KokkiVisa - Odottaako TV-ura vai pakastepitsa?

Tuosta:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009211318.html

Vastaus on selvä, Rande syö siis pakastepitsaa, ei päässyt yllättämään tämä 😁
"kokeilet mielelläsi..." Mitä huttusta, en todellakaan, neljä pistettä on paska suoritus 😂


Kokeilet mielelläsi huippukokkien vinkkejä ja reseptejä!
Vastasit oikein 4 kysymykseen

48

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nosto.
      Syökö kaikki täällä nöyrästi pakastepitsaa? C'moon, vähän yritystä nyt 😂

    • Anonyymi

      Rakastat hyvää ruokaa ja kokkailua!

      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      -harmiseikirj-

      • Hieno tulos!

        Ja koska olet noin nohevat, saat tulla huomenna kokkaamaan mulle, syön pakastepitsani vasta sunnuntaina :D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Ja koska olet noin nohevat, saat tulla huomenna kokkaamaan mulle, syön pakastepitsani vasta sunnuntaina :D

        odotellaanhan vielä niin trollikka laittaa tuohon sen 12 oikein.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        odotellaanhan vielä niin trollikka laittaa tuohon sen 12 oikein.

        -harmiseikirj-

        Hyvinkin, ei yllättäisi 😁


    • Anonyymi

      8/12. Nyt oli kyllä aidosti aikaa haasteellinen, melkein täytyy laittaa pizza tilaukseen 😄

      • Upea tulos!

        Et muuten laita, vaan keräät kimpsutkampsut ja lähdet Suvelaa kohden, saat kokata mulle huomenna kun olet pistejohdossa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Upea tulos!

        Et muuten laita, vaan keräät kimpsutkampsut ja lähdet Suvelaa kohden, saat kokata mulle huomenna kun olet pistejohdossa 😁

        Oho 😄 No sehän sopii, vaikka mä pelkään pahoin, etten ehdi kokkailemaan kun jumitun rapsuttamaan sun kissoja 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho 😄 No sehän sopii, vaikka mä pelkään pahoin, etten ehdi kokkailemaan kun jumitun rapsuttamaan sun kissoja 😂

        No kehveli... No ei se haittaa, työstä sekin käy, ainoastaan otat riskin ruokamyrkytyksestä kun minä kokkaan sijastasi, mutta oma on valintasi 😂

        Pääasia että mirrit kehrää 🙄😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kehveli... No ei se haittaa, työstä sekin käy, ainoastaan otat riskin ruokamyrkytyksestä kun minä kokkaan sijastasi, mutta oma on valintasi 😂

        Pääasia että mirrit kehrää 🙄😁

        Pitäydyn valinnassani ja otan riskin 😁 Pääasia, että kissat saavat ansaitsemaansa huomiota. Voisin kehrätä kissojen kanssa koko illan 😻 Toivottavasti et tuntisi oloasi ulkopuoliseksi 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäydyn valinnassani ja otan riskin 😁 Pääasia, että kissat saavat ansaitsemaansa huomiota. Voisin kehrätä kissojen kanssa koko illan 😻 Toivottavasti et tuntisi oloasi ulkopuoliseksi 😄

        No sitten sukset kohti Suvelaa, sillähän se selviää kehrääkö mirrit ja kuka niiden kanssa, sekä tietty se kuka saa ruokamyrkytyksen 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sitten sukset kohti Suvelaa, sillähän se selviää kehrääkö mirrit ja kuka niiden kanssa, sekä tietty se kuka saa ruokamyrkytyksen 😂

        Hetki vain niin voitelen sukseni ja suhaan sinne muutaman sata kilometriä 😁 Eihän tuollaisesta kutsusta voi kieltäytyä, mies ja kolme kissaa 😻 Niin ja ehkä me tyydyttäisiin siihen pakastepizzaan 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetki vain niin voitelen sukseni ja suhaan sinne muutaman sata kilometriä 😁 Eihän tuollaisesta kutsusta voi kieltäytyä, mies ja kolme kissaa 😻 Niin ja ehkä me tyydyttäisiin siihen pakastepizzaan 😄

        No way babe, se diili oli mun kokkauksia vaihdossa kolmen mirrin rapsuttelusta, niillä mennään 😂
        Muutama sata kilsaa, suksilla... No se voi hetken ottaa 😳


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No way babe, se diili oli mun kokkauksia vaihdossa kolmen mirrin rapsuttelusta, niillä mennään 😂
        Muutama sata kilsaa, suksilla... No se voi hetken ottaa 😳

        Selevä, täytyyhän sitä elämässä riskejä ottaa 😂

        Hetki menee, mutta mitäpä sitä ei nainen tekisi kolmen kissan ja miehen laatukokkausten vuoksi 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selevä, täytyyhän sitä elämässä riskejä ottaa 😂

        Hetki menee, mutta mitäpä sitä ei nainen tekisi kolmen kissan ja miehen laatukokkausten vuoksi 😁

        Laatu... Köh köh, tuota, tuli yskä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Laatu... Köh köh, tuota, tuli yskä 😂

        No mutta hei, laatumies riittää, ei siitä ruoasta niin väliä 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta hei, laatumies riittää, ei siitä ruoasta niin väliä 😁

        Köh köh köh köh köhhhhhööhöhöhöö, yskä pahenee 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Köh köh köh köh köhhhhhööhöhöhöö, yskä pahenee 🤣

        😂 Tässä vaiheessa toisin oluen tai mehua tai vettä, mikä sitten laatumiehelle parhaiten maistuu 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 Tässä vaiheessa toisin oluen tai mehua tai vettä, mikä sitten laatumiehelle parhaiten maistuu 😁

        Latumiehelle? Joo, no se on lähempänä kyllä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Latumiehelle? Joo, no se on lähempänä kyllä 😁

        Latu tai laatu, kumpikin käy 😄

        Nyt purjehdin unimaahan uneksimaan kissojen rapsuttelusta ja laadusta/ladusta 😁 Hyvää yötä 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Latu tai laatu, kumpikin käy 😄

        Nyt purjehdin unimaahan uneksimaan kissojen rapsuttelusta ja laadusta/ladusta 😁 Hyvää yötä 😴

        Hyvät yöt, nuku hyvin, niin jaksat sivakoida huomenna 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvät yöt, nuku hyvin, niin jaksat sivakoida huomenna 😂

        Voitelemattomilla hukassa olevilla suksilla pitkin lumetonta peltoa ei voi kuin kulkea vauhdikkaasti 😂

        Nyt keräämään voimia tuohon koitokseen.. Öitä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitelemattomilla hukassa olevilla suksilla pitkin lumetonta peltoa ei voi kuin kulkea vauhdikkaasti 😂

        Nyt keräämään voimia tuohon koitokseen.. Öitä 😊

        Voitelemattomuus ei ole ongelma, edes hidaste, mutta tio hukassa olevat... Joo, siinä on pientä ylimääräistä haastetta 😂

        Öitä 😊


    • 7 oikein, mitä jo vähän hyvä tuuri avitti. Mun kotitaloustaidoissa paino on taloudella. Saan tunnissa tehtyä muutaman päivän pääruuat ja jonkun jälkiruuankin. Jätän ne kikkailut muille.

      • Hyvä tulos!

        Vähän sama itellä, käytännöllistä perusruokaa, paljon, halvalla ja nopeasti, muut veijarit saa sitten taiteilla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvä tulos!

        Vähän sama itellä, käytännöllistä perusruokaa, paljon, halvalla ja nopeasti, muut veijarit saa sitten taiteilla.

        Monilta osa-alueilta saa maailmassa tietoa riittävästi ja vähän sen yli suomeksi ja englanniksi, mutta keittiössä jostain syystä kannattaisi osata myös ranskaa.


      • scrg kirjoitti:

        Monilta osa-alueilta saa maailmassa tietoa riittävästi ja vähän sen yli suomeksi ja englanniksi, mutta keittiössä jostain syystä kannattaisi osata myös ranskaa.

        Etenkin ranskaa, mutta ei italiastakaan ole haittaa, olen huomannut. Liekö sitten joku tilapäinen muotijuttu...


      • randombypasser kirjoitti:

        Etenkin ranskaa, mutta ei italiastakaan ole haittaa, olen huomannut. Liekö sitten joku tilapäinen muotijuttu...

        Italian keittiöstä on enemmän opittavaa. Mutta ranskalaisiakin kannattaisi apinoida jossakin. Suhtautuminen ruokaan on sellaista, että suomalaisten mutta vielä enemmän esim. amerikkalaisten kannattaisi mielestäni katsoa mallia.

        Homo sapiens on kehityksen kehittyessä menettänyt otteensa niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin syöminen.


      • scrg kirjoitti:

        Italian keittiöstä on enemmän opittavaa. Mutta ranskalaisiakin kannattaisi apinoida jossakin. Suhtautuminen ruokaan on sellaista, että suomalaisten mutta vielä enemmän esim. amerikkalaisten kannattaisi mielestäni katsoa mallia.

        Homo sapiens on kehityksen kehittyessä menettänyt otteensa niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin syöminen.

        Siinä olis joo opittavaa. Mä taidan tyytyä kotimaiseen keittiöön, ellei nyt ehtoopäivillä innostu.


      • randombypasser kirjoitti:

        Siinä olis joo opittavaa. Mä taidan tyytyä kotimaiseen keittiöön, ellei nyt ehtoopäivillä innostu.

        No meillähän on sellaisia käsitteitä kuin "Välimeren ruokavalio" ja "Itämeren ruokavalio,". Se kotimainen keittiö on muualta omaksuttua sovellettuna meidän olosuhteisiin ja rajoitteisiin. Moni hyvin kotimaiseksi mielletty on oikeastaan varsin tuore tulokas, alkaen nyt vaikka perunasta ja jopa vehnästä.


      • scrg kirjoitti:

        No meillähän on sellaisia käsitteitä kuin "Välimeren ruokavalio" ja "Itämeren ruokavalio,". Se kotimainen keittiö on muualta omaksuttua sovellettuna meidän olosuhteisiin ja rajoitteisiin. Moni hyvin kotimaiseksi mielletty on oikeastaan varsin tuore tulokas, alkaen nyt vaikka perunasta ja jopa vehnästä.

        Niin, pitkälti ne on tuontitavaraa, usein joko idästä tai lännestä. Vanhat kunnon lanttu-ohra-sian nahka ruoat pitäisi nostaa takaisin kunniaan.


    • Ylläri.. 8/12..

      Mutta otan sen pakastepitsan mieluummin.

      • Hieno tulos!

        Etkä ota, vaan saat taas joskus kokata mulle, mä tiedän että noille pisteille on katetta 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Etkä ota, vaan saat taas joskus kokata mulle, mä tiedän että noille pisteille on katetta 🤗

        En mä ole kuin ihan tavallinen kotikokki.. sitäpaitsi ruoanlaitto on se kotityö, jota inhoan.

        Mielummin se pakastepitsa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En mä ole kuin ihan tavallinen kotikokki.. sitäpaitsi ruoanlaitto on se kotityö, jota inhoan.

        Mielummin se pakastepitsa.

        Ok, no sovitaan sitten pakastepitsat 😂


    • Anonyymi

      Rakastat hyvää ruokaa ja kokkailua!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      Höpönpöpön mitään kokkailua rakasta, enkä edes hyvää ruokaa 🤣. Vastaukset irtosivat huomattavasti enemmän ranskan kielen taidoilla kuin kotitaloustunneilla opitusta.

      - Sheena

      • Loistava tulos!

        Ja koska johdat kisaa, se tarkoittaa sitä, että huomenna kokkaat minulle Suvelassa 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ja koska johdat kisaa, se tarkoittaa sitä, että huomenna kokkaat minulle Suvelassa 🤗

        Haha, älä edes kuvittele 🤣

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha, älä edes kuvittele 🤣

        - Sheena

        Tietenkin kuvittelen, sehän oli aloituksessa mainittu toooooodella pienellä präntillä 😂
        No niin, essua pakkaamaan jo, huominen tulee nopeammin kuin uskotkaan 😁


    • Anonyymi

      Rakastat hyvää ruokaa ja kokkailua!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      Master Chef Australiaa olen kyllä katsonut ahkerasti, mutta silti meni 3 väärin. Ja 2 arvasin oikein. Oli vaikea testi!

      • Hieno tulos!

        Ja tuolla tuloksella voitit kakkossijan (näillä näkymin), mikä tarkoittaa sitä, että sinulla ensi viikon keskiviikkona kokkausvuoro luonani Suvelassa. Alapa valmistautua 😁


    • Anonyymi

      Usko tai älä, tiedän Suvelan. Asuin joskus muinoin HOAS:n kämpässä Espoon keskuksessa. Nyttemmin olen jo edennyt Helsingin puolelle 😁

      • Anonyymi

        Ja tämähän oli tietenkin vastaus Randomin edelliseen kommenttiin...


      • Loistavaa, löydät siis helposti kulmille keskiviikkona, hyvä tietää 😁

        Enää ei taida olla HOASin luukkuja keskuksessa, muistelen että ne ois muutettu vuokrakämpiksi joskus 2000-luvun alussa, mutta näin vanha muistaa paljon väärinkin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistavaa, löydät siis helposti kulmille keskiviikkona, hyvä tietää 😁

        Enää ei taida olla HOASin luukkuja keskuksessa, muistelen että ne ois muutettu vuokrakämpiksi joskus 2000-luvun alussa, mutta näin vanha muistaa paljon väärinkin...

        Minä olen niin paljon vanhempi, että asuin siellä 1980-luvulla, Vieraskujalla nimittäin. Espoossa olen poismuuton jälkeen käynyt Leppävaarassa ja Tapiolassa, entiset "kotikulmat" varmasti muuttuneet paljonkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen niin paljon vanhempi, että asuin siellä 1980-luvulla, Vieraskujalla nimittäin. Espoossa olen poismuuton jälkeen käynyt Leppävaarassa ja Tapiolassa, entiset "kotikulmat" varmasti muuttuneet paljonkin.

        Onhan nämä kulmat paljon muuttuneet ja mylläys jatkuu kiivaana. Kannattaa joskus piipahtaa kurkkaamassa miltä keskus nykyisin näyttää, voisi olla viihdyttävää 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onhan nämä kulmat paljon muuttuneet ja mylläys jatkuu kiivaana. Kannattaa joskus piipahtaa kurkkaamassa miltä keskus nykyisin näyttää, voisi olla viihdyttävää 😊

        Muistan kirkon ympäristön olevan kauniin. Kontrasti lähiympäristön kanssa on aikamoinen. Nyt pitäisi ostaa C-vyöhykkeelle lippu, en tiedä olisiko niin suuren panostuksen arvoinen reissu 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kirkon ympäristön olevan kauniin. Kontrasti lähiympäristön kanssa on aikamoinen. Nyt pitäisi ostaa C-vyöhykkeelle lippu, en tiedä olisiko niin suuren panostuksen arvoinen reissu 😁

        Kaunis se on edelleenkin, sitä on hiukan justeerattu ja kohennettu, oikein kiva kävelylenkki kiertää se kukkula.

        No ton mä ymmärrän... Se on siinä ja siinä kannattaako 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe