Nainen maistuiskos

Anonyymi-ap

Mies sanoo sinulle torstaina et menette ostamaan sinulle pari juhla vaatetta tai asu kokonaisuutta huippu liikkeisiin ja mittatilaustyönä viikonloppuna lähdette huippu hotelliin viikonlopuksi ja perjantaina syötte julkkisten paikassa ranskalaisia ja makkaraa ja juomaksi drinkkejä ja wsop konjakkia ja la pyttipannua ja juomana shamppanjaa ja konjakkia ja sunnuntaina muusia ja kalaa ateria maksaa 800 euroa kpl ja siitä huippi eliittien ja julkimoiden suosimiin yökerhoihin ja varakkaiden yksityisjuhliin ja viinaa ja kokaiinia on eli loistoa ja raha viikonloppu

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nuo ajat on kaukana takapäin, ei innosta enää.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Kummiskin menet vm 2022 mb 63 amg mersun kyytiin niin ätmin 1e rainbow olut ja ranskikset ei kelvannut mut ranskikset 800e ja olut 120e lasillinen kyllä kelpaa ja kaks jauhoviivaa peililtänenään biletyttää ja on kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummiskin menet vm 2022 mb 63 amg mersun kyytiin niin ätmin 1e rainbow olut ja ranskikset ei kelvannut mut ranskikset 800e ja olut 120e lasillinen kyllä kelpaa ja kaks jauhoviivaa peililtänenään biletyttää ja on kivaa

        Ja tavallinen kansa näkee kun cheena on juovuksissa ja böllyissä ja ovat kateellisia


    • Anonyymi

      Ei kiitos. Mulla ei ole tollasille kledjuille mitään käyttöä, mutta kiittäisin miestä kohteliaasti tarjouksesta.

      • Anonyymi

        Ja menisit ätmin luo syömään ranskalaisia ja 1e olutta ja kotona juotte kaljaa la pyttipannuu ja juotte kaljaa vai menisitkö kuiteskin miehen mukaan jolla rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja menisit ätmin luo syömään ranskalaisia ja 1e olutta ja kotona juotte kaljaa la pyttipannuu ja juotte kaljaa vai menisitkö kuiteskin miehen mukaan jolla rahaa

        En menisi sinnekään, kun mun viikonloppusuunnitelmani on jo aikaa sitten lukkoon lyöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja menisit ätmin luo syömään ranskalaisia ja 1e olutta ja kotona juotte kaljaa la pyttipannuu ja juotte kaljaa vai menisitkö kuiteskin miehen mukaan jolla rahaa

        p.s. En mä tarvitse miestä, jolla on rahaa. Pystyisin kustantamaan nuo jutut itsekin, mutta kun ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja menisit ätmin luo syömään ranskalaisia ja 1e olutta ja kotona juotte kaljaa la pyttipannuu ja juotte kaljaa vai menisitkö kuiteskin miehen mukaan jolla rahaa

        Muuten tuo "ätmi" voisi joku toinen viikonloppu seuraksi käydäkin, mutta tuo kalja on nou kän duu. Kaljat helvettin ja voin harkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja menisit ätmin luo syömään ranskalaisia ja 1e olutta ja kotona juotte kaljaa la pyttipannuu ja juotte kaljaa vai menisitkö kuiteskin miehen mukaan jolla rahaa

        Ja vähän parempia ranskalaisia ja parempaa olutta ja näet ja juttelet sanna marinin eerika wikmanin jenni haukion kanssa ja syöt samassa pöydässä kuin teemu selänne maria ohisalo vappu pimiä vai ätmin kotona katselemassa mm jalkapalloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten tuo "ätmi" voisi joku toinen viikonloppu seuraksi käydäkin, mutta tuo kalja on nou kän duu. Kaljat helvettin ja voin harkita.

        Ja ihan kunnollista ruokaa sitten myös. Vaikka ei itse tehdyssä pyttipannussa varsinaisesti vikaa ole, mutta "ätmi" kuitenkin alkaisia heti nirsoilla. Ätmit ovat niin samperin nirsoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan kunnollista ruokaa sitten myös. Vaikka ei itse tehdyssä pyttipannussa varsinaisesti vikaa ole, mutta "ätmi" kuitenkin alkaisia heti nirsoilla. Ätmit ovat niin samperin nirsoja.

        Ja ranskisten sijaan itsetehtyjä lohkoperunoita ja uunijuureksia tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan kunnollista ruokaa sitten myös. Vaikka ei itse tehdyssä pyttipannussa varsinaisesti vikaa ole, mutta "ätmi" kuitenkin alkaisia heti nirsoilla. Ätmit ovat niin samperin nirsoja.

        Itse tehty paistinperunat hyvii mut työlääpiä eli eka keität perunat ja odotat et jäähtyy kuorit pilpot ne makkarat sipulin kun pakastepussissa paistaa suoraan mut itse tehdyt on kyllä parempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan kunnollista ruokaa sitten myös. Vaikka ei itse tehdyssä pyttipannussa varsinaisesti vikaa ole, mutta "ätmi" kuitenkin alkaisia heti nirsoilla. Ätmit ovat niin samperin nirsoja.

        Ranskalaiset on kunnon ruokaa moni syö niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tehty paistinperunat hyvii mut työlääpiä eli eka keität perunat ja odotat et jäähtyy kuorit pilpot ne makkarat sipulin kun pakastepussissa paistaa suoraan mut itse tehdyt on kyllä parempia

        Kuka idiootti niitä samana päivänä keittää. Suunnitelmallisuus, sitä ätmiltä puuttu ja se on paha puute elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskalaiset on kunnon ruokaa moni syö niitä

        Ei ole. Moni syö monenmoista, mutta se ei tee niistä kunnon ruokaa. Vaan siis mähän sanoin, ätmit ovat ihan h.lvetillisen nirsoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tehty paistinperunat hyvii mut työlääpiä eli eka keität perunat ja odotat et jäähtyy kuorit pilpot ne makkarat sipulin kun pakastepussissa paistaa suoraan mut itse tehdyt on kyllä parempia

        Ja mitähän sellaista tekemistä ätmillä muka elämässään on, että pyttipannun teko muka olisi "liian työlästä". Eihän ätmillä omien sanojensa mukaan ole mitään muuta kuin aikaa, eli ei ole yhtään liian työlästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän sellaista tekemistä ätmillä muka elämässään on, että pyttipannun teko muka olisi "liian työlästä". Eihän ätmillä omien sanojensa mukaan ole mitään muuta kuin aikaa, eli ei ole yhtään liian työlästä.

        Onpahan jotain tekemistä ätminkin elämässä, kun keittää ja kuorii perunoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Moni syö monenmoista, mutta se ei tee niistä kunnon ruokaa. Vaan siis mähän sanoin, ätmit ovat ihan h.lvetillisen nirsoja.

        Kumpi nainen kelpaa miehille nainen joka syö kaikkea ja tykkää ranskiksista ym vai nainen joka syö lokkia joku viikko 2 tomaattia joka päivä töissä mut aamusti ennen töihin 3 kg perunoit ja 4 l läskisoosia et jaksaa esittää syön vsin 2 tomattii päivässä ja töistä 4 isoa pitsaa 1l kokista et jaksaa ja sanoo et syö lokkii kun esittää parempaa ja varakasta mut varakkaatkin syö ranskiksii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi nainen kelpaa miehille nainen joka syö kaikkea ja tykkää ranskiksista ym vai nainen joka syö lokkia joku viikko 2 tomaattia joka päivä töissä mut aamusti ennen töihin 3 kg perunoit ja 4 l läskisoosia et jaksaa esittää syön vsin 2 tomattii päivässä ja töistä 4 isoa pitsaa 1l kokista et jaksaa ja sanoo et syö lokkii kun esittää parempaa ja varakasta mut varakkaatkin syö ranskiksii

        Niin, ätmi on h.lvetillisen nirso olento. Sehän jo todettiin. Vain valmisp.ska kelpaa ja oikeaan ruokaan ei koskekaan. Pahimpi ovat sitten aloittajan kaltaiset, jotka yrittävät p.skoa muidenkin syömiset ja kiukuttelevat kun joku toinen syö terveellisemmin. On se niin vaikea kestää, kun muilla on parempi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän sellaista tekemistä ätmillä muka elämässään on, että pyttipannun teko muka olisi "liian työlästä". Eihän ätmillä omien sanojensa mukaan ole mitään muuta kuin aikaa, eli ei ole yhtään liian työlästä.

        Ätmit joutuu tekemään töitä ja pitää suomen pystyssä niin ätmit ja ätnit on työläisiä työläisperheistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit joutuu tekemään töitä ja pitää suomen pystyssä niin ätmit ja ätnit on työläisiä työläisperheistä

        Ätmit mitään töitä tee. Tavikset tekevät töitä ja korkeakoulutetut tekevät töitä (heistäkin valtaosa on ihan vaan duunareista). Ätmit istuvat kotona, juovat kaljaa ja syövät ranskiksia sossun rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ätmi on h.lvetillisen nirso olento. Sehän jo todettiin. Vain valmisp.ska kelpaa ja oikeaan ruokaan ei koskekaan. Pahimpi ovat sitten aloittajan kaltaiset, jotka yrittävät p.skoa muidenkin syömiset ja kiukuttelevat kun joku toinen syö terveellisemmin. On se niin vaikea kestää, kun muilla on parempi olla.

        Sinulle ei kelpaa normaali koti ruoka esim wokki vihannekset kaalisalaatilla ei ole kunnon ruokaa niillä ei työläisnainen pitkälle pötki vaan nakkikastike ranskalaiset ym niin jaksaa eli älä yritä kyllä minulla on normaali ruoka maku kotiruokaa ei mitään erikoisii erikoisuuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit mitään töitä tee. Tavikset tekevät töitä ja korkeakoulutetut tekevät töitä (heistäkin valtaosa on ihan vaan duunareista). Ätmit istuvat kotona, juovat kaljaa ja syövät ranskiksia sossun rahoilla.

        Niin ja valittaa nettifoorumeilla, kun ei kelpaa kenellekään ja kuvittelee olevansa tavis, vaikka on siis tosiaan ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei kelpaa normaali koti ruoka esim wokki vihannekset kaalisalaatilla ei ole kunnon ruokaa niillä ei työläisnainen pitkälle pötki vaan nakkikastike ranskalaiset ym niin jaksaa eli älä yritä kyllä minulla on normaali ruoka maku kotiruokaa ei mitään erikoisii erikoisuuksia

        Minulle kelpaa kunnollinen kotiruoka, ei puolivalmistep.ska, joka on ainoa mitä ätmi suostuu syömään. Mitä epäterveellisempää, niin sitä enemmän ätmi mättää napaansa ja huuhtoo kaljalla alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei kelpaa normaali koti ruoka esim wokki vihannekset kaalisalaatilla ei ole kunnon ruokaa niillä ei työläisnainen pitkälle pötki vaan nakkikastike ranskalaiset ym niin jaksaa eli älä yritä kyllä minulla on normaali ruoka maku kotiruokaa ei mitään erikoisii erikoisuuksia

        Sä et ole koskaan normaalia kotiruokaa nähnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei kelpaa normaali koti ruoka esim wokki vihannekset kaalisalaatilla ei ole kunnon ruokaa niillä ei työläisnainen pitkälle pötki vaan nakkikastike ranskalaiset ym niin jaksaa eli älä yritä kyllä minulla on normaali ruoka maku kotiruokaa ei mitään erikoisii erikoisuuksia

        Ne jotka tällä pallolla rankimmin fyysisiä töitä tekevät, elävät lähestulkoon täysin kasvisruoalla. Suomessa ole rankaa fyysistä työtä tehnyt kukaan enää vuosikymmeniin ja silti ätmit mättää p.skaa kupuunsa kuin viimeistä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kelpaa kunnollinen kotiruoka, ei puolivalmistep.ska, joka on ainoa mitä ätmi suostuu syömään. Mitä epäterveellisempää, niin sitä enemmän ätmi mättää napaansa ja huuhtoo kaljalla alas.

        Aika raskas elämä sinulla itse teet suolaa kaupan suola ei käy vehnäjauhot teet itse kaupan jauhot ei käy jne jne eli taitaa isi ja äiti tehdä ruuat ja helppo mennä valmiiseen pöytään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika raskas elämä sinulla itse teet suolaa kaupan suola ei käy vehnäjauhot teet itse kaupan jauhot ei käy jne jne eli taitaa isi ja äiti tehdä ruuat ja helppo mennä valmiiseen pöytään

        Kumpikaan noista ei ole puolivalmiste. Termit kuntoon ätmille. Olis kannattanut käydä edes se peruskoulu loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kelpaa kunnollinen kotiruoka, ei puolivalmistep.ska, joka on ainoa mitä ätmi suostuu syömään. Mitä epäterveellisempää, niin sitä enemmän ätmi mättää napaansa ja huuhtoo kaljalla alas.

        Toinen ei riidellä ja kinata ei aloitus ollut tehty et tappeleen haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen ei riidellä ja kinata ei aloitus ollut tehty et tappeleen haluan

        Ethän sä osaa olla mistään asiasta tappelematta. Se on sulle ihan tuntematon käsite, että antais ihmisten olla omia itsejään ja toimia miten itse tahtovat. Sä alat heti komentelemaan ja päsmäröimään ja esittämään idioottimaisia oletuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä osaa olla mistään asiasta tappelematta. Se on sulle ihan tuntematon käsite, että antais ihmisten olla omia itsejään ja toimia miten itse tahtovat. Sä alat heti komentelemaan ja päsmäröimään ja esittämään idioottimaisia oletuksia.

        Anteeks kauhiast mut sopiiko ettet vastaa aloituksiini tai vastaa kun vastaan eli ei voi tulla riitaa kun emme vastaa toisillemme eiks jeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks kauhiast mut sopiiko ettet vastaa aloituksiini tai vastaa kun vastaan eli ei voi tulla riitaa kun emme vastaa toisillemme eiks jeah

        Sä tappelet kaikkien kanssa. Kuten nyt esim. auoit turpaasi Sheenalle tuossa alussa ja Jasulle paukutat päätäsi jatkuvalla syötöllä.. Sillä ei ole mitään tekemistä minun kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tappelet kaikkien kanssa. Kuten nyt esim. auoit turpaasi Sheenalle tuossa alussa ja Jasulle paukutat päätäsi jatkuvalla syötöllä.. Sillä ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

        No cheenalle yritin olla huuliveikko eli leikkimielistä piruilua ja jasulle mitä pahaa hänelle olen sanonut ja kai jasu itse sanoo että haastan riitaa ja haluaa lopettaa sen eli puutut toisten asioihin mutta en halua riidellä kenenkään kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tappelet kaikkien kanssa. Kuten nyt esim. auoit turpaasi Sheenalle tuossa alussa ja Jasulle paukutat päätäsi jatkuvalla syötöllä.. Sillä ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

        Ja miksi olet minulle aina ilkeä ja riitaisa ja vastaat aina riitaisasti eli mitä pahaa minä sinulle olen tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No cheenalle yritin olla huuliveikko eli leikkimielistä piruilua ja jasulle mitä pahaa hänelle olen sanonut ja kai jasu itse sanoo että haastan riitaa ja haluaa lopettaa sen eli puutut toisten asioihin mutta en halua riidellä kenenkään kanssa

        Kuitenkin paukutat päätäsi jatkuvasti ja kaikille. Minä en ole kertaakaan aloittanut sulle veetuilua. Ole kerrankin itse aloittamatta ja minäkään en silloin vastaa sulle samalla mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi olet minulle aina ilkeä ja riitaisa ja vastaat aina riitaisasti eli mitä pahaa minä sinulle olen tehnyt

        Kuten jo sanoin, niin en ole kertakaan ollut sinulle ensimmäisenä ilkeä. Sä aloitat aina ihan itse ja saat samalla mitalla takaisin. Lakkaa itse olemasta aina ensiksi ilkeä, niin mullakaan ei ole mitään tarvetta veetuilla takaisin.


    • Anonyymi

      Ei ikinä! Kiitos vaan. En halua rahaa ja seurapiirejä yök

    • Anonyymi

      Perunat voi olla eilisin keitettyjä. Siitä vaan kuoret pois ja pannulle.

    • Anonyymi

      Ei kyllä oikein innosta, kuulostaa kovin pinnalliselta. Mieluummin käyttäisin rahat johonkin parempaan, kuten yhteiseen lomaan. Ja siis 50/50 maksettuna.

      • Anonyymi

        Mies voi kesken yksityis julkkis bileiden sanoa lähdetään qatariin ja tilaa yksityislentokoneen ja lähdette gatariin ja gatarin bileisiin


    • Anonyymi

      Voi ei jaxa. Kiitos vaa.

    • Anonyymi

      Eikö tähän nyt voi vaikka ylläpito puuttua, että täällä syödään joka ilta pyttipannua ja makkaraa?

    • Anonyymi

      Tämä voisi olla jopa ihan aito aloitus.
      Mutta silti, olen joskus yrittänyt ostaa barbieta lahjaksi. Tyylikäs autovalikoima on niihin hyvin niukka ja vaatteet pitäisi ommella itse että saisi sille vaativaan tarpeeseen kuteet päälle.

    • En suostuisi koskaan tuollaiseen, että ensin pitäisi vaihtaa vaatteet uusiin. Minun omien vaatteiden pitää kelvata miehelle ja tämä suhde ei koskaan edes alkaisi.

    • Anonyymi

      Mieluummin yhdessä väsätty terveellinen huttu kotona. Ulkona ruoaksi kelpaisi Hesen ranskalaiset. Suksia voitaisiin mennä yhdessä katsomaan, itse maksaisin, en halua olla kiitollisuuden velassa kenellekään. Mukavaa yhdessäoloa otan mielelläni ilmaiseksi ja yhteisen hiihtolenkin tai kävellen rakennuksia ja luontoa silmäillen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe