että asumma länsirajalla eikä itärajalla, tänne ei kommunistipunikkien ohjukset yllä vennäältä
On set hyvä
18
774
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on nyt hieman vääristynyt käsitys Venäjän johdon aatemaailmasta. Eihän Putin mikään kommunisti. Saati esikunta. Mutta hyvä silti, että ohjukset ei yllä. Siitä olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Älkää ny höpöttäkö, miten ne ohjukset lentelöö mantereelta toiselle mantereelle, olette kyllä yksinkertaisia piip piip.
- Anonyymi
Taatusti muuten yltää eikä sillä ole väliä missäpäin suomea ollaan kohteina on tärkein infra.
- Anonyymi
Ei ei kyllä putin on ehta kommari, kukas muu muuten olis niin hullu. Kuulin juttua että vennään ohjukset yltää vaan rovaniemelle, niissä loppuu bensa sen jälkeen.
- Anonyymi
Tollo
- Anonyymi
Paitsi että nykyinen Venäjä on lähinnä äärioikeistolainen oligarkia.
- Anonyymi
Voi siellä niitäkin olla mutta se putin on aito kommari.
- Anonyymi
Saksilaisen sotilaan konjakki sei näytä enää kelpaavan Nuuskakairassa vaan venäläisiä saa sättiä niin paljon kuin ennättää ja ennen kaikkea Putinia.
Zelensky on suomalaisen median Jumala ja on aivopesun myötä tavoittanut jopa
Nuuskakairalaiset.- Anonyymi
Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin onkin kierosilmänen hullu diktaattori, siinä son ero.
Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys, oletko psykiatri itse vai saatko analyysin Lapin Kansan kautta Mika Aaltolalta?
Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai siihen tarvita psykologia, putin on sairas kusipää.Ei normaali toimi kuten se
Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bidenin miehiä siis! Oletko läheinen Bidenille, ajallisesti sekä hänen hurmaaville ajatuksille.
Pohjois-Korealaiset olivat huomanneet ongelmia Bidenin terveydessä. Huomaatko samaa?biden on reipas ja älykäs tyyppi verrattuna natsi puuttiniin.
- Anonyymi
Joutas putin narunpäähän kiikkumaan, mokomaki natsisika. Maailma on paljo parempi paikka ilman sitä mulkeroa😃
- Anonyymi
Putlerin puheet ja juhlallisuudet noudattavat hänen esikuvansa Hitlerin vastaavia 1930-luvulla.
https://www.youtube.com/watch?v=PniuHrSYqW8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putlerin puheet ja juhlallisuudet noudattavat hänen esikuvansa Hitlerin vastaavia 1930-luvulla.
https://www.youtube.com/watch?v=PniuHrSYqW8Kyllä putin on uusi hitleri.
- Anonyymi
Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet hirttolavaa rakentamassa ja oletko köyttä rasvannut liukkaaksi?
kyllä,jos putin tulee tänne niin laitetaan se kiikkumaan kaulasta jokisillalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565