Se ei siitä muutu koskaan, ei vaikka oisit viimeinen nainen tai mies maailmassa.
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se juuri on. Ei ole ollut ketään moneen vuoteen, joka todella kiinnostaisi. Ehkä sellaiseen ei enää ole mitään tarvetta, tai sitten rankat vuodet ovat tehneet tehtävänsä.
- Anonyymi
Ei se kaikille mene jakeluun, kuten nähdään näistä palstan ätmeistä persoonallisuushäiriöineen
- Anonyymi
Ne nyt on ihan oma lukunsa, kannata juuri välittää. Henkinen psyyke niillä sen verran huonolla tolalla että se tie vie vaan yhteen suuntaan
- Anonyymi
Olet viimeinen 🎶
- Anonyymi
Miksi et sitä sano hänelle? Täällä se voi tarkoittaa ketä tahansa.
- Anonyymi
Oletus täällä on että kaikki yhtä saamattomia nysviä anonyymiteetin suojassa? Olet aika väärässä
- Anonyymi
Oletko ätmi? Jos olet niin sinulle on sanottu varmaan samaa koko ikäsi
- Anonyymi
Kiitos samoin,mies nainen 🤭
- Anonyymi
Niin mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797