Tänään teen

Anonyymi-ap

Avioliittotarjouksen palstalaiselle. Kuinkahan käy?

30

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jasulleko?

      • Anonyymi

        Luulis jo tietävän, että mua on turha kosiskella, olen sitkeästi varattu ja avioliittovastainen (nykyään).

        Jasu


    • Anonyymi

      Varmaan saat rukkaset, täällä kun suuri osa taitaa tykätä pysyä sinkkuina ja aviotta.

      Jasu

    • Anonyymi

      Taisit tehdä tarjouksen kuparipannusta.

    • Anonyymi

      Kurpista kuka vaan suostuu ilman muuta.

    • Anonyymi

      No mite kävi? 🥱

    • Anonyymi

      En ottaisi ketään palstalaista. Itseasiassa en edes ikinä halua tunnustaa kenellekkään, että ole täällä joskus kirjoitellut ja lueskellut juttuja.

      • Anonyymi

        Mikset. Ketä edes kiinnostaa ootko kirjottanut tai lukenut? 🤐


      • Anonyymi

        Jotkut on vähän tuohon tyyliin sanoneet, mutta silti palstan kautta kokeilleet seurustellakin. Joku ristiriita käydä tällaisella palstalla, tapailla ihmisiäkin täältä ja silti olla kuin olis parempi kun muut täällä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut on vähän tuohon tyyliin sanoneet, mutta silti palstan kautta kokeilleet seurustellakin. Joku ristiriita käydä tällaisella palstalla, tapailla ihmisiäkin täältä ja silti olla kuin olis parempi kun muut täällä.

        Jasu

        Joskus huvittaa, kun jotkut pitää kauhean nolona käyttää keskustelupalstoja aktiivisesti ja itse kuitenkin addiktoituvat joihinkin nettipeleihin mitä runputtaa yötä myöden.

        Siinä kohtaa ei kanssa paljon pallossa säteile. Addikti on addikti ihan sama mihin on koukussa, turha ilkkua muille.

        Jasu


    • Anonyymi

      Teitkö jo, miten kävi?

    • Anonyymi

      Sun täytyy kokeilla Eipä sitä kai muutoin tiedä jännäksi jää hoksaako hän kenelle se on tarkoitettu

    • Anonyymi

      Nainen teki minulle tarjouksen että muutan hänen luokse noin 15 km maalle keskustasta. Minä sanoin että en voi koska ei ole autoa ja pitää käydä keskustassa joka päivä ja salilla ja kalassa. Kalaan olisi sitten 25 km fillarilla. Ei onnistu.

    • Anonyymi

      Pujisko meinaa langeta polvilleen? :)

      • Anonyymi

        Ehkä vanhuuttaan.


    • No.. huonostihan siinä käy, oli vastaus sitten kumpi vain.

      • Siskoseni, olet ikuinen optimisti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Siskoseni, olet ikuinen optimisti 😂

        Noh.. piruvie..
        Jos palstalainen vastaa kosintaan myöntävästi, niin on se aikamoinen negaatio.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. piruvie..
        Jos palstalainen vastaa kosintaan myöntävästi, niin on se aikamoinen negaatio.

        Mä luovutan, olen selätetty 😂


    • Anonyymi

      Ei sua jazuli kukaan huoli

      • Anonyymi

        Sen varaan laskenkin läsnäoloni. Eihän täällä muuten voisi aikaansa viettää.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen varaan laskenkin läsnäoloni. Eihän täällä muuten voisi aikaansa viettää.

        Jasu

        Älä tee enää näitä tyhmiä aloituksia saadakseen huomiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee enää näitä tyhmiä aloituksia saadakseen huomiota

        En ole tehnyt ainuttakaan tällaista, mulla on järeemmät konstit ottaa huomio kun sitä haluan osakseni saada ja aina onnistun.

        Jasu


    • Anonyymi

      Hän vastasi kyllä, palstahäät tulossa. Kuka palstalainen vihkii? Kenestä morsiusneito?

      Ap.

      • Anonyymi

        Jasu tyllihameessa. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasu tyllihameessa. :)

        Iaskin..väärin

        Sese vasta olis karmee näky!

        Jasu


    • Anonyymi

      Loppuillasta istui hän kuparipannu sylissään.

    • Ketä täällä on kosittu? Ketkä täällä yleensä seurustelee? Oliko vastaus myönteinen?

      Mä en tiedä missä mennään, voisiko joku avata tätä jotenkin? Mä jään aina syrjään kaikesta mielenkiintoisesta.

      Onnea nyt joka tapauksessa, oli se vastaus myönteinen, tai kielteinen.

      Onko palstavauvoja tulossa? Edes jotain uutisia? .... :D

      (tähän alle saa raportoida)

    • Anonyymi

      Onko tuo vähän kuin nopan he4ita leko kuusi vai yksi?

      Eräs avaruus, sci-fi sarja jossa hauskoja näyttelijöitä ja jättilaiva, aqvaruuslaiva Gene Roddenberry's Andromea, monien galaksien tunnettu jätti taisteluristeilijä Andromeda Ascendaqnt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe