Kumpi fani olet enemmän

Anonyymi-ap

Kummasta tykkäät enemmän katsella jalkapalloa vai jääkiekkoa

22

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tykkää kummastakaan. Mutta jos on ihan pakko, niin jalista mielummin. Jääkiekosta mulla menee hermot, saatanan meltoomista.

Mieluiten katselen yleisurheilua tai moottoriurheilua.

Jasu

• Anonyymi

Joo naisten kuulaa keihästä moukarii ja kiekkoo mielellään katselee samoin 100m ja aita juoksuja ja naisten jalkapalloa mut miesten niin kyllä jalkapalloa ennemmin katsoo

• Anonyymi

En kummastakaan. Jääkiekkoon liittyviä ilmiöitä vastustan.

• Anonyymi

Mitä ilmiöitä jääkiekossa on

• Anonyymi

Liikaa persuja vai?

• Anonyymi

Jääpalloilua tietenkin. Olenhan huuhaileva lentäjä, eli lentopalloilija.

• Jääkiekko on enemmän mieleen, mutta ei lopulta kumpikaan mitään pakollista seurattavaa. Ehkä sekin vaikuttaa kun ns omat suosikkipelaajat jo eläkkeellä. 😅

• Molempia menee suunnilleen yhtä paljon, mutta ehkä jalis on ripauksen lähempänä sydäntä.

• Anonyymi

Jalkapalloa. Budolajit kaikki.Muodosteluluistelu. Vanhana naisena.

• Anonyymi

Jääkiekkoa ehdottomasti.
      Jalkkista joutunut pakkopullana seuraamaan huutosekojen ympärillä ja kuulohan siinä puolittui:)

• Anonyymi

Jääkiekko 🏒

• Anonyymi

Molempi parempi. Tosin jalkapallosta pidäm enemmän pelinä. Jääkiekkoa katson vain Suomen ottelut, mutta jalkapallosta tulee yleensä arvokisoissa katsottua kaikki pelit. Vaan siis nyt olen vähän kahden vaiheilla, että katsonko noita kisoja lainkaan. On jotenkin täysin maku poissa noista kisoista. No kai se mielenkiinto sitten kuitenkin herää ja ratkaisupelejä tulee katsottua.

• Anonyymi

Väliksen pataanveto on parasta:))

• Jääkiekkoa on ainakin livenä mukavampi katsoa

• Anonyymi

Katson jalkapalloa, niitä loppupelejä varsinkin.

• Anonyymi

En kumpaakaan erityisesti, mutta jos pitäisi valita niin valitsisin jääkiekon mitaliottelut.

• Anonyymi

Olen kiekkofani, mutta en TODELLAKAAN HIFK FANI, pistäkää se Peltonen vittuun sieltä, Åsten myös! Eihän ne pärjää näille divarijengeille Sportille, Jukureille jne..

• Ehdottomasti jäkis... mutta voin sen puutteessa katsoo futiksesta highlightit.. jopa pelinkin jos ei ole mitään muuta.. 😁

• Anonyymi

Oh. Olitkin palstalla D'= järjestelin tuolla vähän muunlaista peliä x'D

• Anonyymi kirjoitti:

Oh. Olitkin palstalla D'= järjestelin tuolla vähän muunlaista peliä x'D

Teerenpelilöitä? 😁

• Anonyymi

Kyllä jalkapallo vie voiton mutta ei sekään ole kuten ennen. Vanhoina hyvinä aikoina pelit olivat aika yllättäviä kun taso ei ollut niin tasainen kuin nyt. Kamerunilaiset koikkelehtivat ties minne - oliko heillä edes valmentajaa? Englannin liigan kentät olisivat savisia ja siellä oli välillä kauhean kokoisiä lammikoita joihin pallo melkein upposi. Ennen pelaajat olivat myös ilahduttavan rumia - nyt kaikki ovat komeita sliipattuja pelimiehiä.

• Anonyymi

En tavallaan kummastakaan, mutta koska perhepiirissä löytyy sekä futiksen että jääkiekon pelaajia niin olen oppinut pitämään molemmista. Jännitän eniten läheisteni peleissä tietenkin, eli ne ovat kyllä mieluisimpia katsottavia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      289
      2301
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1720
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      215
      1359
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      86
      1255
    5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1165
    6. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      57
      1089
    7. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      973
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      972
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      940
    10. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      886
    Aihe