Kyllä minä tajusin ja tiedän

Anonyymi-ap

Silti saan tänne kirjoitella mitä haluan. Ethän sinä voi tietää kenelle ne osoitan.

27

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna mennä! En välitä enää tai kaipaa sinua m.

• Anonyymi

En ole kukaan M.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kukaan M.

Miehelle. Ei m alkuiselle sellaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle. Ei m alkuiselle sellaiselle.

En ole mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mies.

Hyvä juttu. Kannustan silti kirjoittamaan mitä ikinä haluatkaan tänne.

• Anonyymi

Sana on vapaa vapaassa maassa, be free🥳

• Onko joku kieltänyt?

• Anonyymi

No ei, mutta hän voisi ajatella, että en tajuaisi mitä hän on irl antanut tiedoksi. Siis, koska olen jatkanut kirjoittelua tänne, niin voisi näyttää siltä, että en olisi ymmärtänyt mitä mulle sanotaan. Kyllä minä ymmärrän, ei tarvi vääntää rautalangasta.

• Anonyymi

Onko hän sitten mielestäsi jotenkin kieltänyt.

• Anonyymi

Ei ole. Mutta en myöskään mitenkään roiku hänessä, koska tämä keskustelupalstalla kirjoittelu ei ole mitään yhteydenottamista. Ja en ole koskaan häntä mitenkään stalkannutkaan, koska julkiset tiedot on julkisia ja niitä saa katsoa ja someissa ei ole kenenkään pakko olla, jos ei halua että käydään katsomassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Mutta en myöskään mitenkään roiku hänessä, koska tämä keskustelupalstalla kirjoittelu ei ole mitään yhteydenottamista. Ja en ole koskaan häntä mitenkään stalkannutkaan, koska julkiset tiedot on julkisia ja niitä saa katsoa ja someissa ei ole kenenkään pakko olla, jos ei halua että käydään katsomassa.

Tämä voisi olla minun kirjoittamaa. :D

• PalstaRinssi kirjoitti:

Tämä voisi olla minun kirjoittamaa. :D

Ihan tuota aloitusta myöten.

• PalstaRinssi

Just.

• Voin toki lopettaa kaikki kirjoittelut täällä. Ei ole ongelma.

• Tiedostan kyllä ettei häntä kiinnosta yhtään olemassaoloni.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tiedostan kyllä ettei häntä kiinnosta yhtään olemassaoloni.

Sittehän Rinsilläkään ole.mitään ongelmaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sittehän Rinsilläkään ole.mitään ongelmaa.

Kyllä se on minulle ongelma, sillä minä en saa häntä mielestäni pois. Et tiedä mitä käyn läpi.

• Anonyymi

Sellaisen vinkin annan sivusta, että kun tällaista palstaa lukee liikaa ja uppoaa liian syvälle, ja muut kirjoittaa suoraan "sinulle" ja osa väittää tietävänsä että olet oikea, niin kyllä siinä kovapäisinkin vähän harhoihin uppoaa. Todennäköisesti kaikki negatiivinen viestintä tällä palstalla on sellaisten ihmisten jäljiltä, jotka vaan tykkää kiusata ja häiritä ventovieraita. Heillä ei ole muuta tapaa ole ketään. Älä siis ainakaan kuvittele, että kaivattusi tänne mitään pahaa sulle kirjoittaa. Ei kirjoita!

• Niin, kun ei todennäköisesti ikinä edes lue tätä. Eikä ole kiinnostunut. Se on silloin täysin sama, mitä tänne raapustaa.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Niin, kun ei todennäköisesti ikinä edes lue tätä. Eikä ole kiinnostunut. Se on silloin täysin sama, mitä tänne raapustaa.

Joopa joo... kyllä se oli minulle ja nyt loppu sitten tämä.

• Anonyymi

Kyllähän kirjoitella saa, mutta ei sellaisella tavalla, että harhauttaa muita luulemaan joksikin toiseksi ihmiseksi. Se on kavalaa ja voi aiheuttaa monenlaista onnettomuutta useammalle ihmiselle. Ajan saatossa myös sinulle itsellesi. Ota varoituksesta vaarin tällä kertaa.

• Anonyymi

Eksyin tänne luultavasti sen vuoksi, että yritin selvitä silloisessa tilanteessa, jossa ihminen, joka oli kimpussani teki kaikkensa elämäni hankaloittamiseksi. Ja suoranaisesti tuhoamiseksi. Palstat auttoivat silloin hiukan, kunnes hän löysi tännekin. Sitten piti keksiä jotain muuta. Ehkäpä kirjoittelette täällä nyt keskenänne ja sepä olisikin somaa. Karma.

• Anonyymi

Miksi annat toisten tuhota elämääsi? Ole oman elämäsi herra, viimeistään vanhan koulukunnan piekseminen auttaa näihin nettitrolleihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi annat toisten tuhota elämääsi? Ole oman elämäsi herra, viimeistään vanhan koulukunnan piekseminen auttaa näihin nettitrolleihin

Oikeassa elämässä, todellisessa. Vallankäyttöä, johon en voinut vaikuttaa. Oletko vieraantunut todellisuudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa elämässä, todellisessa. Vallankäyttöä, johon en voinut vaikuttaa. Oletko vieraantunut todellisuudesta?

En mutta sinä olet. Nauti selkäsaunasta

• Anonyymi

Siitä vaan. Pidä hauskaa! Ai niin, nautit tästä...

• Tämä viesti oli piilovittuilua minulle. Tähän turha muiden enää käyttää energiaa. Ymmärsin viestin ja unohdan sen pimun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe