Joulua oikeesti yksin?
Kuinka moni teistä viettää
70
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä kyllä en luultavasti saa joulusta muita rauhallisia yksinäisiä hetkiä kuin myöhäiset illan hetken juuri ennen puoltayötä. Toki seura on kivaa ja musta on mukavaa tavata siskoa ja siskon perhettä ja otan mielelläni äitini meille jouluksi ja tietenki muksun vilpitön jouluilo on kivaa. Mä kuitenkin kaipaisia myös sitä, että voisin istua rauhassa hiljaa ja lukea joululahjakirjaa glögilasin kanssa
- Anonyymi
Minä. Lemmikit ovat sentään seurana. Yksinäisyyteenkin tottuu ajallaan ja sen kanssa oppii jollain tapaa elämään, olisihan se hienoa kun olisi rakastava ihminen jonka kanssa jakaa joulu tai olisi edes läheinen perhe tai ystäviä mutta kaikille ei ole menneet onnen lahjat tasan.
- Anonyymi
No ainakin minä
Minä, vaikka onhan mulla noi kolme kattia kavereina. Harmillisesti saattaa tosin käydä niin, ettei päästäkään mökille Härmän hämärään jouluksi, mutta ei kaikkea voi saada.
- Anonyymi
Onko sulla kolme kissaa? 😻😻😻 Melkein riittäisi syyksi kosia tältä istumalta 😂
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kolme kissaa? 😻😻😻 Melkein riittäisi syyksi kosia tältä istumalta 😂
Kolmepa hyvinkin, yksi kollinretku ja kaksi neitokaista ❤
Jaa että kosia? No profiilista löydät meiliosoitteen, en tyrmää mitään ennen kuin kaikki käyttöehdot on luettu ja koekäynnistykset on tehty 😂
Anyway, täytynee vinkata tuolle telkkuohjelmalle Ensitreffit alttarilla että ottavat tämän lemmikkiasian paremmin huomioon hakijoita profiloidessaan 😁- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kolmepa hyvinkin, yksi kollinretku ja kaksi neitokaista ❤
Jaa että kosia? No profiilista löydät meiliosoitteen, en tyrmää mitään ennen kuin kaikki käyttöehdot on luettu ja koekäynnistykset on tehty 😂
Anyway, täytynee vinkata tuolle telkkuohjelmalle Ensitreffit alttarilla että ottavat tämän lemmikkiasian paremmin huomioon hakijoita profiloidessaan 😁Harkitsen vakavasti avioliittoehdotuksen lähettämistä kolmena kappaleena 😂
Tämä on todellakin aivan alikäytetty hakukriteeri parisuhdemarkkinoilla. Mikään ei saa naisen sukkia pyörimään jaloissa nopeammin kuin eläinrakas mies 🤣😍 Anonyymi kirjoitti:
Harkitsen vakavasti avioliittoehdotuksen lähettämistä kolmena kappaleena 😂
Tämä on todellakin aivan alikäytetty hakukriteeri parisuhdemarkkinoilla. Mikään ei saa naisen sukkia pyörimään jaloissa nopeammin kuin eläinrakas mies 🤣😍Kolmena kappaleena? Eli haluat nuo kissani? No tulehan minä mukana, koska jokaisella kissa on olemassa ihmispalvelija (minä) 😜
Ai, eläinrakas mies on hot? Ja sitä hotimpi mitä useampi eläin? Eli huomisen ohjelma selvä, hankin hetimiten parit rescue-koirat, jes!!! 😂- Anonyymi
Kolmena kappaleena? Eli haluat nuo kissani? No tulehan minä mukana, koska jokaisella kissa on olemassa ihmispalvelija (minä) 😜
Ai, eläinrakas mies on hot? Ja sitä hotimpi mitä useampi eläin? Eli huomisen ohjelma selvä, hankin hetimiten parit rescue-koirat, jes!!! 😂Kolmena kappaleena ehdottomasti, täytyyhän sitä ensisijaisesti kissojen suostumus asiaan saada. Ihmisen mielipide huomioidaan vasta sen jälkeen, kun kissat ovat hyväksyneet hakijan haastatteluvaiheeseen 😂
Siis oikeasti eläinrakas mies on itselleni sellainen asia, mitä pidän hottina. Mitkään sikspäkit ei tee vaikutusta, mutta kissaa tai koiraa rapsutteleva mies tekee vaikutuksen 😍 Kannatan siis rescue-koirien hankkimista 😅 Anonyymi kirjoitti:
Kolmena kappaleena ehdottomasti, täytyyhän sitä ensisijaisesti kissojen suostumus asiaan saada. Ihmisen mielipide huomioidaan vasta sen jälkeen, kun kissat ovat hyväksyneet hakijan haastatteluvaiheeseen 😂
Siis oikeasti eläinrakas mies on itselleni sellainen asia, mitä pidän hottina. Mitkään sikspäkit ei tee vaikutusta, mutta kissaa tai koiraa rapsutteleva mies tekee vaikutuksen 😍 Kannatan siis rescue-koirien hankkimista 😅Korjaan hieman viestiäsi 😉
Kolmena kappaleena ehdottomasti, täytyyhän sitä ensisijaisesti koko johtokunnan suostumus asiaan saada. Palvelusväki tulee tietenkin automaattisesti mukana, mikäli sopimus tehdään eikä palvelusväeltä tarvitse erikseen suostumusta kysyä.
Noin, nyt se vastaa kissojen ajattelua 😜🤣
Check, täällä 🖐 No luulen, että koiran osalta jatkan vielä johtokunnan suostuttelua, heidän mielestään mitään vähä-älysiä, kuolaavia palvelijan palvelijoita ei tarvita, minä kuulemma riitän 😂- Anonyymi
Korjaan hieman viestiäsi 😉
Kolmena kappaleena ehdottomasti, täytyyhän sitä ensisijaisesti koko johtokunnan suostumus asiaan saada. Palvelusväki tulee tietenkin automaattisesti mukana, mikäli sopimus tehdään eikä palvelusväeltä tarvitse erikseen suostumusta kysyä.
Noin, nyt se vastaa kissojen ajattelua 😜🤣
Check, täällä 🖐 No luulen, että koiran osalta jatkan vielä johtokunnan suostuttelua, heidän mielestään mitään vähä-älysiä, kuolaavia palvelijan palvelijoita ei tarvita, minä kuulemma riitän 😂😂 Olet oikeassa, muotoiluni ei vastannut kissojen ajattelua. Onneksi huomasit, olisit saanut pahoja katseita osaksesi kolmelta eri suunnalta 😅
Olet ihailtavan hyvin sisäistänyt roolisi kodin hierarkiassa 😂 Nyt vain suostuttelut kehiin, mutta kissat yleensä saavat mitä haluavat, joten kannattaa varautua tappioon 😁 Anonyymi kirjoitti:
😂 Olet oikeassa, muotoiluni ei vastannut kissojen ajattelua. Onneksi huomasit, olisit saanut pahoja katseita osaksesi kolmelta eri suunnalta 😅
Olet ihailtavan hyvin sisäistänyt roolisi kodin hierarkiassa 😂 Nyt vain suostuttelut kehiin, mutta kissat yleensä saavat mitä haluavat, joten kannattaa varautua tappioon 😁Pitkä koulutus on tuottanut tulosta ja olen suorittanut kissan palvelijan ammattitutkinnon. Kuulemma pitäisi vielä jatkaa AMK:hon, mutta katotaan nyt 😁
Totta, taistelen tuulimyllyjä vastaan 😂- Anonyymi
Pitkä koulutus on tuottanut tulosta ja olen suorittanut kissan palvelijan ammattitutkinnon. Kuulemma pitäisi vielä jatkaa AMK:hon, mutta katotaan nyt 😁
Totta, taistelen tuulimyllyjä vastaan 😂Tsemppiä taisteluun! 😂 Ja rapsutuksia kissoille 😻
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä taisteluun! 😂 Ja rapsutuksia kissoille 😻
Juu, rapsutellaan, kaksi noista löhöää tuossa nenän edessä 🤗
- Anonyymi
6. Joulu putkeen yksin tulossa. Koirakaverikin potkaisi tyhjää muutama vuosi sitten. Ei joulun yksinvietossa mitään huonoa ole. Rauhaa (paitsi naapurien kiljunta). Ohjelmatarjonta tv ssä on kyllä tavattoman huonoa. Huonontunut selvästi viitenä viime vuonna. Jouluauiheisia ohjelmia ja elokuvia on maailmassa pilvin pimein mutta selkeästi niitä vähennetty.
En vietä joulua yksin. Teemme perinteisen perhejoulun exän ja poikamme kanssa. Meidän ei ole mitään järkeä viettää kahta joulua, kun meidät erottaa vain seinä.
Hyvin on tultu toimeen tähänkin asti. Kustannukset jaetaan ja toivon mukaan myös työt.. tosin exä vihjaili, että hän voisi maksaa joulun, jos minä laitan työpanokseni.. eli siivoan ja kokkaan ja leivon...
Mutta joo.. joulu vietetään perheenä. Ihan kuin ennen vanhaan. Niin myös uusivuosikin. Perinteiseen tyyliin.Joku voisi olla tästä kuviosta ihmeissään, mutta musta toi on kyllä aika... No tietyllä tavalla hellyttävää ja hyvin jouluhengen mukaista, sekä tietysti käytännöllistä.
Joku voisi olla tästä kuviosta ihmeissään, mutta musta toi on kyllä aika... No tietyllä tavalla hellyttävää ja hyvin jouluhengen mukaista, sekä tietysti käytännöllistä.
Vaikka parisuhteemme tuli luonnollisen tiensä päähän exän kanssa, ei se seikka, että meillä on perhe ole muuttunut mihinkään. Olemme edelleen poikamme vanhempia ja ystäviä keskenämme.
Joten siinä ei ole mitään ihmeteltävää. Jos ymmärtää yhtään mielenlaatuani tai tajuaa sen kuinka sitoutunut olen perheeseemme yhä edelleen, niin ei kummastelisi ollenkaan.
Ja en haikaile exän perään.. at all. En kaipaa parisuhdettamme, vaan olen jopa helpottunut kun sitä ei ole enää.
Ihminen itsessään on tärkein ja kyse on poikamme onnesta ja tarpeista. Olen valmis asettamaan hänen onnensa ja tarpeensa omieni edelle. Ja niin teen koko loppuelämäni. Konkreettisesti.- Anonyymi
Pujis-pappa syytinkiin vielä siihen kylkeen:)))
Anonyymi kirjoitti:
Pujis-pappa syytinkiin vielä siihen kylkeen:)))
Ei pujis mikään pappa ole minuun nähden. Ollaan molemmat vahvasti keski-ikäisiä .. ja nähdäkseni hänellä on ihan oma perheensä.
- Anonyymi
Tuo on todella hienoa, että pystytte edelleen viettämään joulua perheenä, vaikka olette eronneet pojan isän kanssa. Itse jouduin aikoinaan viettämään perhejoulua exäni ja lapseni kanssa muutama viikko eron jälkeen, kun lapseni isä oli lähtenyt toisen naisen matkaan muuttaen toiselle paikkakunnalle. Tilanne tuntui lähinnä irvokkaalta, mutta kaikki tapahtui niin lähellä joulua, ettemme voineet lapselle kertoa kaikkea, hän oli niin pieni, joten näimme parhaaksi yrittää selvitä joulusta asiallisesti ja askel kerrallaan edetä lapsen kanssa eron käsittelyssä. Lienee tarpeetonta sanoa, että samaan joulupöytään emme ole sen koommin eksyneet.. Välit ovat nykyään asialliset, mutta tuntuisi jo ajatuksena ahdistavalta joutua viettämään joulua tai muitakaan pyhiä sellaisen ihmisen lähellä, joka rikkoi minut täysin.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella hienoa, että pystytte edelleen viettämään joulua perheenä, vaikka olette eronneet pojan isän kanssa. Itse jouduin aikoinaan viettämään perhejoulua exäni ja lapseni kanssa muutama viikko eron jälkeen, kun lapseni isä oli lähtenyt toisen naisen matkaan muuttaen toiselle paikkakunnalle. Tilanne tuntui lähinnä irvokkaalta, mutta kaikki tapahtui niin lähellä joulua, ettemme voineet lapselle kertoa kaikkea, hän oli niin pieni, joten näimme parhaaksi yrittää selvitä joulusta asiallisesti ja askel kerrallaan edetä lapsen kanssa eron käsittelyssä. Lienee tarpeetonta sanoa, että samaan joulupöytään emme ole sen koommin eksyneet.. Välit ovat nykyään asialliset, mutta tuntuisi jo ajatuksena ahdistavalta joutua viettämään joulua tai muitakaan pyhiä sellaisen ihmisen lähellä, joka rikkoi minut täysin.
Ymmärrän.. jos minulla olisi tuollainen erotilanne takana, en minäkään kykenisi.
Meidän ero exän kanssa oli siitä syystä, että yhteinen tiemme tuli luonnolliseen päätepisteeseen. Olemme edelleen ystäviä ja meillä on yhteisiä vastuita, jotka hoidamme hyvässä yhteistyössä. Ja koska asumme naapureina, onkin hyvä, kun tulemme toimeen.
Auramme toisiamme puolin ja toisin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ymmärrän.. jos minulla olisi tuollainen erotilanne takana, en minäkään kykenisi.
Meidän ero exän kanssa oli siitä syystä, että yhteinen tiemme tuli luonnolliseen päätepisteeseen. Olemme edelleen ystäviä ja meillä on yhteisiä vastuita, jotka hoidamme hyvässä yhteistyössä. Ja koska asumme naapureina, onkin hyvä, kun tulemme toimeen.
Auramme toisiamme puolin ja toisin.Tuo on hienoa kuultavaa, olen iloinen puolestasi 😊 Antaa uskoa ihmissuhteisiin, kun kuulee tarinoita siitä, miten asiat on voitu hoitaa aikuismaisesti ilman turhaa draamaa. Ehkä sitä vielä itsekin löytää tervehenkisen suhteen, joka rakentuu molemminpuoliselle luottamukselle ja kunnioitukselle.
- Anonyymi
Nyt jo tapetilla joulu yksin? Minä Ihan normaalia minulle, sama uutenavuotena ,vappuna ja juhannuksena.!
- Anonyymi
Minä olen viettänyt 10 viimeistä joulua yksin ja edelleen samoin . Se ei ole ongelma
- Anonyymi
Palstaätmit on aina yksin nyyhk
- Anonyymi
Laitan mekon päälle ja leikin joulumuoria yksin. T. Ätmi
- Anonyymi
Yksinäinen joulu on paras joulu. Ei minua kiinnosta ihmisten seurana oleminen.
- Anonyymi
Jaa, aaton päivä lasten ja lastenlasten kanssa ja aattoillan saan ihan itsekseni rauhoittua. Punaviiniä ja vihreitä kuulia, ai että!
Jos ei mitään ihmeitä tapahdu niin minä.
Toki parin työkaverin luona vierailen jouluisen hahmon asussa. Niille tulee lapsenlapset kylään ja pääsee niitä syyllistämään kysymällä "onko täällä kilttejä lapsia"- Anonyymi
minulle vipelsi mieleen hassu juttu kun jos laittaa kuviona musta sydän niin joku Joan Jett ja blackhearts: https://www.youtube.com/watch?v=wMsazR6Tnf8
- Anonyymi
Viime joulu olikin raskas viettää,kaksi aikuista poikaa kävivät syömässä,vanhempi siskoni oli viikon tietty sen joulun,parvutti tv:tä päivät pitkät,sain tarpeeseni niistä joululauluista!Siskoni avomies tuli myös syömään jouluruuat,muiden lisäksi...eli ruuan laittoa ,kahvinkeittoa,kissan pavelemista,sekin vaatii osansa,istu jääkaapin oven edessä ja naukui kanaa,päätinkin etten halua tänne tänä jouluna ketään,tietty pojat voivat tulla,syömään,menkööt sisko vaikka kylpylään jouluksi kun rahaa on.
Ei sitä yksin tarvitse onneksi viettää. Voi mennä vanhempien luo ja ottaa lapset mukaan sinne.
- Anonyymi
Vedän jouluna niin kovat kännit että tuskin edes muistan että oli joulu.
- Anonyymi
Niin minäkin. Tosin kuuntelen kyllä joululauluja mutta tosiaan niin tuhdissa humalassa että nekin kuulostavat mukavilta.
Kuka kaipaa kiirettä ja hössötystä ja stressiä? Mun unelmien joulu tai mikä tahansa unelmien pyhäpäivä tai vaikka ihan tavallinen iltakin olis sellainen, että sais rauhassa katsoa jotain hyvää elokuvaa tai musiikkiohjelmaa tai kuunnella mielimusiikkia ja syödä hyvää ruokaa jonkun hyvän juoman kanssa. Ja ehkä käydä myöhemmin saunassa tai lukea jotain hyvää kirjaa tai lehteä. Muuta en kaipais. Toki ihmistenkin seura kelpaa, enhän ole sentään erakko vaikka viihdyn myös yksin, joskus pitempiäkin aikoja. Joulussa mulle tärkeintä on tunnelma, rauha, hyvä ruoka ja hyvä juoma, musiikki ja hyvät ohjelmat teeveestä. Miinuspuolia on pakonomainen pönötys, kiire, se jos jouluruuat on valittu sen perusteella, että ne perinteiset on nyt vaan pakko olla pöydässä kun ne kuuluu jouluperinteeseen (vaikka ei ihan kaikista edes pitäisikään), yleensä kaikki pakonomainen tekeminen ja muu mikä vain stressaa ja tekee olon enemmän tai vähemmän epämiellyttäväksi.
- Anonyymi
Jos sasnot jollekin näytelijä-dsnnslle; olet pe3lottava jossain jutussa mitä katsoo koskaq on näytlijä sillei he4h
- Anonyymi
Hyvin mahdollisesti joulu ja uusivuosi yksin, kuten on tainnut kaksi edellistäkin vuotta mennä. Toki vanhempien luona mahdollista käydä, jos siltä vaan tuntuu ja terveenä pysyy.
- Anonyymi
Yksin menee jo ennen korona aikaa oli joulu yksin, mutta muutenkin kotona vaan ! ellei töissä kävisi olisi kyllä aika hiljaista!
- Anonyymi
En vietä joulua.
Joulu on muuten juhla ihmistä varten, ei ihminen joulua varten. - Anonyymi
Minä elän yksin (vapaana). En vietä joulua enkä muitakaan höhläpäiviä jotka ovat peräisin uskonnollisesta sadusta. Uskon ainoastaan itseeni (ja luotan Darwiniin sekä kaikkiin muihin kovan tieteen luojiin).
- Anonyymi
Kunnolinen ja kiltti mies viettää joulun yksin. Naiset ovat mieluummin ottamassa jännämieheltä turpaan joulupirikännien jälkeen sen sijaan että rakastaisivat kunnollista ja kilttiä miestä.
- Anonyymi
Tulihan se jännämies kaakatus taas kerran. Oletko palstalla partioiva ääri-femakko?
- Anonyymi
Mutta kiltillä ja kunnollisella on ne koirat. Ei nainen halua tulla siihen neljänneksi. Musta ja valkoinen sakelsmanni vie kuitenkin kaiken ajan.
- Anonyymi
Moni ihminen ei koko elämänsä aikana tapaa sellaista toista jonka kanssa haluaisi viettää elämää yhdessä.
Joulukin on vain päivä muiden päivien joukossa, sillä on vain erilainen nimi, päivällä.
Mutta tuli mieleen ruoankin hinnoista koska karkit ovat paljon halvempia kuin oikea ruoka niin kannattaisi ryhtyä syömään vain karkkeja, sokerittomia jotta hampaat eivät tuhoudu: illallisena olisi lihaton suolainen ananas purkki, suolalla maustettu täyttekakku tai joku leivos.- Anonyymi
"Moni ihminen ei koko elämänsä aikana tapaa sellaista toista jonka kanssa haluaisi viettää elämää yhdessä."
Muutamat harvat ehkä, ei moni. Moni tapaa yhden tai useammankin toisen, jonka kanssa haluaa yhdessä nauttia elämästä. Mutta sitten jokin muuttuu, eikä päädytäkään koko elämän mittaiseen nautintoon.
- Anonyymi
Päivien nimet no kuukausien nimet ainakin tulevat rooman valtakunnan hallitsijoista kuten July eli heinäkuu on Julius Caesarin kuukausi, Lokakuu eli October Octaviuksen jne...
Kun päivilläkin on vain nimiä ei mitään merkitystä ajan kanssa ole. - Anonyymi
Joulu on tosiaan vain ylimääräinen lomapäivä, joka tulee tarpeeseen. Ja tänä jouluna se on todellakin vain se yksi päivä. Ja sen päivän oon nyt jättänyt itselleni, enkä palvele ketään muuta ja oon kerrankin yksin joko päivän. Ois eri asia, jos ois omia tai sukulaisten lapsia, jotka todellakin odottaa joulua. Mutta tälläisten keski ikäisten on tyhmää kokoontua jouluna ja teeskennellä, että onpas kivaa.
- Anonyymi
Minä vietän joulua yksin sinkut palstalla. Jos täällä on jouluna kivoja sinkkunaisia josta saisi juttuseuraa niin olis kivaa.
- Anonyymi
Kakka-Einari lannoittaa itse maatalon isäntä, jotain on niin jotain hauskoja juttuja mitä voi tulla mieleen juytuisyta
- Anonyymi
Yksin vietän joulun, ei mitään joulukoristeita, jouluvaloja, eikä jouluruokia.
Istun, kuin tatti koko joulun tietokoneen ja pelikonsolin äärellä ja pelaan. - Anonyymi
Tuollainen voi olla joskus hassua jos menee nukkumaan pehmoiselle hautausmaan nurmikolle hetkeksi ja sitten lähtee kävelemään kuin elävä kuollut hautausmaalta.
Jotain hassuja juttuja jossain avaruusjutuissaq kyllä on niitä hassuja jotain sellaisia juttuja
Olisi jo ksammottavaa josd joku on lepäämässä jossain hautausmaallla ja nousee ylös ja lähtee kävelemään kuin elävä kuollut - Anonyymi
Panosta peittoon eli laita ilotulitusrakettejakin peiton sisälli kymmeniä kilojs jottta on lämpöä
- Anonyymi
Yksin 365.
- Anonyymi
Jotenkin hassua nukkua on kylpenyt ja sitten jotain telkkarista juttua ja pehmoiseen sänkyy,n, seksiä ottaa sainas kun hsaluss..
- Anonyymi
Aviomiewhen heikkous on se jos on riippuvsainen jostain naisesta ja jos lapsia niiäkin vielä... he4ikko poju on sit
- Anonyymi
Sitä en tiedä, kuinka moni, mutta ainakin minä. Yksin vietin viime joulunkin, samoin sitä edellisen jne vuosikymmeniä. Rauhallista on betonilokerossa, kaikki naapurit ovat menneet minne lienevätkään. Eikä kuulu katumelukaan, tuskin junatkaan tuosta vierestä menevät, ainakaan tavarajunat.
Tekokuusen sain myytyä vuosien kaupittelulla viitosella. Koristeet 1980 -luvulta olisi vielä jäljellä. Mitähän noista pitäisi pyytää?
Jotain juomaa ehkä ostaisin, muuta mitä? Kirkasta ei enää koskaan, muutama vuosi sitten törttöilin sellaisen kanssa, hävettää vieläkin. Viinakaupan gögin sain aiemmin viedä takaisin, oli jotakin myrkkyä kun poltti jo ruokatorvessa. Sain rahat takaisin. Sama kävi joskus aiemmin punkullekin, joten vähän arveluttaa sekin. Lidlin halpakalja ei ole tuottanut haittaa, mutta eipä humalaakaan. - Anonyymi
onhan yksin asuminen yleistä tampereellakin joka toinen asuu yksin naapurit ei aina tunne tosiaan,
- Anonyymi
yksin vietän metsän keskellä. käyn koiran kanssa kuusen hakemassa, saunon ja syön.
olen tainnut tulla vanhaksi koska nautin joulusta juuri näin. - Anonyymi
Minä....
Köyhyys ja sairaudet rajoittaa elämää...
Ei oo lapsia eikä lemmikejä.
Sukuun välit poikki ollu jo vuosia.
Ja kaverit muualla kun tällä paikkakunnalla.
Näen kerran tai pari vuodessa niitä.
Ja olen 36v nainen....- Anonyymi
Mut voithan sä ottaa adoptiolapsen. Ja sitten voit miehen kanssa hoitaa. Ja saattee lapsilisää, niin saa elämäki vähän merkitystä. Mulla on yks kaveri, joka on kans vajaa kuntonen ja tekee töitä vaan sen verran kun jaksaa. Asuu vanhassa tönössä ja ajaa ladalla ja elää tosi pienellä. Silti niillä on kaksi lasta ja elää onnellisna.
- Anonyymi
Elämäni ensimmäinen kokonaan sinkkujoulu meinasi tulla, mutta sitten sain kutsun sukulaisperheeseen. Tähän asti lapsuudenperhe ja jonkinlaisisissa suhteissa joitakin vuosia. Kun hurautan autolla pihaan, katson miten viihdyn. Jos en, kiitän kauniisti ja ajan kotiin. Siitä ei ole kenellekään haittaa. Minusta lämmin ehdotus perheeltä. Jos viihdyn. olen pidempään. Hyvä että on mahdollisuus itse päättää viettääkö jouluiltaa yksin vai yhdessä.
- Anonyymi
Olen aina ollut yksin kaikki päivät.
- Anonyymi
Aion itkurunkata, lukea manosfääriä ja Evolaa. Lopulta katkeruus ja itseinho saavuttaa huippunsa, juon tolkuttomasti viinaa ja menen ulos paskantamaan jonnekin julkiselle paikalle.
Joulu töissä. jee jee.
- Anonyymi
Olen yksin tuon ajan mutta en ole jouluna yksin kun en edes sellaista juhlaa yritä viettää väkisin, ei ole joulua minulle olemassakaan.
- Anonyymi
No ei se joulu olekaan mikään aikuisten juhla. Jos ei oo muksuja, niin mitä sitä stressaa. Vaan pitää ylimääräisen lomapäivän ja se on siinä. Keskittyy siihen mikä omasta mielestä on mukavaa, eikä siihen mitä muut aattelee.
- Anonyymi
Minä ainakin, mökillä ihan itsekseen teen oman näköisen Jouluni.
- Anonyymi
Jouluna pidetään yhteiskunta pyörimässä eli töissä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017633700ts
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396