Tiedän erään paikallisen gangsterin

Anonyymi-ap

Joka on ulkonäöltä tavis ja tämä gangsteri on täällä päin monen naisen mielestä kovan miehen maineessa ja todella haluttu kun hän hyppii parisuhteista parisuhteisiin ja lapsia on ainakin kahdelle eri naiselle, mutta meikäläinen pyörittelisi tätä paikallista sankaria kuralammikossa, jos naiset näkisivät minun pyörittelevän gangsteria, niin mitä luulette olisiko tämä sankari edelleen haluttu?

Mutta sen vielä sanon, että naiset ei tiedä kovuudesta mitään.

41

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      turpaas saisit.. 😅

    • Anonyymi

      Että kun miehellä on lapsia kahdelle eri naiselle, niin se tekee hänestä huonon ihmisen? Siinä tapauksessa noin puolet suomalaisista miehistä on huonoja ihmisiä. Kuules kun ihmiset nyt kerta kaikkiaan eroavat ja pariutuvat uudestaan. Se on ihan normaalia. Minunkin miesystävälläni on lapsia kahdelle eri naiselle. Entä sitten? Uusperheitä on yhä enemmän.


      Tuo mies on ilmeisesti naisten mieleen. Mistä päättelet että hän on naisten mielestä "kova"? Entä jos hän ei ole naisten mielestä kova jätkä vaan mukava, fiksu, reilu, miellyttävä ja ihana?

      Vaikuttaa siltä että tuo mies miellyttää naisia ja se harmittaa sinua. Sinulla käy kateeksi niin että haluaisit pyörittää häntä kurakammikossa. Luuletko tosissasi, että sen jälkeen nauset ihastuisivat sinuun ja alkaisivat halveksua tuota miestä? Ehei, he olisivat edelleen sitä mieltä että hän on kiva, fiksu ja ihana. Lisäksi naiset olisivat järkyttyneitä käytöksestäsi, inhoa isi at ja halveksisivat sinua ja asettuisivat yhteisrintamana sen miehen puolelle.

      Luulet vissiin että tappelupukarit ja rähisijät ovat naisten mieleen. Eivät ole. Naiset inhoavat sellaisia miehiä. Mitä enemmän pyörittelet ihmisiä kurakammikossa, sitä vastenmielisempi olet.

    • Anonyymi

      No mutta tämähän selviää vain kokeilemalla, laita varmuuden vuoksi kypärä päähän

    • Anonyymi

      Ja jälleen jännänaiset on heränneet puolustelemaan tätä paikallista rikollista. Mikä niissä rikollisissa oikein viehättää? Eihän kukaan järkevä ihminen halua pariutua rikollisen kanssa. Ranta-ahokin saa lukuisia kiimakirjeitä vankilaan.

      • Anonyymi

        Naiset kiimapäissään kirjoitelleet kiimakirjeitä ja vanginvartijat kippurassa nauravat kun lukevat kirjeet.


      • Anonyymi

        Mikäs Sanna Sillanpäässä miehiä viehättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs Sanna Sillanpäässä miehiä viehättää?

        Se on mun serkku,mäkin oon hyvä ampumaan.🫣


    • Anonyymi

      ""Että kun miehellä on lapsia kahdelle eri naiselle, niin se tekee hänestä huonon ihmisen?""

      Ei. Vaan se tekee miehestä huonon kun hän on rikollinen ja naiset kilpailevat rikollismiehestä kynsin ja hampain. On siinä todella hyvä esimerkki naisen ja rikollismiehen lapsille ja tätä jostain syystä ihannoidaan kun älli ei pelaa.

      Katsokaapa vaikka näitä elokuvia ja jännäsarjoja: immu, nacci, aarnio ja kohta ranta-aho.

      • Anonyymi

        Jos se, että miehellä on lapsia kahdelle eri naiselle, ei tee niin hänestä huonoa ihmistä, niin miksi mainitsit siitä asiasta, ja vielä nimenomaan siihen sävyyn kuin kahdelle naiselle tehdyt lapset olisivat todiste jostain viasta tai pahuudesta?


      • Anonyymi

        Jaaha, sinä siis luulet että elokuvat ja tv-sarjat ovat todellisuutta ja todiste?

        Kuules, ne ovat fiktiota. Keksittyjä juttuja. Niissä näytellään. Ne eivät ole totta. Joku on tehnyt käsikirjoituksen, ja sitten tarvitaan ohjaaja, näyttelijöitä, kameramiehiä, puvustajia, maskeeraajia, lavastajia jne. Elokuvan pahis ei ole oikeasti paha. Hän on näyttelijä joka näyttelee pahusta. Hän voi todellisuudessa olla maailman kiltein ja kunnollisin ihminen.

        Luulin että tämä on kaikille selviö. Luulin että kukaan ei ole niin typerä että katsoo elokuvaa ja luulee että se on totta. Mutta sellaisia ääliöitä näköjään edelleen löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se, että miehellä on lapsia kahdelle eri naiselle, ei tee niin hänestä huonoa ihmistä, niin miksi mainitsit siitä asiasta, ja vielä nimenomaan siihen sävyyn kuin kahdelle naiselle tehdyt lapset olisivat todiste jostain viasta tai pahuudesta?

        Luetko sä noita tekstejä vai vain ne sanat mitkä sieltä osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, sinä siis luulet että elokuvat ja tv-sarjat ovat todellisuutta ja todiste?

        Kuules, ne ovat fiktiota. Keksittyjä juttuja. Niissä näytellään. Ne eivät ole totta. Joku on tehnyt käsikirjoituksen, ja sitten tarvitaan ohjaaja, näyttelijöitä, kameramiehiä, puvustajia, maskeeraajia, lavastajia jne. Elokuvan pahis ei ole oikeasti paha. Hän on näyttelijä joka näyttelee pahusta. Hän voi todellisuudessa olla maailman kiltein ja kunnollisin ihminen.

        Luulin että tämä on kaikille selviö. Luulin että kukaan ei ole niin typerä että katsoo elokuvaa ja luulee että se on totta. Mutta sellaisia ääliöitä näköjään edelleen löytyy.

        Kun niissä elokuvissa kai on niin usein se onnellinen loppu happy ending mikä se mahtanee olla mitä se mahtanee tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, sinä siis luulet että elokuvat ja tv-sarjat ovat todellisuutta ja todiste?

        Kuules, ne ovat fiktiota. Keksittyjä juttuja. Niissä näytellään. Ne eivät ole totta. Joku on tehnyt käsikirjoituksen, ja sitten tarvitaan ohjaaja, näyttelijöitä, kameramiehiä, puvustajia, maskeeraajia, lavastajia jne. Elokuvan pahis ei ole oikeasti paha. Hän on näyttelijä joka näyttelee pahusta. Hän voi todellisuudessa olla maailman kiltein ja kunnollisin ihminen.

        Luulin että tämä on kaikille selviö. Luulin että kukaan ei ole niin typerä että katsoo elokuvaa ja luulee että se on totta. Mutta sellaisia ääliöitä näköjään edelleen löytyy.

        Niin juuri rikolliset vain näyttelee rikollista ei ne oikeasti ole sitä.
        Tuomarit jotka ovat sen rikollisen sinne vankilaan tuominnut ovat myös näytelmässä mukana.
        Kaikki ovat oikeasti vain mukavia juuri sellaisia mistä naiset oikeasti pitää.
        Jos ei ole ollut näytelmässä mukana niin ei yksin oot.


      • Anonyymi

        Naiset, jotka kiinnostuvat rikollisista eivät ole niitä penaalin terävämpiä kyniä, joten turhaan olet kateellinen.


    • Anonyymi

      Ala ns. Ranta-ahoksi niin saat kaipaamiasi naisia. Helppoa. Miksi vikiset? Vai etkö sittenkään usko agendaasi💩

      • Anonyymi

        Miksi? En minä halua olla lapsilleni rikollisfaija, enkä halua naista joka arvostaa rikollismiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? En minä halua olla lapsilleni rikollisfaija, enkä halua naista joka arvostaa rikollismiehiä.

        No niinpä. Ei halua kukaan muukaan,että älä laita sanoja muiden suuhun äläkä yleistä. Täidat olla vähän hidasälyinen🤔🤏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? En minä halua olla lapsilleni rikollisfaija, enkä halua naista joka arvostaa rikollismiehiä.

        Etpä taida tietää itsekään edes sinnekään päin mitä haluat edes saatikka kaipaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Ei halua kukaan muukaan,että älä laita sanoja muiden suuhun äläkä yleistä. Täidat olla vähän hidasälyinen🤔🤏

        Jaa vai vaan vähän mitä ny ihte olen yrittäny noita kirjoituksia ymmärtää ni miettiny et miten vitussa se on osannukkin noin vaikea selkoisesti kirjoittaa


    • Anonyymi

      ""Jaaha, sinä siis luulet että elokuvat ja tv-sarjat ovat todellisuutta ja todiste?""

      Ja missähän pellossa sinä elät kun et tiedä immua, naccia, aarniota ja ranta-ahoa? Nämä kaikki on ihka oikeita ihmisiä ja he ovat rikollisia ja heistä tehdään sarjoja ja kirjoja eli heistä leivotaan sankareita.

      • Anonyymi

        Kuka niitä sarjoja tekee? Kuka leipoo heistä sankareita? Miestuottajat ja miesohjaajat. Käsikirjoittajakin on mies. Käsikirjoittaja kirjoittaa tarinan jossa roistoista tulee sankari. Miehet itse leipovat roistoista sankareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niitä sarjoja tekee? Kuka leipoo heistä sankareita? Miestuottajat ja miesohjaajat. Käsikirjoittajakin on mies. Käsikirjoittaja kirjoittaa tarinan jossa roistoista tulee sankari. Miehet itse leipovat roistoista sankareita.

        miesten vika taas. huntu päälle hu*rat 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miesten vika taas. huntu päälle hu*rat 😅

        Miesten ei tarvitse ottaa vastuuta mistään muusta kuin siitä mitä itse tekevät. Eikö ole aika selvä asia että on miesten vastuulla kun miehet tekevät elokuvia joissa rikollisesta tehdään sankari? Miten siitä voisi muka naisia syyttää?

        PS. Kyllä tuo huorittelu viittaa melkomoiseen naisvihaa. Mutta sehän ei ole tällä palstalla mitään uutta. Et ehkä ole rikollinen mutta et todellakaan myöskään kunnollinen kiltti ihminen vaan ilkeä ja katkera. Kunnon mies ei huorittele naisia.


      • Anonyymi

        Immusta ei saa sankaria missään tässä maailmassa, idiootti.


    • Anonyymi

      ""Jos se, että miehellä on lapsia kahdelle eri naiselle, ei tee niin hänestä huonoa ihmistä, niin miksi mainitsit siitä asiasta, ja vielä nimenomaan siihen sävyyn kuin kahdelle naiselle tehdyt lapset olisivat todiste jostain viasta tai pahuudesta?""

      Onhan mies huono ja paha kun hän on rikollinen ja naiset kiinnostuvat rikollisista:D

      • Anonyymi

        Kaikki naiset muka rakastuvat rikollisiin? Höpö höpö. Hyvin harva nainen on niin sekaisin. Suurin osa naisista haluaa kiltin ja kunnollisen miehen. Ja kyllä miestenkin joukossa on sekopäitä jotka hullaantuvat rikollisiin naisiin. Takavuosina Sanna Sillanpää-niminen nainen ampui kolme tuntematonta miestä kuoliaaksi ja haavoitti neljättä. Hän sai vankilaan valtavat määrät rakkauskirjeitä miehiltä. Nämä.ihailivat häntä juuri tuon murhateon vuoksi. Sanna oli entinen seinäkukkanen joka muuttui miesten silmissä lumoavaksi hurmaajattareksi kun tappio viattomia ulkopuolisia.


      • Anonyymi

        Miksi mainitsit ne kahdelle naiselle tehdyt lapset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset muka rakastuvat rikollisiin? Höpö höpö. Hyvin harva nainen on niin sekaisin. Suurin osa naisista haluaa kiltin ja kunnollisen miehen. Ja kyllä miestenkin joukossa on sekopäitä jotka hullaantuvat rikollisiin naisiin. Takavuosina Sanna Sillanpää-niminen nainen ampui kolme tuntematonta miestä kuoliaaksi ja haavoitti neljättä. Hän sai vankilaan valtavat määrät rakkauskirjeitä miehiltä. Nämä.ihailivat häntä juuri tuon murhateon vuoksi. Sanna oli entinen seinäkukkanen joka muuttui miesten silmissä lumoavaksi hurmaajattareksi kun tappio viattomia ulkopuolisia.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/3285781/seurusteleeko-sanna-s-

        Tuossa linkissä joku murhaajaan rakastunut mies kyselemässä ihastuksensa yhteystietoja. Kyllä kolme miestä murhannut nainen on hurmaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mainitsit ne kahdelle naiselle tehdyt lapset?

        Kaipa hän luulee tuntevansa miehen ketä tarkoittaa hyvä jos pari sanaa korkeintaan vaihtanut sen kanssa


    • Anonyymi

      Tarkoitatko persua? Persut on kovia jätkiä, lehdessä luki.

    • Anonyymi

      Anna rikollisiin jännämiestappajiin sekaantuvien naisten ansaita paskansa. Itseään kunnioittava kunnollinen ja kiltti mies ei itseään jännämiehen käyttämällä naisella häväise.

    • Anonyymi

      Täällä päin yhdellä rikollisella miehellä on lapsia 3 eri naisen kanssa. Mies on täysin juoppo ja myynyt huumeita. On vankilassa tällä hetkellä.
      Naiset ei halua lapsia kunnollisen työssä käyvän miehen kanssa. Minun eks halusi erota ja se teki lapsia rikollisen kanssa myöhemmin. Minä olisin lapsia halunnut mutta en kelvannut vaikka elämässä on kaikki hyvin ollut aina.

      • Anonyymi

        Että kun tiedät YHDEN rikollismiehen jolla on lapsia kolmelle eri naiselle, niin siitä päättelet ettei kukaan nainen halua lapsia kunnollisen työssä käyvän miehen kanssa? Entä sinun äitisi? Oliko isäsi ehkä rikollinen kun äitisi teki sinut isäsi kanssa?

        Minun isävainaani ei ainakaan ollut. Hän oli nimenomaan kunnollinen työssä käyvä mies. Äitini teki hänen kanssaan viisi lasta.


    • Anonyymi

      Minun eks halusi erota ja se teki lapsia rikollisen kanssa myöhemmin. Minä olisin lapsia halunnut mutta en kelvannut"

      Halusit siis vaimoksesi jännäjennan. Kiltti naapurin tyttö ei kelvannut. Olisiko kannattanut valita se vaimo vähän huolellisemmin?

    • Anonyymi

      Naiset ei tiedä kovuudesta mitään. Naisten mielestä kova jätkä on sellainen kuulapää juoppo joka hyökkää miesylivoimalla ohikulkijoiden päälle. Sellainen on naisten mielestä kova jätkä.

      • Anonyymi

        Sinä et tiedä mitään siitä mitä naiset tietävät. .


    • Anonyymi

      ""Kaikki naiset muka rakastuvat rikollisiin? Höpö höpö. Hyvin harva nainen on niin sekaisin. Suurin osa naisista haluaa kiltin ja kunnollisen miehen.""

      Pskat. Rikollismiesten ei ole edes vaikea löytää naista. Täälläkin päin yksi rikollismies on paikallisten naisten suosiossa ja paikalliset naiset kilpailevat kuka saa tämän gangsterin parisuhteeseen. Gangsteri lentelee kukasta kukkaan ja uusi parisuhde löytyy heti kun ero on tullut.

      Gangsteri on huono ja paha, koska hän on rikollinen. Nainen on kuitenkin se jonka pitäis suojella lapsiaan ja antaa lapsille hyvä elämä mut mitä hyvän elämän antamista se on, että otetaan mieheksi rikollinen joka istuu vankilassa kun lapsi on pieni? Ei tämä kyllä yllätä kun miehet on älykkäämpiä kuin naiset.

      • Anonyymi

        "Rikollismiesten ei ole edes vaikea löytää naista. Täälläkin päin yksi rikollismies on paikallisten naisten suosiossa ja paikalliset naiset kilpailevat kuka saa tämän gangsterin parisuhteeseen. Gangsteri lentelee kukasta kukkaan ja uusi parisuhde löytyy heti kun ero on tullut."

        Väitätkö tosissasi että tuo mies on kaikkien paikallisten naisten suosiossa? Tarkoitatko ettei paikallisten naisten joukossa ole niitäkin naisia jotka kiertävät tuon roistomiehen kaukaa?

        Tuollaiset rikollismiehestä haaveilevat naiset ovat typeryksiä. He ovat vähemmistönä. Kaikki naiset eivät ole typeryksiä eivätkä läheskään kaikki naiset unelmoi roistomiehestä. Mikä tässä on ongelma? Ovatko nuo roistoa ihailevat naiset juuri niitä naisia joista itse haaveilet? Harmittaako kun juuri ne naiset kuolaavat roiston perään?

        Oletko siis heikkona nimenomaan tyhmiin naisiin?

        Minulle ei kelpaisi sellainen mies joka kirjoittaa rakkauskirjeen Sannan Sillanpäälle. Miksi kiinnostuisin sellaisesta ääliöstä? En olisi ollenkaan murheissani siitä ettei sellainen mies vilkaisekaan minua, koska olen hänen mielestään tylsä, siis siivo ja kunnollinen. Pitäköön kaikki mokomin minua tylsänä. En huoli miestä joka on täysi pässinpää. En ymmärrä miksi vaivaisin päätäni sillä ettei sellainen äijä huoli minua. Parempi kun ei huoli.


    • Anonyymi

      Vau mies suurine luuloineen et ole ainakaan harvinaisuus puheista päätellen et toki kovin kaukana kukkakepistäkään puheet kun ei ketään edes pelota näytöt puhuu puolestaan oli si mitä tahansa näyttöjä mistä tahansa kuinka mikä on miehen mitta vaihtoehtoja on monia

    • Anonyymi

      No voi hellanlettas..Itä sinä tuolla päätäsi vaivaat? Kyllä minä tiedän tasapainottomia, itsekkäitä, vallanhimoisia ja pintapuolisia naisia joihin jotkut miehet ovat hulluina. Entä sitten? Mitä se minua liikuttaa? Ei se tarkoita että kaikki miehet ovat sellaisten ämmien perään. Miksi vaivaisi päätäni mokomalla? Ei kuulu minulle eikä ole minun huoleni. Totta kai miehissäkin on umpityperiä otuksia joiden mielestä naisessa pahuus on seksikästä. Kuolatkoon sellaiset ukot jonkun sekopäänaisen perään niin paljon kuin haluavat. Olette te palstaprinssit varsinaisia juoruämmiä. aina kyttäämässä toisten asioita.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe