Nainen lähti läiskimään...

Anonyymi-ap

Minulla oli muijakaveri Salli...Salilla oli feministikavereita ja minun piti käyttäytyä tilanteen mukaan. Olin Sallin kanssa naimassa ja loppuu ja alkuun piti Sallilta aina kysyä, että ei kai susta Salli vaan tunnu siltä, että mä alistan sua ja käytän hyväkseni seksuaalisesti.

Nyt on tulossa sitten niitä lakimuutoksia, seksiin vaaditaan suostumus ja sen takia mä teetin toimistolla sata plankettia johon voi pistää rastin ruutuun ja allekirjoituksen, joka kerralla.

Salli ei suostunut täyttämään näitä plankettaja jälkeen eikä ennen aktia ja aloin epäillä, että Sallilla on jotain kieroa mielessä, olin edellisenä vuonna perinyt setäni maatilan, rantahuvilan, ja osake ja kryptovaluutta sijoitukset ja mietin, että niitä Salli nyt kärkkyy ja yrittää lavastaa mua raiskaajaksi ja viedä perinnön korvauksina...Perkele! Vielä, kun Sallin kaverit suurin osa on feministejä niin arvaahan sen mitä mielessä on.

No mulla taas tavan mukaan oli planketit mukana ja kamera päällä, kun piti panemaan ruveta...Salli rupesi taas ränkkäämään, että mitään plankettaja ei täytetä ja kamera pois päältä.

Mä totesin, että ei laiteta ja sen verran vedin pulttia, että ilmoitin epäilykseni suoraan päin naamaa...kerron, että kyllä sä Salli ittekin tiedät mitä varten toi planketti on ja aktitkin kuvataan, että voidaan näyttää, että varmana olet suostunut, HÄH!!!luuletko pumppaavas mut tyhjiin tuolla käräjillä vai...!!!HÄH. v.ttu, jos et suostu mun menettelyyn niin saat ruveta hoitelemaan tarpees Havin knyttilällä p..kele!!!

Sallin vastaus oli, että pitääkö sun poliisi kaveries nähdä meidän panemista ja hangata nakkiansa samaan aikaan, v.tun Urpo ja mähän en kynttilää tarvii, kun voin hoitaa itteäni Jessellä niin kuin tähänkin asti aina kun tuo sun Urpomaisuutes on ruvennut tökkimään mua, et sä olekaan ollut muutakun kulissi, kun on tarvittu sosiaalinen naamio porvarillisessa maailmassa ja sen takia sua on jaksanut joskus nussiakin...Yhtään orkkua oo sun kanssas saanut! Jesse käy kyllä sosiaalisesta naamaristakin ja nyt tää emäntä lähtee!!!!

Salli otti ja lähti ja femanisirinki on nyt sulkenut mut p,,usaartoon ei irtoo mistään varmana viiteen vuoteen...!!!

Nyt oottelen vielä, että millon tulee haaste postiluukusta, olin nyt saanut Sallin täyttämään edes yhden lomakkeen.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        1759
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        20
        1664
      3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        61
        1500
      4. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        71
        1495
      5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        102
        1458
      6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        56
        1385
      7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        14
        1359
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1192
      9. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1140
      10. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1124
      Aihe