Mitä jos varattu kohtaa kaksoisliekkinsä, joka on sinkku. Onko varattu loppuelämänsä onneton?💔
Kaksoisliekki
53
1644
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Eivät välttämättä koskaan kohtaa.
Otapa ensin selvää mikä on kaksoisliekki. Mieti asiaa sitten uudelleen.
- Anonyymi
Niitä oli joissain kaasugrilleissä sytytyksissä jotta grilli varmasti syttyi ilman grillaajan saamia palovammoja kai uskoisin niitä kaksoisliekkejä siis
- Anonyymi
Molemmat elää loppuelämänsä näin 💔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinpä.
Elättekö yhdessä vai erikseen seksittömässä parisuhteessa jälkimmäisessä saatu hyöty sotkusta ei ole kuin noin pari kymppiä et toimiiko suhde niin vai ei
- Anonyymi
Mullan alle
- Anonyymi
En osaa kaksoisleikeistä sanoo mitään. Mut sen osaan, että varatunkin status saattaa muuttua.
- Anonyymi
Ei tartte olla. Voi toisesta välittää, vaikkei suhteessa oliskaan sen liekkinsä kanssa. Varattuna on kuitenkin valittava toinen ja suotava onni ja vapaus toisellekin.
-Jasu-- Anonyymi
Sitä tässä juuri mietin, että ei se ole puolison syy. Jos suhteessa ei ole mitään vikaa, miksi hänelle pitäisi tuottaa tuskaa. Mieluummin uhrautuu itse...
- Anonyymi
Miten niin varattuna on valittava toinen? Tietty on, mutta valittavana sillon on kahdesta. Vai kuinka tarkotit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tässä juuri mietin, että ei se ole puolison syy. Jos suhteessa ei ole mitään vikaa, miksi hänelle pitäisi tuottaa tuskaa. Mieluummin uhrautuu itse...
Niin ja en itse näkis uhrautumisenakaan, pikemminkin niin että kohtaamisia ei voi itse päättää. Voit kohdata ihmisen, josta välität ja joka on tunnetasolla ihan erityinen ihminen, mutta kun olet jo rakkaussuhteessa rakastamasi ihmisen kanssa, niin olet. Miksi rikkoa ketään ja hypätä sinne ja tänne.
Olosuhteet ei aina suosi suurien rakkauksien syntymistä eikä yhteen saattamista, mutta kukaan ei voi estää eikä kieltää millään lailla tunteitasi, sitä että joku on sulle speciaali ja tärkeä, olematta kumppanisi. Kyllä ihmisistä saa välittää ja heitä saa rakastaakin, mutta kunnioitusta ei saa unohtaa ketään kohtaan. Ei kumppania kohtaan, ei tätä liekkiä kohtaan.
Ja kyllä tämä liekki voi tulla hyvin onnelliseksi jonkun muunkin kanssa ja se hälle on varatun/sinkun suotavakin. Se on välittämistä.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin varattuna on valittava toinen? Tietty on, mutta valittavana sillon on kahdesta. Vai kuinka tarkotit?
Valittava toki kahdesta. Jos monogaminen on ja monesti se valinta on jo tehty, vaikka tiedostaa rakkauden toisaallakin.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valittava toki kahdesta. Jos monogaminen on ja monesti se valinta on jo tehty, vaikka tiedostaa rakkauden toisaallakin.
-Jasu-Ja kuka tietää, joskus elämä lopulta menee niin, että liekkiparin on mahdollisuus olla yhdessä ketään muita loukkaamatta tai suhteitaan rikkomatta toistensa takia.
Ihmiset eroaa, ihmiset jopa kuolee ikävä kyllä, kaikenlaista voi tapahtua ilman mitään myötävaikuttamista.
Elämä kuljettaa, elämä yllättää. Ja onhan toiset hyviä ystäviäkin liekkinsä kanssa. He vaalivat ystävyyttään, mutteivät riko toistensa suhteita.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asioille aina tarvi hakea syyllisiä. Ei se ole myöskään niiden kahden "syy" jos kokevat kuuluvansa yhteen. Mun mielestä pahempaa tuskan tuottamista on se että on jonkun kanssa vaan velvollisuuden tunnosta. Siinä kärsii pahimmillaan kolme ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tietää, joskus elämä lopulta menee niin, että liekkiparin on mahdollisuus olla yhdessä ketään muita loukkaamatta tai suhteitaan rikkomatta toistensa takia.
Ihmiset eroaa, ihmiset jopa kuolee ikävä kyllä, kaikenlaista voi tapahtua ilman mitään myötävaikuttamista.
Elämä kuljettaa, elämä yllättää. Ja onhan toiset hyviä ystäviäkin liekkinsä kanssa. He vaalivat ystävyyttään, mutteivät riko toistensa suhteita.
-Jasu-Vähä pisti mietityttämään joiltain osin toi tekstis. Siinä on hyviä pointteja, mut toisaalta sit taas jokunen epäkohtakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asioille aina tarvi hakea syyllisiä. Ei se ole myöskään niiden kahden "syy" jos kokevat kuuluvansa yhteen. Mun mielestä pahempaa tuskan tuottamista on se että on jonkun kanssa vaan velvollisuuden tunnosta. Siinä kärsii pahimmillaan kolme ihmistä.
Ei kai kukaan ole toisen kanssa pelkästä velvollisuudentunnosta? Kyllä siinä on se historia, yhteinen projekti, kiintymys tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä pisti mietityttämään joiltain osin toi tekstis. Siinä on hyviä pointteja, mut toisaalta sit taas jokunen epäkohtakin.
Voipi olla. Ei ole lainkaan harvinaista, että leski löytää kumppanin lähipiiristään. Ei ole myöskään harvinaista, että suuret tunteet jää kokematta.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla. Ei ole lainkaan harvinaista, että leski löytää kumppanin lähipiiristään. Ei ole myöskään harvinaista, että suuret tunteet jää kokematta.
-Jasu-Tajusin, että mitä ajoit takaa. Kun luin noi alemmatkin kommentit. Nyt ne epäkohdat poistu.
Harvinaisen fiksu tapa ajatella ja oikeestaan ainut tapa. Osottaa oikeesti välittämistä ja rakkautta.
Mä taisin aatella ensin, että tarkotit sen kutakuinkin näin...
Kaks ihmistä ihastuu, rakastuu ja koska toinen on varattu ja lupautunut toiselle, niin mitään ei voi siks kehkeytyä. Nimittäin se olis väärin sille jo olemassa olevalle puolisolle. Olla luvatusti suhteessa ja ajatella jotain muuta ihmistä silti kaivaten/haluten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan ole toisen kanssa pelkästä velvollisuudentunnosta? Kyllä siinä on se historia, yhteinen projekti, kiintymys tms.
No siltä se kuulostaa jos jää suhteeseen vaan kun ei ole sen toisen syy, eikä halua siksi tuottaa tuskaa.
- Anonyymi
Näinhän se usein elämässä menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja en itse näkis uhrautumisenakaan, pikemminkin niin että kohtaamisia ei voi itse päättää. Voit kohdata ihmisen, josta välität ja joka on tunnetasolla ihan erityinen ihminen, mutta kun olet jo rakkaussuhteessa rakastamasi ihmisen kanssa, niin olet. Miksi rikkoa ketään ja hypätä sinne ja tänne.
Olosuhteet ei aina suosi suurien rakkauksien syntymistä eikä yhteen saattamista, mutta kukaan ei voi estää eikä kieltää millään lailla tunteitasi, sitä että joku on sulle speciaali ja tärkeä, olematta kumppanisi. Kyllä ihmisistä saa välittää ja heitä saa rakastaakin, mutta kunnioitusta ei saa unohtaa ketään kohtaan. Ei kumppania kohtaan, ei tätä liekkiä kohtaan.
Ja kyllä tämä liekki voi tulla hyvin onnelliseksi jonkun muunkin kanssa ja se hälle on varatun/sinkun suotavakin. Se on välittämistä.
-Jasu-Itse olen tuosta taas ollu sillai että jos joku oikeasti alkaa kiinnostamaan enemmän kuin se kenen kanssa sillä hetkellä on asiasta voi keskustella ja vähintäänkin päättää suhteen ystävinä kun niissäkin on aina se että se sinkku ei välttis olekkaan kiinnostunu enään kun toinen ei olekkaan varattu ni jää se mahdollisuus että jopa yhteen paluu saattaa onnistua sekin toki aina riippuu kuinka se toinen katkeroitu siitä että tavallaan kuitenkin tuli jätetyksi vaikka se yhteisestä sopimuksesta olisikin ollut se ero mutta pienempi todennäköisyys sille katkeruudellekin kun asiasta on yhteisymmärryksessä keskusteltu yhdessä tavallaan kuitenkin päätetty se suhde tai asia tapa jota voi myöskin soveltaa monella eri osa-alueella elämässään mu itse en ole suosinut sitä siltojen polttamista koskaan voi tietää josko tarvitsee toisen apua aina toisinaan on helpompi auttaakin toista mahdollisuuksien mukaan tietysti kun on hyvä välit ja tietää että itse ainakin voi toiseen luottaa lähes tulkoon asiassa kuin asiassa toisen yksityiselämä si taas on sillai asia mikä ei kenellekkään muulle kuulu jos se keskustelu yhteys kotona toimii rehellisesti ja luottamuksellisesti itse saatan silti toisia neuvoa omien kokemusteni mukaan erilaisista suhteista mu silloi ei pidä sillai yksilöidä ketään tai mistä suhteesta on kyse tai nimiä mainita ni toisen on helpompi ehkä jopa omassa parisuhteessa soveltaa jotain jos kävi niin hyvin että oppi jotain käydystä keskustelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tietää, joskus elämä lopulta menee niin, että liekkiparin on mahdollisuus olla yhdessä ketään muita loukkaamatta tai suhteitaan rikkomatta toistensa takia.
-Jasu-Kauniisti ajateltu elämästä noin yleensäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan useampikin eikä suhdeasioissa sillai voi tai vähintäänkin on turha hake syyllistä jokaisella suhteen osapuolella on osansa asiaan tai tapahtumaan tai mistä minkälaisesta suhteesta sitten onkin kyse elämä on vaan yksinkertaistettuna hyvinkin pitkälti soveltamista ja oppimista jokainen asia jonka päivittäin kohtaamme on uusi koska päivä on tai vuorakusi on vaihtunut jo jossain välissä kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Historiasta voi monasti tulla se velvollisuus koetaan että kun on näin kauan oltu yhdessä ni turha sitä on erota kun se on niin suuri työ se uusi parisuhde mu se on vain elämää turha elää onnettomana jos ei vain syystä toisesta voi olla onnellinen toisen kanssa oli se syy sitten mikä tahansa ja tiedä koskaan kun erosta on asiallisesti käyty keskustelu vaikka kumpainenkin lopulta tulisi siihen lopputulokseen ja ymmärtäisivätkin toinen toisiaan että ei se ole sen arvoista heittää hukkaan kun huomio toista jokapäiväisissä askareissa kotonakin ohi mennen niitä hyväilyjä pusu suudelma huulille toisinaan ohimennen jo niillä voi olla yllättävä vaikutus parisuhteessa ja kun toinen kokee että toinen arvostaa senkin verran että huomioi aina toisinaan ohimennen ni se keskusteluyhteyskin saattaa jo pelkästään autetaan sitä kautta kun toisinaan arjessa ei ole aikaa enemmälle vaikka kuinka mieli tekisikin muutakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Jasu-Usein leski löytää kohtä jopa todennäköisemmin uuden kumppanin lähipiiristä kun on mahdollisesti sitä suruaan jollekulle läheiselleen purkanut ja näin on läheisestä saattanut tulla vieläkin läheisempi kun on niitä syvimpiä tuntojaan toiselle kertonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin, että mitä ajoit takaa. Kun luin noi alemmatkin kommentit. Nyt ne epäkohdat poistu.
Harvinaisen fiksu tapa ajatella ja oikeestaan ainut tapa. Osottaa oikeesti välittämistä ja rakkautta.
Mä taisin aatella ensin, että tarkotit sen kutakuinkin näin...
Kaks ihmistä ihastuu, rakastuu ja koska toinen on varattu ja lupautunut toiselle, niin mitään ei voi siks kehkeytyä. Nimittäin se olis väärin sille jo olemassa olevalle puolisolle. Olla luvatusti suhteessa ja ajatella jotain muuta ihmistä silti kaivaten/haluten.Juu, en tarkoittanut sitä noin kun ekaksi meinasit.
Oppia ikä kaikki. En minäkään ole aina näin kyennyt ajattelemaan. Aika paljon olen asioita pohtinut päästäkseni edes tuohon ajattelumalliini, joka nyt on itsestäänselviö mulle.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tuosta taas ollu sillai että jos joku oikeasti alkaa kiinnostamaan enemmän kuin se kenen kanssa sillä hetkellä on asiasta voi keskustella ja vähintäänkin päättää suhteen ystävinä kun niissäkin on aina se että se sinkku ei välttis olekkaan kiinnostunu enään kun toinen ei olekkaan varattu ni jää se mahdollisuus että jopa yhteen paluu saattaa onnistua sekin toki aina riippuu kuinka se toinen katkeroitu siitä että tavallaan kuitenkin tuli jätetyksi vaikka se yhteisestä sopimuksesta olisikin ollut se ero mutta pienempi todennäköisyys sille katkeruudellekin kun asiasta on yhteisymmärryksessä keskusteltu yhdessä tavallaan kuitenkin päätetty se suhde tai asia tapa jota voi myöskin soveltaa monella eri osa-alueella elämässään mu itse en ole suosinut sitä siltojen polttamista koskaan voi tietää josko tarvitsee toisen apua aina toisinaan on helpompi auttaakin toista mahdollisuuksien mukaan tietysti kun on hyvä välit ja tietää että itse ainakin voi toiseen luottaa lähes tulkoon asiassa kuin asiassa toisen yksityiselämä si taas on sillai asia mikä ei kenellekkään muulle kuulu jos se keskustelu yhteys kotona toimii rehellisesti ja luottamuksellisesti itse saatan silti toisia neuvoa omien kokemusteni mukaan erilaisista suhteista mu silloi ei pidä sillai yksilöidä ketään tai mistä suhteesta on kyse tai nimiä mainita ni toisen on helpompi ehkä jopa omassa parisuhteessa soveltaa jotain jos kävi niin hyvin että oppi jotain käydystä keskustelusta
Voi sen noinkin tehdä. Itse taas olen niin perusteellinen, etten edes vihjaa muista mitään kumppanilleni, mikäli häntä rakastan ja hänen kanssa haluan jatkaa.
Yksi suhde kerrallaan. Sen toisen mieleen hiipineen tilaisuus ei koita niin kauan, kun olen varattu ja olen varattu niin kauan, kun rakastan kumppaniani.
Jos rakkaus on pois, eroaisin muutenkin ilman ketään muuta.
On mullakin mielessäni eräs ihminen, jonka tahtoisin oppia tuntemaan ja ehkä jopa rakastuisin häneen herkästikin. Hänessä on kaikkea mihin tunnen vetoa, mutta tiedostan ettei niin ehkä tapahdu ikinä. Ja hän ei ole ajatellut minusta niin, että sinkkuina molemmat voisi kurkistaa kuinka meidän käy.
Mutta mä tyydyn tykkäämään hänestä ihmisenä, odottamatta mitään ikinä tapahtuvaksi. Ainakin myönnän, että on olemassa joku mielenkiintoinen, mutta ei pakko saada.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein leski löytää kohtä jopa todennäköisemmin uuden kumppanin lähipiiristä kun on mahdollisesti sitä suruaan jollekulle läheiselleen purkanut ja näin on läheisestä saattanut tulla vieläkin läheisempi kun on niitä syvimpiä tuntojaan toiselle kertonut
Näinpä.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en tarkoittanut sitä noin kun ekaksi meinasit.
Oppia ikä kaikki. En minäkään ole aina näin kyennyt ajattelemaan. Aika paljon olen asioita pohtinut päästäkseni edes tuohon ajattelumalliini, joka nyt on itsestäänselviö mulle.
-Jasu-Tässä taas hyvä esimerkki. Kuinka tekstin sisältö voi muuttua, ja miten se sisältö selviää.
Kumma kyllä, monesti väärinkäsitykset kuittaantuu kysymättä ja tulkinta menee pieleen. Voisko tästä jotain oppia, jos nyt ei vielä oo sitä oppinu? Sulle en tätä asiaa kohdistanu.
Oispa enemmän ihmisiä kaltaisellas ajattelutavalla. Onhan niitä monia, mutta itsekkyys yleisesti välittämisen saralla vaikeuttaa asioita. Usein välittäminen loppuu, kun käy ilmi ettei ajatukset sen laadusta kohtaa.
- Anonyymi
Väitänpä että onnettomampi on se sinkku-osapuoli, joka ei välttämättä kykene koskaan alkamaan suhteeseen, kuin se varattu joka jatkaa tutussa suhteessa vaikka ehkä kaipuu onkin...
- Anonyymi
Minusta tuo on lukkiutunutta ajattelua. Että on ihan pakko saada just se, jota et voi saada. Itsekästäkin. Jos rakastat, annat rakkautesi kohteen itse valita kumppaninsa. Ja olet onnellinen, kun hän on onnellinen, vaikka ilman sinua. Itsekkyys pois, löytyy rakkaus.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo on lukkiutunutta ajattelua. Että on ihan pakko saada just se, jota et voi saada. Itsekästäkin. Jos rakastat, annat rakkautesi kohteen itse valita kumppaninsa. Ja olet onnellinen, kun hän on onnellinen, vaikka ilman sinua. Itsekkyys pois, löytyy rakkaus.
-Jasu-Mulla ainakin on itsesääli kipu ja suru aina kaikonnut, kun oon osannut ajatella, että jos hän on onnellinen valiten noin, niin olen minäkin hänen onnestaan. Haluisinhan minä nimenomaan onnea hälle itsenikin myötä, miksen sitten näin?
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Jasu-Jasu, sä puhut paljon ja asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Jasu-Ainakin helpommin mu se etsimen rakkauden osalta tulee sen kaipuun kautta rakkautta kun voi olla jo hellä hyvänä pito ihan vain sylikkäin istuen kiinni toinen toisessa tai vierekkäin maaten pitäen vain toisesta kiinni tai kainalossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin on itsesääli kipu ja suru aina kaikonnut, kun oon osannut ajatella, että jos hän on onnellinen valiten noin, niin olen minäkin hänen onnestaan. Haluisinhan minä nimenomaan onnea hälle itsenikin myötä, miksen sitten näin?
-Jasu-Miksi ei voisi olla onnellinen toisen puolesta jos on ollut niin onnekas että on kohdannut jonkun joka osaa tätä arvostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasu, sä puhut paljon ja asiaa.
Puhuu vähän mutta kirjoittaa sitäkin enemmän asia tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voisi olla onnellinen toisen puolesta jos on ollut niin onnekas että on kohdannut jonkun joka osaa tätä arvostaa
Niinpä. Kyllä mä olen onnellinen ihmisistä, jotka jätti minuun hyvän tunteen, vaikken ikinä heitä itselleni saisikaan rakastettavaksi. Mä tykkään heistä silti ja toivon heille kaikkea hyvää ja kaunista elämäänsä. Rakkautta ja iloa onnen kera.
Ne kohtaamiset on arvokkaita.
-Jasu-
- Anonyymi
Kaksoisliekithän päätyvät toistensa elämään koska on jotain määrättyä edistystä mitä heidän on tarkoitus toisissaan edesauttaa. nykypartnerin tehtävä voi kuitenkin olla alustava valmistelu, kun ihmiset jättävät aina jäljen. Jos yhteys kaksoisliekkiin on voi rehellinen keskustelu olla paikallaan.Että pystyy hyväksymään asioiden nykytilan kaikessa mahdottomuudessaan. Ja tietenkin myös varmistaa kaksoisliekkisuhteen aitous, sillä kaikki ei ole sitä miltä ensinäkemältä näyttää. Itselle voi ja varmaan pitääkin antaa mahdollisuus myös uuteen ja samalla uskoa kohtaloon että elämä saattaa yhteen jos näin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Kohtaloa si taas toisinaan täytyy hieman avitta ihminen ei aina itse ymmärrä omaa parastaan vaikka kuinka näppärä muutoin onkin
- Anonyymi
Olisiko silloin syytä keskustella parisuhteen sisällä asioista jos noi vai ihastuu rakastuu toiseen ni silloi on suhteen sisällä mahdollisesti ongelmia jo muutoinkin
- Anonyymi
Ei ollut ongelmia, eikä ole varsinaisia ongelmia. Arki sujuu, ei ole edes riitoja. Haikea kaipuu on kyllä toiseen, mutta hänen kanssaan ei ole mitään fyysistä ollut...sydän vaan ei osaa unohtaa..
- Anonyymi
Ikävä kyllä se niin menee. Sitä toista kaipaa. Mutta siinä sattuu jo 3 ihmistä. Ja varsinkin siinä hajoittaa sen varatun puolison joka ei tiedä mitään. Jos toista oikeen sydämmessään rakastaa niin ei sitä halua loukata
- Anonyymi
Onnellisessa parisuhteessa ei mietin muita vaikka kohtaisia ketä.Jod ei ole onnellinen parisuhde silloin ja vain silloin miettii onko joku muu joku kaksoisliekki vai etuliekki vai aromipesä
- Anonyymi
Sinäkö elät sellaisessa?
- Anonyymi
Onnellisessa parisuhteessa, mitä kuvailit yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellisessa parisuhteessa, mitä kuvailit yllä.
En tehnyt aloitusta.Olen onnellisessa parisuhteessa, mutta haluaisin seksiä välillä muulta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tehnyt aloitusta.Olen onnellisessa parisuhteessa, mutta haluaisin seksiä välillä muulta naiselta.
Ja täältäkö sitä tilataan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekiltä? Eikö tuohon käy kuka vain. Miksi loukkaisit jotakin joka on syystä tai toisesta päässyt lähelle sieluasi. Outo ajatus.
No mun ei ymmärtää. Varatut on yrittäneet ennenkin ja yksikään ei ole onnistunut. Eikä onnistu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekiltä? Eikö tuohon käy kuka vain. Miksi loukkaisit jotakin joka on syystä tai toisesta päässyt lähelle sieluasi. Outo ajatus.
No mun ei ymmärtää. Varatut on yrittäneet ennenkin ja yksikään ei ole onnistunut. Eikä onnistu.Tarvi ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun ei ymmärtää. Varatut on yrittäneet ennenkin ja yksikään ei ole onnistunut. Eikä onnistu.Kaikki hyvät on varattuja. Ei kukaan sinkkua halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvät on varattuja. Ei kukaan sinkkua halua.
Ja varattua saa paljaalla
- Anonyymi
sattii var,aam aolza åajasto kplöi öaira åertra, tip maomem nalöettitanssija laura ahdromeda-sarjassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515