Bilepersoonasi on...?

Niin mikähän se olisi:
https://www.hs.fi/nyt/art-2000009184007.html

*

Olet henkinen kalliolainen

”Vois salee mennä taas Kompleksiin.”

Henkinen kalliolainen ei lähde juhlimaan Pitkänsillan toiselle puolelle, koska sieltä löytyy lähinnä noloja paikkoja, joissa soi nolo mainstream-musiikki. Ilta alkaa Harju 8:n terassilla gin tonicilla tai mocktaililla. Siltasen jonossa morotetaan ensin tutut ja sitten siirrytään Kaikun tai Kutosen jonoon. Kallion ulkopuolella henkisen kalliolaisen tunnistaa Dr. Martensin maihareista ja vaalennetuista kulmakarvoista.
36164
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 36

Vanhimmat

Junantuoma

"Huominen on huomenna.”

Junantuoma suuntaa Hesan rautatieasemalta (jota jotkut myös steissiksi kutsuvat) mahdollisimman lähellä sijaitsevaan yökerhoon. Hän ei uskalla laulaa karaokea, mutta huutaa aamuyöstä JVG:n uusimpien hittien tahdissa. Junantuoma ostaa kerralla useamman juoman, ettei tiskillä tarvitse rampata koko ajan. Hänen iltansa tärkein missio on tehdä kaikille selväksi, ettei hän ole mikään hesalainen. Bileet loppuvat, kun yön viimeinen bussi tai juna lähtee laiturilta. Jos junantuoma ei ehdi siihen, hän nukkuu jonkun hesalaisen sohvalla.

Tavastia niminen yökerho on niitä parhaita...

- Sheena

Äänestä
  • Aloittaja

Olisin kuvitellut itseni saavan tuon, mutta jollain ilveellä se aparaatti taikoi musta kallioilaisen 😂

Äänestä

”Huominen on huomenna.”

Junantuoma suuntaa Hesan rautatieasemalta (jota jotkut myös steissiksi kutsuvat) mahdollisimman lähellä sijaitsevaan yökerhoon. Hän ei uskalla laulaa karaokea, mutta huutaa aamuyöstä JVG:n uusimpien hittien tahdissa. Junantuoma ostaa kerralla useamman juoman, ettei tiskillä tarvitse rampata koko ajan. Hänen iltansa tärkein missio on tehdä kaikille selväksi, ettei hän ole mikään hesalainen. Bileet loppuvat, kun yön viimeinen bussi tai juna lähtee laiturilta. Jos junantuoma ei ehdi siihen, hän nukkuu jonkun hesalaisen sohvalla.

-Jasu-

Äänestä
  • Aloittaja

No sääki! Miks musta piti tulla kalliolainen...

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

No sääki! Miks musta piti tulla kalliolainen...

Huono mäihä. 😕

-Jasu-

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Huono mäihä. 😕

-Jasu-

No todellakin 😂

Äänestä

Tuli teini ikäinen mut noista vaihtoehdoista ei mikään sopinut eli joku oli valkattava

Äänestä
  • Aloittaja

Ai siellä oli sellanenkin vaihtoehto? En kattonu niitä muita mitä olis ollu tarjolla...

Äänestä

Verkostautuja

"Raskas työ vaatii raskaat huvit.”

Verkostoituja käy ulkona lähinnä työporukalla. Asu on smart casual, ja verkostoitujan porukasta löytyy yleensä ainakin yksi henkilö, jolla on konsulttiliivi eli kauluspaidan päälle vedetty ohut toppa- tai fleeceliivi. Ryhmähenkeä nostattaa yhteinen Timantit on ikuisia -karaokeveto Erottajalla. Porukan janoisin veijari tarjoaa shottilautasia, joista kukaan ei uskalla kieltäytyä, vaikka huomenna työt alkavat aamukahdeksalta.

🙄🤯😳

Äänestä
  • Aloittaja

Aika hyvä 😂

Äänestä

Aika hyvä 😂

En tunnusta 😂 nimmaria en kirjoita alle.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

En tunnusta 😂 nimmaria en kirjoita alle.

Kerro vaan, kaikkihan me ollaan ystäviä täällä 🥰

Äänestä

Kerro vaan, kaikkihan me ollaan ystäviä täällä 🥰

just joo, älä edes yritä 🤣💦

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

just joo, älä edes yritä 🤣💦

Yritänpäs 😁
    Huomaahan sen palstan keskinäisen ystävyyden mistä tahansa ketjusta pari kommenttia lukemalla 🤣

Äänestä

Yritänpäs 😁
    Huomaahan sen palstan keskinäisen ystävyyden mistä tahansa ketjusta pari kommenttia lukemalla 🤣

💓*TYRSKIS*🤣💦😂

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

💓*TYRSKIS*🤣💦😂

Tsot tsot, ystävyys on vakava asia 😱🤣

Äänestä

Tsot tsot, ystävyys on vakava asia 😱🤣

Olen kokenut tulleeni näillä palstoilla trollatuksi, huijatuksi ja sydänkin on räjäytetty monilla eri tavoilla. No mutta, tulevia miinoja odotellessa 😉 🥰😘

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen kokenut tulleeni näillä palstoilla trollatuksi, huijatuksi ja sydänkin on räjäytetty monilla eri tavoilla. No mutta, tulevia miinoja odotellessa 😉 🥰😘

Jokainen erottuva tulee täällä ennen pitkää trollatuksi, vähän niin kuin luonnonlaki ja se riski pitää hyväksyä.
    Huijatuksi tuleminen ja sydämen särkyminen ovat sitten vähemmän väistämättömiä tapahtumia, vaativat jo hiukan enemmän omaa osallistumistakin, mutta ikäviä asioitahan ne ovat. Pahoitteluni niistä ❤

Äänestä

Olen yrittäjä ja firman piikkiin ja yhteiskunta maksaa olen sitä mieltä että jokainen tulkoot toimeen omillaan eli sossu tuet pois kela ja työttömyys tuet pois jokainen tulkoon toimeen työllään ja palkat pois teen pitkää päivää ja töitä tehnyt heti syntymästä asti

Äänestä

Kiva kysely. Thänks! :D

VERKOSTOITUJA
"Raskas työ vaatii raskaat huvit."

Verkostoituja käy ulkona lähinnä työporukalla. Asu on smart casual, ja verkostoitujan porukasta löytyy yleensä ainakin yksi henkilö, jolla on konsulttiliivi eli kauluspaidan päälle vedetty ohut toppa- tai fleeceliivi. Ryhmähenkeä nostattaa yhteinen Timantit on ikuisia -karaokeveto Erottajalla. Porukan janoisin veijari tarjoaa shottilautasia, joista kukaan ei uskalla kieltäytyä, vaikka huomenna työt alkavat aamukahdeksalta."

Äänestä
  • Aloittaja

Ole hyvä :)

Eikö joskus voisi olla ihan vaan viihteellä, eikä aina ikäänkuin "töissä"? :P

Äänestä

Olen henkinen kalliolainen..palstaveljeni kaltainen bilettäjä.. kuinkas muutenkaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Aika yllätys 😁
    Sun ei varmaan kannata enää tällaisia testejä tehdä, luet vain mun aloituksesta mikä on tuloksesi 😂

Äänestä

Aika yllätys 😁
    Sun ei varmaan kannata enää tällaisia testejä tehdä, luet vain mun aloituksesta mikä on tuloksesi 😂

Joo.. olen päätynyt samaan johtopäätökseen.. ei paljon kannata. Meillä on vissiin yksi testi mennyt eri osoitteeseen. Se oli se mikä uhanalainen eläin olet- testi. Sä olit töyhtöhyyppä ja mä olin joku kainuulainen lisko.

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Joo.. olen päätynyt samaan johtopäätökseen.. ei paljon kannata. Meillä on vissiin yksi testi mennyt eri osoitteeseen. Se oli se mikä uhanalainen eläin olet- testi. Sä olit töyhtöhyyppä ja mä olin joku kainuulainen lisko.

Kainuulainen lisko 😂

Äänestä

Suositeltiin erottajaa, teatteria ja jotain Ruotsin entistä kuningasta. Tämä on hyvä tietää siltä varalta että joskus tulisi käytyä hgin yökerhossa. Jossakin Kännisessä Kampelassa tai Loppasuisessa Lahnassa olen käynyt oluella joskus myöhäisiltaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Erottaja Bar, Teatteri ja Kaarle XI tms. roomalainen numero on aika high end -paikkoja, melko kaukana Sammuneesta Sammesta.

Äänestä

Erottaja Bar, Teatteri ja Kaarle XI tms. roomalainen numero on aika high end -paikkoja, melko kaukana Sammuneesta Sammesta.

Kun pelaa Monopolia, niin sattumakortista saattaa rätkähtää käsky jatkaa matkaa Erottajalle. Sinne kun pysäköi autonsa tai silinterihattunsa ja jos ulkona näkyy punainen hotelli, niin saattaa menettää kaikki rahansa.

Äänestä

• Aloittaja

scrg kirjoitti:

Kun pelaa Monopolia, niin sattumakortista saattaa rätkähtää käsky jatkaa matkaa Erottajalle. Sinne kun pysäköi autonsa tai silinterihattunsa ja jos ulkona näkyy punainen hotelli, niin saattaa menettää kaikki rahansa.

Pätee siltä osin reaalissakin, että siihen kun tunkkaa autonsa pihaan, niin viihdeillan kustannukset kasvavat. Nykyisin kyseisessä korttelissa ei enää ole punaisten lyhtyjen hotellia 😁

Äänestä

Minulle tuli tuo sama tulos pari päivää sitten. 😁

🦄

Äänestä
  • Aloittaja

Onneksi olkoon 😁

Äänestä

Mainos. Ei jatkoon.

Äänestä
  • Aloittaja

Elämä on.

Äänestä

Henkinen kalliolainen tuli.

Äänestä
  • Aloittaja

Henkinen sukulaiseni siis :)

Äänestä

Huora stadilaiset laittaa maksulinkkejä. Varakkaat eivät sorru moiseen.

>simiti<

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Niin mikähän se olisi:
https://www.hs.fi/nyt/art-2000009184007.html

*

Olet henkinen kalliolainen

”Vois salee mennä taas Kompleksiin.”

Henkinen kalliolainen ei lähde juhlimaan Pitkänsillan toiselle puolelle, koska sieltä löytyy lähinnä noloja paikkoja, joissa soi nolo mainstream-musiikki. Ilta alkaa Harju 8:n terassilla gin tonicilla tai mocktaililla. Siltasen jonossa morotetaan ensin tutut ja sitten siirrytään Kaikun tai Kutosen jonoon. Kallion ulkopuolella henkisen kalliolaisen tunnistaa Dr. Martensin maihareista ja vaalennetuista kulmakarvoista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu