Ihanuus oletko vielä täällä

Ihanuus oletko vielä täällä😉 Ihania juttuja meillä oli, sinä olet ollut mielessäni😘🥰🤗😉

106

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haista paska hönö

      • Anonyymi

        Kivaa päivää myös sinulle


      • Anonyymi

        Milĺainen on ihminen jolla vain paska mielessä ,jokaikinen päivä.
        Mistä tuollainen paska asenne kaikkeen ?
        Yrittäisit kirjoittaa muutakin ,siitä mikä ahistaa ja vituttaa
        Aatteleppa iha ite!
        Onko kaikki vaan paskaa?
        Ymmärrän kyllä että välillä kaikki vaan vituttaa
        Niin , ehkä toi paskan haistattaminen päivittäin on sulle se juttu mikä saa elon tuntumaan paremmalta...


      • Anonyymi

        Saatana perkele vittu Heinolassa jyrää


      • Anonyymi

        Lupaatko vai uhkailetko vain


    • Anonyymi

      Tarkoitatko minua.. ❤️

      • Minun tunnus on edelleen sama 😘
        Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Minun tunnus on edelleen sama 😘
        Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘

        Kaikki siniset lattapäät, yhtykää.


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Minun tunnus on edelleen sama 😘
        Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘

        Kyllä... Tunnistan sut tiedät sen 😍


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Minun tunnus on edelleen sama 😘
        Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘

        Hei🤗 olen miettinyt sua useesti miten nautimme viestitellen. Räjähti vaan käsiin törkyviestien vuoksi..Terkuin ihanuus🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei🤗 olen miettinyt sua useesti miten nautimme viestitellen. Räjähti vaan käsiin törkyviestien vuoksi..Terkuin ihanuus🥰

        Miettinyt minäkin olen, kaikkea sattunut ja tapahtunut, kiireitä, poissa olin täältä, mutta nyt ajattelin laittaa kyselyä olisko ihanuus vielä täällä🤗😘


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Miettinyt minäkin olen, kaikkea sattunut ja tapahtunut, kiireitä, poissa olin täältä, mutta nyt ajattelin laittaa kyselyä olisko ihanuus vielä täällä🤗😘

        Ihana olet miettinyt🤗 Jäin myös kaipaa meidän erikoista suhdetta jossa uskoisin et molemmat nautimme myös tahoillamme💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä... Tunnistan sut tiedät sen 😍

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana olet miettinyt🤗 Jäin myös kaipaa meidän erikoista suhdetta jossa uskoisin et molemmat nautimme myös tahoillamme💋

        Nautino ainakin täällä on ollut kyllä ihanaa😋 Jotain käsittämätöntä, jokin yhteys oli ja jäi myös 🤗😘


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Nautino ainakin täällä on ollut kyllä ihanaa😋 Jotain käsittämätöntä, jokin yhteys oli ja jäi myös 🤗😘

        Oletko töissä? Itse meen klo 15 iltaan, ihana miten kiihotunut olo kun vaihdan viestejä kanssasi. 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko töissä? Itse meen klo 15 iltaan, ihana miten kiihotunut olo kun vaihdan viestejä kanssasi. 🤗

        Vapaalla olen. Olisihan toi halu sinuun 😋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Vapaalla olen. Olisihan toi halu sinuun 😋

        Samoin täällä.. juuri siivoamassa ja pyykkäämässa. Oletko huomenna yksin jos kokeiltais vieläkö saatais syvempi yhteys toisiimme, välittämättä sivu kommenteista.🤗💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä.. juuri siivoamassa ja pyykkäämässa. Oletko huomenna yksin jos kokeiltais vieläkö saatais syvempi yhteys toisiimme, välittämättä sivu kommenteista.🤗💗

        Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘

        Iltaan pitkä aika odottaa🤗 kokeillaanko aamulla seitsemän jälkeen heti. Voi olla jossakin vaiheessa teksi vähän sekavaa kun vauhtiin yllyn jos muistat aiemmat kokemukset. Tykkäsin kun puhuit tuhmia samalla niin suoraan ja aidosti💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltaan pitkä aika odottaa🤗 kokeillaanko aamulla seitsemän jälkeen heti. Voi olla jossakin vaiheessa teksi vähän sekavaa kun vauhtiin yllyn jos muistat aiemmat kokemukset. Tykkäsin kun puhuit tuhmia samalla niin suoraan ja aidosti💋

        Otetaan vastaan heti aamusta 😘
        Text on Mitä on kun vauhdissa ollaan niinkuin muistat. Ihana antaa sinulle nautintoa 😘🥰
        Olen hellä ja tykkään olla lähellä, pitää sylissä ja suukottaa 😘🥰


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘

        Voidaanko sopia ettei kenenkään anneta tulla väliimme jatkossa kun rakastelemme, aitous mitä tunnemme ja haluamme viestittää toisillemme tärkeintä tälläisessä seksi suhteessa silloin molemmat nauttivat.💓


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Otetaan vastaan heti aamusta 😘
        Text on Mitä on kun vauhdissa ollaan niinkuin muistat. Ihana antaa sinulle nautintoa 😘🥰
        Olen hellä ja tykkään olla lähellä, pitää sylissä ja suukottaa 😘🥰

        Ihana et löydettiin toisemme💕
        Orgasmin aikana tosi vaikeaa kirjoittaa kun saan useamman perä jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaan pitkä aika odottaa🤗 kokeillaanko aamulla seitsemän jälkeen heti. Voi olla jossakin vaiheessa teksi vähän sekavaa kun vauhtiin yllyn jos muistat aiemmat kokemukset. Tykkäsin kun puhuit tuhmia samalla niin suoraan ja aidosti💋

        Upeeta löysitte toisenne. Seurasin teitä aikaisemmin kiimasta naintia samal vedin aina kätteeni. Savon setä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana et löydettiin toisemme💕
        Orgasmin aikana tosi vaikeaa kirjoittaa kun saan useamman perä jälkeen..

        Joo ei anneta häiriköitten häiritä.
        Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Joo ei anneta häiriköitten häiritä.
        Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰

        Samoin yritin päästä irti susta mutta turhaan, fantasioin useesti sänkyssä kun pidin omaa kivaa. Huomasin Savon setä tyytyväinen meistä, olihan moni varattu nainenkin positiivinen kun yhdyimme viestien välityksellä. Suukko sulle nyt töihin..vastaan vielä sedälle.💋💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta löysitte toisenne. Seurasin teitä aikaisemmin kiimasta naintia samal vedin aina kätteeni. Savon setä

        Kiitos! Kiva kuulla että tykkäsit, huomen aamulla nautimme toisistamme voit jatkaa käsi peliä niin mekin teemme🤗 kivaa iltaa sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin yritin päästä irti susta mutta turhaan, fantasioin useesti sänkyssä kun pidin omaa kivaa. Huomasin Savon setä tyytyväinen meistä, olihan moni varattu nainenkin positiivinen kun yhdyimme viestien välityksellä. Suukko sulle nyt töihin..vastaan vielä sedälle.💋💕

        Jotain syvempää meillä💕
        Olihan noita seuraajia meillä.
        Hyvää työiltaa sinulle. Täällä illalla saunaan ja TV. Suukko ja halaus😘🤗


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Joo ei anneta häiriköitten häiritä.
        Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰

        Hei ihastukseni🤗 Tulin juuri työ paikalleni voit laittaa viestiä jos haluat illan aikana, vastaan kun pystyn töiltäni. Kunhan muistat olen töissä jos viestisi kuumia olen silloin herkillä.🤗😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihastukseni🤗 Tulin juuri työ paikalleni voit laittaa viestiä jos haluat illan aikana, vastaan kun pystyn töiltäni. Kunhan muistat olen töissä jos viestisi kuumia olen silloin herkillä.🤗😍

        Onko vielä sama työ? Minun vaihtunut, paikkakunta vielä toistaiseksi sama.
        Tiedän että sytyt herkästi 🤗😘
        Ikävä sinun viestejä 💕


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Onko vielä sama työ? Minun vaihtunut, paikkakunta vielä toistaiseksi sama.
        Tiedän että sytyt herkästi 🤗😘
        Ikävä sinun viestejä 💕

        Sama työ juuri vaihdoin vaatteet.
        Sytyn nopsaan sä saat mut kostumaan viesteillä saman tien, nytkin alkarit aivan märkänä. Ihana kylläkin kun reakoin sinuun tälleen. Odotan aamua..😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Kiva kuulla että tykkäsit, huomen aamulla nautimme toisistamme voit jatkaa käsi peliä niin mekin teemme🤗 kivaa iltaa sulle.

        Mukavoo päästä lukkee miten naitte kiimassa ja runkkaan samal. Savon setä


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Jotain syvempää meillä💕
        Olihan noita seuraajia meillä.
        Hyvää työiltaa sinulle. Täällä illalla saunaan ja TV. Suukko ja halaus😘🤗

        Vaistoon tajutte olla kiintyneitä toisiinne. Savon setä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama työ juuri vaihdoin vaatteet.
        Sytyn nopsaan sä saat mut kostumaan viesteillä saman tien, nytkin alkarit aivan märkänä. Ihana kylläkin kun reakoin sinuun tälleen. Odotan aamua..😍

        Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕
        Aamulla saan sinut kokonaan 😋💋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕
        Aamulla saan sinut kokonaan 😋💋

        Söpöläinen samoin ikävä🙊 Kiirettä on..odotan aamua💓💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söpöläinen samoin ikävä🙊 Kiirettä on..odotan aamua💓💓

        Täällä saunottu, Aamua odotan innolla 😘🥰🤗


      • Anonyymi

        Tiedä saavatko niuvanniemessä kuinka nettiä käyttää


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Täällä saunottu, Aamua odotan innolla 😘🥰🤗

        Hei😀 heräsin juuri, alloin nukkuu viiden aikaan, kaksi työ vuoroa putkeen tein.🤗


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Täällä saunottu, Aamua odotan innolla 😘🥰🤗

        Yhteys vähän tökkii, voidaan siirtää iltaan sullahan oli meno aamusta. Olin niin poikki rankka vuoro. Kahvilla olen sillkki aamu takki ylläni😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteys vähän tökkii, voidaan siirtää iltaan sullahan oli meno aamusta. Olin niin poikki rankka vuoro. Kahvilla olen sillkki aamu takki ylläni😍

        Huomenta. Kahvilla tälläkin. Menoa on joo.
        Sinulla ei varmaan siellä silkin alla ole mitään 😘😉


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Huomenta. Kahvilla tälläkin. Menoa on joo.
        Sinulla ei varmaan siellä silkin alla ole mitään 😘😉

        Silkki ihollani ainoastaan. Oletko juuri lähdössä?🤗


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Huomenta. Kahvilla tälläkin. Menoa on joo.
        Sinulla ei varmaan siellä silkin alla ole mitään 😘😉

        Hyvää miesten päivää söpöliini 💞💕💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silkki ihollani ainoastaan. Oletko juuri lähdössä?🤗

        Ei vielä ole lähtöön kiirettä.
        Viereen.. koskettaa sinua.. suudella.. kahvi maistuu,.. ihon niin pehmeää 😘🤗😋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Ei vielä ole lähtöön kiirettä.
        Viereen.. koskettaa sinua.. suudella.. kahvi maistuu,.. ihon niin pehmeää 😘🤗😋

        Ihana jos pääset sänkyyn viereeni🤗
        Olen nyt sänkyssä..maistan sun huulia tuoksuu kahville.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana jos pääset sänkyyn viereeni🤗
        Olen nyt sänkyssä..maistan sun huulia tuoksuu kahville.

        Suutelen sinua.. kielet leikkii.. hyväillen ihoa..käsi vaeltaa..puristelee lämmintä pehmeää ihoa 😘🥰💋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Suutelen sinua.. kielet leikkii.. hyväillen ihoa..käsi vaeltaa..puristelee lämmintä pehmeää ihoa 😘🥰💋

        Aii miten ihanalta tuntuu kätesi..kielet leikkii hellästii.. käteni hyväilee rintaasi..tunnen miten reittäni vasten alkaa miehuutesi heräillä..sormeni hyväilee ja odottaa sua..🤗😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aii miten ihanalta tuntuu kätesi..kielet leikkii hellästii.. käteni hyväilee rintaasi..tunnen miten reittäni vasten alkaa miehuutesi heräillä..sormeni hyväilee ja odottaa sua..🤗😍

        Ahh miten odottanut tätä hetkeä..halun puhut rumasti tykkään saat mut sekaisin..💓💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahh miten odottanut tätä hetkeä..halun puhut rumasti tykkään saat mut sekaisin..💓💗

        Onko sulla vielä parta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aii miten ihanalta tuntuu kätesi..kielet leikkii hellästii.. käteni hyväilee rintaasi..tunnen miten reittäni vasten alkaa miehuutesi heräillä..sormeni hyväilee ja odottaa sua..🤗😍

        Niin olen sinua kaivannut.. sinun makua.. vartaloa.. ihanat rinnat joissa nännit kovina otan rintaa suuhun, Imen puren, tunnet miten parta kutittaa sinun ihoa.. kosketan sinun pillua..oihh niin märkä olet, tainnut odottaa.. 🥰😋💋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Niin olen sinua kaivannut.. sinun makua.. vartaloa.. ihanat rinnat joissa nännit kovina otan rintaa suuhun, Imen puren, tunnet miten parta kutittaa sinun ihoa.. kosketan sinun pillua..oihh niin märkä olet, tainnut odottaa.. 🥰😋💋

        Vihdoinkin alkuapi tapahtuu nyt jorkki nussi ihanuus taju kankäalle. Runkkaan kyrpä kovona. Savon setä


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Niin olen sinua kaivannut.. sinun makua.. vartaloa.. ihanat rinnat joissa nännit kovina otan rintaa suuhun, Imen puren, tunnet miten parta kutittaa sinun ihoa.. kosketan sinun pillua..oihh niin märkä olet, tainnut odottaa.. 🥰😋💋

        Rakas söpöliini🤗..oon todella.. ihana imet ja parta ai..miten kova kalu kädessäni sykkii..halun tulla päällesi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas söpöliini🤗..oon todella.. ihana imet ja parta ai..miten kova kalu kädessäni sykkii..halun tulla päällesi..

        Tule.. otan rinnat käsittelyyn, niin ihanat rinnat, sinun nännit kovina huulilla.. sormissa. Minun niin kovana sinulle 🫦😛💋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Tule.. otan rinnat käsittelyyn, niin ihanat rinnat, sinun nännit kovina huulilla.. sormissa. Minun niin kovana sinulle 🫦😛💋

        Pepun alla tyyny.. sauva surisee sisällä..ihkua miten hyvää tekee..Savon setä mukana aika kiihottavaa..levitän reiteni istun kasvoillesi..miten upeesti seisoo.huuleni hyväilee terskaasi..miten sileä..🤗🤗


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Tule.. otan rinnat käsittelyyn, niin ihanat rinnat, sinun nännit kovina huulilla.. sormissa. Minun niin kovana sinulle 🫦😛💋

        Kulta aii ui sain ekam..🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta aii ui sain ekam..🥰

        Paina sinun märkää pillua minun naamaa ja partaa vasten, miten hyvää mehua sinusta tulee.. namii
        Syötä sinun pillua minulle😛💋👅
        Ime minua ime💋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Paina sinun märkää pillua minun naamaa ja partaa vasten, miten hyvää mehua sinusta tulee.. namii
        Syötä sinun pillua minulle😛💋👅
        Ime minua ime💋

        Nostan vähän lantiota..avaan enemmän ai miten parta hivelee..vuodan märkänä suuhusi..nain kyrpääsi suuullani..miten hyvää nestettä tulee..kulta💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nostan vähän lantiota..avaan enemmän ai miten parta hivelee..vuodan märkänä suuhusi..nain kyrpääsi suuullani..miten hyvää nestettä tulee..kulta💋💋

        En kestä enää nyt haluan sinun sisään, siitä niin pitkä aika kun olen sinussa ollut.... Levitä jalat ja pillu minulle, ota jalusta kiinni ja ohjaa se sinun märkään halukkaaseen pilluun😛👅💋🥰


