Laittakaa papalle jytää perjantaihin

97

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Kuuntelin alusta loppuun, kun haastoit 😁
        Kiva biisi, kiitos!


      • Anonyymi

        Tietokone jumputus, ja näännyttävä jankkaava teksti ei ole oikein mun makuuni.
        Yleensä mä en edes kuuntele näitä, mutt mä näin haasteen tässä!
        Ei kyllä sytytä mitään inhimillistä tunnetta, jollei inhoa oteta tunneskaalaan.

        "Suurin menetys on se, mikä kuolee sisällämme, kun olemme vielä elossa"
        "Törmäyksen uhreja... mies löysi itsensä puistonpenkiltä,
        ja sinä löysit itsesi ja sydänmesi on kiveä"

        Kylläpä oli mielihyvää aiheuttava "musiikillinen pläjäys!"
        Kaikkea sitä levytetäänkin.
        trollikka


    • Jepujee! En aiemmin niin välittänyt Maija Vilkkumaasta, vaan olin enemmän Jonna T-fani (kun heitä väen väkisin laitettiin muka vastakkain), mutta nyt oon jo vuosia tykännyt myös Maijan biiseistä, etenkin sanoista :)
      Tää uus levy on ihan tosi jees, tämmöselle kasari-nostalgikolle:

      Vaikkapa tää biisi:
      https://www.youtube.com/watch?v=lrTU0RlDjqQ

      • Sitten Buena Vista Social Clubia, joten en ole valitettavasti koskaan nähnyt livenä, kuten moni tuttu on onnistunut:( Porissa tainneet olla parikin kertaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=tGbRZ73NvlY

        Musiikkia, josta tulee aina niiiiiiiin hyvä olo. Vähän kuin musiikillista alkomahoolia ;)
        Ja bändin jäsenten keski-ikä varmaan noin 85 .


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sitten Buena Vista Social Clubia, joten en ole valitettavasti koskaan nähnyt livenä, kuten moni tuttu on onnistunut:( Porissa tainneet olla parikin kertaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=tGbRZ73NvlY

        Musiikkia, josta tulee aina niiiiiiiin hyvä olo. Vähän kuin musiikillista alkomahoolia ;)
        Ja bändin jäsenten keski-ikä varmaan noin 85 .

        Holà!

        Mulle ei toi Maija niin maistu, vaikka voin hyvin kuunnellakin, mutta BVSC on on hyvää tavaraa!


      • randombypasser kirjoitti:

        Holà!

        Mulle ei toi Maija niin maistu, vaikka voin hyvin kuunnellakin, mutta BVSC on on hyvää tavaraa!

        Moro!

        Mulle taas ei Apulanta;)

        Mutta esim. 22 pistepirkot kyl:

        https://www.youtube.com/watch?v=M4AcRDKT558

        Tossa vielä hyvä videokin.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Moro!

        Mulle taas ei Apulanta;)

        Mutta esim. 22 pistepirkot kyl:

        https://www.youtube.com/watch?v=M4AcRDKT558

        Tossa vielä hyvä videokin.

        Pistepirkot on hyvä kans, joskin myös hieman eksoottinen :)

        Mitä, vääräuskoinen, ei pidä Apiksesta! :P


      • randombypasser kirjoitti:

        Pistepirkot on hyvä kans, joskin myös hieman eksoottinen :)

        Mitä, vääräuskoinen, ei pidä Apiksesta! :P

        En ollut ns. kohderyhmää kun Apulanta tuli pinnalle, liian vanha ja kyyninen ;) Eli n. 21, kun bändi perustettiin -90 -luvun alussa :D
        Olin kyllä oikeilla hoodeilla silloin, asuin Lahessa tuolloin, ei kovin kaukana Heinolasta.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En ollut ns. kohderyhmää kun Apulanta tuli pinnalle, liian vanha ja kyyninen ;) Eli n. 21, kun bändi perustettiin -90 -luvun alussa :D
        Olin kyllä oikeilla hoodeilla silloin, asuin Lahessa tuolloin, ei kovin kaukana Heinolasta.

        Äääh, olin miltei saman ikäinen, ihan pikkupentuja molemmat siis, ja ihan hyvin upposi, tosin vasta muutama vuosi myöhemmin.


    • Anonyymi

      Apulanta on ätmien shittii.

