On set hyvä

Anonyymi-ap

että asumma länsirajalla eikä itärajalla, tänne ei kommunistipunikkien ohjukset yllä vennäältä

18

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on nyt hieman vääristynyt käsitys Venäjän johdon aatemaailmasta. Eihän Putin mikään kommunisti. Saati esikunta. Mutta hyvä silti, että ohjukset ei yllä. Siitä olen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Älkää ny höpöttäkö, miten ne ohjukset lentelöö mantereelta toiselle mantereelle, olette kyllä yksinkertaisia piip piip.

    • Anonyymi

      Taatusti muuten yltää eikä sillä ole väliä missäpäin suomea ollaan kohteina on tärkein infra.

    • Anonyymi

      Ei ei kyllä putin on ehta kommari, kukas muu muuten olis niin hullu. Kuulin juttua että vennään ohjukset yltää vaan rovaniemelle, niissä loppuu bensa sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Tollo


    • Anonyymi

      Paitsi että nykyinen Venäjä on lähinnä äärioikeistolainen oligarkia.

      • Anonyymi

        Voi siellä niitäkin olla mutta se putin on aito kommari.


    • Anonyymi

      Saksilaisen sotilaan konjakki sei näytä enää kelpaavan Nuuskakairassa vaan venäläisiä saa sättiä niin paljon kuin ennättää ja ennen kaikkea Putinia.
      Zelensky on suomalaisen median Jumala ja on aivopesun myötä tavoittanut jopa
      Nuuskakairalaiset.

      • Anonyymi

        Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.

        Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?

        Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se

        Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
        Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
        Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?

        biden on reipas ja älykäs tyyppi verrattuna natsi puuttiniin.


    • Anonyymi

      Joutas putin narunpäähän kiikkumaan, mokomaki natsisika. Maailma on paljo parempi paikka ilman sitä mulkeroa😃

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?

        kyllä,jos putin tulee tänne niin laitetaan se kiikkumaan kaulasta jokisillalta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      125
      1218
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe