On set hyvä

Anonyymi-ap

että asumma länsirajalla eikä itärajalla, tänne ei kommunistipunikkien ohjukset yllä vennäältä

18

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on nyt hieman vääristynyt käsitys Venäjän johdon aatemaailmasta. Eihän Putin mikään kommunisti. Saati esikunta. Mutta hyvä silti, että ohjukset ei yllä. Siitä olen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Älkää ny höpöttäkö, miten ne ohjukset lentelöö mantereelta toiselle mantereelle, olette kyllä yksinkertaisia piip piip.

    • Anonyymi

      Taatusti muuten yltää eikä sillä ole väliä missäpäin suomea ollaan kohteina on tärkein infra.

    • Anonyymi

      Ei ei kyllä putin on ehta kommari, kukas muu muuten olis niin hullu. Kuulin juttua että vennään ohjukset yltää vaan rovaniemelle, niissä loppuu bensa sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Tollo


    • Anonyymi

      Paitsi että nykyinen Venäjä on lähinnä äärioikeistolainen oligarkia.

      • Anonyymi

        Voi siellä niitäkin olla mutta se putin on aito kommari.


    • Anonyymi

      Saksilaisen sotilaan konjakki sei näytä enää kelpaavan Nuuskakairassa vaan venäläisiä saa sättiä niin paljon kuin ennättää ja ennen kaikkea Putinia.
      Zelensky on suomalaisen median Jumala ja on aivopesun myötä tavoittanut jopa
      Nuuskakairalaiset.

      • Anonyymi

        Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.

        Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?

        Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se

        Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
        Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
        Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?

        biden on reipas ja älykäs tyyppi verrattuna natsi puuttiniin.


    • Anonyymi

      Joutas putin narunpäähän kiikkumaan, mokomaki natsisika. Maailma on paljo parempi paikka ilman sitä mulkeroa😃

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?

        kyllä,jos putin tulee tänne niin laitetaan se kiikkumaan kaulasta jokisillalta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe