Ostin siis heinäkuussa Kempeleestä autoliikkeestä auton ja nyt tuli ongelma vastaan.
Liikkeestä kukaan ei vastaan puheluihin, ei viesteihin eikä sähköpostiin.
Auton myynti-ilmoituksessa mainittiin, että autoon on kahdet renkaat. No periaatteessa on, mutta toiset renkaat eli talvirenkaat ovat väärillä vanteilla jotka eivät käy ostamaani autoon. Eikös autoliikkeen tule hankkia minulle autoon sopivat vanteet ja renkaat, koska harhaan johtavasti ilmoituksessa mainitaan kahdet renkaat.
Tein juuri virallisen reklamaation ja hyvityspyynnön liikkeelle, jos siihen reagoidaan. Epäilen vahvasti, että mitään ei kuulu senkään jälkeen.
Paskamainen homma siinäkin mielessä, että eipä tuolla kesärenkailla paljoa voi enää ajella.
Ostinpa auton heinäkuussa ja nyt tuli yllätys vastaan
7
197
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen vaikeusaste jotain seiskan luokkaa....
- Anonyymi
Kahdet renkaat oot saanu, mutta mossen vanteilla toiset?😅😂🤣😭
- Anonyymi
joutuvat korjaamaan erheensä tavalla tai toisella. Mulle kävi niin että ilmoituksessa oli mainittu että autossa on lohkolämmitin no eipä ollut. Liike joutui sen kustantamaan
- Anonyymi
Automyyjien viitseliäisyys ja osaamistaso on kiinteistönhoitajien tasolla. Tärkeintä on automyyjän työssä on pahanhajuinen pikkutakki ja ylimielinen ote. Koulutus automyyjäksi on samaa luokkaa taksikuskien kanssa.
- Anonyymi
Täältä saat nopeasti autoosi sopivat vanteet ja renkaat halvalla.
https://www.vannetukku.fi/- Anonyymi
Niin ei kannata olla ilman renkaita, niitä kannatta olla useampi käypä sarja. kesä ja talvi renkaat.
- Anonyymi
No just, viidensadan auton ostajan osamäärällä ,
ei voi muuta kuin itkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195