Minulla on liian kaunis tyttöystävä. Monet miehet on kateellisia.
Oi voi sentään
16
63
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ole niitten kateellisten ongelma, eikä sun?
Jasu - Anonyymi
Voivoi
Niin sellainen riski siinä on olemassa, jos ottaa sen kaikkein kauneimman pimun.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja, joku voi onnistua viemään sen sinulta.
Menköön menojaan si ei ollu mua varten jos oli on niin helposti vietävissä ei ole edes vaikeaa löytää parempaa si jos ettis vaik
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja, joku voi onnistua viemään sen sinulta.
Mä olen täsä jo kerennä mietiskellä mahdoitko parikymppisenä törmätä nelikymppiseen äitiisi ja mahdoitko jopa panna äitisi kenties paksuksi kun et kumia käyttäny äitiäsi naisessa mietityttää vai kun et miltään vähänkään fiksulta edes vaikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen täsä jo kerennä mietiskellä mahdoitko parikymppisenä törmätä nelikymppiseen äitiisi ja mahdoitko jopa panna äitisi kenties paksuksi kun et kumia käyttäny äitiäsi naisessa mietityttää vai kun et miltään vähänkään fiksulta edes vaikuta
Naidessa ei naisessa
- Anonyymi
Pimu mimmi kimuli kiltsi kultsi ja listahan on loputon näissäkin lempinimissä tyttikselle kiinnostuksen kohteelle ihastukselle tyttöystävälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menköön menojaan si ei ollu mua varten jos oli on niin helposti vietävissä ei ole edes vaikeaa löytää parempaa si jos ettis vaik
Kovin tärkeä on sitten?
- Anonyymi
Mitäkö siitä sitten yritäkkö omaa egoasi pönkittää
- Anonyymi
Ei kannata olla liian nuoren kanssa, koska joutuu vankilaan. Ja suomeenkin tulee venäjältä ja usasta tutut rangaistukset, eli kun vankilaan joutuu, niin ikinä ei pääse pois.
- Anonyymi
Niin. Ei pitäs olla ongelma tää josta pitää ulista täällä vai onko asia niin että pelko iskee, että joku vie hänet sulta?
- Anonyymi
Sulla on kuitenkin aikaa sitä hokea täällä palstalla 😂
- Anonyymi
Minulle ainakin nainen näyttää sitä kauniimmalta, mitä enemmän pidän hänestä, joten tämän oletuksen perusteella toivotan onnea suhteeseen.
- Anonyymi
Rumaakaan ei voi ottaa
Lapset pelkääe - Anonyymi
Noinhan se yleensä menee. Kyllä rakkauden kohteensa yleensä näkee jollakin tapaa kauniina/komeana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550