Nainen mikä on mielestäsi paras olut

Anonyymi-ap

Mikä on mielestäsi paras olut ja mitkä saa kakkos ja kolmos sijan ja minkä näistä valitsisit itsellesi 1 oluen 2 siiderin 3 lonkeron

38

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otantani on pieni, mutta tykkään kylmästä Heinekenistä. Se ei käy vatsaan ja jälkimakukin on hyvä.

      Jasu

      • Anonyymi

        Siiderit maistuu hiivalle ja tulee ällö olo, lonkerot on ätläköitä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiderit maistuu hiivalle ja tulee ällö olo, lonkerot on ätläköitä.

        Jasu

        Eihän aito lonkero ole ällöttävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän aito lonkero ole ällöttävää

        Onse. Joskus tykkäsin, mutta en enää saisi juotua. Greippi... 🤢

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onse. Joskus tykkäsin, mutta en enää saisi juotua. Greippi... 🤢

        Jasu

        Jos mun on ihan pakko juoda alkoholia, niin juon mieluiten olutta. Mun vatsa ei kestä alkoholia hyvin ja migreeni vielä huonommin. Migreeniä potevien ei pitäs dokailla ollenkaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mun on ihan pakko juoda alkoholia, niin juon mieluiten olutta. Mun vatsa ei kestä alkoholia hyvin ja migreeni vielä huonommin. Migreeniä potevien ei pitäs dokailla ollenkaan.

        Jasu

        Ehkämikreeniläisten täytyisi juoda ainakin 8 olutta niin mikreeni kaikkoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkämikreeniläisten täytyisi juoda ainakin 8 olutta niin mikreeni kaikkoaa

        Ei ole kovin vaikea migreeni, jos viittii tosiaan kännätä ja potea, nimittäin kunnon migreeni ei ole mikään leikinasia eikä ihan pikku jomotusta.

        Sitä moni vähättelee, no vaan päänsärky. Kun ei tajua yhtään miten helvetin kovaa tuskaa ja kipua se on ja päiväkausia. Mieljmmin otan kipeän polven buosiksi, kun migreenin edes viikoksi. Ja niin mulla nyt onkin.

        Jasu


    • Anonyymi

      Nykyään on myös naisille kevyempi Heineken Silver. Yksi deitti otti ison kulauksen ja kysyi "aika mietoo, onks tää alkoholiton?"
      Vastasin, että on toki, otahan toinen :D

    • Anonyymi

      Minä join alkoholitonta olutta, join liian nopeasti ja tuli ähky olo, kun ei tullut röyhtäystä.
      Sitten tuli röyhtäyksiä ja olo parani, ei saa juoda liian nopeasti olutta, nostaa painetta vatsassa ja jos ei paone pääse röyhtäyksenä purkautumaan, niin tulee huono olo.

    • Anonyymi

      Prisman Rainbow olut. 🧕

      • Anonyymi

        Se on hyvää ja hinta ok


      • Se on naisen testaama ja naisten makuun sopiva todella raikas lager.


    • Anonyymi

      Karlens extra dry apple tai Crowmoor extra dry Apple.
      Lonkero sopii myös.

    • Olut turvottaa ja alkaa helposti närästää. Siksi harvemmin valitsen oluen juomaksi, vaikka pidän kyllä oluen mausta. Kaikki paitsi kitkerät ja melkein mämmiä muistuttavat paksurakenteiset menee. 😁Yhden oluen valitsen lähinnä kesällä saunan jälkeen tai joskus harvoin koti-illan ratoksi.

      Oma suosikkini on noiden vaihtoehtojen ulkopuolelta: puna- ja portviini. Ensimmäisen valitsen helposti ruoan ja jälkimmäisen tumman suklaan tai juustojen kanssa tai ihan muuten vaan lasilliseksi. Ilmaisen juoman juhlissa yleensä otan juuri punaviiniä (tarjoilu kohtuullista yleensä), mutta baarissa en sitä osta korkean prosenttien takia. Edellinen ilmaisen viinan juhla, join punaviiniä vähän varomattomasti ja huomasi kyllä, että se meni vähän liiankin vauhdikkaasti nuppiin. Sinänsä käyttäydyin ihan hyvin, mutta hillitympi meno tuntuu täti-iässä oikeata valinnalta. 😉Yleensä en juurikaan tanssi, mutta korkeakorkoiset kengät ja punaviinin provoisoima biletys kyllä tuntui seuraavana aamuna jaloissa. 😂

      Jos menen keikalle tai muuten ulos, yleensä valitsen karpalo tai perinteisen lonkeron. Siideriä en yleensä valitse, enkä paukkuja tai cocktaileja.

    • Kotimainen suosikki.. Auran nelonen.. tai kevytlonkero. London Pride tai..tai..
      Hyviä oluita on niiiiin paljon. Helteillä vaikka Tropical tai Sol.. hittolainen tsekkioluita rupesi nyt mieli tekemään...

      • Mitä, eikö yhtään IPA:aa päässyt TOP10:iin?!?!? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitä, eikö yhtään IPA:aa päässyt TOP10:iin?!?!? 😂

        Juu kotimainen Solero.. tooosi hyvää. Mä olen elämässäni maistellut useita kymmeniä oluita ympäri maailman.. rehellisesti, en muista puolienkaan nimiä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu kotimainen Solero.. tooosi hyvää. Mä olen elämässäni maistellut useita kymmeniä oluita ympäri maailman.. rehellisesti, en muista puolienkaan nimiä.

        Eihän niitä muista, paitsi jos kohdille joku tosi hyvä tai surkea, niin ne ehkä. Muuten muistaa, että tuli reissulla maisteltua oluita, ihan hyviä olivat :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Eihän niitä muista, paitsi jos kohdille joku tosi hyvä tai surkea, niin ne ehkä. Muuten muistaa, että tuli reissulla maisteltua oluita, ihan hyviä olivat :)

        Ehkä paras olut mitä olen maistanut oli Turkissa joku 20 vuotta sitten. Paikallinen olut, merkkiä en muista.
        Tai sit Saksassa erään ravintolan omapanema tuote. Se oli hyvää.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehkä paras olut mitä olen maistanut oli Turkissa joku 20 vuotta sitten. Paikallinen olut, merkkiä en muista.
        Tai sit Saksassa erään ravintolan omapanema tuote. Se oli hyvää.

        En nyt tiiä mikä olis omaan makuun se paras ollut, makukin on muuttunut vuosien saatossa, mutta aikanaan Jugoslaviassa oli kyllä todella maistuva olut. Merkistä ei ole hajuakaan, lienee joku paikallinen, hanasta tuuttasivat tuoppia täyteen ja meidän porukka imuroi tuoppia tyhjäksi.


      • randombypasser kirjoitti:

        En nyt tiiä mikä olis omaan makuun se paras ollut, makukin on muuttunut vuosien saatossa, mutta aikanaan Jugoslaviassa oli kyllä todella maistuva olut. Merkistä ei ole hajuakaan, lienee joku paikallinen, hanasta tuuttasivat tuoppia täyteen ja meidän porukka imuroi tuoppia tyhjäksi.

        Juu,ne paikalliset oluet kannattaa aina maistaa.
        Me exän kanssa vähän niinkuin harrastettiin oluita aikanaan. Tehtiin omaa olutta myös jokunen vuosi.

        Ja kaikki alkoi yhdestä Kanarian reissusta.. ostettiin australialaista olutta ja myyjä nauroi meille päin naamaa.. " Te tulette Suomesta ja ostatte tuontiolutta. " .. niin.. sitä samaa mitä saa kotoakin.. sen jälkeen on menty paikallisilla oluilla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu,ne paikalliset oluet kannattaa aina maistaa.
        Me exän kanssa vähän niinkuin harrastettiin oluita aikanaan. Tehtiin omaa olutta myös jokunen vuosi.

        Ja kaikki alkoi yhdestä Kanarian reissusta.. ostettiin australialaista olutta ja myyjä nauroi meille päin naamaa.. " Te tulette Suomesta ja ostatte tuontiolutta. " .. niin.. sitä samaa mitä saa kotoakin.. sen jälkeen on menty paikallisilla oluilla.

        Se on ihan totta, ettei kannata siellä reissussa ostella niitä heinekejä ja budweisereitä, niitä saa ihan mistä tahansa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on ihan totta, ettei kannata siellä reissussa ostella niitä heinekejä ja budweisereitä, niitä saa ihan mistä tahansa.

        Tuossa oli Fosters mitä silloin ostettiin.. eikä se ole edes hyvää.. siitä on aika tarkkaan
        24 vuotta.

        Mutta oppia ikä kaikki.


    • Anonyymi

      1 Olut 2 siideri (3 lonkero ei jatkoon)

      Paras olut on suomalaisen pienpanimon olut.. mitä kalliimpi, sitä varmemmin maistuu 👌

      Siiderin pitää olla kuivaa, aivan ehdottomasti, mitä makeampi sitä pahempi. Makea ja makeutusaineita sisältävä siideri 🤢

      - Sheena

      • Siidereissä toimii liki poikkeuksetta hyvin, jos se on ns. aito siideri eikä näitä markettien janojuomasiidereitä. Mut joo, kuivaa kiitos.


    • Anonyymi

      En juo olutta.

      • Anonyymi

        Jos noista olisi pakko joku valita, niin lonkero tai kuiva siideri. Ne saattaisin juuri ja juuri saada alas. Vaan en halua juoda lonkeroa tai siideriäkään. En pidä niistä.


    • Anonyymi

      Joskus aikanaan tuli tykättyä Kilkennystä. Sopivan pehmeä, mutta kuitenkin oli makua. Nyt ei oo tullu enää vuosiin juotua olutta, ja viimeksi kun nallea maistoin, niin se juominen jäi siihen parin kulauksen maistamiseen. Mieluiten otan breezerin silloin kun mieli tekee, eli muutaman kerran vuodessa. Silloin kun tekee mieli, riittää silloin kerta-annoksena se yksi ja ainoa pullo.

      L.

      • Tuon olin unohtanut, Kilkenny on tosiaankin hyvä olut 👍


    • Anonyymi

      Kukaan ei semmoista kuraa juo.

    • Anonyymi

      AP, en pidä oluesta, siideristä enkä lonkerosta.

    • Anonyymi

      Ketjussa merkkikikkailijoita. Oikeastihan kaikki suurten panimojen tuotteet on ihan juotavia, suurimpia pettymyksiä on jos tilaa jonkun pikkupanimon hiivaisen makuisen yleensä ylihintaisen kiljukupillisen.

      -harmiseikirj-

    • Löytyykös mistään karjalan ihan perus tölkeissä olevaa casea. Tässä välillä viinan kanssa vedelly nuita karjalan lasipullo-oluita ja nyt alko jotenki tuo vihdoi maistumaa hyvältä. Karjalan lasipullokaljaa nii harvoi löytää että aattelin että mistähä sitä tölökeissä löytääs. Eihän se toki samalta mitenkää maistu jos juo lasipullosta tai tölkistä mut kyllästyny nuihi perus sandels ja a.le coq. Ni jotenki tuo karjalan lasipullo-olut maistu vaa nii hyvältä, että infotkaa ihansama onko lasipullona vai tölkistä mutta mistä löytääs. Ei oo täälläpäin näkyny

    • Anonyymi

      Olutta juon harvoin, siideriä en koskaan, lonkero noista siis paras.

    • Anonyymi

      En juo olutta.

    • Joskus aikoinaan "pöllökaljaa" join.

    • Anonyymi

      Hyau½

    • Anonyymi

      söin pillerin, siis hammaspillerin joku imumax... no sain nukutrrua joain...hooh ibumaksimus)
      '
      KipuMaksimus-tabletti..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe