On set hyvä

Anonyymi-ap

että asumma länsirajalla eikä itärajalla, tänne ei kommunistipunikkien ohjukset yllä vennäältä

18

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on nyt hieman vääristynyt käsitys Venäjän johdon aatemaailmasta. Eihän Putin mikään kommunisti. Saati esikunta. Mutta hyvä silti, että ohjukset ei yllä. Siitä olen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Älkää ny höpöttäkö, miten ne ohjukset lentelöö mantereelta toiselle mantereelle, olette kyllä yksinkertaisia piip piip.

    • Anonyymi

      Taatusti muuten yltää eikä sillä ole väliä missäpäin suomea ollaan kohteina on tärkein infra.

    • Anonyymi

      Ei ei kyllä putin on ehta kommari, kukas muu muuten olis niin hullu. Kuulin juttua että vennään ohjukset yltää vaan rovaniemelle, niissä loppuu bensa sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Tollo


    • Anonyymi

      Paitsi että nykyinen Venäjä on lähinnä äärioikeistolainen oligarkia.

      • Anonyymi

        Voi siellä niitäkin olla mutta se putin on aito kommari.


    • Anonyymi

      Saksilaisen sotilaan konjakki sei näytä enää kelpaavan Nuuskakairassa vaan venäläisiä saa sättiä niin paljon kuin ennättää ja ennen kaikkea Putinia.
      Zelensky on suomalaisen median Jumala ja on aivopesun myötä tavoittanut jopa
      Nuuskakairalaiset.

      • Anonyymi

        Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.

        Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?

        Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se

        Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
        Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
        Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?

        biden on reipas ja älykäs tyyppi verrattuna natsi puuttiniin.


    • Anonyymi

      Joutas putin narunpäähän kiikkumaan, mokomaki natsisika. Maailma on paljo parempi paikka ilman sitä mulkeroa😃

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?

        kyllä,jos putin tulee tänne niin laitetaan se kiikkumaan kaulasta jokisillalta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      228
      986
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      930
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe