Palstan ladyt, koetteko kotitöitä tekevän miehen seksikkääksi?

Viittaan tuon toisen ketjun (Mitä oppeja naisten kannattaa opetella) sisällä tapahtuvaan kommentointiin. Alla linkki ko. keskustelusta yhteen viitteeseen.
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2015060219793296

Niin että onko kotitöitä tekevä seksikäs? Tai ainakin seksikkäämpi kuin mies joka ei tee tai ei juurikaan tee kotitöitä?

71

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole seksikäs. Kaikki himot katos ku mies imuroi, käytti tiskikonetta ja levitti pyykkejä (oli ennen mua asunu yli 7v yksin). Tohon meiän suhde just kaatu et mies teki kotitöitä. Alfauros ei tee. Enkä vitsaile.

• Anonyymi

Minä puolestani en pidä aikuisena ihmistä, joka ei tee kotitöitä. Oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Lapset voi vapauttaa kotitöistä. Minutkin vapautettiin lapsena. Aikuisia ei voi vapauttaa. Eikä varsinkaan genitaalien perusteella.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puolestani en pidä aikuisena ihmistä, joka ei tee kotitöitä. Oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Lapset voi vapauttaa kotitöistä. Minutkin vapautettiin lapsena. Aikuisia ei voi vapauttaa. Eikä varsinkaan genitaalien perusteella.

🦄

Siis mun isäpuoli oli alfauros ja kun mutsi kuoli se ei osannu käyttää edes pyykkikonetta tai astianpesukonetta.
        No joo, tarkotan ettei ehkä sillon ku toinen tulee treffeille miehen kotiin niin kannata sitä rättiä kauheesti käyttää.
        Toki työt sovitaan ja kaikkien tehtävä kaikkea. Nykysin ku robotti--imurit ja mikrokin puhdistaa itse itsensä jne niin kotitöitä hyvin vähän. Ite teen kyl naisena ilomielin kotityöt joka päivä mitä vaan on. Koti on tiptop joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mun isäpuoli oli alfauros ja kun mutsi kuoli se ei osannu käyttää edes pyykkikonetta tai astianpesukonetta.
        No joo, tarkotan ettei ehkä sillon ku toinen tulee treffeille miehen kotiin niin kannata sitä rättiä kauheesti käyttää.
        Toki työt sovitaan ja kaikkien tehtävä kaikkea. Nykysin ku robotti--imurit ja mikrokin puhdistaa itse itsensä jne niin kotitöitä hyvin vähän. Ite teen kyl naisena ilomielin kotityöt joka päivä mitä vaan on. Koti on tiptop joka päivä.

Kodin siisteys- ja hygieniatason arviointi on normaali osa asunnossa vietettäviä treffejä, samoin kuin henkilökohtaisen hygienian tason arviointi sekä muu henkilön yleisen hygienia- ja siisteystason arviointi.

Ei niistä tietysti (vielä) ensimmäisillä treffeillä puhuta, eikä puutteita tietystikään korjata, mutta kyllä siisteystason hiljainen arviointi on aivan normaalia. Mieheni on samaa mieltä. Olemme jälkikäteen antaneet toisillemme hyvää palautetta hygieniataidoistamme.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kodin siisteys- ja hygieniatason arviointi on normaali osa asunnossa vietettäviä treffejä, samoin kuin henkilökohtaisen hygienian tason arviointi sekä muu henkilön yleisen hygienia- ja siisteystason arviointi.

Ei niistä tietysti (vielä) ensimmäisillä treffeillä puhuta, eikä puutteita tietystikään korjata, mutta kyllä siisteystason hiljainen arviointi on aivan normaalia. Mieheni on samaa mieltä. Olemme jälkikäteen antaneet toisillemme hyvää palautetta hygieniataidoistamme.

🦄

Ymmärsit väärin. Eli treffien aikana mies heiluu rätin kanssa, se ei anna hyvää kuvaa. Puhdas koti on aina hyvä juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit väärin. Eli treffien aikana mies heiluu rätin kanssa, se ei anna hyvää kuvaa. Puhdas koti on aina hyvä juttu.

Treffien aikana siivoaminen ei ole suotavaa, paitsi jos sattuu jokin vahinko, jolloin se on erittäin suotavaa. Kaverin puolesta kertoilen... 🙄

🦄

• Anonyymi

Kotityöt ovat samassa sarjassa hampaiden harjaamisen kanssa. Jos niitä ei tee, asiat muuttuvat epämukavan likaisiksi ja ennen pitkää tulee terveydellisiä, sosiaalisia ja taloudellisia ongelmia.

Minun on täysin mahdotonta ymmärtää, miten ja miksi sukupuoli tai seksikkyys liittyisivät kotitöihin mitenkään.

🦄

• Anonyymi

Kun meen poikaystävälle kylään se hinkkaa paikkoja pakonomaisesti.

• Anonyymi

Kyllä ehdottomasti. Kotitöitä tekevä mies on ihana. Nimenomaan pointtina se, että mies tekee niitä ihan normaalistiin ja säännöllisesti. Joku "spesiaalitilanne" kerran vuodessa ei ole seksikästä, vaan lähinnä miettisin, että mitä pahantekoaan mies hyvittelee. Vaan siis säännöllisesti ja oma-alotteisesti kotitöitä tekevä mies on sexy.

• Anonyymi

Ja kääntäen, mies joka ei koskaan tee kotitöitä on varsinainen seksintappaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kääntäen, mies joka ei koskaan tee kotitöitä on varsinainen seksintappaja.

Tämän etenkin ymmärrän :)

• Anonyymi

On ehdottomasti. Ei ole ihanampaa, kun tulla töiden jälkeen kotiin, jossa toinen on vapaapäivänään siivonnut ja kokannut. Taivaallinen rakas IHANA mies. 💕💕

• Anonyymi

Kyllä. Puhtaassa asunnossa, massu ravittuna, kullan kainalossa kölliessä tulee muutkin puuhat mieleen. Toisin on jos pitää enimmäisenä kotiintultua alkaa kokkaamaan ja jynssäämään nurkkia, kun toinen tuitottaa telkkaria sohvalla paskasissa kalsareissa maaten.

• Anonyymi

Oi, toi on kyllä ihanaa. Ei ole mitenkään tavanomaista ja meillä siivotaan yleensä yhdessä ja kokataankin usein yhdessä. Mutta muutaman kerran kun mulla on ollut ihan etukäteen tiedossa pitkä päivä ja sitten oon tullu kotiin ja siellä on tuoksunut ruoka ja on ollut siivottu niin ai hitto siitä on tullut kyllä tosi ihanan rakastettu ja välitetty olo. Mulla on kyllä maailman ihanin ja kultaisin mies, joka on nyt muksujen kanssa ulkona riehumassa ja äiti pysyy poissa tieltä.

• Ok, kyllähän se tosiaan on ihanaa, myös miehelle :)

• Anonyymi

No en. Mutta avuliaammaksi ja reilummaksi kumppaniksi kyllä koen. Kyllä se kivempaaon, kun toinenkin osallistuu huushollin pyörittämiseen ja hoitoon, kun että yksin vedät aina niska limassa, kaikessa olotilassa ja fyysisessä kunnossa.

Laiskiaiset vituttaa ketä vaan, olipa laiskiainen mies tai nainen.

-Jasu-

• Niin ja kun kumppani tuntuu avuliaalta ja reilulta, nimenomaan kumppanilta sekä säästä toisen aikaa, niin sitä aikaa voisi käyttää läheisyyteenkin, kun mieliala on jo positiivinen.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Niin ja kun kumppani tuntuu avuliaalta ja reilulta, nimenomaan kumppanilta sekä säästä toisen aikaa, niin sitä aikaa voisi käyttää läheisyyteenkin, kun mieliala on jo positiivinen.

Niin, kyllä ja parisuhde tosiaan tuntuu kumppanuudelta, kun yhdessä vedetään rekeä eteenpäin.

-Jasu-

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, kyllä ja parisuhde tosiaan tuntuu kumppanuudelta, kun yhdessä vedetään rekeä eteenpäin.

-Jasu-

Niinpä, niin se olisi hyvä olla.

• Anonyymi

Riippuu verkonsilmien koosta.

• Anonyymi

Aloin kyllä tykkäämään enemmän kun katselin uudehkon miesystäväni ruoanlaittoa. Huolellisesti pilkkoi, puhdisti ja paistoi. Kunhan ehti sen jälkeen kun oli nostanut verkot, perannut kalat, hakenut puut ja laittanut takkaan tulen, Ruoka oli taivaallista ja toki mietin, miten vastaisin tähän ettei nautinto olisi yksipuolinen.

• Anonyymi

Ihanaa. 😍

”Huolellisesti pilkkoi, puhdisti ja paistoi.”

Tulee ihan oma mies mieleen tuosta. (En pidä kalasta, mutta muuten.)

🦄

• Eli jos ei suorastaan seksikästä, niin kuitenkin selkeästi positiivista.

• On asiaa tutkittukin. Keskimääräinen sisko vaatii mieheltä pehmomiehen ominaisuuksia, mutta kun heille kuvataan näillä ominaisuuksilla varustettu mies, kertovat että eivät haluaisi naimisiin tällaisen kanssa.

Kaksoisstandardi, joka sitten tosielämässä lievenee. 🌹👀

• Anonyymi

Siis ne tutkimustuloksethan kertovat nimenomaan, että se pehmo valitaan parisuhteeseen paljon useammin.

• Anonyymi

Ai niin, sinä puhut aina niistä keskimääräisistä siskoista. Ihmekös kun aina tekee mieli sanoa vastaan.

Meidän parisuhteessamme on ehdoton kielto kaksoisstandardeille molemmin puolin. Ja jos sellaista ikinä ilmenee, toinen kyllä huomauttaa. 😁

🦄

• Anonyymi

No tottakai. Kokkaava mies on seksikäs. Sitä muuta osuutta ei huomaa, kun kumpikin hoitaa kodin huoltotöitä, mutta se tuntuu arjen helppoudessa. Joistakin voi tulla yhteinen harrastus, kasveista, boheemista elämästä, urheilusta, retkeilystä, matkailusta tai rakentamisesta, mikä yhdistää. Ja jos nyt kysytte miten niin matkailusta, niin ei koskaan helppoa mitään varata ja yhteen aikatauluttaa.

• Anonyymi

Kyllä on. Ja osaa vielä "miestenkin" työt. Uuh, sexy 😘😘❤️

• Anonyymi

Juuri näin. Sekä miehen että naisen täytyy osata sekä "miesten" että "naisten" työt.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Sekä miehen että naisen täytyy osata sekä "miesten" että "naisten" työt.

🦄

Olen sikäli samaa mieltä, että on fantastista jos molemmat osaavat toistensa ns. perinteisen sukupuoliroolien tehtäviä. Se tekee elämästä rikkaamman ja vapaamman, sekä vaikkapa toisen vakavan sairastumisen kohdalla haitta ei ole niin suuri.

• Anonyymi

Olen sikäli samaa mieltä, että on fantastista jos molemmat osaavat toistensa ns. perinteisen sukupuoliroolien tehtäviä. Se tekee elämästä rikkaamman ja vapaamman, sekä vaikkapa toisen vakavan sairastumisen kohdalla haitta ei ole niin suuri.

Juuri näin. 😊

🦄

• Anonyymi

Onpa tunkkainen kysymyksenasettelu. Sun tarttis varmaan vähän siivota sun pääkoppaa…

• Siivoa omaasi vain, minä ainoastaan siteerasin toisten kiistelyä aiheesta. Ja jos et halua keskustella aiheesta, niin ei kannata suotta kirjoitella mitään, kiusaat vain itseäsi ummehtuneilla kommenteillasi.

• Anonyymi

Siivoa omaasi vain, minä ainoastaan siteerasin toisten kiistelyä aiheesta. Ja jos et halua keskustella aiheesta, niin ei kannata suotta kirjoitella mitään, kiusaat vain itseäsi ummehtuneilla kommenteillasi.

Eipä yllätä ettet ymmärtänyt vinkkiä.

• Kyllä tuo mies tekee hurjasti. niin lapsetkin päivittäin.

• Sittenhän asiat ovat varsin hyvin 😊

• randombypasser kirjoitti:

Sittenhän asiat ovat varsin hyvin 😊

Noh sotkioitakin on hurjasti oppisivat myös pistään roskiin ja roskiksen kiinni. Jotenkin sit roskis levitetään pitkin poikin johtuen sen verran pienistä ihmisistä noi pienimmät myös sitä lapsien roskaakin tulee halusivat jotain 10 kertaa tulostettavia leikkirahoja. Plääh. Roskiin saisivat pistää kun leikkasivat mutta sorminäppäryys kehittyy kun leikkaavat itsekin. Vaativuutta on pistää paikoilleen asioita mutta nekin taidot varmasti kehittyy vielä. Sotkuakin olisi vähemmän. Kuin täydessä kaaoksessa odottaan seuraavaan päivää kun taas siivoovat mitä jaksavat,

• randombypasser
        valtakunta kirjoitti:

Noh sotkioitakin on hurjasti oppisivat myös pistään roskiin ja roskiksen kiinni. Jotenkin sit roskis levitetään pitkin poikin johtuen sen verran pienistä ihmisistä noi pienimmät myös sitä lapsien roskaakin tulee halusivat jotain 10 kertaa tulostettavia leikkirahoja. Plääh. Roskiin saisivat pistää kun leikkasivat mutta sorminäppäryys kehittyy kun leikkaavat itsekin. Vaativuutta on pistää paikoilleen asioita mutta nekin taidot varmasti kehittyy vielä. Sotkuakin olisi vähemmän. Kuin täydessä kaaoksessa odottaan seuraavaan päivää kun taas siivoovat mitä jaksavat,

Ja kymmenen vuoden päästä muistelet lämmöllä näitä aikoja 😊

Ja kymmenen vuoden päästä muistelet lämmöllä näitä aikoja 😊

Lämmöllä 😅 noh joo isäntä kerto siivoovansa vannasta menkkasiteitä käytettyjä (tyttärensä) ja käytettyjä vaippoja jossa oli vettä🦠🩸🦠🛁 noh siellä kerkesi pikkuset taas tehdä pahoja tänään kun saarnasin isommalle lapselle. Tyttö naureskeli.

• valtakunta kirjoitti:

Lämmöllä 😅 noh joo isäntä kerto siivoovansa vannasta menkkasiteitä käytettyjä (tyttärensä) ja käytettyjä vaippoja jossa oli vettä🦠🩸🦠🛁 noh siellä kerkesi pikkuset taas tehdä pahoja tänään kun saarnasin isommalle lapselle. Tyttö naureskeli.

Veillä on lainettu vessaan lukko ettei ne pääse mutta eipähän kukaan muista oikein pistää aina kiinni tämmöinen vastaava.
        https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/pisla-823-1100-sinkitty-tyontosalpa?id=100579085&gclid=CjwKCAiAjs2bBhACEiwALTBWZc-ySSNbrW4_5ULHKYDBOwAbtbY0bDqzWVrnpYK0Rw41ljdrCys64RoCsHYQAvD_BwE

• valtakunta kirjoitti:

Aivan varmasti nauratte koko perhe tuollekin tapahtumalle kymmenen vuoden päästä 😂
        Ja se on se perhekunnan elämän suola, liima sukupolvien yli 😊

• En koe kotitöiden tekemisen liittyvän suoraan seksikkyyteen. Sen sijaan osallistuva proaktiivinen mies on kultainen, ihana ja hyvä kumppani. Ja kun hommat on tehty yhdessä nopeammin, ja koti on viihtyisä, jää silmiin katsomiselle ja läheisyydellä enemmän aikaa ja se taas vaikuttaa seksielämän aktiivisuuteen. .

• Tämä pitää paikkansa ja toimii. Toki jotkut myös lämpenevät tiskaavalle tai imuroivalle miehelle, mutta lienee pohjimmiltaan kyse samasta.

Tämä pitää paikkansa ja toimii. Toki jotkut myös lämpenevät tiskaavalle tai imuroivalle miehelle, mutta lienee pohjimmiltaan kyse samasta.

Sillä on iso merkitys kun huomaa kumppanin välittävän ja auttavan. Vaikka elämämme 2000-luvulla, vielä on paljon miehiä, jotka kuvittelevat, että kun mies vaihtaa renkaat ja lamput, on oma osuus tehty ja unohtaa että siivousta on helposti tunti joka päivä, jos lapsiperheestä on kyse ja jos kodin ja pyykit meinaa pitää järjestyksessä.

• Citrinella kirjoitti:

Sillä on iso merkitys kun huomaa kumppanin välittävän ja auttavan. Vaikka elämämme 2000-luvulla, vielä on paljon miehiä, jotka kuvittelevat, että kun mies vaihtaa renkaat ja lamput, on oma osuus tehty ja unohtaa että siivousta on helposti tunti joka päivä, jos lapsiperheestä on kyse ja jos kodin ja pyykit meinaa pitää järjestyksessä.

Valitettavasti nuo vanhat traditiot roikkuvat selkänahassa ja ukkelit kuvittelee, että riittää kun hoitaa äijähommat. No menneinä vuosisatoina niitä äijähommia oli 16 tuntia päivässä liki jokaisena päivänä, niin kyllähän se silloin riittikin. Mutta nyt kun asuu Kalliossa kaksiossa, niin homma hiukan eri...

• Anonyymi

No en koe, mutta voin kyllä sanoa niin, jos se auttaa niitten kotitöiden tekemisessä.

• Mä koen miehen joka siivoaa hotiksi. Joku siinä on kun töissäkin joku mies ottaa rikkalapion tai imurin käteen.. huh. Sitä tosin tapahdu kuin kerran kymmeneen vuoteen...

Nuoremmat jannut eivät töissäkään siivoa, ilmeisesti odottavat että äitinsä tulee sinnekin siivoamaan.

Mutta kyllä.. koen miehen joka siivoaa seksynä.. tosin usein nuo jotka siivoavat, ovat liian neuroottisen kliinisiä sen suhteen. Ja siivoaminen juontuukin jostakin mielenterveyshäiriöstä. Pöpökammosta tai jostain..

Itse siivosin yksin parisuhteen läpi ja nyt exä opettelee siivoamaan ite. Pidin häntä liian hyvin. Ja tein karhunpalveluksen hänelle. Mutta kaipa hän oppii..

• Joku siinä ilmeisesti tosiaan on. Itelle käynyt useammassakin parisuhteessa, että kesken eri kotitöiden emäntä nappasi kiinni ja hyrisi korvaan. Jäi ne kotityöt sitten toviksi odottelemaan...

Jonnet varmaan tosiaan odottelee, että iskä tai tyttis tulis töihinkin siivoilemaan 😁

Kyllä se exä oppii vielä. Tai sitten oppii sietämään epäsiisteyttä, kumpikin käy.

• Anonyymi

Sohvaan juurtuva peruna on paras, miksi kysyt?

• No on se sikäli hyvä, ettei se tule sotkemaan kun nainen siivoaa, eikä se lähde karkuun, kun on jo juurtunut siihen sohvaan.

• Anonyymi

Tottakai kotitöitä oma-aloitteisesti ja automaattisesti tekevä mies on seksikäs. Yleensäkin ahkerat ja tekevät miehet ovat seksikkäitä.

- Sheena

• Ja itse asiassa sama pätee myös naisiin, nyt asiaa tarkemmin mietin.

• Anonyymi

Ei täällä paljasteta mitä kotona näkyy ;)

• No aina vähän salaisuuksien verhoja raotella ;D

• Ei kotitöitä tekevä mies ole seksikäs, vaan sinkku. ; )

• Luet nuo vastaukset ylhäältä, niin arvaisin, että olet päätelmiesi osalta vähemmistössä :D

Luet nuo vastaukset ylhäältä, niin arvaisin, että olet päätelmiesi osalta vähemmistössä :D

Vaan mistä minä löytäisin oman elämäni Auri Kanasen? Minä käsintiskaan, pyykkään, nikkaroin, järjestelen, lajittelen ja laittelen ihan mielelläni, mutta että minä inhoan siivoamista!

https://www.is.fi/viihde/art-2000009182117.html

• kollimaattori kirjoitti:

Vaan mistä minä löytäisin oman elämäni Auri Kanasen? Minä käsintiskaan, pyykkään, nikkaroin, järjestelen, lajittelen ja laittelen ihan mielelläni, mutta että minä inhoan siivoamista!

https://www.is.fi/viihde/art-2000009182117.html

Hmm, tuo olisi kyllä oiva ratkaisu oman elämän Auri, se täytyy myöntää 😁

• Anonyymi

Kyllä on sexy, varsinkin kun vertaa väliksen markkinoimaan sohvalla makoilevaan, kaljaa litkivään ja komentelevaan idioottiin 😄

• Jaa, markkinoiko joku sellaistakin jo? En niin tarkkaan jaksa lukea kuin asialliset kommentit 😁

• Anonyymi

Meinasin ensin kirjoittaa että ei ole seksikästä. Mutta jos jättää kotityöt tekemättä, niin ei sitten ainakaan ole! Kodinhoidosta luistaminen ja omien jälkiensä siivoamatta jättäminen voi olla aika pahoja seksin tappajia.

Enkä tarkoita että aina pitää heti olla siivoamassa omiakaan sotkuja. Mutta jos "kevyen" iltapalan paistinpannut, kattilat ja ruuan palaset pyörivät asunnossa useamman päivän pitkin pöytiä ja lattioita, alkaa pinna kiristymään.

Mun bravuurini on hallittu kaaos. Jos se pääsee hallitsemattomaksi, ei hyvä heilu..

Kotitöiden tekeminen kuluu yhtä paljon kummallekin ilman muuta.

xLiner

• Juu, tuota vastaava näkemystä oli tuolla aiemmin myös korostettu, että sinällään miehen kotitöiden tekeminen ei tunnu seksikkäältä, mutta miellyttävältä tottakai, mutta se ei niitä tee, niin seksi loppuu varmasti 😂

• Anonyymi

Nykyaikana ei saa sanoa nainen tai mies. Se on syrjintää.

• Ei ole, jos joku identifioi itsensä naiseksi tai mieheksi. Joten tämä menee tarkalleen savolaisittain vastuu jää kuulijalle.

• Anonyymi

Seksikkäästä en tiedä, mutta parempi tehdä osansa. Laiskoja sohvan kuluttajia mibä en kauan katso.

• Anonyymi

Sanotaanko niin, että kotitöitä tekevä mies osallistuu sellaisen ilmapiirin luomiseen, mikä edistää eroottista värinää kotona. Kotitöiden tekeminen on välttämättömyys, jonkun ne on tehtävä. Usein kotityöt mielletään raskaiksi arjen kiireessä eritoten, jos ne kasautuvat vain toiselle. Tekemällä kotitöitä kumpikin huomioi toista ja helpottaa toisen taakkaa. Näin jää enemmän aikaa tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Ja kyllä se värähdyttää sydämessä, jos on ollut todella stressaava työpäivä ja raahautuu väsyneenä kotiin, jossa on kotityöt tehtynä ja ruoka odottaa valmiina ja vastassa on oman miehen hymy ja syli. Eli tavallaan kai voisi sanoa, että kotitöitä tekevä mies on seksikäs 😊

• Anonyymi

"Kotitöiden tekeminen on välttämättömyys, jonkun ne on tehtävä."

Ymmärrän erilaisia jakoperusteita kotitöille. Esimerkiksi silloin, kun entinen kumppanini teki yli 60-tuntisia työviikkoja samalla kun minä olin kesälomalla, tein kaikki kotityöt.

Mutta en ymmärrä tehtävien jakoa sukuelinten perusteella. Se ei vain mene minun paksuun kallooni, enkä edes halua sen menevän sinne.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän erilaisia jakoperusteita kotitöille. Esimerkiksi silloin, kun entinen kumppanini teki yli 60-tuntisia työviikkoja samalla kun minä olin kesälomalla, tein kaikki kotityöt.

Mutta en ymmärrä tehtävien jakoa sukuelinten perusteella. Se ei vain mene minun paksuun kallooni, enkä edes halua sen menevän sinne.

🦄

Oppoppop, on ainakin yksi mahdollinen elinten perusteella perusteltava työnjako, nimittäin pöntön siivous.
        Mikäli kikkelillä varustettu asuinkunnan osakas pissii seisaalteen, niin väistämättä sihti ei ihan joka kerran osu napakymppiin, vaan vähän myös maalitaulun reunoille. Näin muodoin on ihan perusteltua, että seisaallaan pissivä on se, joka useimmiten pöntön tiskaa.

• Anonyymi

Oppoppop, on ainakin yksi mahdollinen elinten perusteella perusteltava työnjako, nimittäin pöntön siivous.
        Mikäli kikkelillä varustettu asuinkunnan osakas pissii seisaalteen, niin väistämättä sihti ei ihan joka kerran osu napakymppiin, vaan vähän myös maalitaulun reunoille. Näin muodoin on ihan perusteltua, että seisaallaan pissivä on se, joka useimmiten pöntön tiskaa.

Siistit miehet eivät pissaa seisaaltaan. Ihan omasta tahdostaan. Ilmeisesti varsinkin pitkillä miehillä se on täysin mahdotonta ilman sotkua.

Ymmärrän kyllä pointtisi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Kyllä, olen samaa mieltä siitä, että 50/50 ei ole mikään ehdoton sääntö, vaan on tilanteita, joissa on luonnollisempaa, että toinen tekee enemmän ja hetken päästä tilanne saattaa kääntyä taas toisinpäin. Eikä kotitöiden ole muutenkaan mikään pakko jakautua tasaisesti, jos se sopii molemmille. Jotkut (oudot 😄) pitävät kotitöiden tekemisestä ja silloin se on ihan ok, että tämä yksilö tekee enemmän.

Taloudessani ei ole miestä, joten vaikea edes sukupuolittaa kotitöitä, mutta tunnustan, että joissain askareissa olisin toivonut omaavani miehen voimat 😬

• Anonyymi

En koe seksikkääksi. Kotityöt pitää tehdä enkä näe että siinä olisi jotain seksikästä vaikka mieheni imuroi tai siivoo muuten. Tykkään kyllä kun mieheni tekee kotityöt ja se tekee niitä ettei tarvii patistaa. Sittenhän kun kotityöt on tehty niin voimme mennä makkariin halailemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4275
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      209
      3414
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2776
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      383
      2485
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2153
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      40
      1692
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1412
    Aihe