TorstaiVisa - Löytyykö yleistietoa?

26

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      8 meni oikein. :)

      Jasu

      • Hieno tulos!

        Ja peittosit mut, mur :D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Ja peittosit mut, mur :D

        Heheh. Sikshän mä tulinki kehumaan tuloksellani, när! :D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heheh. Sikshän mä tulinki kehumaan tuloksellani, när! :D

        Jasu

        Pahis :D


    • 7 oikein

    • Anonyymi

      7 oikein ja pintaan nousivat muistot vuoden 2012 juhannuksesta.

      • Hieno tulos!

        Kuis se nyt sillai? Oliko jotain Trivial Pursuit -sessiota ystävien kanssa tms.? :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Kuis se nyt sillai? Oliko jotain Trivial Pursuit -sessiota ystävien kanssa tms.? :)

        Kappas, olikin lähtenyt anonyyminä.

        Kalajoen Juhannus- Captain Jack, eron jälkeen ensimmäinen juhannus kun viitsi lähteä ihmisten ilmoille.


      • M184 kirjoitti:

        Kappas, olikin lähtenyt anonyyminä.

        Kalajoen Juhannus- Captain Jack, eron jälkeen ensimmäinen juhannus kun viitsi lähteä ihmisten ilmoille.

        Ok, ymmärrän aasinsillan :)


    • Anonyymi

      Uskomatonta uskomatonta 🥳! 11 oikein enkä tiennyt oikeasti kuin kolme tai neljä - loput arvasin/ päättelin. Hiki tuli otsalle, kun viivoista tuli vihreitä, paineet kasvoi, turhan jännä 😅.

      - Sheena

      • Loistava tulos!

        Olet sinä ihmeotus, onnittelut 😁
        Ai niin, olet niin hyvä arvaamaan, että viittisitkö arvata mulle Eurojackpotin numerot huomiselle? Ja pliis, laita profiilissa näkyvään meiliin ettei kaikki tee samaa riviä 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Olet sinä ihmeotus, onnittelut 😁
        Ai niin, olet niin hyvä arvaamaan, että viittisitkö arvata mulle Eurojackpotin numerot huomiselle? Ja pliis, laita profiilissa näkyvään meiliin ettei kaikki tee samaa riviä 🤗

        Voi kunpa olisinkin yhtä hyvä Eurojackpotissa, se mullistaisi elämän kokonaisvaltaisesti 🤑

        Arvaus sujuu välillä aika helposti poissuljenta menettelyllä, kun tietää mikä vastaus ei ainakaan ole.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa olisinkin yhtä hyvä Eurojackpotissa, se mullistaisi elämän kokonaisvaltaisesti 🤑

        Arvaus sujuu välillä aika helposti poissuljenta menettelyllä, kun tietää mikä vastaus ei ainakaan ole.

        - Sheena

        Ääääh, hetken jo ehdin toivoa... Olisin kyllä jakanut voittoni kanssasi, se olisi oikeudenmukaista.

        Käytän itse samaa metodia silloin kun en tiedä vastausta. Mutta kun jäljellä on enää kaksi vaihtoehtoa, valitsen yleensä sen mikä on väärin 😂


    • 9 oikein..
      Olipas kapteeninen visa.

      • Mahtava tulos!

        Ja siskoseni, löit minut 6-0, kaukana samasta tuloksesta 😳


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Ja siskoseni, löit minut 6-0, kaukana samasta tuloksesta 😳

        Mulla on hiton huono yleistietämys.. tuossa ny oli vähän sarjakuvaa ja historiaa.. vähän kaikkea sekaisin. Mutta joo, yllätyin itsekin tuloksestani.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla on hiton huono yleistietämys.. tuossa ny oli vähän sarjakuvaa ja historiaa.. vähän kaikkea sekaisin. Mutta joo, yllätyin itsekin tuloksestani.

        Nii'in, kaikkea sekaisin, yleistietoa. Ei sulla ehkä ole niin huono yleistieto kuin sanot/ajattelet...


      • randombypasser kirjoitti:

        Nii'in, kaikkea sekaisin, yleistietoa. Ei sulla ehkä ole niin huono yleistieto kuin sanot/ajattelet...

        No ei ehkä huono, mutta rajallinen.
        Elän omassa kuplassani ja olen kuin silikonilla valeltua teflonia. Sellainen kumipäinen luupää.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei ehkä huono, mutta rajallinen.
        Elän omassa kuplassani ja olen kuin silikonilla valeltua teflonia. Sellainen kumipäinen luupää.

        Melkein kaikilla se on rajallinen, omat kiinnostuksen kohteet pääosin vain edustettuina, ihan normaalia.

        Silikonilla valeltu teflon lienee aika pirun liukasta...

        Muistan aikanaan yhdessä duunipaikassa kun tein muille jäyniä niiden ollessa kesälomilla, olin toinen firman pikkuperkeleistä, se toinenkin oli. yllätys yllätys, etunimikaimani eli nomen est omen.
        No joka tapauksessa eräälle kollegalle tein sellaisen kepposen, että kun tuo käytti puukenkiä työkenkinä, niin sivelin niitten puukkareiden sisäpinnan silikonilla. Oli siinä naurussa pitelemistä kun mamma tuli lomalta ja ihmetteli, että mikä vttu nyt on kun ei kopsuttimet pysy kaviossa. Vaan ei se pitkään ihmetelly kun arvasi kuka pentele on ollut asialla. Korvasta kiin ja nyt poika laitat puukkarit kuntoon ja sassiin. Laitoin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Melkein kaikilla se on rajallinen, omat kiinnostuksen kohteet pääosin vain edustettuina, ihan normaalia.

        Silikonilla valeltu teflon lienee aika pirun liukasta...

        Muistan aikanaan yhdessä duunipaikassa kun tein muille jäyniä niiden ollessa kesälomilla, olin toinen firman pikkuperkeleistä, se toinenkin oli. yllätys yllätys, etunimikaimani eli nomen est omen.
        No joka tapauksessa eräälle kollegalle tein sellaisen kepposen, että kun tuo käytti puukenkiä työkenkinä, niin sivelin niitten puukkareiden sisäpinnan silikonilla. Oli siinä naurussa pitelemistä kun mamma tuli lomalta ja ihmetteli, että mikä vttu nyt on kun ei kopsuttimet pysy kaviossa. Vaan ei se pitkään ihmetelly kun arvasi kuka pentele on ollut asialla. Korvasta kiin ja nyt poika laitat puukkarit kuntoon ja sassiin. Laitoin 😂

        Mä niin osaan kuvitella sinut tuossa tilanteessa. Sä olet aika veijari kun sille päälle satut.

        Joo, mä keppostelin kanssa nuorempana.. ja väjän vanhempana olen siirtynyt keppostelemisesta yllättämisiin. Ilostuttaakseni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä niin osaan kuvitella sinut tuossa tilanteessa. Sä olet aika veijari kun sille päälle satut.

        Joo, mä keppostelin kanssa nuorempana.. ja väjän vanhempana olen siirtynyt keppostelemisesta yllättämisiin. Ilostuttaakseni.

        Toisinaan, onhan se toiminta vanhemmiten rauhoittunut runsaasti, vaikka jotain pientä tulee vieläkin joskus pelleiltyä.

        Kyllä sun silmistä näki heti alkuunsa sen, että jotain pikkupirua siellä möyrii vielä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Toisinaan, onhan se toiminta vanhemmiten rauhoittunut runsaasti, vaikka jotain pientä tulee vieläkin joskus pelleiltyä.

        Kyllä sun silmistä näki heti alkuunsa sen, että jotain pikkupirua siellä möyrii vielä.

        No kyllä mä olen kesyttänyt sen pikkupirun. Kanavoimalla sen energian hyvään.

        Pari kesää sitten askartelin työkaverille lomaltapaluu-banderollin ilmapalloineen ja serpentiineineen.

        Vuos sitten täytin hänen työtilansa paperikukkasin.

        Jouluksi vien työkavereille namusia.

        Tuollaisia ylläreitä teen keppostelun sijaan. Ilostutan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No kyllä mä olen kesyttänyt sen pikkupirun. Kanavoimalla sen energian hyvään.

        Pari kesää sitten askartelin työkaverille lomaltapaluu-banderollin ilmapalloineen ja serpentiineineen.

        Vuos sitten täytin hänen työtilansa paperikukkasin.

        Jouluksi vien työkavereille namusia.

        Tuollaisia ylläreitä teen keppostelun sijaan. Ilostutan.

        Niin, uskon sen. Mutta silmiin se ehti jättää leimansa :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, uskon sen. Mutta silmiin se ehti jättää leimansa :)

        Silmäthän on sielun peili.. ;)


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Silmäthän on sielun peili.. ;)

        Hehheh, aivan :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe