Miksi pakkorokotuksia jos tauti ei ole enään yleivaarallinen?
Eikö käsitetä että rokotteella on myös sivuvaikutuksia???
Rokote vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin. Eikä sitä voi etukäteen tietää mitä useampi rokote tekee itsekullekin.
Miksi panikoidaan koronasta ja halutaan rokotuksia kun on jo moneen kertaan todettu että rokote ei estä sairastumasta. Ei myöskään ole takeita siitä että se estäisi vakavampia sairastapauksia.
Ja juurikaan neljänsille rokotteille ei ole tarvetta työikäisten keskuudessa tällähetkellä koska haittavaikutus voi olla suurempi kuin hyöty.
Aiheuttaako rokote oikeasti veren hyytymistä kuten jossain näin mainittiin?
Onko näitä rokotteita tutkittu miten vaikuttaa jos ihminen sairastaa esim. syöpää? Vaikuttaako ihmisen vointiin heikentävästi ? Miten syöpäsolut reagoivat?
Miksi tällaisista asioista ei oteta selvää ja kerrota ihmisille?
Samoin haittavaikutuksia vähätellään.
Miksi koronarokotteista edes keskustellaan kun korona ei ole enään yleisvaarallisten tautien listall
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929