Sä todella mies vihaat mua nyt vai kun kerran aina käännät selkäsi kun osun sun näkökenttään? 😯
En olis uskonut että noin käy.
Jotenkin odotin sulta enemmän.
Älä pelkää jätän sut rauhaan vaikka jotain mussa herätit.
VAU! En olis uskonut
16
93
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt sää huomasit mut. Tää on upeeta ,jos selän kääntäminen saa raivarit.
- Anonyymi
Valetta.
- Anonyymi
Anteeksi. Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi😥. Teidän naisten itseoikeus on poistua milloin huvittaa. Hyväksyn sen täysin. Tilanne vain ajautui siihen, että kävi näin, vaikka olisin halunnut sinun luoksesi.
- Anonyymi
Vätys. Piste.
- Anonyymi
Miehen epätoivoinen yritys tehdä naisesta epätoivoinen, kyl se siitä
- Anonyymi
Näin on, jäänyt vissiin pahasti hampaankoloon jotain
- Anonyymi
No minustapa ei tule epätoivoista! 😎
En ole nähnyt ketään.
- Anonyymi
Minullekin kävi näin, eräänä iltana vähän aikaa sitten. Minä en sitä niellyt, vaan kävelin perään ja koputin olkapäähän ja sitten hieman avauduin - kertaakaan en korottanut ääntäni.
Miehien ei vaan pidä antaa hyppiä silmille, se on jo liikaa, että he särkevät sydämen. Suosittelen sinuakin "avautumaan" hänelle. Sen jälkeen on paljon helpompi hengittää. Tsemppiä! - n - Anonyymi
Kuka heteronainen alkaisi olemaan tranun kanssa? Onko kukaan?
- Anonyymi
Mitä olet mennyt tekemään, että mies on alkanut vihaamaan sinua noin?
- Anonyymi
Maltoit oikein viisitoista minuuttia venata mitä seuraavaksi veistelet tähän provoon?😅 Mitä muuten meinaat oven taakse ilmestymisellä? Onen ymmärtänyt, ettei toisten kannata ilmestyä edes lähinurkille keso pystyssä. Syvennykset taitaa olla siellä päässä. Sivusta
- Anonyymi
Täällä oli kivasti keskustelu jatkanut kulkuaan sillä aikaa kun olin poissa. No nyt mä kuitenkin poistun pysyvästi.
En tule edes palstalle enään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505