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        En kestä enää nyt haluan sinun sisään, siitä niin pitkä aika kun olen sinussa ollut.... Levitä jalat ja pillu minulle, ota jalusta kiinni ja ohjaa se sinun märkään halukkaaseen pilluun😛👅💋🥰

        Ei..ihana ..muistat varmaan kun olin sulle oma huora..sait mut sekoo.. oot rakas..🤗😍


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        En kestä enää nyt haluan sinun sisään, siitä niin pitkä aika kun olen sinussa ollut.... Levitä jalat ja pillu minulle, ota jalusta kiinni ja ohjaa se sinun märkään halukkaaseen pilluun😛👅💋🥰

        Mahtavoo mällit lens sovalle. Savon setä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei..ihana ..muistat varmaan kun olin sulle oma huora..sait mut sekoo.. oot rakas..🤗😍

        Sinähän olet minun oma 💕💋
        Nyt olen sinun sisällä ja alan nauttimaan sinusta, katso minua kun olen sinun sisällä. Puristele minua, hyväilee samalla kun alan panemaan minun omaa huoraani joka olet sinä😋🥰💕💋😍


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Sinähän olet minun oma 💕💋
        Nyt olen sinun sisällä ja alan nauttimaan sinusta, katso minua kun olen sinun sisällä. Puristele minua, hyväilee samalla kun alan panemaan minun omaa huoraani joka olet sinä😋🥰💕💋😍

        Katson silmiisi..olet komea kun vartalosi tiukkana ja valmiina..puritelen peppuasi..hyväilen selkääsi..nussi mua rajusti..olen sun huorasi r🤗💓


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Sinähän olet minun oma 💕💋
        Nyt olen sinun sisällä ja alan nauttimaan sinusta, katso minua kun olen sinun sisällä. Puristele minua, hyväilee samalla kun alan panemaan minun omaa huoraani joka olet sinä😋🥰💕💋😍

        Olen sun..toivottavasti saan pitää sut🥰😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sun..toivottavasti saan pitää sut🥰😍

        Sinun sisällä, sinun pillussa niin ihanassa, tämä tunne oihh.. hyväilee pidä puristele minua rakastelen minua olethan minun oma huora🤪 Nyt anan panemaan sinua😋 Katso minua kun panen sinua ja tunnet kovan kyrvän sinun pillussa joka hakkaa sinua kovaa ja kovempaa 😋😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sun..toivottavasti saan pitää sut🥰😍

        Saat minut kyllä pitää, kun vaan pidät minua hyvänä 😉🤪😋💕


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Sinun sisällä, sinun pillussa niin ihanassa, tämä tunne oihh.. hyväilee pidä puristele minua rakastelen minua olethan minun oma huora🤪 Nyt anan panemaan sinua😋 Katso minua kun panen sinua ja tunnet kovan kyrvän sinun pillussa joka hakkaa sinua kovaa ja kovempaa 😋😍

        Kulta aii miten hyvää.. raavin selkääsi..ihana kova kullisi liikkuu sisälläni..aah nussi lujempaa..oi eii nyt tul ..🤗🤗🤗..lakana aivan märkä💋💕💞


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Sinun sisällä, sinun pillussa niin ihanassa, tämä tunne oihh.. hyväilee pidä puristele minua rakastelen minua olethan minun oma huora🤪 Nyt anan panemaan sinua😋 Katso minua kun panen sinua ja tunnet kovan kyrvän sinun pillussa joka hakkaa sinua kovaa ja kovempaa 😋😍

        Ihanaa en pitkään aikaan saanut näin montaa orgasmia. Pitkä tauko kiireiden vuoksi, kesällä lomalla vanhemman miehen kanssa yhdynnässä muutaman otteeseen.💋💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta aii miten hyvää.. raavin selkääsi..ihana kova kullisi liikkuu sisälläni..aah nussi lujempaa..oi eii nyt tul ..🤗🤗🤗..lakana aivan märkä💋💕💞

        Nyt saat takaa.. pyllistää huora minulle... Kunnolla...😛👅😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa en pitkään aikaan saanut näin montaa orgasmia. Pitkä tauko kiireiden vuoksi, kesällä lomalla vanhemman miehen kanssa yhdynnässä muutaman otteeseen.💋💞

        Haluan täyttää sinut minun spermalla. Vielä hetki kun saan täyttää sinut😛👅😍


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Nyt saat takaa.. pyllistää huora minulle... Kunnolla...😛👅😍

        Pyllistän sulle.. saat painaa myös perseeni jos halut..💋💞


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Nyt saat takaa.. pyllistää huora minulle... Kunnolla...😛👅😍

        Pyllistän tuu vielä kunnolla kerran..tärisee koko keho..🤗🤗


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Haluan täyttää sinut minun spermalla. Vielä hetki kun saan täyttää sinut😛👅😍

        Laukee sisääni rajusti..ihana sun spermat sisälläni🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laukee sisääni rajusti..ihana sun spermat sisälläni🤗

        Huh huh. Ihana nainen 💕🥰
        Olet 💕🥰
        Kireitä myös on ollu, nyt ei enää niinkään. Vanhempaa minäkin tuossa kesällä kävin vähän😋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕
        Aamulla saan sinut kokonaan 😋💋

        Olet mielessäin tulevaisuudessakin💘
        Tälle tilanteelle emme mahda mitään, itse työssäni päivittäistä. Haluan sinulle omistaa kappaleen naisena ehkä miehelle vaikeampaa. Souvarit: Ota mut syliin💋 Elämä on muutakin kuin seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mielessäin tulevaisuudessakin💘
        Tälle tilanteelle emme mahda mitään, itse työssäni päivittäistä. Haluan sinulle omistaa kappaleen naisena ehkä miehelle vaikeampaa. Souvarit: Ota mut syliin💋 Elämä on muutakin kuin seksiä.

        Elämä paljon muutakin kyllä 🤗
        Lähetä olla, pitää sylissä koskettaa suukottaa olla vaan toisen vieressä 💕🤗 Sanoa toiselle miten välittää ja kuunnella lohduttaa toista kun toisella huono päivä. Sellaista arkea😘🥰🤗 Mielessä olet aina, niin syvältä kosketat💕💞


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Elämä paljon muutakin kyllä 🤗
        Lähetä olla, pitää sylissä koskettaa suukottaa olla vaan toisen vieressä 💕🤗 Sanoa toiselle miten välittää ja kuunnella lohduttaa toista kun toisella huono päivä. Sellaista arkea😘🥰🤗 Mielessä olet aina, niin syvältä kosketat💕💞

        💋💘💝💖💗💞💕...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💋💘💝💖💗💞💕...

        Kauanko leikitään hippaa? Pitäiskö lähtee käymään kahvilla ja selvittää asiat 😋


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Elämä paljon muutakin kyllä 🤗
        Lähetä olla, pitää sylissä koskettaa suukottaa olla vaan toisen vieressä 💕🤗 Sanoa toiselle miten välittää ja kuunnella lohduttaa toista kun toisella huono päivä. Sellaista arkea😘🥰🤗 Mielessä olet aina, niin syvältä kosketat💕💞

        Miltä tuntuu olla niin yksinkertainen, että annat saman henkilön huijata kerta toisensa jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

        Väänsitkö ihan itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson silmiisi..olet komea kun vartalosi tiukkana ja valmiina..puritelen peppuasi..hyväilen selkääsi..nussi mua rajusti..olen sun huorasi r🤗💓

        Hirveintä paskaa saatana


    • Nyt riittää märkä liukas pillu. Oh teet niin hyvää, puristelen sinun pakaroita.. panen sinua huoraani ... Pyöritä pane vastaan anna nautinoo panen sinua olen minuuuuunn oihhhh oihh ikana tuuunnee

      • Anonyymi

        Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.


      • Anonyymi

        Saitko itse kulta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.

        Pikaiset ei ihan minun juttuni 😉😘 Suihkuun mentävä, olen spermassa 😉
        Ihanaa sinun kanssa.
        Tiedätkös, pidän kun on märkää, makeaa😋😘
        Nyt ei ollut häiriöitä, taitavat vielä nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.

        Mitäs Ukkelin lauantaihin kuuluu? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.

        P.s.

        Seuraavaksi selvitän IP osoitteesi. 🌹


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko itse kulta..

        En.


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Pikaiset ei ihan minun juttuni 😉😘 Suihkuun mentävä, olen spermassa 😉
        Ihanaa sinun kanssa.
        Tiedätkös, pidän kun on märkää, makeaa😋😘
        Nyt ei ollut häiriöitä, taitavat vielä nukkua.

        Olet todellakin rakas🥰 siskoni innoissaan meistä..tykkään myös pidemmästä..pimppini hellänä kun käytin isompaa pitkään..voin kuvitella spermasi ihollasi🤗 häriköt ei pääse väliimme jos emme välitä. Ihmeellistä miten vanhemmille tuleekin helposti antuduttua, tämäkin mies tanssi kanssani muutaman hitaan ja lähdin heti asunto autoon viini lasilliselle. Lyhyt hame päällääni mies laittoi kätensä reidelleni kun kilistimme laseja. Olin heti valmis hänelle oli todella hellä ja hyvä varustus josta sain nauttia😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todellakin rakas🥰 siskoni innoissaan meistä..tykkään myös pidemmästä..pimppini hellänä kun käytin isompaa pitkään..voin kuvitella spermasi ihollasi🤗 häriköt ei pääse väliimme jos emme välitä. Ihmeellistä miten vanhemmille tuleekin helposti antuduttua, tämäkin mies tanssi kanssani muutaman hitaan ja lähdin heti asunto autoon viini lasilliselle. Lyhyt hame päällääni mies laittoi kätensä reidelleni kun kilistimme laseja. Olin heti valmis hänelle oli todella hellä ja hyvä varustus josta sain nauttia😍

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16677050/viestittely-seuraa-miehesta-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16914962/naista-viesti-vaihtoon-vaihtelua-kun-runkkaa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16730539/juttu-seuraa-miehesta---

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16617535/seksi-viestittelya

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16693429/pussit-taynna

        Jokaisessa keskustelussa sama äijä vedättää minkä ehtii 😁👍👍👍


      • Anonyymi

        Sä tehtailet kusetuksia ja vedät käteen. Välissä kuuntelet Herran sanaa ja rukoilet.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tehtailet kusetuksia ja vedät käteen. Välissä kuuntelet Herran sanaa ja rukoilet.😘

        Miksi puututte kahden väliseen viestien vaihtoon. Terv. Emmi Varkudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puututte kahden väliseen viestien vaihtoon. Terv. Emmi Varkudesta

        Taas Ukkeli yksin äänessä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puututte kahden väliseen viestien vaihtoon. Terv. Emmi Varkudesta

        Terv. Emmi Varkudesta 😂😂😂😂👍👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puututte kahden väliseen viestien vaihtoon. Terv. Emmi Varkudesta

        Moi Emmi. Miten menee 🤔😘


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Moi Emmi. Miten menee 🤔😘

        Hieron karvaista annustani.. fantasioin samallla 💞


    • Anonyymi

      Jorkki en koskaan unohda sua💓💋

    • Anonyymi

      Unohdin sut jo.

      • Anonyymi

        Sinä mut Jorkki eri mieltä uskoisin. Syvä yhteys katkee hetkessä, likaisiin kommenteihin. Hyvää ja rauhallista Joulua kuiteski sinulle, yritä elää omaa elämääsi ja nauti siitä.🤗


    • Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille 💗 Pitäkää huolta läheisistä ja antakaa niille rakkautta.

      Muistoissa ja mielessä aina te ihanaiset💕💗 teidätte kyllä 🤗😘

      • Anonyymi

        Uskaltaispa nautii sust💋💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaispa nautii sust💋💓

        Miksi ei. Kaikki minusta sisältä tulee, sellainen juuri olen 😉🎅😘🤗


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Miksi ei. Kaikki minusta sisältä tulee, sellainen juuri olen 😉🎅😘🤗

        Hupaisaa musta tehty täällä mies, voitais vaihtaa "ihananaisen sijaan karski "🥷


    • Ihanuus🤔😘

    • Ihanainen oletko vielä täällä 🤔😘

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1909
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1323
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      466
      1014
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe