Ei kuulemma irtoa, tosin kertomuksen mukaan on nähtävästi saanut paljo useammin kuin tämän palstan miehet
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/ae0b245e-44c5-4371-ac88-bd5199601eec
Sami ei ymmärrä miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille
22
353
Vastaukset
- Anonyymi
Sami ei ole juonut viinaa baareissa joten ei ole voinut naisiin tutustua. Raitis mies ihmettelee aina miksei löydä kumppania mutta ei ymmärrä että vain viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa ja siten sen kumppanin löytää.
T: viinamiesNiin eli mikä kaataa ihmisen? Se että sängyllä on jalat -jopa neljä? Alkoholi ja tai Viina? Mies? Nainen? Näkymätön Luoja? Näkymätön Herra? Tuntematon Herra? Ja tai jos,kun ärsyttää Saatana?
Kyllä se Raamatullisuus ja epäraamatullisuuskin kaataa ihmisiä...harmi... Mitä se onnellisuuskaan sitten selittää?- Anonyymi
Hyvä Viinamies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Viinamies!
Normaalit miehet aloittavat bailaamisen 18v heti kun pääsevät yökerhoon ja baareihin.
Raitis mies ihmettelee vielä 50v kun ei naisia kiinnosta kotona piileskelevä Raitis mies.
- Anonyymi
Ei näkynyt kuvaa Samista. Onko kyse ulkonäöstä vai käytös?
Kysymyksiin saa emme vastausta.
Vastaan: Sami on tavis, joita mahtuu 20 tusinaan. - Anonyymi
Samilla on vielä pitkän pitkä matka siihen, miten kauan minä olen elänyt ilman läheisyyttä.. Ei tietenkään voi verrata, jokaisen kokemus on omanlaisensa. Todella moni silti elää kaivaten läheisyyttä ja kosketusta. Se tuntuu nykyaikana lisääntyneen tai sitten siitä vain puhutaan enemmän. Surullista joka tapauksessa. Kosketuksen kaipuu tuntuu itselläni usein ihan fyysisenä kipuna, mutta olen oppinut jo tavallaan hyväksymään sen, että tämä on nyt tilanne. En tiedä osaisinko enää edes koskea tai tulla kosketetuksi, saisin ehkä jonkinlaisen hermokohtauksen 😁
- Anonyymi
Sinä olet kuitenkin oma itsesi etkä joku "Tavallinenmies (c)". Mielestäni tuo kuulostaa paljon paremmalta lähtökohdalta kohtaamisten ja kosketuksen etsimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kuitenkin oma itsesi etkä joku "Tavallinenmies (c)". Mielestäni tuo kuulostaa paljon paremmalta lähtökohdalta kohtaamisten ja kosketuksen etsimiseen.
Oma itseni kyllä olen ja sellaisena olen nyt etsimässä niitä kohtaamisia. En väkisin, en painetta keräten, vaan yritän pitää mieleni avoinna uusille mahdollisuuksille ja uusille ihmisille ja toivon kohtaavanibsellaisen ohmisen, jonka kanssa loksahtaisi palaset kohdalleen.
- Anonyymi
Sami on ruma. Vain ruma mies ei saa naista niin se on. Naisille on ulkonäkö tärkeintä ja jos ei olisi niin kyllä sami ja kaikki palstan sikkumiehet olisi parisuheessa.
- Anonyymi
Pitää muistaa että myös tavallisen näköinen mies on naisten mielestä ruma.
- Anonyymi
Ulkonäkö on tyhmän miehen ikiselitys.
Jännittyksestä kiemurteleva höhöttävä hauska mies on turn Off.
Nainen huomaa nössön ja lähtee jännämiehen mukaan yöhön.
- Anonyymi
No voi herranjestas sentään mikä miesparka, kun on elänyt peräti VUODEN ilman seksiä! Mä en ole harrastanut seksiä sitten vuoden 2018 tai 2019 (en muista enää edes kumpi vuosi oli kyseessä, mutta alkuvuodesta joka tapauksessa).
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
No niinpä. Voi kauheeta kun on hirveetä. Itse erosin toukokuussa 2018, että mitäs siitä nyt sitten onkaan. Eiköhän tuollakin miehellä ole terveet kädet.
- Anonyymi
Niin, niin. Mutta oletkin kirjautumaton palstalutka, jota kaikki ihailee.
>simiti<
- Anonyymi
Tämä oli kyllä surullista luettavaa oikeasti :(
- Anonyymi
parisuhteissakin moni elää selipaatissa, seksityöläiset kertoo miten puolet on varattu miehiä sinkkuja vain kolmannes,
- Anonyymi
Tappajan leuan, soturikallon ja metsästäjän silmien puute.
- Anonyymi
En ymmärä, miksi amatsoni väität muuta!
- Anonyymi
Sami pitää harrastaa viinan juontia baareissa jotta voisi naisia tavata. Ei se murehtiminen auta kotona vaan pitää lähtee baariin. Suomessa on tosi vaikea päästä treffeille mistään deittipalveluista. Miehen pitää itse olla rohkea ja mennä naisia tapaamaan kasvotusten baareihin. Näin tein itse jo nuorena koska se oli paras tapa päästä heti naisten kanssa tutustumaan. Viinan juonti on olennainen osa siihen että naisiin voi tutustua.
T: viinamies- Anonyymi
Sami voi mennä viikonlopun viettoon äidilleen.
Unohtaa naiset. Niin minä teen.
raitis mies
- Anonyymi
Jos etsii "naista" vain tyydyttämään omia tarpeita, harvoin löytää.
- Anonyymi
Kunnollinen nainen haluaa kunnollisen, rehellisen miehen ei mitään jännämiehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801924- 1101881
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91704Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241482