Miehet luulee että kotiäitinä

Anonyymi-ap

Kodin hoitaminen ja lapsien hoitaminen olisi pelkkää lomailua. Jos mies jäisi kotiin lapsia hoitamaan ja nainen menisi vaikka töihin. Miehen pitää sitten hoitaa kahta lasta, ruokkia niitä 4 kertaa päivässä, käydä kaupassa, siivota koti, pestä pyykit, ulkoiluttaa lapset. Siitä vaan sitten.

11

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei se mitään lomaa ole, mutta jatkuvasti lasten kasvaessa homma helpottuu. Ovat aina vaan itsenäisempiä ja omatoimisempia kasvaessaan. Itse en ainakaan voi valittaa, mun muksut on luonteeltaan itseohjautuvia ja tykkää itsenäisyydestä. Apua pyydetään ja apua myös saadaan, mutta eivät mongu kyllä monkumisen ilosta.

Olen ollut kova äiti passaamaankin kyllä ja huolehtimaan kaikesta, että kaikkee on ja asiat sujuu mun myötävaikuttamisella, mutten kyllä koe lasteni kuormittavan mua. Mulla on helpot lapset. 🙏

Luonteet vaikuttaa asiaan. Se, että on lapsi ei tee lapsiarjesta samanlaista joka kodissa.

Jasu

• Anonyymi

Ei luule vaan raskasta hommaa on mut miehet kunnioittaa ja arvostaa kodin hengetärtä ja emäntää se on päällikkö

• Anonyymi

Vittu minähän ei mene milloinkaan naimisiin sillä osaan aivan itsekkin pestä pyykkini pyyhkiä pölyt kirjahyllystä valmistaa ruokaa runkata ommella napin paitaani.

Miehet ovat naisille pelkkiä lapsenlikkoja sekä panosonni-siittäjiä ja siihen en suostu. Hoitakaa naiset itte mukulanne kun kerran niitä olette jatkuvasti vinkumassa jotta miehen pitäisi siittää nainen jolloin viinanainen saisi korotettua lapsilisää Kelalta.

Ai niin, naisethan ovat kovasti jännämiesten perään ja siihen liittyy oleellisena osana pahansisuinen motkottaminen miehistä. Kohta alkaa taas naisen naisellisuudessa tuntumaan lämmin sykkivä syke ja silloin nainen hakeutuu jännämiehen hoitoon. Kyllä miehet ovat paskoja kun eivät tuota asiaa tajua naisen herkässä sielunelämässä.

Milloinka naiset ottavat todesta miesten vaivat, kuten miesflunssan !

• Anonyymi

Kyllähän kodin hoito on omalta osaltaan kahden kauppaa sekin, joskus tarvitsee vain sanoa erikseen jos tarvitsee enemmän apua, asiaa ei välttämättä tule huomioitua automaattisesti. No problem

• Anonyymi

No juuri tuosta syystä kannattaakin pitä huoli, että ne vanhempainvapaat todellakin jaetaan puoliksi. Mikään ei opeta noita asioita paremmin kuin omakohtainen kokemus.

• Anonyymi

Olen mies, minulla on enemmänkin kuin kaksi lasta ja teen noista kaikkia koska erosin exästäni puoli vuotta sitten. Käyn myös päivätöissä, pidän auton, kodin vehkeet ja rakenteet - ja itseni - kunnossa sekä sivistän itseäni ja ylläpidän jonkinlaista sosiaalista elämää siinä sivussa.

Naiset luulee että funktionaaliset miehet tarvitsevat naisia johonkin.

No onhan tuolla sängyssä tilaa, muu onkin jo hoidettu.

• Jokaisen olisi hyvä miettiä miksi perhe-elämä sopii itselleen tai miksei sovi.

Kaikkein hölmöintä on nimittäin rangaista niitä viattomia perhe-elämän ongelmista, jotka eivät edes pyytäneet syntyä maailmaan kaikkine tarpeineen. Niinkuin vanhempansakin aikanaan.

• Anonyymi

Henkisesti se on raskasta. Ei aikuiskontakteja koko päivänä välttämättä ollenkaan. Koko ajan pitää olla saatavilla jne jne .

• Anonyymi

Lisää vielä että ketään ei kiinnosta mitä kotiäiti on tehnyt tai huomannut koko päivän aikana. Kukaan ei arvosta. Ei oikeastaan edes se oma perhe. Vaikka sitä pyörittää . Ja pääsethän sä joskus lomalle mummolaan lasten kanssa. Kun toinen valittaa kuinka raskasta on lähtee ulkomaille työreissuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää vielä että ketään ei kiinnosta mitä kotiäiti on tehnyt tai huomannut koko päivän aikana. Kukaan ei arvosta. Ei oikeastaan edes se oma perhe. Vaikka sitä pyörittää . Ja pääsethän sä joskus lomalle mummolaan lasten kanssa. Kun toinen valittaa kuinka raskasta on lähtee ulkomaille työreissuun.

Kyllä omat lapset varmasti arvostaa. Ellei ihan nappulana osaa kertoa sitä, niin myöhemmin. Kotiäitinä on tärkeintä arvostaa itse työtään. Luoda myös suhteita toisiin vanhempiin. Ei sinne kotiin kannata jäädä neljä seinän sisälle, vaan tehdä säännöllinen lukujärjestys.

• Anonyymi

Minun mieheni lasten isä ei koskaan pitänyt lasten hoitamista kotona lomailuna.

Lapsille tärkeintä on, että heitä hoitaa joku läheinen ihminen kotona, on se sitten toinen tai molemmat vanhemmat, isovanhempi tai vaikka ystävä. Joku sellainen joka haluaa hoitaa. Lapsen tulevaisuuden kannalta on erityisen tärkeää varhaislapsuuden kiintymyssuhteet.

Vanhempien pitää myös sopia lasten hoidosta keskenään. Ei ainakaan kinastella lasten kuullen kumman "pitää" hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      143
      6334
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      72
      5261
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3695
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3300
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      122
      2491
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2048
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1396
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1208
    Aihe