      • Älä nössö änkytä, vaan laita parempaa tarjolle. Ihme tissiposkia täällä taas liikenteessä...


      • Anonyymi

        Suvelan setämies on ätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suvelan setämies on ätmi.

        Sä oot niin väsynyt yksilö 😂


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vois olla ikivanhaa Sireniaa ja muutes ihan on kun Alrunan klopottimet solistilla. Goottimonot. :)

        https://youtu.be/Aqe3785kEXA

        Jasu

        Alruna oaaaaff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alruna oaaaaff

        Sil oli aikas mageita kuteita, muistan nähneeni. :)

        Jasu


      • Fantasiahumppaa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Fantasiahumppaa 😁

        Jees, on niin kiva irtaantua tästä todellisuudesta toisinaan. Mielikuvitus on siitä mukava väline, kuten musiikkikin. :)

        Jasu


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Ei stana, Günther itse!!!!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei stana, Günther itse!!!!

        Viiksineen kaikkineen 😁 Güntheriä ei sovi unohtaa, kun musaperjantaita vietetään 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiksineen kaikkineen 😁 Güntheriä ei sovi unohtaa, kun musaperjantaita vietetään 🤭

        Jep ja kun tuota aloin kuuntelemaan, niin tuubi läväytti puolet G:n historiasta seuraavaksi soittolistalle... Enkä oo ikinä ennen kuunnellu niitä, en 🙄😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jep ja kun tuota aloin kuuntelemaan, niin tuubi läväytti puolet G:n historiasta seuraavaksi soittolistalle... Enkä oo ikinä ennen kuunnellu niitä, en 🙄😁

        Uskotaan.. Ehkä 😂 Ja siis minähän en ainakaan myönnä laulavani ja hytkyväni ihan fiiliksissä autossa, kun radiosta alkaa soimaan kaikki ysärin vakuuttavimmat biisit 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan.. Ehkä 😂 Ja siis minähän en ainakaan myönnä laulavani ja hytkyväni ihan fiiliksissä autossa, kun radiosta alkaa soimaan kaikki ysärin vakuuttavimmat biisit 😁

        Ysäri on paras, siitä ei pääse mihinkään 🤘


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ysäri on paras, siitä ei pääse mihinkään 🤘

        Joo siitä ei tarvitse edes väitellä 😄 Itsellä liittyy vahvasti siihen, että ysärillä tapahtui paljon kaikkea kivaa ja poppi soi joka paikassa, niin sen liittää nykyään hyvään fiilikseen. Lisää ysäriä siis soittolistalle 👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo siitä ei tarvitse edes väitellä 😄 Itsellä liittyy vahvasti siihen, että ysärillä tapahtui paljon kaikkea kivaa ja poppi soi joka paikassa, niin sen liittää nykyään hyvään fiilikseen. Lisää ysäriä siis soittolistalle 👍🏻

        Vähän samoin itsellä, kun saavutin baari-iän kivasti siinä alussa ja sitten mentiin eikä meinattu 😂


    • Anonyymi
      • Noi vanhat starat on hyviä, vaikkei nyt muutamaan vuoteen ole erityisesti tullut kuunneltua 👍


    • Anonyymi
      • Oijoi, tuota ei olekaan hetkeen tullut kuunneltua!


    • Anonyymi
      • No hitto, tuon olin täysin unohtanut... Huhhuh 😳


    • Anonyymi
      • Nuo on legendoja, ehkä niitä ei enää niin soiteta kun kaikki tietää ne...


    • Anonyymi
      • Toki tää ei oo hirveetä jytää.. ei taideta tätä biisiä laskea edes rokkiin..


      • Palstarinssintsemppaaja kirjoitti:

        Toki tää ei oo hirveetä jytää.. ei taideta tätä biisiä laskea edes rokkiin..

        Ei sillä ole väliä, musiikkia ja se riittää 👍


      • Palstarinssintsemppaaja kirjoitti:

        Toki tää ei oo hirveetä jytää.. ei taideta tätä biisiä laskea edes rokkiin..

        No kertsin sanat on mun mielestä silti hyvät 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, musiikkia ja se riittää 👍

        😊💪


      • Palstarinssintsemppaaja kirjoitti:

        😊💪

        Kiitos 😅 kuuntelitko biislä niinkun oikeesti oikeesti.😅😊 Ei tarvi mulle sit esittää tai huijata


      • Anonyymi
        Palstarinssintsemppaaja kirjoitti:

        Kiitos 😅 kuuntelitko biislä niinkun oikeesti oikeesti.😅😊 Ei tarvi mulle sit esittää tai huijata

        Palstarinssi heivatakoon mäkeen niin pitkälle kuin ikinä lentää, kaipailkoon ketä kaipaa, ei tiedä mitä muut kaipaan https://youtu.be/juU2pVkohpo on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstarinssi heivatakoon mäkeen niin pitkälle kuin ikinä lentää, kaipailkoon ketä kaipaa, ei tiedä mitä muut kaipaan https://youtu.be/juU2pVkohpo on

        Älä koskaan luule, että rakkaudella olisi sydämesi lävistettävissä, edes näennäisesti puhtaimmilla sillä. Minä rakastan sinua senkin yli ♥️


      • Palstarinssintsemppaaja kirjoitti:

        Kiitos 😅 kuuntelitko biislä niinkun oikeesti oikeesti.😅😊 Ei tarvi mulle sit esittää tai huijata

        Kuuntelin toki, en ihan kaikkia aina jaksa kuunnella, mutta Laurin kyllä 😊


      • Anonyymi

        Maximilian rakas, kävelit sisään kuin kuningas. Miksi odotat että kukaan antaisi sinulle yhtään mitään? Niin kuin en ole minäkään juuri tehnyt. Mutta kerro siihen yksikin hyvä syy?


    • Anonyymi

      Juu ymhh.. just kotiuduin

    • Anonyymi

      Apulanta on karseeta kakkaa. 💩

    • Anonyymi
      • Ehei suinkaan, ei tartte tyttöjä jahdata :)

        Mirrit on syöneet viikonlopun kunniaksi herkkuruokiaan ja nukkuu (kuorsaten 😲) jokainen, tulkitsisin, että ne on ihan hyvillään 🤗

        Aina ei vaan ehdi/jaksa palstailla, on se oikeakin elämä ruudun tällä puolen. Mutta kun ilta koittaa, ryömivät randomit luolistaan... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei suinkaan, ei tartte tyttöjä jahdata :)

        Mirrit on syöneet viikonlopun kunniaksi herkkuruokiaan ja nukkuu (kuorsaten 😲) jokainen, tulkitsisin, että ne on ihan hyvillään 🤗

        Aina ei vaan ehdi/jaksa palstailla, on se oikeakin elämä ruudun tällä puolen. Mutta kun ilta koittaa, ryömivät randomit luolistaan... 😂

        Tässä olen samaa mieltä 😊


      • Palstarinssintsemppaaja kirjoitti:

        Tässä olen samaa mieltä 😊

        Niin, kun käyttäytyy hyvin ja kunnioittavasti, niin tytöt tulee jahtaamaan, ei enää itse tarvitse jahdata 😊


    • Anonyymi

      Jotakin uudempaa, Aliisaa. En tiedä ootteko jo kuulleet, mutta nyt on tilaisuus jos ette. :)

      https://youtu.be/yD3JKei5Jns

      Syrjä on sukunimi... Hmm.

      Jasu

      • Ihan uusi itselle, ei huono ei. Sukunimestä arvaa mistä musikaaliset juuret ovat tulleet 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihan uusi itselle, ei huono ei. Sukunimestä arvaa mistä musikaaliset juuret ovat tulleet 😁

        Kiva kappale ja samaistuin Aliisan tuntemukseen..

        "Tää tunne kertoo siitä, kun rakastaa niin, että sattuu. Olen tosi herkkä tyyppi ja tunnen tunteet niin lujina, että välillä pelkään poksahtavani niistä ilmapallon tavoin."

        Tähännäin. Sama vika rahikaisella ja se näkyy mun runoissa.

        "Biisi syntyi kuin itsestään. Sävellän aina kappaleeni itse, mutta tällä kertaa Elias otti kitaran ja alkoi tapailla kertsin melodiaa ja siinä se oli. Ei mennyt kuin hetki, niin meillä oli valmis biisi, Aliisa Syrjä kertoo."

        Lähde:https://www.findance.com/uutiset/62339/aliisa-syrja-julkaisi-taa-tunne-singlen-kun-rakastaa-niin-etta-sattuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kappale ja samaistuin Aliisan tuntemukseen..

        "Tää tunne kertoo siitä, kun rakastaa niin, että sattuu. Olen tosi herkkä tyyppi ja tunnen tunteet niin lujina, että välillä pelkään poksahtavani niistä ilmapallon tavoin."

        Tähännäin. Sama vika rahikaisella ja se näkyy mun runoissa.

        "Biisi syntyi kuin itsestään. Sävellän aina kappaleeni itse, mutta tällä kertaa Elias otti kitaran ja alkoi tapailla kertsin melodiaa ja siinä se oli. Ei mennyt kuin hetki, niin meillä oli valmis biisi, Aliisa Syrjä kertoo."

        Lähde:https://www.findance.com/uutiset/62339/aliisa-syrja-julkaisi-taa-tunne-singlen-kun-rakastaa-niin-etta-sattuu

        Jaahansson. Pitääpä kuunnella uudelleen ajatuksen kanssa, niin voi päästä hiukan kiinni laulajan ajatuksiin. Kiitos tästä infopläjäyksestä 😊


      • Aliisan isä Ville Syrjä on Pantsen, Martin ja Akun serkku. Ylöjärveltä kuten nuo muutkin Syrjät, mutta ei tietääkseni Mutalasta kuitenkaan.

        Aliisa melodisen ja lyyrisen popin suuria tulevaisuuden nimiä, toivottavasti ura ottaa tuulta.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Aliisan isä Ville Syrjä on Pantsen, Martin ja Akun serkku. Ylöjärveltä kuten nuo muutkin Syrjät, mutta ei tietääkseni Mutalasta kuitenkaan.

        Aliisa melodisen ja lyyrisen popin suuria tulevaisuuden nimiä, toivottavasti ura ottaa tuulta.

        Juu, näin minulle kerrottiin, vaikka toki arvasi tuosta sukunimestä, joka ei ole turhan yleinen, että mihin sukukuntaan neiti luultavasti kuuluu :)


    • Anonyymi

      Juoka viinaa ja kuunelkaa viinamiehen musiikkia niin saatte naisia: https://www.youtube.com/watch?v=sIz6fMKPYFo

      Ennen vanhaan olivat viinamiehet suuressa kunniassa mitä nyt jotkut tuonaikaiset tytönhupakot yrittivät tylyttää kuvaputkitelevision lähetyksessa Irwinille ettei tuollainen pahalle haiseva hampuusi ole naisten mieleen. Irwin yllättyi suuresti, jotta eikö mukaa. Eikö muka ? Etkö tiedä kuka minä olen, olen Irwin.

      Irwin oli viinamies ja suuri sankari ! Juha "Watt" Vainiosta ei ole samaan sillä hänestä tuli nössömies ja siksi kuoli ennen aikojaan kun vesilinjalla eläessään tapatti itsensä. Olisi jatkanut viinalinjalla niin elämää olisi ollut edessä vielä ainakin kolmekymmentä vuotta.

      • Pujis, kerpele 😁
        Haastan sinut uudistumaan yhden biisin verran jossain lähitulevan biisiketjussa.


    • Anonyymi

      Pöh. Tahdotko turkulaista seuraa?täällä sitä. Miten olis?

      • Olen aina avoin tutustumisehdotuksille. Tosin Turku on snadisti etäällä eikä siirtymät ihan sekunnissa onnistu. Ni mitäs sit?

        Laita mun profiilin meiliosoitteeseen meiliä ja katsotaan minne asiat liikahtavat.


    • Anonyymi

      Sinä siellä. Tahdotko tavata palstalaisen.? Mihin tehään treffit? Tavataanko lähidaarissa?

      • Kyllä se sopii. En tiedä. Lähibaariin en taida lähteä, toi Satulinna ei kiehdo, vaikka on siellä toisinaan kiva käydä tuopilla matkan varrella.


      • Phonk-musaa, wtf?!?!?!

        No taas tuli opittua jotain uutta... Miksei vois olla vaan muutama genre, ei tämmönen pappa pysy kärryillä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Phonk-musaa, wtf?!?!?!

        No taas tuli opittua jotain uutta... Miksei vois olla vaan muutama genre, ei tämmönen pappa pysy kärryillä...

        Joo, termejä tuntuu olevan loputtomasti. Menee ehkä jo vähän hifistelyrunkkaamiseksi, kun väkisin kaikki yrittää erottua joukosta ja keksiä termejä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Joo, termejä tuntuu olevan loputtomasti. Menee ehkä jo vähän hifistelyrunkkaamiseksi, kun väkisin kaikki yrittää erottua joukosta ja keksiä termejä.

        Niin just. Eikö vois olla vaan klassinen, rock ja pop, sehän riittäis?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Phonk-musaa, wtf?!?!?!

        No taas tuli opittua jotain uutta... Miksei vois olla vaan muutama genre, ei tämmönen pappa pysy kärryillä...

        Itse tutustuin termiin äskettäin, kun teini-ikäinen poikani kuuntelutti musalistaansa minulle ja valisti, että "tämä äiti on sitten phonkia, se kirjoitetaan P-H-O-N-K, eikä mitenkään fonk tai funck". Kiitos vain lapselle valistuksesta, tunsin itseni niin kelkasta pudonneeksi 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse tutustuin termiin äskettäin, kun teini-ikäinen poikani kuuntelutti musalistaansa minulle ja valisti, että "tämä äiti on sitten phonkia, se kirjoitetaan P-H-O-N-K, eikä mitenkään fonk tai funck". Kiitos vain lapselle valistuksesta, tunsin itseni niin kelkasta pudonneeksi 😄

        Mitä lapset edellä, sitä aikuiset perässä. Vai oliko se noin päin? 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mitä lapset edellä, sitä aikuiset perässä. Vai oliko se noin päin? 😂

        Ja palstakamu siinä mukana. Kyllä tää teinien jutut sitten rasittaa omaa elämää 😰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja palstakamu siinä mukana. Kyllä tää teinien jutut sitten rasittaa omaa elämää 😰

        Olettaakseni kukaan ei sinua pakota näitä lukemaan? Niin ollen ihan itse aiheutat itsellesi kärsimystä lukemalla näitä juttuja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olettaakseni kukaan ei sinua pakota näitä lukemaan? Niin ollen ihan itse aiheutat itsellesi kärsimystä lukemalla näitä juttuja.

        Näin kyllä. Ystävällisesti jos et minua syytyäisi siitä. Mutta ei periaatteessa mitään väliä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja palstakamu siinä mukana. Kyllä tää teinien jutut sitten rasittaa omaa elämää 😰

        Monesti nuoret keksivät kaikki parhaimmat ideat. Oman ikäpolveni mieli on jo niin hitaan jäykkä, että ei me kalkkikset keksitä enää mitään uutta ja mielenkiintoista. Toki voisin paukuttaa jotain Mattia ja Teppoa hautaan saakka, mutta miksi jumittua menneisyyteen?


    • Anonyymi
      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Pulp 💗 Tässä lisää: https://www.youtube.com/watch?v=VwRfAceTJt4

        If fashion is your trade
        Then when you're naked
        I guess you must be unemployed yeah

        Pulp on hyvä, olen samaa mieltä 😊


    • Anonyymi

      Ivy Levan on ihan bitch, mutta jostain syystä se toimii.

      https://youtu.be/35pJPrpEWsI

      Jasu

      • Ei toimi mulle, mutta se onkin yksi musiikin kauniita puolia :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei toimi mulle, mutta se onkin yksi musiikin kauniita puolia :)

        Ivy toimii, tarkoitin, en musiikkia. :D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ivy toimii, tarkoitin, en musiikkia. :D

        Jasu

        Aaa, ok, ymmärrän. Musa ei ollut mun makuun, mutta varmasti jonkun :)


      • Anonyymi

        Huh kauhistus. Minä joka näen unia enemmän kuin kukaan tietämäni henkilö, näen unia nielun tukkivista solmuisista naruista, joita kiskon ulos sisältäni. Tämä musavideon tekijä on kyllä onnistunut.


    • Anonyymi
      • Ei tää ookaan rokkiketju, vaan biisiketju, siispä sana vapaa :)


    • Anonyymi
      • Tämä on yksi kauneimpia kappaleita ikinä, suosikkini jota kuuntelen aika ajoin kaiken modernin rytinän ja jyskeen sijaan. Uppoudun tuohon kuin kuin kivi suonsilmäkkeeseen.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe