta kun menen (aika vastahakoisen) treffeille, vastassa onkin niin hauska, iloinen, lämmin ja sympaattinen ihminen ettei se ylipaino yhtäkkiä haittaakaan. Minä viihdyn hänen kanssaan loppuillan ja ehdotan vielä toisia treffejä. Siinä tuli vastaan iloinen yllätys.

      Se ikävä yllätys:

      luulen tapaamani mukavan, fiksun, normaalipainoisen ihmisen. Olen nähnyt valokuvat ja olemme jutelleet puhelimessa. Lähden treffeille iloisen uteliaana. Siellä kahvilassa odottaakin sellainen suohirviö ja tankki ja laskimooses, että olen aivan kauhuissani. On ihan sama, kuinka mukava tai fiksu tai keskustelutaitoihin hän muuten on. Koen että minua on huijattu. En halua istua siellä varttituntia kauempaa enkä takuulla halua nähdä uudestaan.

    • Anonyymi

      Tässäpä yksi syy miksi en ikinä anna kuvaani kenellekään. Jos ei ole munaa tavata näkemättä kuvaa, niin omapahan on menetyksensä.

      • Anonyymi

        Jaa, no, minulla ei ole munaa tavata ilman kuvaa. Jos etsisin pelkkää juttuseuraksi ja ystävää, ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Olen kuitenkin etsimässä nimenomaan seurustelukumppania, eikä minkä tahansa näköinen nappaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa. Joten en suostu tapaamaan näkemättä kuvaa. Usein etukäteen haluan puhua whatsappissa myös videopuhelun varmistaakseni siitä että hän on sen näköinen kuin kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no, minulla ei ole munaa tavata ilman kuvaa. Jos etsisin pelkkää juttuseuraksi ja ystävää, ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Olen kuitenkin etsimässä nimenomaan seurustelukumppania, eikä minkä tahansa näköinen nappaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa. Joten en suostu tapaamaan näkemättä kuvaa. Usein etukäteen haluan puhua whatsappissa myös videopuhelun varmistaakseni siitä että hän on sen näköinen kuin kuvissa.

        Ei se mitään. Ei kaikilla ole ja sehän on sitten jo ihan hyvä karsinta itsessään. Minä en ikinä antaisi kuvaa, enkä taatusti puhu videopuheluita, nou nou.


    • Anonyymi

      Mistä näitä peikkoja löytääpi?

      • Anonyymi

        Tuusulasta a-l


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe