Mitä eroa on antti tuiskulla ja jääkaapilla

Anonyymi-ap

jääkaapista kun ottaa munan ulos se ei pierase.

15

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      älä käännä selkää se tekee kipeää antti tuiskun Biisi.

      • Anonyymi

        hih-antti ruisku


      • Anonyymi

        POPTÄHTI Antti Tuisku kertoi viime syksynä päättävänsä artistiuransa ja nousevansa lavalle viimeistä kertaa heinäkuussa järjestettävässä Ruisrockissa.

        Nyt tuisku kertoo
        mitä hän haluaa tehdä tulevaisuudessa.
        kaiken maailmam ex missit somettajat puputtajat inflensserit tulevat minulle hoitoo , sairasta itteää koko ajan kuvat alsti lähe persettä kuvataa lähes 24 tun joka päivä se on täysin saiarsta , töitä vieroksuvaa naisia lorttoja muka rikkait no way..hummereilla ja puuttin koira irvokasta puuttinismin ihailua ,,, saira shemmo tänne espanjaan vaan hoitoon munlaitoksee.








        – Aktiivisen artistiurani jälkeen ajatukseni ovat terapiatyössä ja valmentamisessa. Olen tätä nykyä osakkaana hyvinvointi- ja mielenterveysalan start up -yrityksessä. Alan syksyn tienoilla jakaa siellä omaa asiantuntijuuttani ja osaamistani. Siirryn myös pysyvästi Espanjan kamaralle. Kotini on ollut Espanjassa jo viisi vuotta, Tuisku kertoo lehdelle ja sanoo, että hän voi tulevaisuudessa esimerkiksi kasvattaa manteleita, sillä uuden kodin tiluksilla on manteli-istutuksia.

        Kilometrin korkeudelle tulee parantola jonka rakennutan jossa toimin terapeuttina eli voisi sanoa mielenterveydestä kärsiville suomailisille artisteille näyttelijöille yms, sairaille terapiakeskus
        Kyllä he ovat sairaita lähes työkyvyttömiä , eivät kykene uuteen tuotantoon vaan matkivat toisten sävellyksiä ja kappaleita , jos 50 vuotta hoilaa samaa puhelinlangat laulaa kappaletta jossakin on vikaa,
        ja näyttelijäksi ryhtyy vain jos on homo rooli , sairain on salatu-elämät antaan nuorisolle kuvan että pyllyy pano on in .



        ANTTI TUISKU paljasti jo tammikuussa 2022 opiskelleensa koronapandemian aikana kaikessa hiljaisuudessa itselleen uuden ammatin. Tuisku kertoi tuolloin Instagramissa valmistuvansa lyhytterapeutiksi koska ei ollut pitkä.

        – Valmistun loppu vuodesta lyhytterapeutiksi. Lyhytterapeutit työskentelevät usein eturintamassa, missä mielen haavoja ja traumoja aletaan vasta hoitamaan. Lyhytterapeutit pyrkivät kaivamaan asiakkaan voimavarat näkyviin ja valamaan uskoa, toiveikkuutta ja kirkkaampia näkymiä tulevaisuuteen, Tuisku kertoi Instagramissa.








        Tuiskulla oli tuolloin muutoksesta ristiriitaiset tuntemukset.

        – Samalla kun olen äärimmäisen innostunut löytäessäni elämääni uutta sisältöä rakkaan laulajan ammattini rinnalle, olen suunnattoman surullinen siitä tosiasiasta, että minulle, kuten niin monille muille terapeuteille, tulee riittämään tämän kaiken jälkeen entistä enemmän töitä, hän kertoi Instagramissa.

        – Ja pahoin pelkään, että tämän maan terapeuttien ovia kolkutellaan myös kulttuuri- ja tapahtuma-alan ihmisten toimesta.Koska he ovat kaikki todella mielenterveydellisesti sairaita kaikenlainen aineiden käyttö, huumeet lääkkeet .itkukohtaukset studiossa ja ohjelmissa kielivät aineiden käytöstä Oveni tulee olemaan avoinna kaikille. Toivottavasti sen aika ei kuitenkaan tule olemaan vielä.


    • Anonyymi

      Antila on irstas nauru

    • Anonyymi

      Minä tykkään jääkaapista .

    • Anonyymi

      Muna kylmenee kaapissa lämpenee Antin prsiissä!

    • Anonyymi

      Koskas muna on pieraissut?

    • Anonyymi

      ddd

    • Anonyymi

      Jääkaappiin lastataan tavarat, Antti ampuu tavarat ulos

    • Huutista22, terveisin mikedimayn youtubesta

    • Anonyymi

      perustaa hullujen huoneen espanjaa kuulemma kilometrin korkeuteen lehkii lehdissä olevansa oika lääketieteen ammattilainen psyko tohtori

      kutsuu parantolaa tai hullujen huOnekko se on kaikki viihde taiTelijat , muusiko,näyttelijä, somettajat.influesserit ex miSsit. laulajat koko suomesta väittää ett ne tarvii Välittömästi apua huume ja mielenterveys ongelmiinsa koska korona vei niiltä kaikilta rahAt,, MUTTA ANTILL RAHAA ON AHAHHAHAHH HIIHDON TULEVA PÄÄVALMENTAJAKI VÄITTÄÄ OLEVANSA JOUTUU KUULEMMA OPETTA HIIHTOA KAIKKILLE NISKASET PÄRMÄT YMS,

    • Anonyymi

      konkurssiin meni eli persiilleen

    • Anonyymi

      ddd

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe