Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.
Lounas ja päivällinen.
Lounas 10:30-13
Päivällinen 17
Ja illalla vain se hedelmä.
Eli aamupala, välipala jää pois, ja se kamala iltasyöminen.
2.12 asti, kuten ehdotat.onnistuuko?Mä teen tän puolipaastoni ainakin.
Niijoo, pienet annokset.80%täyteen kumpaisellakin päivän aterialla.
Rukouspaasto.siis puolipaasto. Tähän ketjuun rukousaiheita kiitos. Mahdottomia ei kylläkään rukoilla.
Mulla lähtötilanne 74,5kg.160cm.
Ps.olen tosissani.
Selef urheilua, ja hengellinen paasto
7
250
Vastaukset
Selefurheilua siis🤣
Urgel.
- Anonyymi
Mustanaamio on hyvä hyville ja paha pahoille.
Ughhh... olen puhunut! Anonyymi kirjoitti:
Mustanaamio on hyvä hyville ja paha pahoille.
Ughhh... olen puhunut!Selef urgeko se siellä?
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Selef urgeko se siellä?
Muutkin osaa matkia hänen omituisuuksiaan kuin sä 😊
- Anonyymi
2Tim.4:6-8 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut. Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. Ilm.2:10-11
- Anonyymi
1Kor.9:23-27 Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi. Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte. Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman. Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen, vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi. Room.13:11-14
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886