että asumma länsirajalla eikä itärajalla, tänne ei kommunistipunikkien ohjukset yllä vennäältä
On set hyvä
18
775
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on nyt hieman vääristynyt käsitys Venäjän johdon aatemaailmasta. Eihän Putin mikään kommunisti. Saati esikunta. Mutta hyvä silti, että ohjukset ei yllä. Siitä olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Älkää ny höpöttäkö, miten ne ohjukset lentelöö mantereelta toiselle mantereelle, olette kyllä yksinkertaisia piip piip.
- Anonyymi
Taatusti muuten yltää eikä sillä ole väliä missäpäin suomea ollaan kohteina on tärkein infra.
- Anonyymi
Ei ei kyllä putin on ehta kommari, kukas muu muuten olis niin hullu. Kuulin juttua että vennään ohjukset yltää vaan rovaniemelle, niissä loppuu bensa sen jälkeen.
- Anonyymi
Tollo
- Anonyymi
Paitsi että nykyinen Venäjä on lähinnä äärioikeistolainen oligarkia.
- Anonyymi
Voi siellä niitäkin olla mutta se putin on aito kommari.
- Anonyymi
Saksilaisen sotilaan konjakki sei näytä enää kelpaavan Nuuskakairassa vaan venäläisiä saa sättiä niin paljon kuin ennättää ja ennen kaikkea Putinia.
Zelensky on suomalaisen median Jumala ja on aivopesun myötä tavoittanut jopa
Nuuskakairalaiset.- Anonyymi
Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.
Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?
Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se
Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?biden on reipas ja älykäs tyyppi verrattuna natsi puuttiniin.
- Anonyymi
Joutas putin narunpäähän kiikkumaan, mokomaki natsisika. Maailma on paljo parempi paikka ilman sitä mulkeroa😃
- Anonyymi
Putlerin puheet ja juhlallisuudet noudattavat hänen esikuvansa Hitlerin vastaavia 1930-luvulla.
https://www.youtube.com/watch?v=PniuHrSYqW8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putlerin puheet ja juhlallisuudet noudattavat hänen esikuvansa Hitlerin vastaavia 1930-luvulla.
https://www.youtube.com/watch?v=PniuHrSYqW8Kyllä putin on uusi hitleri.
- Anonyymi
Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?
kyllä,jos putin tulee tänne niin laitetaan se kiikkumaan kaulasta jokisillalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532