Onko kaunis nainen

Anonyymi-ap

Tai komea mies liian pelottava ulkonäkönsä takia, ettet uskalla häntä lähestyä?

13

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauniit miehet pelottaa, ei sellaisiin voisi koskaan täysin luottaa.

• Anonyymi

Ei. Mä kyllä huomaan hyvännäkösen miehen ulkonäön ja saatan kommentoida muiden naisten kanssa sen olevan hyvännäkönen, mutta kun en mä ihastu, tunne seksuaalista vetoo tms. Ulkonäön perusteella.

En osaa selittää mikä sen fiiliksen aiheuttaa mutta nättipoika, mallipoika tms. Nättinaamanen mies on kivaa katseltavaa samoin kuin kauniit korvakorut. Mutta jokin syvempi tunne puuttuu. En tunne himoa tai suurempaa ihastusta tai rakastumista.

Luonnollisesti kun en tunne tämmösiä tunteita en myöskään lähesty vaan pysyn etäällä. Se ei oo pelkoo vaan sitä et suurempi kiinnostus puuttuu.

T: Karoliina

• Anonyymi

Olisiko komea nainen kansallispukuinen

• Anonyymi

Romanipukuako tarkoitat?

• Anonyymi

Ihastun yleensä normaalin näköisiin miehiin.

Itse olen ihan ok:n näköinen ja ajoittain kuulen olevani kaunis. Minua lähestytään vain 2 promillen humalassa tai somen ihmeellisessä maailmassa.

• Anonyymi

Vastasin tähän aloitukseen jo jossain aiemmassa ketjussa. Eli voi, mutta tarkennuksena tosiaan se että siinä todellakin pitää olla muutakin kuin pelkkä ulkonäkö syynä. Mitä tulisemmin toiseen ihastuu, niin sitä todennäköisemmin menen shut down-tilaan. Silti sitä kohdettaan katselee mutta näkymätön suojamuuri sen kuin vain kasvaa siinä samalla minun ja kohteeni välillä. Se muuri kasvaa pääni sisällä. It's all a mind game. Just niinhän tää kaikki elämässä onkin.

• Kyllä se niin yleensä on.

• Anonyymi

Ei oo. Ihminen johon on aina alkuun vähän pelottava, koska häntä jännittää syystä että tunteet. Hän on myös aina niin kaunis tai komea, että se häkellyttää, koska tunteet.

Joku silmääni kaunis tai komea ei sen sijaan liikuta mitenkään tai aiheuta mitään jännitystä. Se on vaan joku tyyppi...

-Jasu-

• Anonyymi

Ihminen johon on ihastunut on aina alkuun vähän pelottava... Lisäsin puuttuvat sanat.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen johon on ihastunut on aina alkuun vähän pelottava... Lisäsin puuttuvat sanat.

-Jasu-

Kemia vaikuttaa ihan liki kun on..Kauempana helpompi kyllä.Tosi seikka sekin kun kerran murtaa sen jännityksen se auttaa...

• Anonyymi

Ainoastaan yksi mies on ollut niin komea, että jännitti jopa nähdä ja muutaman kerran meinasin jännityksen takia kääntyä pois, mutta kyllä tätäkin tapausta uskalsin lähestyä. Eli ei voi olla liian kaunista tai liian komeaa. Se taika on siinä oletko lähestyttävä vai et.

• Anonyymi
    • Silleen on joskus käynyt, nuorempana, että lady on ollut niin hyvännäköinen, että oma mieli on sanonut ettei itellä ole mitään mahiksia, ei kannata edes lähestyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe