Mistähän löytyisi hyvää

Anonyymi-ap

Viiksivahaa? Suosituksia? Pääsi viikset vähän venähtämään ja nyt pitäisi saada tyyliin Packalenit nenän alle!

https://aijaa.com/aoBUYC

Jasu

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmeisesti kellään muulla ei kasva täällä viikset, vain maitoparrat. No höh. :'(

      Jasu

      • Anonyymi

        Mulla kasvaa kokoparta. Dickjohnosonilta löytyy laadukkaita tuotteita partamiehille.
        https://dickjohnson.fi/collections/viiksivahat

        En ole viiksivahaa ostanut, vaikka viikset kasvaa ja menee välillä suuhun, ei haittaa.
        Ennen olin siinä luulossa, että syöminen on parran kanssa sottaista puuhaa ja sanonnan mukaan näkee viikon ruoat, mutta ei pidä paikkaansa.
        Syöminen onnistuu ilman, että parta sottaantuisi.
        On kyse miten syö, syödään pieniä suupaloja, ei röyhytetä lusikka kukkuroilaan.
        Käytetään myös sitä aterin liinaa eli paperia, joka on tarkoitettu suun pyyhkimiseen.
        Hampurilainen, sellainen suuri jossa majoneesia pursuaa, niin se on parrakkaille vähän ongelma, jollei tarjolla ole haarukkaa ja veistä, jolla saa pienittyä sopiviksi suupaloiksi, niin jollei ole tarkkana, niin majoneesia on parralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kasvaa kokoparta. Dickjohnosonilta löytyy laadukkaita tuotteita partamiehille.
        https://dickjohnson.fi/collections/viiksivahat

        En ole viiksivahaa ostanut, vaikka viikset kasvaa ja menee välillä suuhun, ei haittaa.
        Ennen olin siinä luulossa, että syöminen on parran kanssa sottaista puuhaa ja sanonnan mukaan näkee viikon ruoat, mutta ei pidä paikkaansa.
        Syöminen onnistuu ilman, että parta sottaantuisi.
        On kyse miten syö, syödään pieniä suupaloja, ei röyhytetä lusikka kukkuroilaan.
        Käytetään myös sitä aterin liinaa eli paperia, joka on tarkoitettu suun pyyhkimiseen.
        Hampurilainen, sellainen suuri jossa majoneesia pursuaa, niin se on parrakkaille vähän ongelma, jollei tarjolla ole haarukkaa ja veistä, jolla saa pienittyä sopiviksi suupaloiksi, niin jollei ole tarkkana, niin majoneesia on parralla.

        Onkohan nuo vahat miten voimakkaan tuoksuisia? Tuleeko migreeni, kun nuuhkii päivän...

        Se onkin taitolaji syödä niin ettei viiksikarvoihin jää mitään, jos on kovin runsaat ja pörröiset viikset. Mutta varmasti vaikuttaa annoskoko kuten sanoit, ei lusikkaa tartte kukkuralleen laittaa. :)

        Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan nuo vahat miten voimakkaan tuoksuisia? Tuleeko migreeni, kun nuuhkii päivän...

        Se onkin taitolaji syödä niin ettei viiksikarvoihin jää mitään, jos on kovin runsaat ja pörröiset viikset. Mutta varmasti vaikuttaa annoskoko kuten sanoit, ei lusikkaa tartte kukkuralleen laittaa. :)

        Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on.

        Jasu

        Kai niitä on hajuttomiakin tarjolla, ainakin on hajuttomia partaöljyjä.
        Ainakin tuo Original, mainittiin, että on tuoksuton.
        Kannattaa lukea asiakkaiden tuote arvosteluja, joissa mainitsevat tuotteiden tuoksuista, jotkut tuoksuu hyvinkin voimakkaasti.
        Meikäläinen ei mitään voimakas tuoksuisia tuotteita käytä, kun alkaa yskittämään ja kurkussa tuntuu epämukavalta.
        Joku vaniljan tuoksu menee. Kokeeksi ostin Tequila Sunrise partaöljyä, en ole vielä partaan laittanut, mutta tuoksuu ihan miellyttävälle, ei ole mikään voimakas tuoksu.
        Onhan nuo hyviä tuotteita, mutta aika arvokkaita ovat,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan nuo vahat miten voimakkaan tuoksuisia? Tuleeko migreeni, kun nuuhkii päivän...

        Se onkin taitolaji syödä niin ettei viiksikarvoihin jää mitään, jos on kovin runsaat ja pörröiset viikset. Mutta varmasti vaikuttaa annoskoko kuten sanoit, ei lusikkaa tartte kukkuralleen laittaa. :)

        Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on.

        Jasu

        "Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on. "

        ?!?!?!?!?????
        Jaaaaa, syvennyin tarkemmin lukemaan, siis nainenko olet, minä heti ajattelin, että miehen kirjoitus on, kun viiksivahasta on puhe,
        No kyllä nainekin voi käyttää partaöljyjä ja viiksivahaa.
        Snake Oil partaöljy sopii myös kasvoille,
        Tietääkös naiset sitä, että partaa ei pestä millään hiustenpesu shampoolla, vaan partashampoolla, koska hius shampoo on aivan liian voimakasta parralle.
        Voi sillä partashampoolla pestä hiuksetkin, mutta siihen vähän liian tyyristä, jollei ole lyhyet hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on. "

        ?!?!?!?!?????
        Jaaaaa, syvennyin tarkemmin lukemaan, siis nainenko olet, minä heti ajattelin, että miehen kirjoitus on, kun viiksivahasta on puhe,
        No kyllä nainekin voi käyttää partaöljyjä ja viiksivahaa.
        Snake Oil partaöljy sopii myös kasvoille,
        Tietääkös naiset sitä, että partaa ei pestä millään hiustenpesu shampoolla, vaan partashampoolla, koska hius shampoo on aivan liian voimakasta parralle.
        Voi sillä partashampoolla pestä hiuksetkin, mutta siihen vähän liian tyyristä, jollei ole lyhyet hiukset.

        Juu. Olen. :)

        En tiennyt tuota. Voiko parran pestä palasaippualla?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan nuo vahat miten voimakkaan tuoksuisia? Tuleeko migreeni, kun nuuhkii päivän...

        Se onkin taitolaji syödä niin ettei viiksikarvoihin jää mitään, jos on kovin runsaat ja pörröiset viikset. Mutta varmasti vaikuttaa annoskoko kuten sanoit, ei lusikkaa tartte kukkuralleen laittaa. :)

        Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on.

        Jasu

        Viikset saa helposti putsattua servetillä tai sormin pyyhkimällä parrasta saa mahdolliset leivänmurut vaikka kammattua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun viikset on onneksi snapchatistä lainatut. Vuosi vai pari jo sitten. Veikkaan, että olisin melkoisen tuuheapartainen, jos mies olisin. Ainakin isäni on. "

        ?!?!?!?!?????
        Jaaaaa, syvennyin tarkemmin lukemaan, siis nainenko olet, minä heti ajattelin, että miehen kirjoitus on, kun viiksivahasta on puhe,
        No kyllä nainekin voi käyttää partaöljyjä ja viiksivahaa.
        Snake Oil partaöljy sopii myös kasvoille,
        Tietääkös naiset sitä, että partaa ei pestä millään hiustenpesu shampoolla, vaan partashampoolla, koska hius shampoo on aivan liian voimakasta parralle.
        Voi sillä partashampoolla pestä hiuksetkin, mutta siihen vähän liian tyyristä, jollei ole lyhyet hiukset.

        Kyllä mä olen ainakin partani ja viikseni ihan tolla erittäin hieno suomalainen shampoolla pessyt vittu rupea mitään satoja eri pesuaineita osteleen kai sitä varpaanväli saippuaakin saisi erikseen vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikset saa helposti putsattua servetillä tai sormin pyyhkimällä parrasta saa mahdolliset leivänmurut vaikka kammattua

        No tätä olen nähnytkin tehtävän. Tarkkaan olenkin seurannut, kun ympärilläni on partanaamoja koko ikäni ollut.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikset saa helposti putsattua servetillä tai sormin pyyhkimällä parrasta saa mahdolliset leivänmurut vaikka kammattua

        Partaa varten on oma harjansa: partaharja, jolla parta harjataan partaöljyn levityksen jälkeen muotoonsa, ei sitä sormin saa muotoon.
        Voi partaa harjata ennen öljyn levittämistäkin, lähtee roskat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Partaa varten on oma harjansa: partaharja, jolla parta harjataan partaöljyn levityksen jälkeen muotoonsa, ei sitä sormin saa muotoon.
        Voi partaa harjata ennen öljyn levittämistäkin, lähtee roskat pois.

        Meillä vanha pässi harjasi partaansa rappuharjaan. Sen jälkeen se pisti sen kappaleiksi.


    • Anonyymi

      Ei aavistustakaan kun en ole koskaan käyttänytkään geeliä kokeilin joskus teininä mu viittiny sitäkään limasta paskaa hiuksiin laittaa

      • Anonyymi

        Mulla on Scwarzkopf Taftin power 5 geeli. Se on aika kiva ja ei kovin sotkeva. Ja suihkevaha Goldwelliltä.

        On kyllä sormivahojakin 2 purkkia, toinen on wetlook ja toinen ei.

        Jasu


    • Anonyymi

      Voit laittaa hunajaa

      • Anonyymi

        Niihin viiksiin tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niihin viiksiin tietysti.

        Älä ainakaan kesällä laita viiksiin hunajaa, on pian ampiaiset ja mehiläiset naaman ympärillä pyörimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ainakaan kesällä laita viiksiin hunajaa, on pian ampiaiset ja mehiläiset naaman ympärillä pyörimässä.

        Jasun mummo mustaparta-kommentti poistettiin. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasun mummo mustaparta-kommentti poistettiin. Miksi?

        Jos ylläpito meinas, että ei täällä kuolleita ja kuopattuja saa muistella, varsinkaan mummon viiksiä. Toinen mummo vielä elää 93-vuotias, hällä ei ole viiksiä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ylläpito meinas, että ei täällä kuolleita ja kuopattuja saa muistella, varsinkaan mummon viiksiä. Toinen mummo vielä elää 93-vuotias, hällä ei ole viiksiä.

        Jasu

        Jokaisella saa olla viikset. Etenkin mummojen viiksiä tulee kunnioittaa, joten ne ansaitsevat maininnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella saa olla viikset. Etenkin mummojen viiksiä tulee kunnioittaa, joten ne ansaitsevat maininnan.

        Niin saakin. Jos karvaa kasvaa, niin sitä kasvaa. Luonnollistahan se on. Meille ihmiseläimillekin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin saakin. Jos karvaa kasvaa, niin sitä kasvaa. Luonnollistahan se on. Meille ihmiseläimillekin.

        Jasu

        Viisaus asuu vanhoissa naisissa ja viiksissä.


      • Anonyymi

        Heh, käyköhän tuo tisseillekin? :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, käyköhän tuo tisseillekin? :)

        Jasu

        Karvanpoiston jälkeen meinaan.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karvanpoiston jälkeen meinaan.

        Jasu

        Muistaakseni joskus biisonimafian Janne testaili kaikkia miesten tuotteita, mutta en löydä sitä videoo enää. 🤔

        Tais olla tuo pallivaha ja muutakin...😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, käyköhän tuo tisseillekin? :)

        Jasu

        Tissikarvojen ojentamiseenko vai tissien kohottamiseen???
        Entä se pallivaha, sitäkin Dick Johnsonin myymälässä myydään???


    • Anonyymi

      Kuva on poistunut, harmi kyllä.
      Laita partaöljyä. Sillä saa nätin kiillon ja lievän muotoilun.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Aa, joo. Laitoin sen poistumaan 10 klikkauksen jälkeen. Etten ehdi järkyttää kovin monia videolla. :)

        Kiitos vinkistä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, joo. Laitoin sen poistumaan 10 klikkauksen jälkeen. Etten ehdi järkyttää kovin monia videolla. :)

        Kiitos vinkistä.

        Jasu

        Täälläkö on oikein liikkuvaa kuvaa nykyään tarjolla? Joutuuko tässä aktiivisuustasoja nostamaan.

        -keinovaginamies-


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe