Sami ei ymmärrä miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille

Anonyymi-ap

22

283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sami ei ole juonut viinaa baareissa joten ei ole voinut naisiin tutustua. Raitis mies ihmettelee aina miksei löydä kumppania mutta ei ymmärrä että vain viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa ja siten sen kumppanin löytää.

      T: viinamies

      • Niin eli mikä kaataa ihmisen? Se että sängyllä on jalat -jopa neljä? Alkoholi ja tai Viina? Mies? Nainen? Näkymätön Luoja? Näkymätön Herra? Tuntematon Herra? Ja tai jos,kun ärsyttää Saatana?
        Kyllä se Raamatullisuus ja epäraamatullisuuskin kaataa ihmisiä...harmi... Mitä se onnellisuuskaan sitten selittää?


      • Anonyymi

        Hyvä Viinamies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Viinamies!

        Normaalit miehet aloittavat bailaamisen 18v heti kun pääsevät yökerhoon ja baareihin.
        Raitis mies ihmettelee vielä 50v kun ei naisia kiinnosta kotona piileskelevä Raitis mies.


    • Anonyymi

      Ei näkynyt kuvaa Samista. Onko kyse ulkonäöstä vai käytös?
      Kysymyksiin saa emme vastausta.

      Vastaan: Sami on tavis, joita mahtuu 20 tusinaan.

    • Anonyymi

      Samilla on vielä pitkän pitkä matka siihen, miten kauan minä olen elänyt ilman läheisyyttä.. Ei tietenkään voi verrata, jokaisen kokemus on omanlaisensa. Todella moni silti elää kaivaten läheisyyttä ja kosketusta. Se tuntuu nykyaikana lisääntyneen tai sitten siitä vain puhutaan enemmän. Surullista joka tapauksessa. Kosketuksen kaipuu tuntuu itselläni usein ihan fyysisenä kipuna, mutta olen oppinut jo tavallaan hyväksymään sen, että tämä on nyt tilanne. En tiedä osaisinko enää edes koskea tai tulla kosketetuksi, saisin ehkä jonkinlaisen hermokohtauksen 😁

      • Anonyymi

        Sinä olet kuitenkin oma itsesi etkä joku "Tavallinenmies (c)". Mielestäni tuo kuulostaa paljon paremmalta lähtökohdalta kohtaamisten ja kosketuksen etsimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kuitenkin oma itsesi etkä joku "Tavallinenmies (c)". Mielestäni tuo kuulostaa paljon paremmalta lähtökohdalta kohtaamisten ja kosketuksen etsimiseen.

        Oma itseni kyllä olen ja sellaisena olen nyt etsimässä niitä kohtaamisia. En väkisin, en painetta keräten, vaan yritän pitää mieleni avoinna uusille mahdollisuuksille ja uusille ihmisille ja toivon kohtaavanibsellaisen ohmisen, jonka kanssa loksahtaisi palaset kohdalleen.


    • Anonyymi

      Sami on ruma. Vain ruma mies ei saa naista niin se on. Naisille on ulkonäkö tärkeintä ja jos ei olisi niin kyllä sami ja kaikki palstan sikkumiehet olisi parisuheessa.

      • Anonyymi

        Pitää muistaa että myös tavallisen näköinen mies on naisten mielestä ruma.


      • Anonyymi

        Ulkonäkö on tyhmän miehen ikiselitys.

        Jännittyksestä kiemurteleva höhöttävä hauska mies on turn Off.
        Nainen huomaa nössön ja lähtee jännämiehen mukaan yöhön.


    • Anonyymi

      No voi herranjestas sentään mikä miesparka, kun on elänyt peräti VUODEN ilman seksiä! Mä en ole harrastanut seksiä sitten vuoden 2018 tai 2019 (en muista enää edes kumpi vuosi oli kyseessä, mutta alkuvuodesta joka tapauksessa).

      Kirjautumaton palstalutka

      • Anonyymi

        No niinpä. Voi kauheeta kun on hirveetä. Itse erosin toukokuussa 2018, että mitäs siitä nyt sitten onkaan. Eiköhän tuollakin miehellä ole terveet kädet.


      • Anonyymi

        Niin, niin. Mutta oletkin kirjautumaton palstalutka, jota kaikki ihailee.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Tämä oli kyllä surullista luettavaa oikeasti :(

    • Anonyymi

      parisuhteissakin moni elää selipaatissa, seksityöläiset kertoo miten puolet on varattu miehiä sinkkuja vain kolmannes,

    • Anonyymi

      Tappajan leuan, soturikallon ja metsästäjän silmien puute.

    • Anonyymi

      En ymmärä, miksi amatsoni väität muuta!

    • Anonyymi

      Sami pitää harrastaa viinan juontia baareissa jotta voisi naisia tavata. Ei se murehtiminen auta kotona vaan pitää lähtee baariin. Suomessa on tosi vaikea päästä treffeille mistään deittipalveluista. Miehen pitää itse olla rohkea ja mennä naisia tapaamaan kasvotusten baareihin. Näin tein itse jo nuorena koska se oli paras tapa päästä heti naisten kanssa tutustumaan. Viinan juonti on olennainen osa siihen että naisiin voi tutustua.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Sami voi mennä viikonlopun viettoon äidilleen.
        Unohtaa naiset. Niin minä teen.

        raitis mies


    • Anonyymi

      Jos etsii "naista" vain tyydyttämään omia tarpeita, harvoin löytää.

    • Anonyymi

      Kunnollinen nainen haluaa kunnollisen, rehellisen miehen ei mitään jännämiehiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe