koulujen rahankeräys??

Anonyymi-ap

Taas on se aika ku kouluissa kerätään taksvärkkipäivänä oppilailta 10e per lärvi johonki ulkomaan avustukseen?? Eoi oo mukava pienituloisessa perheessä jossa on useampi lapsi nii laittaa jokaiselle 10e kouluun!! Joistain voi tuntua pienelt mutta joillekki on iso raha!! Vielä kun yläasteella oppilaskunnan jäsenet käy ruinaamassa rahaa muilta oppilailta johoni??tiä mihin?? Eikö se oo laitonta vai eikä reksiä lukkarin koululla kiinnosta.

35

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsittääkseni kaikki rahankerjäyksessä annettavat varat, perustuu antajan vapaaehtoisuuteen. Pakkoa ei ole. Joka toista väittää, perustelkoon kantansa.

      • Anonyymi

        EI TARVI ANTAA ULKOMAILLE MEILLÄ ON ULKOMAALAISIA SUOMESSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI TARVI ANTAA ULKOMAILLE MEILLÄ ON ULKOMAALAISIA SUOMESSA.

        Muissa maissa on omat rahat heille. Tuet myös. Joulu tulossa vanhemmille kovaa lapsille ruokaa talvivaatteet ostettava talvivaatteita ilmaiseksi saa vain ulkomaalaiset Suomessa.


    • Anonyymi

      kyllä se on tehty selväksi että ei oo oppilailla vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Meinaatko, että menee perintään jos ei maksa? Mafia touhua.


    • Anonyymi

      Eihän se sama lammas riitä kaikille lahkokunnille. Ei edes valmiiksi leikattuna. Älkää uskoko.

    • Anonyymi

      SIIS VENÄJÄN KASSAAN PUUTTINILLE SE RAHA KERÄTÄÄN SAATANAN KITTILÄN KOMMARIT

    • Anonyymi

      laki keltää tän keräyksen oottako aivan pihalla

    • Anonyymi

      opettajat onanoi rehtorille silmiin

    • Anonyymi

      aseet esiin ja loppu tolle saatana

    • Anonyymi

      helevetin kommarait loppu tulee

      • Anonyymi

        Yritä kestää vielä vähän aikaa, ennenkuin loppusi tulee. Sitten helpottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä kestää vielä vähän aikaa, ennenkuin loppusi tulee. Sitten helpottaa...

        sulle se tulee osoitteesi tiedos kohta ovikello soi sen jälkeen kirkonkellot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulle se tulee osoitteesi tiedos kohta ovikello soi sen jälkeen kirkonkellot

        Pieni kikkeli altistaa juuri tuollaiseen primitiivisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kikkeli altistaa juuri tuollaiseen primitiivisyyteen.

        kuolet tänään tuut ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuolet tänään tuut ulos

        Ulkoiltu jo 3h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä kestää vielä vähän aikaa, ennenkuin loppusi tulee. Sitten helpottaa...

        Niin sanottuja pakolaisia joista puolet on rikollisia ja väärillä varastetuilla passeilla. Yhdenkin sanoo olevansa Ukrainasta ovat Venäjältä toiset oli puolasta toiset turkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä kestää vielä vähän aikaa, ennenkuin loppusi tulee. Sitten helpottaa...

        Seuraava keksintö on jauhaa LUUTA kanaguggetteihin oli lehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoiltu jo 3h.

        tuu kotiis oon siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulle se tulee osoitteesi tiedos kohta ovikello soi sen jälkeen kirkonkellot

        Tuu kokeileen onneas,nähdään kumman läpi päivä paistaa. Odottelen täällä omassa osoitteessani sinua, joten eikun tervetuloa, hinttari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu kokeileen onneas,nähdään kumman läpi päivä paistaa. Odottelen täällä omassa osoitteessani sinua, joten eikun tervetuloa, hinttari.

        Kiitos kutsusta, mutta en ole hinttari, joten haeppa seuraa jostain muualta ja katsokaa sitten kumman lävessä päivä paistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu kokeileen onneas,nähdään kumman läpi päivä paistaa. Odottelen täällä omassa osoitteessani sinua, joten eikun tervetuloa, hinttari.

        kun nukahdat leikkaan kurkkusi auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun nukahdat leikkaan kurkkusi auki

        No no,pienimpikin uho pojuilta riitäis jo.Täällähän rupee jo naurattaa😂😂😂


    • Anonyymi

      Kaupingin johtaja kiittää. Käykää tchekkaa johdon uutta lukaalia.

      • Anonyymi

        Lukaali on kunnan omaisuutta ja vuokra asunto.


    • Anonyymi

      Mihinkään ulkomaahuojauksiin ette kyllä Suomen valtion rahoja keräile. 10€ saa makkarakeiton lapsille.

      • Anonyymi

        Parasta mitä koulu voi tehdä on ostaa sonni ja pari lehmää sekä perustaa kunnon kasvimaa juureksille. Samoin lisätä aurinko energiaa.Ostaa pelto kasvattaa perunaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta mitä koulu voi tehdä on ostaa sonni ja pari lehmää sekä perustaa kunnon kasvimaa juureksille. Samoin lisätä aurinko energiaa.Ostaa pelto kasvattaa perunaa.

        Hyvä idea,siinä voi pitää monenlaista oppituntia samalla.Isommille oppilaille voi opettaa keinosiemennystä siinä sivussa.


    • Anonyymi

      Ette anna kuin 20 senttiä ei nekään meille anna.

      • Anonyymi

        Tuossa on 20 c liikaa.


    • Anonyymi

      se menne aBorttiin rehtori pannut oppilita raskaaksi

    • Anonyymi

      Käsittääkseni nuori voi mennä töihin esimerkiksi johonkin yritykseen ja he maksavat palkaksi sen 10e, ei suinkaan ole tarkoituskaan, että vanhemmat vain antavat sen rahan kouluun vietäväksi? Tämä myös hyvä opettaa lapsille, että rahan eteen tehdään töitä.

      • Anonyymi

        ei voi idiootti


    • Anonyymi

      Onko kouluissa taksvärkkikeräystä enää ? En ole kuullut vuosiin keräyksestä. Ennen sai vapaapäivän ku toi lantin kouluun, tuskin enää.?? Eihän perunannostolupaakaan taida olla niinkuin ennen.

    • Anonyymi

      Rahaa en ole laittanut mihinkään keräykseen koskaan enkä laita.Esim Veteraaneille vieläkin kerätään rahaa vaikka kassa pullottaa ääriään myötä täynnä rahaa jotka on sijoitettu muualle kuin veteraaneille joita ei ole enää edes montaa jäljellä.Kuka perii nämä miljardit!??

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe