Työpaikalla riehuu korona. Eikä ole mitään rajoituksia. Luulin ensin,että ihottuman ja ripulin takana oli ruoka-aine allergia. Itse joudun tekemään lähikontaktityötä.
Työnantaja on välinpitämätön
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
No ainahan ne työnantajat on välinpitämättömiä työntekijöitä kohtaan. Olet vain rahantekokone jonka voi viskata menemään sitten kun tulee tunnit täyteen. Kirjoittelevat sitten johonkin firman sivuille paskaa miten ovat vastuulisia ja työturvallisuudesta ja ihmisistä välitetään. Ehkä kannattaisi miettiä että onko se työn tekeminen sen rahan arvoista.
- Anonyymi
mikään ei estäne sinua käyttämästä maskia töissä. Jos itselläsi on korona niin jäät kotiin, Mistä tiedät että koronan sait työpaikallasi työtoveriltasi,
- Anonyymi
Oon minäkin saanut ja sairastanut. En tiedä,sainko kaupasta vai töistä.
Maskit vaan töissä jokaikiselle. Ja työnantaja saa hankkia testejä työntekijöille,ja saa käyttää muita vallassaan olevia keinoja estääkseen koronan tarttumista töissä. - Anonyymi
Ainahan töissä on flunssat levinnyt. Sairastuminen johtuu siitä, että ei ole vielä tai pitkään aikaan sairastanut kyseistä tautia. Kurkkukipu, nuha, päänsärky tai särkylääkkeillä alemmas saatu kuume ei tee työkyvyttömäksi ja siten ei oikeuta sairaslomaan.
- Anonyymi
Tuleva lama on vähintäänkin 90-luvun kaltainen helvetti.
Voitte kuvitella kuinka paskaksi työelämä vielä menee nykyisestäänkin, kun firmat alkavat kiristämään duunareita. - Anonyymi
Ite oon kans koronassa töissä. Kurkkukipua ja pientä kuumetta. Lääkäriin ei pääse niin ei saa sairaslomalappuakaan. Onneksi ei ole paha ollenkaan tämä tauti. Työnantajaa ei kiinnosta tartuuko muihin koska hekään eivät voi jäädä pois töistä taudin takia. Ellei sitten itse maksa yksityisellä lääkäriasemalla todistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048