TorstaiVisa - Löytyykö yleistietoa?

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009181808.html

Sekalaisia kysymyksiä aivan laidasta laitaan. Meni ihan ok.

Kapteenitason tulos! Onneksi olkoon.
Vastasit oikein 7 kysymykseen
26179
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

8 meni oikein. :)

Jasu

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Ja peittosit mut, mur :D

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Ja peittosit mut, mur :D

Heheh. Sikshän mä tulinki kehumaan tuloksellani, när! :D

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Heheh. Sikshän mä tulinki kehumaan tuloksellani, när! :D

Jasu

Pahis :D

Äänestä

7 oikein

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Äänestä

7 oikein ja pintaan nousivat muistot vuoden 2012 juhannuksesta.

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Kuis se nyt sillai? Oliko jotain Trivial Pursuit -sessiota ystävien kanssa tms.? :)

Äänestä

Hieno tulos!

Kuis se nyt sillai? Oliko jotain Trivial Pursuit -sessiota ystävien kanssa tms.? :)

Kappas, olikin lähtenyt anonyyminä.

Kalajoen Juhannus- Captain Jack, eron jälkeen ensimmäinen juhannus kun viitsi lähteä ihmisten ilmoille.

Äänestä

• Aloittaja

M184 kirjoitti:

Kappas, olikin lähtenyt anonyyminä.

Kalajoen Juhannus- Captain Jack, eron jälkeen ensimmäinen juhannus kun viitsi lähteä ihmisten ilmoille.

Ok, ymmärrän aasinsillan :)

Äänestä

Uskomatonta uskomatonta 🥳! 11 oikein enkä tiennyt oikeasti kuin kolme tai neljä - loput arvasin/ päättelin. Hiki tuli otsalle, kun viivoista tuli vihreitä, paineet kasvoi, turhan jännä 😅.

- Sheena

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Olet sinä ihmeotus, onnittelut 😁
    Ai niin, olet niin hyvä arvaamaan, että viittisitkö arvata mulle Eurojackpotin numerot huomiselle? Ja pliis, laita profiilissa näkyvään meiliin ettei kaikki tee samaa riviä 🤗

Äänestä

Loistava tulos!

Olet sinä ihmeotus, onnittelut 😁
    Ai niin, olet niin hyvä arvaamaan, että viittisitkö arvata mulle Eurojackpotin numerot huomiselle? Ja pliis, laita profiilissa näkyvään meiliin ettei kaikki tee samaa riviä 🤗

Voi kunpa olisinkin yhtä hyvä Eurojackpotissa, se mullistaisi elämän kokonaisvaltaisesti 🤑

Arvaus sujuu välillä aika helposti poissuljenta menettelyllä, kun tietää mikä vastaus ei ainakaan ole.

- Sheena

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

Voi kunpa olisinkin yhtä hyvä Eurojackpotissa, se mullistaisi elämän kokonaisvaltaisesti 🤑

Arvaus sujuu välillä aika helposti poissuljenta menettelyllä, kun tietää mikä vastaus ei ainakaan ole.

- Sheena

Ääääh, hetken jo ehdin toivoa... Olisin kyllä jakanut voittoni kanssasi, se olisi oikeudenmukaista.

Käytän itse samaa metodia silloin kun en tiedä vastausta. Mutta kun jäljellä on enää kaksi vaihtoehtoa, valitsen yleensä sen mikä on väärin 😂

Äänestä

9 oikein..
Olipas kapteeninen visa.

Äänestä
  • Aloittaja

Mahtava tulos!

Ja siskoseni, löit minut 6-0, kaukana samasta tuloksesta 😳

Äänestä

Mahtava tulos!

Ja siskoseni, löit minut 6-0, kaukana samasta tuloksesta 😳

Mulla on hiton huono yleistietämys.. tuossa ny oli vähän sarjakuvaa ja historiaa.. vähän kaikkea sekaisin. Mutta joo, yllätyin itsekin tuloksestani.

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Mulla on hiton huono yleistietämys.. tuossa ny oli vähän sarjakuvaa ja historiaa.. vähän kaikkea sekaisin. Mutta joo, yllätyin itsekin tuloksestani.

Nii'in, kaikkea sekaisin, yleistietoa. Ei sulla ehkä ole niin huono yleistieto kuin sanot/ajattelet...

Äänestä

Nii'in, kaikkea sekaisin, yleistietoa. Ei sulla ehkä ole niin huono yleistieto kuin sanot/ajattelet...

No ei ehkä huono, mutta rajallinen.
    Elän omassa kuplassani ja olen kuin silikonilla valeltua teflonia. Sellainen kumipäinen luupää.

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

No ei ehkä huono, mutta rajallinen.
    Elän omassa kuplassani ja olen kuin silikonilla valeltua teflonia. Sellainen kumipäinen luupää.

Melkein kaikilla se on rajallinen, omat kiinnostuksen kohteet pääosin vain edustettuina, ihan normaalia.

Silikonilla valeltu teflon lienee aika pirun liukasta...

Muistan aikanaan yhdessä duunipaikassa kun tein muille jäyniä niiden ollessa kesälomilla, olin toinen firman pikkuperkeleistä, se toinenkin oli. yllätys yllätys, etunimikaimani eli nomen est omen.
    No joka tapauksessa eräälle kollegalle tein sellaisen kepposen, että kun tuo käytti puukenkiä työkenkinä, niin sivelin niitten puukkareiden sisäpinnan silikonilla. Oli siinä naurussa pitelemistä kun mamma tuli lomalta ja ihmetteli, että mikä vttu nyt on kun ei kopsuttimet pysy kaviossa. Vaan ei se pitkään ihmetelly kun arvasi kuka pentele on ollut asialla. Korvasta kiin ja nyt poika laitat puukkarit kuntoon ja sassiin. Laitoin 😂

Äänestä

Melkein kaikilla se on rajallinen, omat kiinnostuksen kohteet pääosin vain edustettuina, ihan normaalia.

Silikonilla valeltu teflon lienee aika pirun liukasta...

Muistan aikanaan yhdessä duunipaikassa kun tein muille jäyniä niiden ollessa kesälomilla, olin toinen firman pikkuperkeleistä, se toinenkin oli. yllätys yllätys, etunimikaimani eli nomen est omen.
    No joka tapauksessa eräälle kollegalle tein sellaisen kepposen, että kun tuo käytti puukenkiä työkenkinä, niin sivelin niitten puukkareiden sisäpinnan silikonilla. Oli siinä naurussa pitelemistä kun mamma tuli lomalta ja ihmetteli, että mikä vttu nyt on kun ei kopsuttimet pysy kaviossa. Vaan ei se pitkään ihmetelly kun arvasi kuka pentele on ollut asialla. Korvasta kiin ja nyt poika laitat puukkarit kuntoon ja sassiin. Laitoin 😂

Mä niin osaan kuvitella sinut tuossa tilanteessa. Sä olet aika veijari kun sille päälle satut.

Joo, mä keppostelin kanssa nuorempana.. ja väjän vanhempana olen siirtynyt keppostelemisesta yllättämisiin. Ilostuttaakseni.

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Mä niin osaan kuvitella sinut tuossa tilanteessa. Sä olet aika veijari kun sille päälle satut.

Joo, mä keppostelin kanssa nuorempana.. ja väjän vanhempana olen siirtynyt keppostelemisesta yllättämisiin. Ilostuttaakseni.

Toisinaan, onhan se toiminta vanhemmiten rauhoittunut runsaasti, vaikka jotain pientä tulee vieläkin joskus pelleiltyä.

Kyllä sun silmistä näki heti alkuunsa sen, että jotain pikkupirua siellä möyrii vielä.

Äänestä

Toisinaan, onhan se toiminta vanhemmiten rauhoittunut runsaasti, vaikka jotain pientä tulee vieläkin joskus pelleiltyä.

Kyllä sun silmistä näki heti alkuunsa sen, että jotain pikkupirua siellä möyrii vielä.

No kyllä mä olen kesyttänyt sen pikkupirun. Kanavoimalla sen energian hyvään.

Pari kesää sitten askartelin työkaverille lomaltapaluu-banderollin ilmapalloineen ja serpentiineineen.

Vuos sitten täytin hänen työtilansa paperikukkasin.

Jouluksi vien työkavereille namusia.

Tuollaisia ylläreitä teen keppostelun sijaan. Ilostutan.

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

No kyllä mä olen kesyttänyt sen pikkupirun. Kanavoimalla sen energian hyvään.

Pari kesää sitten askartelin työkaverille lomaltapaluu-banderollin ilmapalloineen ja serpentiineineen.

Vuos sitten täytin hänen työtilansa paperikukkasin.

Jouluksi vien työkavereille namusia.

Tuollaisia ylläreitä teen keppostelun sijaan. Ilostutan.

Niin, uskon sen. Mutta silmiin se ehti jättää leimansa :)

Äänestä

Niin, uskon sen. Mutta silmiin se ehti jättää leimansa :)

Silmäthän on sielun peili.. ;)

Äänestä

• Aloittaja

Pikku-pirpana kirjoitti:

Silmäthän on sielun peili.. ;)

Hehheh, aivan :D

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009181808.html

Sekalaisia kysymyksiä aivan laidasta laitaan. Meni ihan ok.

Kapteenitason tulos! Onneksi olkoon.
Vastasit oikein 7 kysymykseen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu