Otin napakorun noin 10kk sitten ja mulla oli siinä normaalia pienempi koru (1.0mm) ja otin sen helsingin tunnetuimmassa lävistysliikkessä. Parantuminen sujui suht hyvin tuli vaan hetken aikaa vähän mätää. Vaihdoin muutama päivä sitten uuden korun mutta en oo ihan varma mitä materiaalia se on. Uus koru on 1.6mm paksuudeltaan ja oon kuullu että se on yleinen napakorun koko. Ei sattunut vaihtaa mutta nyt napa on tosi kipee mutta ei punota tai turvota. Pesen huolellisesti mutta varovasti suihkussa ja jokapäivä puhdistan keittosuolaliuoksella. Pelottaa että tää ulos kasvaa tai ei parannu hetkessä. Uskallanko vaihtaa takasin siihen pienenpään. Voiko siitä olla jotain haittaa?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kaikista napakoruista voi olla haittaa! Sinun elimistölle napakorut ilmeisesti eivät sovi. Usko napasi viesti ja luovu korusta kokonaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568