Oi voi sentään

Anonyymi-ap

Minulla on liian kaunis tyttöystävä. Monet miehet on kateellisia.

16

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös se ole niitten kateellisten ongelma, eikä sun?

Jasu

• Anonyymi

Voivoi

• Niin sellainen riski siinä on olemassa, jos ottaa sen kaikkein kauneimman pimun.

• Ja, joku voi onnistua viemään sen sinulta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja, joku voi onnistua viemään sen sinulta.

Menköön menojaan si ei ollu mua varten jos oli on niin helposti vietävissä ei ole edes vaikeaa löytää parempaa si jos ettis vaik

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja, joku voi onnistua viemään sen sinulta.

Mä olen täsä jo kerennä mietiskellä mahdoitko parikymppisenä törmätä nelikymppiseen äitiisi ja mahdoitko jopa panna äitisi kenties paksuksi kun et kumia käyttäny äitiäsi naisessa mietityttää vai kun et miltään vähänkään fiksulta edes vaikuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen täsä jo kerennä mietiskellä mahdoitko parikymppisenä törmätä nelikymppiseen äitiisi ja mahdoitko jopa panna äitisi kenties paksuksi kun et kumia käyttäny äitiäsi naisessa mietityttää vai kun et miltään vähänkään fiksulta edes vaikuta

Naidessa ei naisessa

• Anonyymi

Pimu mimmi kimuli kiltsi kultsi ja listahan on loputon näissäkin lempinimissä tyttikselle kiinnostuksen kohteelle ihastukselle tyttöystävälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menköön menojaan si ei ollu mua varten jos oli on niin helposti vietävissä ei ole edes vaikeaa löytää parempaa si jos ettis vaik

Kovin tärkeä on sitten?

• Anonyymi

Mitäkö siitä sitten yritäkkö omaa egoasi pönkittää

• Anonyymi

Ei kannata olla liian nuoren kanssa, koska joutuu vankilaan. Ja suomeenkin tulee venäjältä ja usasta tutut rangaistukset, eli kun vankilaan joutuu, niin ikinä ei pääse pois.

• Anonyymi

Niin. Ei pitäs olla ongelma tää josta pitää ulista täällä vai onko asia niin että pelko iskee, että joku vie hänet sulta?

• Anonyymi

Sulla on kuitenkin aikaa sitä hokea täällä palstalla 😂

• Anonyymi

Minulle ainakin nainen näyttää sitä kauniimmalta, mitä enemmän pidän hänestä, joten tämän oletuksen perusteella toivotan onnea suhteeseen.

• Anonyymi

Rumaakaan ei voi ottaa

Lapset pelkääe

• Anonyymi

Noinhan se yleensä menee. Kyllä rakkauden kohteensa yleensä näkee jollakin tapaa kauniina/komeana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe