Ai se on lauantai taas

Anonyymi-ap

Ja täällä te vaan vietätte aikaa.
Menkää nyt jouluostoksille siitä jo.

8

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulin vaan ilmoittamaan, että olen aloittanut joululahjaostokset jo aikoja sitten. Hyvin suunnitelu on puoliksi tehty. :D

• Tähän vielä lisäys. Kannattaa shoppailla netissä. Siellä on usein parempia tarjouksia kuin kivijalkakaupoissa. Suosittelen harrastamaan hintavertailua. 👍

• Anonyymi

Jahka autonromu on sulanut! Minä en rupee kävelee kaupungille.

Jasu

• Anonyymi

Kingis maxi saa riittää, joulu peruttu.
      t. Hallitus

• Anonyymi

Ei ole ketään kelle ostaa lahjoja. Ruman miehen kohtalo on elää yksin.

• Anonyymi

Röyh mä oon kännissä täällä. Kannattaa juoda että löydätte miehen.

• Ei ole mies eikä mikään, joks ei hoida niitä aattona nyrkkiä purien...ei siis hättää. 😁

• Anonyymi

Ei jouda kun pitää levätä että jaksaa huomenna äänestämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      323
      12014
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      156
      11127
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      267
      6473
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      240
      5278
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      181
      3747
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3568
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      54
      2581
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      2010
    9. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      111
      1901
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      12
      1864
    Aihe