Parhaat rumpalit kautta aikojen

Anonyymi-ap

Hei, ketä pidetään Suomessa parhaimpana rumpujensoiton saralla ja ketä ulkomailla? Miten kotimaiset pärjäävät ulkomaalaisten listoilla? Onko John Bonham yleisesti tunnustettu parhaimmaksi vai vetääkö Keth Moon pidemmän korren?

306

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta Rushin Neil Peart oli hyvä.

• Tuolta rockpuolelta tämä mainitsemani Neil Peart ja John Bonham yleensä mainitaan parhaimmiksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Riippuu siitä mitä "parhaudella" tarkoitetaan. Soitossa on monia erilaisia aspekteja, joiden pohjalta voidaan "parhautta" yrittää määritellä. Mielipideasioita ovat suurelta osin.

• Anonyymi

Parhaus ei ole mielipideasia. Esim. improvisaatiossa on jotain soittokilpailuja järjestetty ja onhan olemassa ammattilaisten itsensä määrittelemiä listojakin parhaista rumpaleista. Eihän missään juoksukilpailuissakaan parasta valita mielipiteiden perusteella, vaan sen perusteella kuka ekana maalissa. Itsehän voit olla toki ihan kitä mieltä tahansa kuka omasta mielestäsi paras,mutta tässä avauksessa ei ole kenenkään mielipiteestä kyse, vaan siitä että kuka on paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaus ei ole mielipideasia. Esim. improvisaatiossa on jotain soittokilpailuja järjestetty ja onhan olemassa ammattilaisten itsensä määrittelemiä listojakin parhaista rumpaleista. Eihän missään juoksukilpailuissakaan parasta valita mielipiteiden perusteella, vaan sen perusteella kuka ekana maalissa. Itsehän voit olla toki ihan kitä mieltä tahansa kuka omasta mielestäsi paras,mutta tässä avauksessa ei ole kenenkään mielipiteestä kyse, vaan siitä että kuka on paras.

Paras improvisoija ei ole välttämättä paras motorisissa yksityiskohdissa eli motorisissa taidoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras improvisoija ei ole välttämättä paras motorisissa yksityiskohdissa eli motorisissa taidoissa.

Paras improvisoija on varmasti paras improvisoija. Improvisointiin liittyy toki muitakin asioita, kuin motorisia yksityiskohtia. Onko sinulla tietoa mistään improvisaatiokilpailuista tai parhaiden rumpaleiden listoista, joita ammattilaiset laatineet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muka olemassa jotain listaa, joissa todetaan motorisilta yksityiskohdiltaan maailman paras??. Itse muistelen että G Krupa oli jollain rankingillä paras, mutta ehkei noin detaljisti, vaan hänet todettiin yleisesti parhaaksi improvisaatiossa. Pitääpä etsiä se ranking.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras improvisoija on varmasti paras improvisoija. Improvisointiin liittyy toki muitakin asioita, kuin motorisia yksityiskohtia. Onko sinulla tietoa mistään improvisaatiokilpailuista tai parhaiden rumpaleiden listoista, joita ammattilaiset laatineet

En ole nähnyt missään edes yhdenkään suomalaisen soittajan improvisaatiota, että voitaisiin sanoa kuka on Suomessa paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt missään edes yhdenkään suomalaisen soittajan improvisaatiota, että voitaisiin sanoa kuka on Suomessa paras.

Minä ainakin löysin ihan ammattilaisten tekemän listan ja siellä oli muistaakseni John Bonham todettu parhaaksi. Ihan lukutaito riittää eli ei mitään hätää vaikket tunnistaisikaan improvisaatiota. Nou hätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siis tarkoitat "parhaudella" kun soitossa on monia eri osa-alueita, joissa joku voi olla paras?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siis tarkoitat "parhaudella" kun soitossa on monia eri osa-alueita, joissa joku voi olla paras?

Parhaudella tarkoitan mitattavissa olevaa asiaa.

Soittajiahan voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen esim jonkin mainitsemasi osa-alueen perusteella tai kokonaisuuden perusteella. Näitä paikkoja, joissa paremmuusjärjestyksiä luodaan ovat esim kilpailut tai vaikka ammattilaisten laatimat listat. Ammattilaiset kyllä tunnistavat esim suomalaisten soittajien improvisointia, joten jos et itse pysty näkemään eli tunnistamaan improvisointia, niin luota ammattilaisten näkemyksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soittajiahan voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen esim jonkin mainitsemasi osa-alueen perusteella tai kokonaisuuden perusteella. Näitä paikkoja, joissa paremmuusjärjestyksiä luodaan ovat esim kilpailut tai vaikka ammattilaisten laatimat listat. Ammattilaiset kyllä tunnistavat esim suomalaisten soittajien improvisointia, joten jos et itse pysty näkemään eli tunnistamaan improvisointia, niin luota ammattilaisten näkemyksiin.

Eipä taida olla yhtäkään soittajaa maailmassa, joka olisi paras kaikissa mitattavissa olevissa asioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida olla yhtäkään soittajaa maailmassa, joka olisi paras kaikissa mitattavissa olevissa asioissa.

ei oo ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mitattavia asioita tarkoitat siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maailman paras on nopein rumpali kuten on nopein juoksija sinusta paras, niin silloin paras rumpali löytyy jostain speedmetalin tai punkin soittajista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maailman paras on nopein rumpali kuten on nopein juoksija sinusta paras, niin silloin paras rumpali löytyy jostain speedmetalin tai punkin soittajista.

Minäkin uskon, ettei parasta rumpalia olla valittu nopeuden perusteella, enkä ole sellaista edes väittänyt. Löysin jonkun Sure-nimisen improvisaatiokilpailun, niin siinä varmastikin on joku voittaja ollut. Löysin myls ammattilaisten tekemiä listoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin uskon, ettei parasta rumpalia olla valittu nopeuden perusteella, enkä ole sellaista edes väittänyt. Löysin jonkun Sure-nimisen improvisaatiokilpailun, niin siinä varmastikin on joku voittaja ollut. Löysin myls ammattilaisten tekemiä listoja.

Minkä mukaan "paras" soittaja sitten on valittu, kun eri osa-alueita on useita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä mukaan "paras" soittaja sitten on valittu, kun eri osa-alueita on useita?

Kokonaisuuden perusteella. Luin asian sieltä valintaperusteista eli pelkkä lukutaito riittää. Ei ole mikään mielipideasia siis parhaan selvittäminen. Sinäkin voit asian itse selvittää ilman, että pystyt tunnistamaan improvisaatiota! Nou hätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä

Kuka on paras kaikissa mitattavissa asioissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisuuden perusteella. Luin asian sieltä valintaperusteista eli pelkkä lukutaito riittää. Ei ole mikään mielipideasia siis parhaan selvittäminen. Sinäkin voit asian itse selvittää ilman, että pystyt tunnistamaan improvisaatiota! Nou hätä.

Mitä osa-alueita soitossa tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä

Huima väite. Kuka on mielestäsi paras kaikissa mitattavissa osa-alueissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ammattilaisten listat yhteneviä Suren kilpailun kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole yhteneväisiä. Kuinka niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole yhteneväisiä. Kuinka niin?

Eli on mielipide-eroja siitä kuka on vaikkapa improvisaatiossa paras?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huima väite. Kuka on mielestäsi paras kaikissa mitattavissa osa-alueissa?

Miksi sinua kiinnostaa joku mielipide? Veikkaan, että omasta mielestäsi pidät itseäsi maailman parhaana, vaikka toki myönnät, ettet edes tunnista improvisaatiota. Tee vaikka oma avaus mielipiteistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa joku mielipide? Veikkaan, että omasta mielestäsi pidät itseäsi maailman parhaana, vaikka toki myönnät, ettet edes tunnista improvisaatiota. Tee vaikka oma avaus mielipiteistä?

Kerro nyt kuka mielestäsi on paras kaikissa soiton osa-alueissa. Sen verran huima väite kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en ole nähnyt improvisaatiota, joka minun pitäisi tunnistaa. Sellaistakin voit esitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surehan on kilpailu, niin paras valitaan aina kun kilpailu käyty. Tietenkin parhaat aina vaihtuu ja listat muuttuu. Näyttää kuitenkin jotkut ninet pysyvän listoilla usein. Heillä on niin mittava näyttökin osaamisestaan ja pärjänneet varmaan sen vuoksi muusikoina ja taiteilijoinakin. Varmasti historiaan jäänyt sellaisia virtuooseja, joiden soittoa ei olla koskaan pystytty dokumentoimaan, esim äänitteinä. Olisi mielenkiintoista kuulla vaikka 1700 luvun soittajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surehan on kilpailu, niin paras valitaan aina kun kilpailu käyty. Tietenkin parhaat aina vaihtuu ja listat muuttuu. Näyttää kuitenkin jotkut ninet pysyvän listoilla usein. Heillä on niin mittava näyttökin osaamisestaan ja pärjänneet varmaan sen vuoksi muusikoina ja taiteilijoinakin. Varmasti historiaan jäänyt sellaisia virtuooseja, joiden soittoa ei olla koskaan pystytty dokumentoimaan, esim äänitteinä. Olisi mielenkiintoista kuulla vaikka 1700 luvun soittajaa.

Mutta Suren voittajaa ei siis ole pidetty parhaana siinä ammattilaisten listassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on paras kaikissa mitattavissa asioissa?

John Bonham taisi olla Rolling Stones lehden listalla maailma paras rock rumpali. Hyvänä toisena Keith Moon. Siinä tekstissä kehuttiin heidän imptovisaatiokykyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1700-luvulla ei ollut rumpusettejä olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en ole nähnyt improvisaatiota, joka minun pitäisi tunnistaa. Sellaistakin voit esitellä.

Paras rumpali Suomessa on Rolandin rumpukone ja kakkonen on Laineen Reiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

John Bonham taisi olla Rolling Stones lehden listalla maailma paras rock rumpali. Hyvänä toisena Keith Moon. Siinä tekstissä kehuttiin heidän imptovisaatiokykyä.

Ja rock ja sen soittaminen on sinusta ainoa mitattavissa oleva asia musiikissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oo ei

Kokonaisuus on aina osiensa summa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä osa-alueita soitossa tarkoitat?

Etkö pysty itse lukemaan asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Suren voittaja kaikkien ammattilaisten mielestä paras kaikilla osa-alueilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea lukea asioita, kun et edes esittele mitään soittoa.

Kerro nyt mitä mitattavia osa-alueita soitossa tarkoitat kun niistä kirjoitatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisuus on aina osiensa summa.

Kyllä, mutta kokonaisuuden osat voivat olla pelkkää keskinkertaisuutta, jolloin myös kokonaisuus itsessään ei ole häävi vaikka onkin kokonaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras rumpali Suomessa on Rolandin rumpukone ja kakkonen on Laineen Reiska.

Taidatkin olla aika lapsellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea lukea asioita, kun et edes esittele mitään soittoa.

Kerro nyt mitä mitattavia osa-alueita soitossa tarkoitat kun niistä kirjoitatkin.

Mitä soittoa minun pitäisi esitellä tässä? Kerrot ettet tunnista imptovisaatiota ja nyt kyselet jo runpujensoiton osa-alueista, niin et varmaan edes ymmärrä rumpujensoitosta mitään.. Olet selvästi väärässä keskustelussa. Lue keskustelun otsikko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä soittoa minun pitäisi esitellä tässä? Kerrot ettet tunnista imptovisaatiota ja nyt kyselet jo runpujensoiton osa-alueista, niin et varmaan edes ymmärrä rumpujensoitosta mitään.. Olet selvästi väärässä keskustelussa. Lue keskustelun otsikko?

Eli et osaa siis edes itse kertoa mitä tarkoitat mitattavissa olevilla soiton osa-alueilla, joiden perusteella määrittelet soittajan parhauden? Improvisaatiota on vaikea kenenkään tunnistaa jos et mitään soittoja edes esittele aiheeseen liittyen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta kokonaisuuden osat voivat olla pelkkää keskinkertaisuutta, jolloin myös kokonaisuus itsessään ei ole häävi vaikka onkin kokonaisuus.

Sellainen ei siia voi olla paras, mutta jos kokonaisuuden osat ovat hyviä, niin varmasti kokonaisuus sillpin on hyvä ja silloin on varmaankin voittaja. Varmastikin aivan näillä perusteilla valitaan parhaat soittajat ja sitten tietenkin kilpailuissa arvioidaan kokonaisuutta, mutta tarkkaillaan näitä eri osatekijöitä eli olen samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyn ja luin ne itse. Koeta itsekin lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä soittoa minun pitäisi esitellä tässä?"

Esittele nyt vaikka sen soittajan soittoa, joka mielestäsi on paras niissä kaikissa soiton osa-alueissa joita itse asiassa tarkoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka on siis mielestäsi paras kaikissa soiton mitattavissa osa-alueissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja rock ja sen soittaminen on sinusta ainoa mitattavissa oleva asia musiikissa?

Ei ole, mutta tässä keskustelussahan kyse, että kuka maailman paras rumpali ja löytyy lista, jossa john Bonham todetaan parhaaksi. Sillä samalla listalla oli jazz runpaleitakin. Käy vaikka itse katsomassa. Osaat varmasti lukea, jos osaat kirjoittaakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen ei siia voi olla paras, mutta jos kokonaisuuden osat ovat hyviä, niin varmasti kokonaisuus sillpin on hyvä ja silloin on varmaankin voittaja. Varmastikin aivan näillä perusteilla valitaan parhaat soittajat ja sitten tietenkin kilpailuissa arvioidaan kokonaisuutta, mutta tarkkaillaan näitä eri osatekijöitä eli olen samaa mieltä kanssasi.

Ja kuka se voittaja siis on kaikissa soiton mitattavissa osa-alueissa? Kerrotko sen vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minkä soiton osa-alueet "luit"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Suren voittaja kaikkien ammattilaisten mielestä paras kaikilla osa-alueilla?

luin, että se on improvisaatiokilpailu, niin uskoisin, että improvisaatiokykyä osa-alueista painotetaan tuossa kilpailussa., mutta uskon että kokonaisuuskin ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1700-luvulla ei ollut rumpusettejä olemassakaan.

Oli silloin rumpuja olemassa ja rummunsoittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luin, että se on improvisaatiokilpailu, niin uskoisin, että improvisaatiokykyä osa-alueista painotetaan tuossa kilpailussa., mutta uskon että kokonaisuuskin ratkaisee.

Ja minkä niminen siis on se soittaja, joka on paras kaikissa mitattavissa soiton osa-alueissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli silloin rumpuja olemassa ja rummunsoittajia.

Moderni rumpusetti syntyi vasta 1900-luvun alkupuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku suomalainen voittanut sen Suren kilpailun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras improvisaatiossa ei välttämättä tarkoita sitä, että olisi paras kaikessa muussakin osa-alueessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, mutta tässä keskustelussahan kyse, että kuka maailman paras rumpali ja löytyy lista, jossa john Bonham todetaan parhaaksi. Sillä samalla listalla oli jazz runpaleitakin. Käy vaikka itse katsomassa. Osaat varmasti lukea, jos osaat kirjoittaakin?

"john Bonham todetaan parhaaksi. "

Ei ainakaan ole paras mitä tulee tuplabassojen soittamiseen, eli siinä soiton osa-alueessa ei ole lähellekään paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minkä soiton osa-alueet "luit"?

Improvisaatiokyky ja tekninen taito olivat ainakin joista mainittiin. Kuinka niin? Miksi kysyt, kun voisit samat myös itsekin lukea, vai etkö osaa lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Improvisaatiokyky ja tekninen taito olivat ainakin joista mainittiin. Kuinka niin? Miksi kysyt, kun voisit samat myös itsekin lukea, vai etkö osaa lukea?

Mitä osa-alueita liittyy "tekniseen taitoon"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka se voittaja siis on kaikissa soiton mitattavissa osa-alueissa? Kerrotko sen vielä?

Joo, John Bonham oli ensimmäinen ja Keith Moon oli toinen siinä Rolling Stonesin listalla. Molempia kehutaan varsinkin improvisaatiokyvyistään. Voit käydä itsekin lukemassa, jos osaat englantia. Et varmaan osaa muuta kuin suomea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, John Bonham oli ensimmäinen ja Keith Moon oli toinen siinä Rolling Stonesin listalla. Molempia kehutaan varsinkin improvisaatiokyvyistään. Voit käydä itsekin lukemassa, jos osaat englantia. Et varmaan osaa muuta kuin suomea?

Entä se Suren voittaja, onko hän huonompi kuin bonhan ja moon improvisaatiossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä soittoa minun pitäisi esitellä tässä?"

Esittele nyt vaikka sen soittajan soittoa, joka mielestäsi on paras niissä kaikissa soiton osa-alueissa joita itse asiassa tarkoitat.

Miksi sinua minun mielipiteeni kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Molempia kehutaan varsinkin improvisaatiokyvyistään. "

En ole nähnyt missään, että kummankaan improvisaatiota olisi kehuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämän jankutuksesi tarkoitus on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua minun mielipiteeni kiinnostaa?

Eli et siis kykene esittelemään edes omasta mielestäsi hienoa improvisaatiosoittoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Molempia kehutaan varsinkin improvisaatiokyvyistään. "

En ole nähnyt missään, että kummankaan improvisaatiota olisi kehuttu.

Ne on englannin kielellä kirjoitettuja. Harmi, ettet osaa tehdä hakuja netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on englannin kielellä kirjoitettuja. Harmi, ettet osaa tehdä hakuja netistä.

"Harmi, ettet osaa tehdä hakuja netistä."

No miksi et laita linkkiä esiin jos jossain tiedät asiasta jotain olevan? Ilmeisesti sinulla ei ole tarkoituskaan keskustella, vaan koko juttusi tarkoitus on ihan joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämän jankutuksesi tarkoitus on?

Vastasin kysymykseesi, kun pyysit minua toistamaan aikaisemmin antamani vastauksen. Kysyit toisen kerran jo, että kuka on se voittaja siis on kaikissa soiton mitattavissa osa-alueissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä se Suren voittaja, onko hän huonompi kuin bonhan ja moon improvisaatiossa?

Siis minun mielestäni vai??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin kysymykseesi, kun pyysit minua toistamaan aikaisemmin antamani vastauksen. Kysyit toisen kerran jo, että kuka on se voittaja siis on kaikissa soiton mitattavissa osa-alueissa.

Asia tuli selväksi. Bonhan ei osannut soittaa tuplabassoja, eikä Moon hihatia, mutta ovat sinusta parhaat kaikissa soiton osa-alueissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minun mielestäni vai??

No kenen muun mielestä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä osa-alueita liittyy "tekniseen taitoon"?

Käsitekniikka oli yhdessä kilpailussa osa-alueena ainakin. Teepä oma avaus ja kysele siinä näitä mieltäsi painavia asioitasi, kun ei taida kuulua tähän keskusteluun? Lukisitko vielä keskustelun avaustekstin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitekniikka oli yhdessä kilpailussa osa-alueena ainakin. Teepä oma avaus ja kysele siinä näitä mieltäsi painavia asioitasi, kun ei taida kuulua tähän keskusteluun? Lukisitko vielä keskustelun avaustekstin?

"Käsitekniikka oli yhdessä kilpailussa osa-alueena ainakin."

Ja käsitekniikka kattaa mitkä asiat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"yhdessä kilpailussa "

Eli missä kilpailussa ja kuka voitti käsitekniikkakilpailun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"yhdessä kilpailussa "

Eli missä kilpailussa ja kuka voitti käsitekniikkakilpailun?

Ei siinä ollut mitäön kösitekniikkakilpailua vaan kun kysyit osa-alueista, joihin kiinnitetäön huomiota niin siihen kysymykseesi vastasin. Voisitko vähän tarkemmin seurata keskustelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, tekisitkö vaikka oman avauksen musiikin eri osa-alueista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ollut mitäön kösitekniikkakilpailua vaan kun kysyit osa-alueista, joihin kiinnitetäön huomiota niin siihen kysymykseesi vastasin. Voisitko vähän tarkemmin seurata keskustelua?

Ja mikä kilpailu oli siis kyseessä ja kuka sen voitti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia tuli selväksi. Bonhan ei osannut soittaa tuplabassoja, eikä Moon hihatia, mutta ovat sinusta parhaat kaikissa soiton osa-alueissa.

Minusta? En ole mistään omista mielipiteistäni puhunut vaan keskustelun aiheenahan on kuka on määritelty parhaaksi. Luin tosiaan, ettei Keith Moon käyttänyt hihatia, kiska hän ei halunnut. En löytänyt sellaista tietoa, ettei hän osannut käyttää sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, tekisitkö vaikka oman avauksen musiikin eri osa-alueista?

Miksi? Tässä keskustelussahan haetaan parasta rumpalia, joten soiton eri osa-alueet ja niiden hallinta liittyvät oleellisesti keskusteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kenen muun mielestä sitten?

Ok eli mielestäni se joka on voittanut jonkun kilpailun on paras, koska hän on voittanut kilpailun. Mielestäni paras on myös sellainen joka on jossain listalla määritelty parhaaksi vaikkapa ammattisoittajien itsensä keskuudestaan valitsemina. He varmadti tunnistavat eri osa-alueet toisetensa soitosta, esim improvisaation.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta? En ole mistään omista mielipiteistäni puhunut vaan keskustelun aiheenahan on kuka on määritelty parhaaksi. Luin tosiaan, ettei Keith Moon käyttänyt hihatia, kiska hän ei halunnut. En löytänyt sellaista tietoa, ettei hän osannut käyttää sitä.

Mutta Moon on siis mielestäsi paras kaikilla soiton osa-alueilla, vaikka näyttöjä esimerkiksi juuri hihat-soiton osaamisesta ei ole yhtään? Eikä näyttöjä ole monien eri musiikkityylien osaamisestakaan. Paras rockrumpali ei välttämättä ole paras jazzrumpali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok eli mielestäni se joka on voittanut jonkun kilpailun on paras, koska hän on voittanut kilpailun. Mielestäni paras on myös sellainen joka on jossain listalla määritelty parhaaksi vaikkapa ammattisoittajien itsensä keskuudestaan valitsemina. He varmadti tunnistavat eri osa-alueet toisetensa soitosta, esim improvisaation.

Ja kuka on siis voittanut jonkun kilpailun ja on sen pohjalta paras kaikilla soiton osa-alueille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"He varmadti tunnistavat eri osa-alueet toisetensa soitosta, esim improvisaation."

Osaatko esitellä mielestäsi hienoa improvisaatiota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka on siis voittanut jonkun kilpailun ja on sen pohjalta paras kaikilla soiton osa-alueille?

Kyllä eli kerron tämän nyt sinulle jälleen kerran eli kokonaisuus on osiensa summa ja rolling stones lehden listalla John Bonhan oli voittaja ja Keith Moon toisena. Keith Moon ei käyttänyt hihatia mutta varmasti hänen improvisaatiokykynsä oli niin valtavan hyvä, että pärjäsi siksi hyvin. Se palsta on englanninkielinen, niin sellainen joka einosaa englantia, ei ymmärrä lukemaansa, vaikka osaakin lukea tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Moon on siis mielestäsi paras kaikilla soiton osa-alueilla, vaikka näyttöjä esimerkiksi juuri hihat-soiton osaamisesta ei ole yhtään? Eikä näyttöjä ole monien eri musiikkityylien osaamisestakaan. Paras rockrumpali ei välttämättä ole paras jazzrumpali.

Ei minun mielestäni Keith Moon ole paras. Miksi kysyt minun mielipidettäni? Taisin jopa jo sanoakin sen aikaisemmin, kuka minun mielestäni paras. Teepä vaikka oma avaus ja kysy siinä kenestä rumpalista ihniset tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä eli kerron tämän nyt sinulle jälleen kerran eli kokonaisuus on osiensa summa ja rolling stones lehden listalla John Bonhan oli voittaja ja Keith Moon toisena. Keith Moon ei käyttänyt hihatia mutta varmasti hänen improvisaatiokykynsä oli niin valtavan hyvä, että pärjäsi siksi hyvin. Se palsta on englanninkielinen, niin sellainen joka einosaa englantia, ei ymmärrä lukemaansa, vaikka osaakin lukea tekstiä.

" Se palsta on englanninkielinen"

Laitatko linkin "palstalle"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun mielestäni Keith Moon ole paras. Miksi kysyt minun mielipidettäni? Taisin jopa jo sanoakin sen aikaisemmin, kuka minun mielestäni paras. Teepä vaikka oma avaus ja kysy siinä kenestä rumpalista ihniset tykkää.

Kuka mielestäsi siis on paras rumpali kaikilla soiton mitattavilla osa-alueilla? Onko sinulla itselläsi laajakin kokemus soittoasioista, että ymmärrät niistä jotain, vai vedätkö vaan amatööripohjalta jotain juttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"John Bonhan oli voittaja ja Keith Moon toisena. "

Ja väität siis, että he ovat parhaita kaikissa mitattavissa olevissa soiton osa-alueissa, vaiko "parhaita" vain oman aikansa rockrumpaleina? Bonhan ei osannut soittaa tuplabassoja, eikä Moon hihatia. Eivätkö ne mielestäsi ole soiton osa-alueita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Se palsta on englanninkielinen"

Laitatko linkin "palstalle"?

En jaksa laittaa. Velvollisuuteni ei ole auttaa uusavuttomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja väität siis, että he ovat parhaita kaikissa mitattavissa olevissa soiton osa-alueissa, vaiko "parhaita" vain oman aikansa rockrumpaleina? Bonhan ei osannut soittaa tuplabassoja, eikä Moon hihatia. Eivätkö ne mielestäsi ole soiton osa-alueita?

Ovat mielestäni osa-alueita , mutta kuten sanoin kokonaisuus merkitsee. Sitä paitsi kyllä keith Moon osasi soittaa hihateja. Hän ei vain halunnut soittaa. Se on eri asia kuin osata soittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, kyllä väitän, koska heidät ovat ammattilaiset valinneet parhaiksi. Tykkään itae kuitenkin eniten gene Krupasta, mutta hän ei näytä olevan parhaiden joukossa mutta tässähän ei ole kyse mielipiteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"He varmadti tunnistavat eri osa-alueet toisetensa soitosta, esim improvisaation."

Osaatko esitellä mielestäsi hienoa improvisaatiota?

Osaan esitellä. Tykkään Gene Krupan soitosta. Luule n vaan, ettet osaa tunnistaa hänenkään soitostaan improvisaatiota. Oletko koskaan edes kokeillut soittaa mitään soitinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti kaikilla osa-alueilla, mutta kokonaisuushan varmasti ratkaisee, minkä vuoksi hänet usein noteerataan näillä ammattilaisten tekemillä listoilla. Sinäkin voit jopa itse tutustua niihin listoihin, mutta kannattaa laittaa haut englanniksi. Kysy joltain kaveriltasi apua englanninkielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka mielestäsi siis on paras rumpali kaikilla soiton mitattavilla osa-alueilla? Onko sinulla itselläsi laajakin kokemus soittoasioista, että ymmärrät niistä jotain, vai vedätkö vaan amatööripohjalta jotain juttua?

Kannattaa katsoa keskustelun avauksen tekijån kysymys. Hän kysyy, että kuka on paras ja puhuu kilpailuista ja ammattilaisten tekemistä rankingeista. Sitten paikalle tulee joku kaltaisesi jankuttaja joka sanoo, ettei osaa tunnistaa edes improvisointia ja alat kyselemään ihan aiheen vierestäkin. Haloo??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti kaikilla osa-alueilla, mutta kokonaisuushan varmasti ratkaisee, minkä vuoksi hänet usein noteerataan näillä ammattilaisten tekemillä listoilla. Sinäkin voit jopa itse tutustua niihin listoihin, mutta kannattaa laittaa haut englanniksi. Kysy joltain kaveriltasi apua englanninkielessä?

Listoja riittää:)) Kyse on kuitenkin vain ja ainoastaan ihmisten mielipiteistä.
        Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

https://www.moderndrummer.com/article/2021-readers-poll-results/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''Parhaus ei ole mielipideasia.''

Se on juuri sitä, vain ja ainoastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaus ei ole mielipideasia. Jos joku on valittu parhaaksi, niin hänet on valittu parhaaksi. Valintaan voi sisältyä mielipide, mutta siinä pyritään mahdollisimman paljon objektiivisuuteen eli faktat yleensä perusteina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaus ei ole mielipideasia. Jos joku on valittu parhaaksi, niin hänet on valittu parhaaksi. Valintaan voi sisältyä mielipide, mutta siinä pyritään mahdollisimman paljon objektiivisuuteen eli faktat yleensä perusteina.

''Jos joku on valittu parhaaksi,...''

Niin, se on joidenkin ihmisten mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa katsoa keskustelun avauksen tekijån kysymys. Hän kysyy, että kuka on paras ja puhuu kilpailuista ja ammattilaisten tekemistä rankingeista. Sitten paikalle tulee joku kaltaisesi jankuttaja joka sanoo, ettei osaa tunnistaa edes improvisointia ja alat kyselemään ihan aiheen vierestäkin. Haloo??

Kannattaisi tosiaan lukea aloitus oikein huolella. Ei puhu sanaakaan ''kilpailuista ja ammattilaisten tekemistä rankingeista.''

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''...objektiivisuuteen eli faktat yleensä perusteina.''

Jos et ymmärrä sivistyssanoja, älä käytä niitä:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''...objektiivisuuteen eli faktat yleensä perusteina.''

Jos et ymmärrä sivistyssanoja, älä käytä niitä:))

Onneksi ymmärrän sivistyssanoja paremmin kuin sinä ymmärrät improvisaatiosta ::))

"Objektiivisuus tarkoittaa asenteesta riippumatonta, puolueetonta, tasapuolista, yleispätevää näkemystä. Objektiivisuus on eräs tieteen tunnusmerkki"

Tiede ei ole perustu mielipiteisiin, vaan objektiivisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ymmärrän sivistyssanoja paremmin kuin sinä ymmärrät improvisaatiosta ::))

"Objektiivisuus tarkoittaa asenteesta riippumatonta, puolueetonta, tasapuolista, yleispätevää näkemystä. Objektiivisuus on eräs tieteen tunnusmerkki"

Tiede ei ole perustu mielipiteisiin, vaan objektiivisuuteen.

Huikeaa:))))))))))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''... ja rolling stones lehden listalla...''

Lehden nimi on Rolling Stone. Perustettiin alkujaan musiikki lehdeksi, nykyisin kirjoittaa hieman musiikistakin:)

Lehden listalla...siis lukijoiden mielipiteitä kysytty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa laittaa. Velvollisuuteni ei ole auttaa uusavuttomia.

Normaali nettitrollin kommentti:)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehden nimi on Rolling Stone. Perustettiin alkujaan musiikki lehdeksi, nykyisin kirjoittaa hieman musiikistakin:)

Siellä ei ole ketään Sera69 valittu Rolling Stonen tms listallakaan, koska ne perustuu todellisiin näyttöihin.. Sera69 on kaikista huonoin. Seran näytöthän on ne ranskalaiswt viivat, jouta hän osaa vetää paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali nettitrollin kommentti:)))

Älä ruoki trollia, vaan hae ihan itse tietoa. Kannattaa myös opetella englantia;;)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Eli haettu objektiivisuutta. Usean lukijan mielipide antaa abjektiivisemman kuvan kuin yhden henkilön ranskalaiset viivat. Ei näillä listoilla sinun nimeäsi näy, vaikka kuinka jankutat. Opettele ensin tunnistamaan esim improvisointi listojen parhaiden soitosta? Kannattaa luottaa objektiivisuuteen kuin subjektiivisuuteenja jos et tiedä näiden sisvityssanojen eroa, niin kysy vaikka vanhemmiltasi, mitä ne tarkoittaa ::)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Eli haettu objektiivisuutta. Usean lukijan mielipide antaa abjektiivisemman kuvan kuin yhden henkilön ranskalaiset viivat. Ei näillä listoilla sinun nimeäsi näy, vaikka kuinka jankutat. Opettele ensin tunnistamaan esim improvisointi listojen parhaiden soitosta? Kannattaa luottaa objektiivisuuteen kuin subjektiivisuuteenja jos et tiedä näiden sisvityssanojen eroa, niin kysy vaikka vanhemmiltasi, mitä ne tarkoittaa ::)

Trollin käämit käryää:))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi tosiaan lukea aloitus oikein huolella. Ei puhu sanaakaan ''kilpailuista ja ammattilaisten tekemistä rankingeista.''

Kannattaa todiaan katsoa, kun minä olen avauksen tekijä ja puhun listoista eli tarkoitan sillä kilpailuja ja ammattilaisten tai soittajien tekemiä äänestyksiä eli haluan objektiivisuutern perustuvan näkemyksen. Sinun ei tarvitse siis enää jankuttaa, kiitos! Tee vaikka oma avaus omasta aiheestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa todiaan katsoa, kun minä olen avauksen tekijä ja puhun listoista eli tarkoitan sillä kilpailuja ja ammattilaisten tai soittajien tekemiä äänestyksiä eli haluan objektiivisuutern perustuvan näkemyksen. Sinun ei tarvitse siis enää jankuttaa, kiitos! Tee vaikka oma avaus omasta aiheestasi?

''...kilpailuja ja ammattilaisten tai soittajien tekemiä äänestyksiä...''

Missä nämä on luettavissa ?? Ja, ei mielellään trollipeikon vakiovastausta..''...etsi itse..''

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopas jotakin:))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaus motorisissa yksityiskohdissa ei ole mielipideasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sr on juurikin sinun oma mielipideasiasi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa eli objektiivisuushan ratkaisee ja siksipä et ole millään maailman parhaiden rumpalien listallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmastikaan itse osaa esitellä mitään soittovideota, jossa olisi hyvää improvisointia jos et kerran edes osaa tunnistaakaan improvisointia? Kuulostaa että amatööritasolla soittojuttusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli on mielipide-eroja siitä kuka on vaikkapa improvisaatiossa paras?

Eri kisojahan aina on eli esim motoriikkaa painotetaan jossain kisassa ja improvisaatiota toisessa rankingissä. Eipä vaan näy ketään suomalaisia millään parhaiden sijoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri kisojahan aina on eli esim motoriikkaa painotetaan jossain kisassa ja improvisaatiota toisessa rankingissä. Eipä vaan näy ketään suomalaisia millään parhaiden sijoilla.

"motoriikkaa painotetaan"

Eli mitä tarkoitat motoriikalla? Yksityiskohtia siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.rollingstone.com/music/music-lists/100-greatest-drummers-of-all-time-77933/

Osaatko lukea itse??

Mielipiteitään esittelevät: Christopher R. Weingarten, Jon Dolan, Matt Diehl, Ken Micallef, David Ma, Gareth Dylan Smith, Oliver Wang, Jason Heller, Jordan Runtagh, Hank Shteamer, Steve Smith, Brittany Spanos, Kory Grow, Rob Kemp, Keith Harris, Richard Gehr, Jon Wiederhorn, Maura Johnston, Andy Greene

Yllämainitut henkilöt ovat Rolling Stone lehden toimittajia,eivät rumpaleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun pidä tunnistaa improvisaatiota. Ei kaikkien tarvitse olla musikaalisia tai taiteellisia. Toivottavasti pärjäät jollain muulla elämän alalla. Musiikki ja taide yleensäkin ei selvästikään ole sun juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moderni rumpusetti syntyi vasta 1900-luvun alkupuolella.

Joo ja sitä ennen on ollut rumpujensoittajia ja lahjakkaita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"john Bonham todetaan parhaaksi. "

Ei ainakaan ole paras mitä tulee tuplabassojen soittamiseen, eli siinä soiton osa-alueessa ei ole lähellekään paras.

"Tuplabassojen soitto" ei ole mikään rumpujensoiton osa-alue. Kun puhutaan runpujensoiton osa-alueista, niin se on osa rumpujensoiton motoriikka. Taidat olla aika pihalla? Luuletko, että jossain joku kilpailu, että miten osaa soittaa tuplabasareilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Tässä keskustelussahan haetaan parasta rumpalia, joten soiton eri osa-alueet ja niiden hallinta liittyvät oleellisesti keskusteluun.

Tässä keskustelussa on aiheena, että onko olemassa jo määriteltynä paras rumpali eikä pyritä itse määrittämään parasta rumpalia. Näissä asioissa on eroa, joka sinun varmasti vaikea käsittää. Koeta vielä lukea avaus uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitekniikka kattaa yleisen asennon, nopeuden ja käden valinnan. Yleensä oikeaa kättä suositaan, mutta varmaan vasenkätisten keskuudessa enemmistö käyttää vasenta kättä. Ei ole olemassa mitään oikeaa käsitekniikkaa, sillä jotkut saavat nautinnon nopeasta vatkaamisesta ja toiset hitaammasta. Imukykyistä käsipaperia kannattaa olla mukana suorituksen aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun pidä tunnistaa improvisaatiota. Ei kaikkien tarvitse olla musikaalisia tai taiteellisia. Toivottavasti pärjäät jollain muulla elämän alalla. Musiikki ja taide yleensäkin ei selvästikään ole sun juttu.

"Ei sinun pidä tunnistaa improvisaatiota. "

Jos olet tunnistanut jossain improvisaatiota joka on mielestäsi hyvää, niin laitatko soittoa esille että muutkin näkevät minkälaista hyvä improvisaatio on? Jos et osaa esitellä hyvää improvisaatiota, esittele sitten vaikka huonoa. Pääasia, että esittelet vähitellen jo jotain konkreettista pelkän maneerisen ja mielisairaan jankutuksensi sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitekniikka kattaa yleisen asennon, nopeuden ja käden valinnan. Yleensä oikeaa kättä suositaan, mutta varmaan vasenkätisten keskuudessa enemmistö käyttää vasenta kättä. Ei ole olemassa mitään oikeaa käsitekniikkaa, sillä jotkut saavat nautinnon nopeasta vatkaamisesta ja toiset hitaammasta. Imukykyistä käsipaperia kannattaa olla mukana suorituksen aikana.

" Ei ole olemassa mitään oikeaa käsitekniikkaa"

Jos ei ole olemassa oikeaa käsitekniikkaa, miten asiaa siis voidaan käsitekniikkakilpailussa arvioida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että olet kova runkkari ja tiedät paljon käsitekniikoistasi. Eihän tuollainen toljake naista saa kuin rahalla, ja rahat sinulla taas menevät viinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuplabassojen soitto" ei ole mikään rumpujensoiton osa-alue. Kun puhutaan runpujensoiton osa-alueista, niin se on osa rumpujensoiton motoriikka. Taidat olla aika pihalla? Luuletko, että jossain joku kilpailu, että miten osaa soittaa tuplabasareilla

""Tuplabassojen soitto" ei ole mikään rumpujensoiton osa-alue."

Tottakai se on eräs soiton osa-alue ja rummunsoiton motoriikkaan liittyvä asia. Samalla tavalla kuin rudimentit ja paradiddletkin. Jotkut osaavat soittaa tuplabassoja, toiset taas eivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun puhutaan runpujensoiton osa-alueista, niin se on osa rumpujensoiton motoriikka."

Tuplabassojen soitto on motorisesti hyvin haastavaa. Yritähän joskus itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Luuletko, että jossain joku kilpailu, että miten osaa soittaa tuplabasareilla"

Onko sitten ollut jossain kilpailu, miten joku osaa soittaa yhdellä bassolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteitään esittelevät: Christopher R. Weingarten, Jon Dolan, Matt Diehl, Ken Micallef, David Ma, Gareth Dylan Smith, Oliver Wang, Jason Heller, Jordan Runtagh, Hank Shteamer, Steve Smith, Brittany Spanos, Kory Grow, Rob Kemp, Keith Harris, Richard Gehr, Jon Wiederhorn, Maura Johnston, Andy Greene

Yllämainitut henkilöt ovat Rolling Stone lehden toimittajia,eivät rumpaleita.

Monet heistä rumpaleita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet heistä rumpaleita

Mutta sinä et ole, etkä ymmärrä mitään asiasta.

• Anonyymi

Reino Laine Best

• Anonyymi
      • Anonyymi

On yksi parhaista. Näyttä pärjänneen äänestyksissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yksi parhaista. Näyttä pärjänneen äänestyksissä.

Ei ole kuitenkaan paras kaikilla osa-alueilla. Sinähän vaadi aiemmin, että pitää olla paras kaikilla mitattavissa olevilla soiton osa-alueilla että on paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuitenkaan paras kaikilla osa-alueilla. Sinähän vaadi aiemmin, että pitää olla paras kaikilla mitattavissa olevilla soiton osa-alueilla että on paras.

Minä ainakin olen sanonut, että kokonaisuus ratkaisee. En löydä keskustelusta, että joku olisi sanonut, että pitää olla kaikilla osa-alueilla hyvä ( saattaa olla, että joku sanonut?) Itse olen sanonut, että objekstiivisuus ja kokonaisuus ratkaisee. Siksi luotan näihin ammattilaisten laatimiin listoihin, joihin olen tänään tutustunut. Siellä on yleensä samat nimet 10 parhaan joukossa eli aika hyvän kuvan olen nyt saanut maailman parhaiksi noteeratuista rumpaleista. Niillä listoilla ei näy ketään Sera69-nimistä, joka täällä trollailee ja sitten patissa viestissään tunnustaa ettei osaa edes tunnistaa improvisointia ja joka puhuu jostain20 vuoden ahdiatuksestaan. Tuskin musiikki ja taide yleensä mitään hänessä menettää sitten kun hänestä joskus aika jättää :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin olen sanonut, että kokonaisuus ratkaisee. En löydä keskustelusta, että joku olisi sanonut, että pitää olla kaikilla osa-alueilla hyvä ( saattaa olla, että joku sanonut?) Itse olen sanonut, että objekstiivisuus ja kokonaisuus ratkaisee. Siksi luotan näihin ammattilaisten laatimiin listoihin, joihin olen tänään tutustunut. Siellä on yleensä samat nimet 10 parhaan joukossa eli aika hyvän kuvan olen nyt saanut maailman parhaiksi noteeratuista rumpaleista. Niillä listoilla ei näy ketään Sera69-nimistä, joka täällä trollailee ja sitten patissa viestissään tunnustaa ettei osaa edes tunnistaa improvisointia ja joka puhuu jostain20 vuoden ahdiatuksestaan. Tuskin musiikki ja taide yleensä mitään hänessä menettää sitten kun hänestä joskus aika jättää :))

Kuka siis on mielestäsi paras improvisaatiossa tällä hetkellä ja millä näytöillä?

Et ole tainnut edes yötäsi nukkua kun on taas ollut hullulla vain rummunsoitot mielessä. Eipä ole ensimmäinen kerta sinun "urallasi".

Jos olet itse tunnistanut jossain improvisaatiota, niin laitahan soittoa vähitellen esille. Kymmenessä vuodessa et ole kyennyt esittelemään vielä yhtäkään soittoa vaikka suu käy ja kädet kovin heiluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En löydä keskustelusta, että joku olisi sanonut, että pitää olla kaikilla osa-alueilla hyvä "

Miten joku voi mielestäsi olla paras jos ei ole paras kaikilla mitattavissa olevilla soiton osa-alueilla? Sera on esimerkiksi soittajana ensimmäinen motorisesti lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa, eli siinä asiassa hän on tällä hetkellä "paras". Myös Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja ympäri maailman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En löydä keskustelusta, että joku olisi sanonut, että pitää olla kaikilla osa-alueilla hyvä "

Miten joku voi mielestäsi olla paras jos ei ole paras kaikilla mitattavissa olevilla soiton osa-alueilla? Sera on esimerkiksi soittajana ensimmäinen motorisesti lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa, eli siinä asiassa hän on tällä hetkellä "paras". Myös Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja ympäri maailman.

Tarkoitatko sera69-nimistä? Ei hänen tekniikkansa kovin taitavaa ole. Jos hön olisi edes hyvä, niin jollain listoilla olisi tai noteerattu. Eipä vaan näy sinua millään listalla. Harjoittele lisää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sera69-nimistä? Ei hänen tekniikkansa kovin taitavaa ole. Jos hön olisi edes hyvä, niin jollain listoilla olisi tai noteerattu. Eipä vaan näy sinua millään listalla. Harjoittele lisää!

"Ei hänen tekniikkansa kovin taitavaa ole."

Näyttää tekevän motorisesti soitossaan asioita, joihin ei vielä kukaan toinen ole maailmassa kyennyt. Soittaa myös maailman ainoaa molemminpuolista rumpusettiäkin. Hienoa, että sellainen on suomalaisella soittajalla. Motorisesti on hyvin haastava. Oletko koskaan kokeillut itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"niin jollain listoilla olisi tai noteerattu"

Kuka on listoilla noteerattu parhaana improvisaatiossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tunnistanut jossain improvisaatiota joka on mielestäsi hyvää, niin laitatko soittoa esille että muutkin näkevät minkälaista hyvä improvisaatio on? Jos et osaa esitellä hyvää improvisaatiota, esittele sitten vaikka huonoa. Pääasia, että esittelet vähitellen jo jotain konkreettista pelkän maneerisen ja mielisairaan jankutuksensi sijaan.

• Anonyymi

Kyllä se on Matti oilingboilin joka pistää menemään eikä vain meinaa.

• Anonyymi

Mun mielestä yksi Joonas Mäkilähde on huonoin. Aivan äärettömän heikkotasoinen soittaja hän on.

• Anonyymi

Sera69 on siis joku Joonas. Hän on kyllä varmasti kaikista huonoin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sera69 on siis joku Joonas. Hän on kyllä varmasti kaikista huonoin!

Ei näy millään listalla ketään Seraa. Youtubella hänellä näyttää olevan jotain soittoa mutta toinen toistaan heikompaa esityksiähän ne on. Hänen kanavan tilaajien määrä suhteessa kanavan ikään kertoo myös, ettei kyseessä mikään kovin korkealle arvostettu rumpali. Heikkolahjaisuus suorastaan hyökkää jo ensimmäiseltä iskulta. Hän jos kukaam ei ymmäträ improvisoinnista juurikaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Eli koko "keskustelun" tarkoitus aloittajalle oli vaan päästä taas haukkumaan Seran soittoa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei voi olla maailman paras, voi yrittää olla maailman huonoin, saavutus sekin.

https://www.rollingstone.com/music/music-lists/100-greatest-drummers-of-all-time-77933/

Varmaan kattavin lista mikä vastaan on tullut, vaikka paremmuus järjestykseen laittaminen on aina vähän niin, ja näin..

On sekin saavutus. Eipä näy tosiaan ketään Joonas Mäkilähdettä tuolla listalla. Olet varmasti oikeassa, etthännänhuipulle sijoittuisi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.drummerworld.com/forums/index.php?threads/some-improvisation.179924/

Näyttää Sera olevan melkoinen improvisaatiovirtuoosi.

Miksi tuot keskusteluun jonkun heikkolahjaisen ja kaikkien rankingien ulkopuolella olevan soittajan videon. Omaa soittoasiko esuttelet? Yritätkö jotenkin trollailla vai jokin huumorijuttuko tuo paukutuksesi on? Eihän kukaan edes ole tilannut kanavaasi ja siellähän on satoja videoita, jotka toinen toistaan kamalampaa soittoa::)))

Tee vaikka sellainen avaus jossa aiheena huono soittotaito ja laita sinne näitä Youtube kanavasi videoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuot keskusteluun jonkun heikkolahjaisen ja kaikkien rankingien ulkopuolella olevan soittajan videon. Omaa soittoasiko esuttelet? Yritätkö jotenkin trollailla vai jokin huumorijuttuko tuo paukutuksesi on? Eihän kukaan edes ole tilannut kanavaasi ja siellähän on satoja videoita, jotka toinen toistaan kamalampaa soittoa::)))

Tee vaikka sellainen avaus jossa aiheena huono soittotaito ja laita sinne näitä Youtube kanavasi videoita?

Laitatko esille omasta mielestäsi parasta improvisaatiota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Excellent drumming, the best of the World! I have heard that in Finland and in the globe, Sera is generally considered as the best improvisation drummer of the World. He has renewed the whole concept of drumming and nowadays he is considered as the Jackson Pollock of drumming by many professional players. His ultimate technical skills are way beyond better than any known player. He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it. I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Excellent drumming, the best of the World! I have heard that in Finland and in the globe, Sera is generally considered as the best improvisation drummer of the World. He has renewed the whole concept of drumming and nowadays he is considered as the Jackson Pollock of drumming by many professional players. His ultimate technical skills are way beyond better than any known player. He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it. I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all!"

Eikös tämä Sera ole se sama kaveri joka väittää kasvattavansa jotain sarvea otsaansa? Selkeästi siis osastollehan tuollainen kuuluisi ja tuokin "mielipide"on niitä hänen itsensä kirjoittamia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä vaan näy ketään Seraa millään listalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä Sera ole se sama kaveri joka väittää kasvattavansa jotain sarvea otsaansa? Selkeästi siis osastollehan tuollainen kuuluisi ja tuokin "mielipide"on niitä hänen itsensä kirjoittamia?

"mielipide"on niitä hänen itsensä kirjoittamia?

Ihan faktaa on joka sana, eikä näytä Sera tekstiä kirjoittaneen.

Eikä maailman suurimmalla rumpuforumilla ole kenelläkään ollut ns. "nokan koputtamista" asian suhteen vaikka viestin on lukenut jo yli 2000 Drummerworld-palstalaista. Jos olet eri mieltä asioista tai tiedät ne paremmin kuin ammattilaiset, niin mene kyseiselle palstalla kirjoittelemaan. Jos sinulla siis kantti kestää asiakeskusteluun ammattipalstalla.

Motorisesti Sera on ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä vaan näy ketään Seraa millään listalla.

Näkyykö joku suomalainen "listoilla"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"mielipide"on niitä hänen itsensä kirjoittamia?

Ihan faktaa on joka sana, eikä näytä Sera tekstiä kirjoittaneen.

Eikä maailman suurimmalla rumpuforumilla ole kenelläkään ollut ns. "nokan koputtamista" asian suhteen vaikka viestin on lukenut jo yli 2000 Drummerworld-palstalaista. Jos olet eri mieltä asioista tai tiedät ne paremmin kuin ammattilaiset, niin mene kyseiselle palstalla kirjoittelemaan. Jos sinulla siis kantti kestää asiakeskusteluun ammattipalstalla.

Motorisesti Sera on ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa.

Kundilla on kolme videota saitilla, kolme jäsentä kommentoinnut. Pakko olla kova.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kundilla on kolme videota saitilla, kolme jäsentä kommentoinnut. Pakko olla kova.

Mitähän kommentoitavaa asiassa mielestäsi enää on kun siellä on jo olennaiset sanottu suoraan ja selvästi yli 2000 soittajalle? Kuinka monta improvisaatiota pitäisi mielestäsi esittää yhdellä palstalla?

Sera on siis motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historian aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän voit mennä Drummerworld-palstalle kysymään ketä pidetään parhaana improvisaatiossa tällä hetkellä. Voit kysyä vaikka tuossa samassa ketjussa asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän voit mennä Drummerworld-palstalle kysymään ketä pidetään parhaana improvisaatiossa tällä hetkellä. Voit kysyä vaikka tuossa samassa ketjussa asiaa.

Jos kiinostaisi, ehkä kysyisin. Miksi et itse kysy, eikö lontoon murre suju ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kysyisin itsestäänselvyydestä jonka videot todistavat jokaiselle, joka ymmärtää jotain soittamisesta, motoriikasta ja improvisaatiosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aihe kiinnostaa sinua siis vain anonyyminä Suomi24-palstalla, mutta ei ammattipalstalla. jossa Seran improvisaatiota on kehuttu?

Eikö kantti vaan kestä ammattipalstalla tapahtuvaan asiakeskusteluun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Drummerworld sivustolla on ''search'' toiminto.
        Haku ''best improvisation drummer'' antoi 56 osumaa. Joku sakemanni kehuu Seraa, ei kukaan muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haku ''best improvisation drummer'' antoi 56 osumaa. Joku sakemanni kehuu Seraa, ei kukaan muu.

Ja saksalaisen muusikon kehut eivät sinulle kelpaa? Vaikka et siis itse yhtään mitään ymmärrä koko asiasta.

Entä minkälaisia improvisaatioita muut ovat maailman suurimmalla rumpuforumilla esitelleet? Osaatko esitellä? Käytä vaikka haku-toimintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen avauksen tekijä ja siis kysyin jo täällä ja sain vastauksen kysymykseeni. Opin myös, että joku Sera 69 luulee osaavansa soittaa, vaikkei hän edes tunnista improvisaatiota. Miksi lähtisin jonnekin muualle samaa asiaa kysymään? Kiits vastauksistanne. Laitoin toisenkin avauksen, jossa voitaisiin keskustella mielipiteiden ja parhaana olemisen suhteesta.

Moikka vaan kaikille ja kiitos vielä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kysyisin itsestäänselvyydestä jonka videot todistavat jokaiselle, joka ymmärtää jotain soittamisesta, motoriikasta ja improvisaatiosta?

Kyllähän ne videosi tosiaan todistavat improvisaation puutteesta ja vielä kun sanot, ettet edes pysty tunnistamaankaan inproilua, niin on se vähän niinkuin case is closed.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ne videosi tosiaan todistavat improvisaation puutteesta ja vielä kun sanot, ettet edes pysty tunnistamaankaan inproilua, niin on se vähän niinkuin case is closed.

Kannattaa mennä ammattipalstallekin kommentoimaan asiaa jos olet noin varma asiastasi, ja rohkeutesi riittää muuhunkin kuin vain tuohon maneeriseen ja rohkean anonyymiin jankutukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitatko vielä esille omasta mielestäsi parasta improvisaatiota, että muut voivat oppia avullasi edes joskus jotain elämäsi aikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen avauksen tekijä ja siis kysyin jo täällä ja sain vastauksen kysymykseeni. Opin myös, että joku Sera 69 luulee osaavansa soittaa, vaikkei hän edes tunnista improvisaatiota. Miksi lähtisin jonnekin muualle samaa asiaa kysymään? Kiits vastauksistanne. Laitoin toisenkin avauksen, jossa voitaisiin keskustella mielipiteiden ja parhaana olemisen suhteesta.

Olet kyllä tyhmimpiä netissä koskaan tapaamiani sekopäitä. Ei sentään. Et ole tyhmimpiä, olet tyhmin. Ja myös pakko-oireisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Haku ''best improvisation drummer'' antoi 56 osumaa."

Ja haun mukaan paras improvisaatiossa oli siis kuka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saksalaisen muusikon kehut eivät sinulle kelpaa? Vaikka et siis itse yhtään mitään ymmärrä koko asiasta.

Entä minkälaisia improvisaatioita muut ovat maailman suurimmalla rumpuforumilla esitelleet? Osaatko esitellä? Käytä vaikka haku-toimintoa.

Mistä tiedät sakun olevan muusikko??

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä tyhmimpiä netissä koskaan tapaamiani sekopäitä. Ei sentään. Et ole tyhmimpiä, olet tyhmin. Ja myös pakko-oireisin.

Voi juku kun osaat kirjoittaa ilkeesti...kylläpä ottaa syämmestä ihan itsekö keksit vai otitko juttuja omasta epikriisistäsi?

:)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitatko vielä esille omasta mielestäsi parasta improvisaatiota, että muut voivat oppia avullasi edes joskus jotain elämäsi aikana?

Miksi? Eihän se ole edes keskustelun aihe ja sanoit, ettet edes osaa tunnistaa improvisaatiota. Ehkä voisit tehdä jonkun oman avauksen aiheestasi? Kyllä joku auttaa sinua ja hyvä kun pyydät apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Eihän se ole edes keskustelun aihe ja sanoit, ettet edes osaa tunnistaa improvisaatiota. Ehkä voisit tehdä jonkun oman avauksen aiheestasi? Kyllä joku auttaa sinua ja hyvä kun pyydät apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hyvä kun pyydät apua."

Sinunkin kannattaa pyytää apua, koska olet hyvin häiriintynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja on Sera kyllä saanut maailman suurimmalla rumpuforumilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hyvä kun pyydät apua."

Sinunkin kannattaa pyytää apua, koska olet hyvin häiriintynyt.

Hyvä, kun haet apua. Narsismi on vakava juttu. Toivotaan, että terapia auttaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoista soopaa :) ihan itsekö kehusi kirjoittelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun teit tuon haun maailman suurimmalla rumpupalstalla, niin paras improvisaatiossa oli siis kuka?

Ja voit vapaasti esitellä omasta mielestäsi hienoa improvisaatiota koska tahansa, jos et Seran soitosta pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Seralla sellaiseen tarvetta, ja mitä jännää siinä edes olisi?

Ihan kaikki piti paikkansa mitä siellä luki, eikä yli 2000 lukijalla ole ollut mitään valittamista tähän mennessä asiasta. Kaikki kun oli pelkkää faktaa.

Myös saksalainen muusikko kehui Seran improvisaatiota (ja esitteli omaa improvisaatiosoittoaan) kuten kerroit itsekin aiemmin. Myös Youtubessa Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja ympäri maailman.

Voit koska tahansa mennä itsekin kysymään asioista maailman suurimmalle rumpupalstalle jos et niistä mitään itse ymmärrä, mutta en usko että sinusta koskaan on siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän nyt vielä kysymään asioista ammattilaisiltakin. Näyttää siltä, että et itse kauheasti asioista mitään ymmärrä mutta silti pitää vaan jankuttaa samaa uudelleen ja uudelleen.

https://muusikoiden.net/keskustelu/conferences.php

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän nyt vielä kysymään asioista ammattilaisiltakin. Näyttää siltä, että et itse kauheasti asioista mitään ymmärrä mutta silti pitää vaan jankuttaa samaa uudelleen ja uudelleen.

Mitä kysymään? Kerroit jo täällä, ettet ymmärrä mitä improvisaatio on ja sitten löytyy täältä Suomi24:kin joitain keskusteluita, joissa kerrot kasvattavasi sarvia päähäsi. Olet siis ns. pöpipää. Miten nuo juttusi liittyy todellisuuteen ja avauksen aiheeseen. Nosta lääkeannosta ja hanki elämä. Tee sitten vaikka oma avaus itsestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Seralla sellaiseen tarvetta, ja mitä jännää siinä edes olisi?

Ihan kaikki piti paikkansa mitä siellä luki, eikä yli 2000 lukijalla ole ollut mitään valittamista tähän mennessä asiasta. Kaikki kun oli pelkkää faktaa.

Myös saksalainen muusikko kehui Seran improvisaatiota (ja esitteli omaa improvisaatiosoittoaan) kuten kerroit itsekin aiemmin. Myös Youtubessa Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja ympäri maailman.

Voit koska tahansa mennä itsekin kysymään asioista maailman suurimmalle rumpupalstalle jos et niistä mitään itse ymmärrä, mutta en usko että sinusta koskaan on siihen.

Mitä kysymään? Voihan jo nyt sanoa, että olet joku narsisti, jolla asiat ei nyt ihan ok. Kiristääkö vanne päätäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun teit tuon haun maailman suurimmalla rumpupalstalla, niin paras improvisaatiossa oli siis kuka?

Ja voit vapaasti esitellä omasta mielestäsi hienoa improvisaatiota koska tahansa, jos et Seran soitosta pidä.

Kamalaa on soittosi. Miksi sinulle pitäisi esitellä improvisaatiota jos et edes osaa tunnistaa sellaista ja miten koko asia liittyy tähän keskusteluun? Tekisitkö oman avauksen, jossa kerrot vaikka että mikset kösitä, mitä improvisointi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kysymään? Kerroit jo täällä, ettet ymmärrä mitä improvisaatio on ja sitten löytyy täältä Suomi24:kin joitain keskusteluita, joissa kerrot kasvattavasi sarvia päähäsi. Olet siis ns. pöpipää. Miten nuo juttusi liittyy todellisuuteen ja avauksen aiheeseen. Nosta lääkeannosta ja hanki elämä. Tee sitten vaikka oma avaus itsestäsi?

Hienoja kehuja on Sera kyllä saanut improvisaatiostaan maailman suurimmalla rumpuforumilla. Myös Youtubessa on soitto saanut paljon kehuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamalaa on soittosi. Miksi sinulle pitäisi esitellä improvisaatiota jos et edes osaa tunnistaa sellaista ja miten koko asia liittyy tähän keskusteluun? Tekisitkö oman avauksen, jossa kerrot vaikka että mikset kösitä, mitä improvisointi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, kun haet apua. Narsismi on vakava juttu. Toivotaan, että terapia auttaa sinua.

Näyttää narsismi tosiaan olevan aika vakava juttu. Siinä sentään olet oikeassa. Sinäkin olet vainonnut, haukkunut ja mustamaalannut Seraa jo yli 20 vuotta netissä, etkä selvästi osaa lopettaa mielisairasta käytöstäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kysymään? Voihan jo nyt sanoa, että olet joku narsisti, jolla asiat ei nyt ihan ok. Kiristääkö vanne päätäsi?

"Mitä kysymään?"

Kysy vaikka ketä maailman suurimmalla rumpuforumilla pidetään parhaana improvisaatiossa tai vaikka motoriikassa. Mitattavissa osa-alueissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä kysymään?"

Kysy vaikka ketä maailman suurimmalla rumpuforumilla pidetään parhaana improvisaatiossa tai vaikka motoriikassa. Mitattavissa osa-alueissa.

Täällähän jo kysytty, kuka paras rumpali niin miksi tuollaista mennä sinne kyselemään. Mene itse vaikka sinne esittämään nuo kysymyksesi sinne. Et taida juurikaan ymmärtää rumpujensoitosta mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja on Sera kyllä saanut improvisaatiostaan maailman suurimmalla rumpuforumilla. Myös Youtubessa on soitto saanut paljon kehuja.

Miksi massapostitat ja yrität torpedoida keskusteluja? Mikä sinua vaivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää narsismi tosiaan olevan aika vakava juttu. Siinä sentään olet oikeassa. Sinäkin olet vainonnut, haukkunut ja mustamaalannut Seraa jo yli 20 vuotta netissä, etkä selvästi osaa lopettaa mielisairasta käytöstäsi.

Minä??? Mahtaa olla kurjaa kun kaikki vainoaa sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä kysymään?"

Ei näy ketään Sera69:ä millään listoilla tai rankingillä. Katsoisitko avauksen aiheen. Ei siellä kukaan kysy, että kuka on maailman narsistisin tai harhaluloisin rumpali. Ihan vaan noista maailman parhaiden listoistahan avauksessa kysytään. Ehkä nuo sun jutut kuuluu jollekin pöpipää-osastolle niin menisitkö sinne kommentoimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sanot että jonkun pitäisi mennä puolestasi kysymään jokin sinua kiinnostava asia ja sitten sanotkin, ettei asia kiinnostakaan sinua? Olet varmasti narsisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti bongattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:))) nettirrollailuun taipuvaisella narsistilla keittää ylitse::)))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä kysymään? "

No vaikka ketä pidetään parhaana improvisaatiossa tällä hetkellä. Eikös se sinua kovin kiinnosta kun kovin Serankin improvisaatioista kirjoittelet. Improvisaatiosta on saatu tähän mennessä näytteet siis peräti kolmelta soittajalta. Ei vielä sen suuremmalta määrältä soittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä??? Mahtaa olla kurjaa kun kaikki vainoaa sinua

Ei millään tavalla ole kurjaa. Minulla on esimerkiksi kymmeniä soittajatuttuja joiden kanssa voin keskustella soittoasioista asiallisesti. Sinustahan siihen ei ole kun et edes ymmärrä mitään asioista. Sinä olet vain hauskaa ajankulua ja "tutkimuskohde" vakavasta mielisairaudesta ja vuosia jatkuneista narsistin pakko-oireista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi juku kun osaat kirjoittaa ilkeesti...kylläpä ottaa syämmestä ihan itsekö keksit vai otitko juttuja omasta epikriisistäsi?

:)))

"kylläpä ottaa syämmestä"

Oletko varma, että valvominen ja jatkuva juopottelu ei aiheuta sinulle sydänvaivoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei millään tavalla ole kurjaa. Minulla on esimerkiksi kymmeniä soittajatuttuja joiden kanssa voin keskustella soittoasioista asiallisesti. Sinustahan siihen ei ole kun et edes ymmärrä mitään asioista. Sinä olet vain hauskaa ajankulua ja "tutkimuskohde" vakavasta mielisairaudesta ja vuosia jatkuneista narsistin pakko-oireista.

Sinulla voi olla vaikka sata tuttavaa jotka käyvät työssä, mutta eivät he sinun työkavereita ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla voi olla vaikka sata tuttavaa jotka käyvät työssä, mutta eivät he sinun työkavereita ole.

Entä ketä ammattilaiset pitivät parhaana improvisaatiossa? Minkälaisia soittoja on esitelty tähän mennessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja on Sera kyllä saanut improvisaatiostaan maailman suurimmalla rumpuforumilla. Myös Youtubessa on soitto saanut paljon kehuja. Jos osaat esitellä parempaa improvisaatiota, niin esittele toki. Tai edes omasta mielestäsi hienoa. Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla eivät siihen ole ammattilaisetkaan kyenneet, mutta varmaan sinä soittotaidottomana suunsoittajana tiedät asiat paremmin kuin akateemiset musiikin ammattilaiset. Näytä nyt taitosi jo vähitellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä kysymään? "

No vaikka ketä pidetään parhaana improvisaatiossa tällä hetkellä. Eikös se sinua kovin kiinnosta kun kovin Serankin improvisaatioista kirjoittelet. Improvisaatiosta on saatu tähän mennessä näytteet siis peräti kolmelta soittajalta. Ei vielä sen suuremmalta määrältä soittajia.

''Improvisointi tarkoittaa esityksen luomista esittämishetkellä.''

Eli, vedin ihan hatusta:) Ei kukaan voi sanoa oliko esitys huono vai hyvä. OK, jos kapulat putoaa neljä kertaa esityksen aikana.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli, vedin ihan hatusta:) Ei kukaan voi sanoa oliko esitys huono vai hyvä. OK, jos kapulat putoaa neljä kertaa esityksen aikana.....

" Ei kukaan voi sanoa oliko esitys huono vai hyvä."

Improvisaatiosta pitäminen on vain mielipidekysymys. Motoriset yksityiskohdat taas eivät. Olennaista on se, että jos kapula tippuu, kykenee jatkamaan. Kaikki eivät siihen kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kuka mielestäsi siis on paras improvisaatiossa, ja millä näytöillä?

"Improvisointi tarkoittaa esityksen luomista esittämishetkellä. Improvisaatiolle tyypillisiä ominaisuuksia ovat yllättävyys ja toistamattomuus. Improvisoidun teoksen uudelleen esittäminen samanlaisena muuttaa myös teoksen luonteen ainutlaatuisesta improvisaatiosta toistoksi. Spontaaniudestaan huolimatta improvisointi ei kuitenkaan ole sattumanvaraista toimintaa. Musiikki- tai teatteri-improvisaation taustalta löytyy usein huippuunsa hiottua teknistä ja taiteellista osaamista."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän mennessä on siis esitelty kolmen soittajan improvisaatiota. Ei vielä sen enempää. Sinä et ole esitellyt yhtäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja on Sera kyllä saanut improvisaatiostaan maailman suurimmalla rumpuforumilla. Myös Youtubessa on soitto saanut paljon kehuja. Jos osaat esitellä parempaa improvisaatiota, niin esittele toki. Tai edes omasta mielestäsi hienoa. Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla eivät siihen ole ammattilaisetkaan kyenneet, mutta varmaan sinä soittotaidottomana suunsoittajana tiedät asiat paremmin kuin akateemiset musiikin ammattilaiset. Näytä nyt taitosi jo vähitellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Ei kukaan voi sanoa oliko esitys huono vai hyvä."

Improvisaatiosta pitäminen on vain mielipidekysymys. Motoriset yksityiskohdat taas eivät. Olennaista on se, että jos kapula tippuu, kykenee jatkamaan. Kaikki eivät siihen kykene.

''Improvisaatiosta pitäminen on vain mielipidekysymys.''

Juuri näin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi massapostitat? Keskustelun aiheena ei ole nettitrollailua harrastavan narsistin massapostitus, vaan että kuka rumpali objektiivisesti todettu parhaimmaksi Suomessa ja/tai ulkomailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä improvisaation esittäjän mieleen tuli ''...ja nyt lentää palikat...'' Ei kukaan voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän mennessä on siis esitelty kolmen soittajan improvisaatiota. Ei vielä sen enempää. Sinä et ole esitellyt yhtäkään.

Trollailua harrastavan narsistin käämit sauhuaa ::)))

Katso vielä avaus ja pohdi, että kysyikö kukaan esittämään improvisaatiota eli se ei ole tämän keskustelun avaus. Avauksessahan kysytään, että kuka on objektiivisesti katsottuna maailman paras rumpali. Mikset tekisi omaa avausta, jossa pyydät että joku esittelisi sinulle improvisaatiota? Eilen sanoit, ettet tunnista improvisaatiota mutta nyt kerrot että olet tunnistanut jo kolmen soittajan soittavan improvisoiden eli alat oppia. Nou hätä siis!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kylläpä ottaa syämmestä"

Oletko varma, että valvominen ja jatkuva juopottelu ei aiheuta sinulle sydänvaivoja?

Olen varma, koska en juo ja nukun yöni hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vuosia jatkuneista pakko-oireista"

:))) trollin trollailu osunut omaan nilkkaan selkeästi. ::))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso vielä avaus ja pohdi, että kysyikö kukaan esittämään improvisaatiota eli se ei ole tämän keskustelun avaus. Avauksessahan kysytään, että kuka on objektiivisesti katsottuna maailman paras rumpali. Mikset tekisi omaa avausta, jossa pyydät että joku esittelisi sinulle improvisaatiota? Eilen sanoit, ettet tunnista improvisaatiota mutta nyt kerrot että olet tunnistanut jo kolmen soittajan soittavan improvisoiden eli alat oppia. Nou hätä siis!!

"Avauksessahan kysytään, että kuka on objektiivisesti katsottuna maailman paras rumpali."

No kuka siis on paras vaikkapa Drummerworld-palstan ja Muusikoiden.netin ammattilaisten mielestä? Kerrotko?

Ainoat improvisaationäytteet on tosiaan saatu tähän mennessä vain kolmelta soittajalta. Sinä et ole itse kyennyt esittelemään yhtäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä kysymään? "

Olen saanut jo vastauksen ja itsehän oman soittosi olet tuonut palstalle. En edes tunne sinua. NäyttääSuomi34 olevan täynnä huttuasi eli joku pöpipää olet. Ens7n sanot ettet edes tunne mitä imptovisaatio on ja sitten kehotat porukoita menemään jonnekin muulle palstalle kysymään kysymyksen, johon juuri saanut vastauksen jo täällä. Sitten alat puhumaan, että joku vainoaa sinua. Ei taida ihan asiat olla kunnossa sinulla? Hae joku vahvempi lääkitys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi massapostitat? Keskustelun aiheena ei ole nettitrollailua harrastavan narsistin massapostitus, vaan että kuka rumpali objektiivisesti todettu parhaimmaksi Suomessa ja/tai ulkomailla.

Kovasti sinua näyttää harmittavan Seran saamat kehut improvisaatiostaan. Oletko itse saanut kehuja soittotaidoistasi keneltäkään?

• Anonyymi

Miksi trollailuun taipuvainen narsisti massapostitat samaa viestiäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kuka rumpali objektiivisesti todettu parhaimmaksi Suomessa ja/tai ulkomailla."

No kuka siis on todettu parhaimmaksi Suomessa? Kerrotko sen jo vähitellen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi trollailuun taipuvainen narsisti massapostitat samaa viestiäsi?

Hienoja kehuja on kyllä Sera saanut improvisaatiostaan maailman suurimmalla rumpuforumilla. Ja paljon on saanut kehuja myös Youtubessa. Paljon enemmän kuin sinä tulet koskaan saamaan kehuja yhtään mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut jo vastauksen ja itsehän oman soittosi olet tuonut palstalle. En edes tunne sinua. NäyttääSuomi34 olevan täynnä huttuasi eli joku pöpipää olet. Ens7n sanot ettet edes tunne mitä imptovisaatio on ja sitten kehotat porukoita menemään jonnekin muulle palstalle kysymään kysymyksen, johon juuri saanut vastauksen jo täällä. Sitten alat puhumaan, että joku vainoaa sinua. Ei taida ihan asiat olla kunnossa sinulla? Hae joku vahvempi lääkitys?

"Olen saanut jo vastauksen ja itsehän oman soittosi olet tuonut palstalle."

Oletko saanut vastauksen? No ketä siis pidetään maailman parhaana improvisaatiossa tällä hetkellä Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kysyikö kukaan esittämään improvisaatiota"

Eikö improvisaatio ole sinusta soiton osa-alue, jossa joku on paras?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kundilla on kolme videota saitilla,"

Entä montako improvisaatiovideota muilla siis on?

• Anonyymi

Kävitkö katsomassa peiliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja on kyllä Sera saanut improvisaatiostaan maailman suurimmalla rumpuforumilla. Ja paljon on saanut kehuja myös Youtubessa. Paljon enemmän kuin sinä tulet koskaan saamaan kehuja yhtään mistään.

Miksi tätä ''Sera'' nimistä huippurumpalia ei tunneta maailmalla ?
        Pari kommenttia Drummerworld sivustolla ei ihan riitä.
        Em. sivustolle voi rekisteröityä kuka tahansa ja kirjoittaa mitä tahansa.

• Anonyymi

Pitäisikö häntä kehottaa vaihtamaan nimensä vai joko Mikke varannut Tallinaan ajan sukupuolenvaihtoleikkaukseen? Elämme kinkkisten kysymysten äärellä :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi tätä ''Sera'' nimistä huippurumpalia ei tunneta maailmalla ?"

Miten niin ei tunneta? Tuhannet soittajat maailman suurimmalla ammattipalstalla ovat lukeneet aiheesta jo tähän mennessä. Oletko käynyt kysymässä asiasta?

Kuka mielestäsi tunnetaan parhaana improvisaatiossa maailmalla ja millä näytöillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Em. sivustolle voi rekisteröityä kuka tahansa ja kirjoittaa mitä tahansa."

Ja sinä ajattelet, että akateemiset musiikin ammattilaiset ympäri maailman eivät puutu asiaan jos joku kirjoittaa "mitä tahansa" joka ei pidä paikkaansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Em. sivustolle voi rekisteröityä kuka tahansa ja kirjoittaa mitä tahansa."

Ja sinä ajattelet, että akateemiset musiikin ammattilaiset ympäri maailman eivät puutu asiaan jos joku kirjoittaa "mitä tahansa" joka ei pidä paikkaansa?

Voi ***vetti sä oot sekaisin :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Voi ***vetti sä oot sekaisin :))))"

Ja sinäkö siis tosiaan ajattelet, että akateemiset musiikin ammattilaiset ympäri maailman eivät puutu asiaan maailman suurimmalla ammattipalstalla, jos joku kirjoittaa siellä "mitä tahansa" joka ei pidä paikkaansa?

Menehän yrittämään, jos sinne kerran voi kirjoittaa kuka tahansa ja mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''Improvisaatiosta pitäminen on vain mielipidekysymys.''

Juuri näin.

"Juuri näin."

Eli minkälaisesta improvisaatiosta siis itse pidät? Laitatko soittoa esille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja!

On kyllä joo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Menehän kirjoittamaan vaikka Drummerworld-palstalle, että olet maailman paras rumpali ja katso minkälaisia kommentteja ammattilaiset sinulle kirjoittavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö häntä kehottaa vaihtamaan nimensä vai joko Mikke varannut Tallinaan ajan sukupuolenvaihtoleikkaukseen? Elämme kinkkisten kysymysten äärellä :)))

" varannut Tallinaan ajan sukupuolenvaihtoleikkaukseen?"

Sielläkö itse kävit, että sinusta tuli lopulta tuollainen ämmämäinen rutisija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi tätä ''Sera'' nimistä huippurumpalia ei tunneta maailmalla ?"

Miten niin ei tunneta? Tuhannet soittajat maailman suurimmalla ammattipalstalla ovat lukeneet aiheesta jo tähän mennessä. Oletko käynyt kysymässä asiasta?

Kuka mielestäsi tunnetaan parhaana improvisaatiossa maailmalla ja millä näytöillä?

Rumpalimaailmalta puuttuu vain....ammattilaiset;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Drummerworld

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Voi ***vetti sä oot sekaisin :))))"

Ja sinäkö siis tosiaan ajattelet, että akateemiset musiikin ammattilaiset ympäri maailman eivät puutu asiaan maailman suurimmalla ammattipalstalla, jos joku kirjoittaa siellä "mitä tahansa" joka ei pidä paikkaansa?

Menehän yrittämään, jos sinne kerran voi kirjoittaa kuka tahansa ja mitä tahansa.

Kerro miksi tätä huippukykyä (Sera) ei tunneta maailmalla ?
        Google haku ''Sera drummer'' antaa yhden osuman. Nainen, Kanadassa.
        Viimeksi poistatit tämän ennen kuin ehdit vastata:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kerro miksi tätä huippukykyä (Sera) ei tunneta maailmalla ?"

Mitähän tarkoitat? Tuhannet soittajat Drummerworld-palstalla tietävät hänet. Paras improvisaatiossa, ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tunnetaan maailmalla parhaana improvisaatiossa? Onko esitellä soittonäytteitä? Eikö ole vieläkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja kehuja on saanut soitostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumpalimaailmalta puuttuu vain....ammattilaiset;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Drummerworld

Oletko itse rumpujen soiton ammattilainen? Jos et ole, niin voithan sentään leikkiä sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että tekniset yksityiskohdat soitossa ovat riippuvaisia siitä kuinka tunnettu soittaja ympäri maailmaa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseltään tosin, mutta kukas kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

• Anonyymi

Matti Oiling

• Anonyymi

Annike Nilesiä katselee mielellään ja kuunteleekin

• Anonyymi

Onko hän siis paras kaikilla mitattavissa olevilla soiton osa-alueilla? Sehän oli sinulle parhauden edellytys?

• Anonyymi

Keskustelun aihe ei ole "ketä rumpalia katselet ja kuuntelet mielelläsi."

Aihe on: "ketä pidetään Suomessa parhaimpana rumpujensoiton saralla ja ketä ulkomailla? "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aihe ei ole "ketä rumpalia katselet ja kuuntelet mielelläsi."

Aihe on: "ketä pidetään Suomessa parhaimpana rumpujensoiton saralla ja ketä ulkomailla? "

Jep ja listojen ja rankingien perusteella tämä Sera69 näyttää olevan täydellisen tuntematon ja jos hänelle käsitekniikkakin liittyy johonkin masturbaatioon samalla kun hän sanoo, ettei edes pysty itse tunnistamaan improvisointia, niin se on vähän niinkuin "case closed" hänen kohdallaan. Ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja listojen ja rankingien perusteella tämä Sera69 näyttää olevan täydellisen tuntematon ja jos hänelle käsitekniikkakin liittyy johonkin masturbaatioon samalla kun hän sanoo, ettei edes pysty itse tunnistamaan improvisointia, niin se on vähän niinkuin "case closed" hänen kohdallaan. Ei voi mitään.

Keskustelun aihe ei ole masturbaatiosi, vaan "ketä pidetään Suomessa parhaimpana rumpujensoiton saralla ja ketä ulkomailla? "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" ettei edes pysty itse tunnistamaan improvisointia, "

Kolmelta soittajalta on vasta tähän mennessä saatu näytteet improvisaatiosta. Sinä et ole esitellyt vielä yhtäkään improvisaatiosoittoa, et hyvää, etkä huonoakaan.

• Anonyymi

"Ei ole edes tämän keskustelun aihe."

Improvisaatio on osa-alue soitossa, jossa joku on paras. Jos sinua siis ne "parhaudet" asiassa kiinnostavat kovasti.

• Anonyymi

I am so happy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aihe ei ole masturbaatiosi, vaan "ketä pidetään Suomessa parhaimpana rumpujensoiton saralla ja ketä ulkomailla? "

Miksi sitten puhut käsitekniikasta, muttet osaa soittaa? Ja sitten vielä se sarvikin josta puhut? Masturbaatiosta siis puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten puhut käsitekniikasta, muttet osaa soittaa? Ja sitten vielä se sarvikin josta puhut? Masturbaatiosta siis puhut.

Meinaatko, että tekniset yksityiskohdat soitossa ovat riippuvaisia siitä kuinka tunnettu soittaja ympäri maailmaa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse esittelit ensin termin "käsitekniikka". Et siis tiedä mitä se edes tarkoittaa?

• Anonyymi

Mukke kertoi joskus kasvattavansa voisarvea otsaansa!. Ihan kaurapuuroa kaverin aivot täynnä, kun niin himmeitä juttuja.?

• Anonyymi

Kotimaisista Hahto Kai pysyy ihan hyvin tahdissa. Ei ole mikään showrumpali, vaan nakuttaa tasaisen varmasti irvistelemättä kuin Charlie Watts (ulkomaalainen).

• Anonyymi

Keskustelun aihe ei ole myöskään "kuka pysyy ihan hyvin tahdissa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aihe ei ole myöskään "kuka pysyy ihan hyvin tahdissa."

Keskustelun aihe seran tultua mukaan voisi olla paremminkin että miksi sera jankuttaa ja massapostittaa. Tein uuden avaulsen. Sopisikohan Sera69:lle ettet enää tule mukaan siihen keskusteluun eli jää tähän jatkamaan? Kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aihe seran tultua mukaan voisi olla paremminkin että miksi sera jankuttaa ja massapostittaa. Tein uuden avaulsen. Sopisikohan Sera69:lle ettet enää tule mukaan siihen keskusteluun eli jää tähän jatkamaan? Kiitos

Eli ketä siis pidetään Suomessa parhaimpana rumpujensoiton saralla ja ketä ulkomailla?

• Anonyymi

Siis Ketä on paras rumpali.

• Anonyymi

Missä tämän ''Ketä'' nimisen rumpalin soittoa voisi kuunnella ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tämän ''Ketä'' nimisen rumpalin soittoa voisi kuunnella ?

"Missä tämän ''Ketä'' nimisen rumpalin soittoa voisi kuunnella ?"

Ehkä jossain muusikoiden.netissä?

Kysy sieltä.

• Anonyymi

I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all!"

• Anonyymi

I am so happy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I am so happy

His ultimate technical skills are way beyond better than any known player.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

His ultimate technical skills are way beyond better than any known player.

He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it.

I am so happy.

• Anonyymi

Eipä vaan näy Seraa millään listalla,, vaikka hän kuinka massapostittaa ja trollailee. Ei siis ole kyse mistään hyvästä soittajasta.

• Anonyymi

"Eipä vaan näy Seraa millään listalla"

No kuka on "listan" mukaan paras improvisaatiossa? Kolmelta soittajalta on saatu näytöt taidoista tähän mennessä. Sinä et ole esitellyt yhtäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka on "listan" mukaan paras improvisaatiossa? Kolmelta soittajalta on saatu näytöt taidoista tähän mennessä. Sinä et ole esitellyt yhtäkään.

I am so happy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listan mukaan paras on john bonham. Seraa ei edes näy millään listalla.. seralta ei olla saatu improvisaatiota vielä tähän mennessä. Hän on itse sanonut, ettei edes tunnista, mitä improvisaatio on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listan mukaan paras on john bonham. Seraa ei edes näy millään listalla.. seralta ei olla saatu improvisaatiota vielä tähän mennessä. Hän on itse sanonut, ettei edes tunnista, mitä improvisaatio on.

Kolmelta soittajalta on vasta tähän mennessä saatu näytteet improvisaatiosta. Sinä et ole esitellyt vielä yhtäkään improvisaatiosoittoa, et hyvää, etkä huonoakaan.

• Anonyymi

"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."

• Anonyymi

Mielipiteillä ei ole merkitystä, varsinkaan omillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteillä ei ole merkitystä, varsinkaan omillasi.

Menehän jo Muusikoiden.nettiinkin kysymään asiaa häneltä itseltään joka tuon kirjoitti.

Vai eikö kanttisi enää kestä sen viimekertaisen jälkeen?

• Anonyymi

Muusikoiden.netistä tuttu kollegoiden ylistämä Sera on maailman paras.

• Anonyymi

Paras rumpali joko Aku Syrjä eiku Ringo Starr tai The Nitsin Rob Kloet

Ja rumpuja soittamattomista rytmitaiteilijoista paras on Yellon Boris Blank.

• Anonyymi

Miksi neliraajainen vokalisointi ei ole jokaisen rumpalin käytössä? Miksi neliraajainen vokalisointi pakottaa soittamaan epätahdissa?

• Anonyymi

” Kehittämäsi rummunsoitontaito ei anna aihetta jakaa osaamistasi”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=n2qSCerggPA

Hienosti soittelee "improa". Nopea ja hyvä timefeel.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö tuon kommentin kirjoittajan omaa soittoa jostain? Olisi kiva nähdä millä "eväillä" soittelee suutaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kommentin kirjoittaja ei näemmä ymmärrä mitään rummunsoitosta.

Laitatko esille omata mielestäsi parasta improvisaatiota?

Tähän mennessä niitä on esitelty vasta muutama. Seran ja kahden muun soittajan pari videota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kommentin kirjoittaja ei näemmä ymmärrä mitään rummunsoitosta.

• Anonyymi

Mitään parasta, ei missään asiassa, ole "itseasissa" olemassakaan !

(vrt. absoluuttinen)

K.R

• Anonyymi

Kyllähän "parhautta" voidaan ajatella olevan olemassa. Esimerkiksi motoriikan suhteen soittajilla on suuria eroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän "parhautta" voidaan ajatella olevan olemassa. Esimerkiksi motoriikan suhteen soittajilla on suuria eroja.

Esim. Seralla ei ole motoriikkaa lainkaan, tai se on verrattavissa 90 % neliraajahalvaantuneen ihmisen motoriikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Seralla ei ole motoriikkaa lainkaan, tai se on verrattavissa 90 % neliraajahalvaantuneen ihmisen motoriikkaan.

https://www.youtube.com/watch?v=n2qSCerggPA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miksi sait bannit Muusikoiden.nettiin.

• Anonyymi

Moon varmaan paras ulkomaisista. Kai Hahto on Suomen paras.

• Anonyymi

Millä mittareilla mitattuna ovat parhaat?

"Mä vaan niin tykkään"-mittarillako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä mittareilla mitattuna ovat parhaat?

"Mä vaan niin tykkään"-mittarillako?

Ihan millä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan millä vaan.

Listaatko vielä ne mittarit, joiden mukaan arvostelet?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä tykkäsin aikoinaan (tulin tietoiseksi) jo n. 1976 alkaen "suomi-rumpalista"

nimeltä IPPE KÄTKÄ Royals yhtyeen kera ... "kova naputtelija" ja muutenkin

verraton yhtye (Järvinen-Kätkä-Maijanen) esim. Spring 76 ja Out - albumit !!!

... mulla kaikki kolme albumia, myös live-albumi !

https://www.youtube.com/watch?v=sPz7ejFg0XA

Kantsii kuunnella muitakin kappaleita, varsinkin jos ei oo havaintoja ko. bändistä !

• Anonyymi

chad wackerman

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3827
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1741
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      124
      1294
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      97
      1260
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1259
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      995
    Aihe