Ari Lahti käy Qatarissa kahteen kertaan ihailemassa ja hyväksymässä siellä tapahtuneet työläisten kuolemat. Sanoi, että saamme FIFALTA rahaa kun hyväksymme sen, että Qatarissa kuolleet työläiset on ihan okei homma.
Suomen jalkapalloliitto ei juurikaan arvosta ihmisoikeksia.
Fifahan on valtava korruptiokeskittymä, jossa moraalin rappio on järkyttävää.
Ari Lahti kannattaa Qatarissa pidettäviä jalkapallon MM kisoja...
6
724
Vastaukset
- Anonyymi
Rahalla on valtava voima. Raha määrittelee millä tasolla moraalia löytyy. Kun rahaa tarjotaan tarpeeksi, niin moraali katoaa.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä..Ari lahti on rahan perään..meillä meni maku koko jalkapallosta..samoin monelta muulta...paljon Lahti Ari sait omalle tilille rahaa..pitäisköhän poliisitutkinta tehdä noitten jalkapallo ukkojen kohdalla
- Anonyymi
Hämmentää, että johtotasolla on aina ahneita ja moraalittomia ihmisiä, joilla ei ole kykyä arvioida mikä on oikea tapa toimia.
Nyt tietää, että Palloliitto ei arvosta ihmisoikeuksia vaan kannattaa terrorismia. - Anonyymi
Nyt tietää, että Fifa ihailee terroristeja.
- Anonyymi
Kristityt haluaa mielistellä muslimeita!
- Anonyymi
Ari poika haki pestin, rahatukun tiskin alta, jotta tyynnyttelee korruption vastustajia ainakin jossain määrin, piekissä piireissä.? OON SUOMALAINEN!!!! HYVÄ SUOMI!!!!????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486358Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki854469- 494097
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t233330- 1973020
- 402762
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202616- 1551589
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519