Huomenna on päivä uus, olisin iloinen jos vihdoin voitais alottaa elämässä sivu uus, putsattais pöytä ja annettais sovulle mahdollisuus..
Hei sinä, juuri sinä!
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Ootteko riidelleet?
- Anonyymi
Riideltiin ja sovittiin
- Anonyymi
Eikös teillä ole ollut päiviä uusia jo vuosia. Terveisiä bd go oh ft this duck idiot dunno
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei sit
- Anonyymi
Ainakin minä toivon sitä mutta miten tuoda esille ja missä välissä. Toisaalta, jos sinä olisit hän, niin ok, sovitaan tässä samantien. Kättä päälle ja jatkossa rennot välit?
- Anonyymi
Täällä on nyt tällaista siivousteemaa tänään🥴
Päivä uus on aina uus mahdollisuus.
- Anonyymi
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus, sanoi muuan Matti.
Paitsi sille yhdelle, never ever. - Anonyymi
Sovin täällä palstalla että näin tehdään 😊❤. Sopu ja harmonia on paremmat kuin ilkeily, viha.
- Anonyymi
Kyllä, lisäksi, jonkun puolustaminen ei ole noita negatiivisia asioita. Vaikka irl mielikuvitus olisikin tehnyt tepposet jollekin toiselle ❤️
- Anonyymi
Minä olen sopu
- Anonyymi
Niin on hän myös. Aloittajan päässä vain ei mitään sopua ole vaikka on täysin tuntemattomasta ihmisestä kyse.
- Anonyymi
Puhetyöläinen - omien mainesanojensa mukaan on. Näin kertoi aikoinaan.
Odotan puhetta. Keskustelu. Sopu per päivä.
En yksin tätä työtä tee, kuten olen ilmoittanut.
Siihen menisi tosi tosi vähän aikaa, mutku eiii
ukko halua. - Anonyymi
Täällä teitä sopu leita riittää 🦨
- Anonyymi
Kun mainitsit tuosta sovun mahdollisuudesta, niin tietääkseni emme kai ole kuitenkaan varsinaisesti riidoissa olleet? En minä ainakaan ole niin ajatellut tai tuntenut olevani.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään tarvetta selvittää asioita kenenkään kanssa. Ei ole ketään kenestä pitäisin edes kaveruutta ajatellen.
- Anonyymi
Parannuksentekoon kehoittaa ainoastaan tahto pyhyyteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222513Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2212155Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781393- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661041Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39942- 34940
- 52914