Reissu heitetty.
Hirvet saatiin nurin käyttövaliokoirille. Ei ongelmaa.
Nyt kontti täynnä kohti Lahtea. On hirveä ja poroa.
Kiitos Inari taas miellyttävästä reissusta.
Ensi vuoteen.
Viiminen hirvi nurin
9
130
Vastaukset
- Anonyymi
"kohti Lahtea. On hirveä"
Samaa mieltä.
Lahden voisi purkaa Suomea rumentamasta.- Anonyymi
😂 pakko sanoa että ei ne koepaperit takaa mitään todisteita koiran toimivuudesta.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644605b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
huonoillekin koirille ammutaan hirviä
- Anonyymi
minun koira , ei papereita tuli käyttövalioksi puoli vuotiaana , kun ammuin sille kolme hirviä seisunta haukkuun , tuomarina olin minä , seuraavana syksynä taas kolme hirviä seisonta haukkuun , ei pelännyt kuollutta Karhua meni nuoleen verta karhun turvasta , pisin ketun ajo 5 km . tälle syksylle taas kolme hirviä seisonta haukkuun , harmi vaan kun vanhenee 11v ja 9 kkvanha , hyvin pelittää vielä .
- Anonyymi
Kun koira lopettaa hommat niin voit jatkaa itse. Haukut vain aina kun seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun koira lopettaa hommat niin voit jatkaa itse. Haukut vain aina kun seisoo.
"Haukut vain aina kun seisoo."
Sitä aamuhaukkumista ei kyllä kukaan kestä.
- Anonyymi
Jonkunhan ne hirvet täytyy inaristakin ampua, kun paikalliset vätykset vaan riitelee ja ryyppää. 😂 Kävit varmaan panemassa ainakin sitä kierosilmäistä sairaanhoitajaa, joka ei ole tarkka tavarastansa.. notkuu usein hipussa ja esittää olevansa niin kiltti.. on käynyt useasti huonekeikalla... 😂
- Anonyymi
Tuhero ja viinakset se hirvimiehen mielessä liikkuu. Paskaa puhuu joka muuta väittää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702